Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Pojavio se propagandni snimak koji veliča rekonstruisani put od Kokinog Broda do Priboja, gde su iznesene potpune laži. Ispada da tu put nikad nije ni postojao do 2023.godine. Neću ga deliti, ne zaslužujete da vidite :D
Ne znam da li misliš na Vesićevu predizbornu posetu našem kraju. Uglavnom ponovo je najavio brzu saobraćajnicu N. Varoš.-D.Poljana, koja je izuzetno skupa, eto da se ne zapostave ovi krajevi PB, PP, NV...Pa valjda je bolje ulagati pare na deonicu autoputa ka Mačkatu, gde bi nama svima bilo najbliže uključenje na auto put? Pri tome je navodno sve spremno, za početak izdgradnje od PŽ do D. Poljane!?!, a za dalje je spreman početak projektovanja. Šta reći....
Inače ajde i malo konkretno. Onaj mostić na Vraneškoj reci kod Kokinog Broda napreduje. Biće skoro, verovatno.
20231203_124732.jpg
20231203_124723.jpg
20231031_155332.jpg
 
Ništa te ne razumem iako pokušavam da shvatim šta hoćeš da kažeš...
Možeš sam da nastaviš da se svađaš nisam raspoložen za bilo šta slično.
Mislim druze da ti nikada nisi prosao tim putem pa zato tako i pises, ili postoji neki drugi razlog
Od Lucana imas dva puta, jedan kroz selo Lucane, pored groblja ka Markovici i drugi od Lucana ka magistralnom putu Cacak Pozega
Ako krenes u tu avanturu ponesi rezervne felne, pozdrav
 
Ne znam zašto se i dalje insistira o jednom/dva puta, kad se vidi da vam je svima jasno šta se tačno radi. Ova deonica koja je zaokružena su dva puta. Ko gleda samo sliku, bez oznake puta, pomislio bi da se radi o jednom putu, sve je iste debljine, za razliku od nastavka 181 koji ide preko mosta. A što se lokalaca tiče, pre nekoliko godina su postavili znak za prioritetan smer koji dolazi sa mosta, tako da oni koji dolaze sa Kratovske i idu ka Lučanima moraju da ih propuste: nema živog Lučanca koji priznaje put za Guču kao prioritetni, tako da i dalje ovi sa mosta staju da propuste. Lokalcima je to "jedan put", a ovo ka Guči je "drugi", sporedni.


dva-puta.jpg
 
Dobar dan svima. Evo uskoro ce kraj godine i vreme je da se dolazi u Srbiju i da se svode racuni. Tako mislim da treba da se uradi i za ovu deonicu autoputa. Posle vise voznji na relaciji BGD - Pakovrace ("starim ulaskom", preko Novog Beograda i preko Barica/Obrenovca) i nazad, ono sto mi pada na pamet bez redosleda po vaznosti je:

1 Brzina kroz tunele i posle rekonstrukcije nije 100 km/h. Obaranje ogranicenja i dalje pocinje 700-800 m pre tunela, sto je tehnicki neprimereno za savremena vozila.
2 Informativne (elektronske) table su van upotrebe ili su na njima uglavnom neprimereni ispisi i cestitke
3 Nedovoljan broj znakova ogranicenja brzine. Ne zna se gde je sve ogranicenje 130 km/h.
4 Znakovi za skretanje posebno ka Beogradu (iz pravca Pakovraca) su jasni samo onim Beogradjanima koji tuda cesto prolaze. Na primer Beograd Centar koji navodi vozaca na obilaznicu oko Beograda, a ne na novi izlaz Novi Beograd, koji je najblizi centru grada (recimo da je centar Terazije)
5 Mreze protiv zivotinja ocigledno nedostaju, jer se i meni desilo da na kolovozu primetim pse, lisice, cak i zivu ovcu.
6 Dobrim delom autoputa, vozac je prinudjen da nocu vozi sa ukljucenim oborem svetlima, jer ako se koriste duga svetla, tada se zaslepljuju vozila iz suprotnog smera.
7 Merenje tezine kamiona je samo u pravcu Pakovraca, medjutim u suprotnom smeru ima veliki broj kamiona pretovarenih sljunkom, koji ocigledno prevazilaze maksimalnu tezinu po osovini.
8 Ulazak sa strane Novog Beograda je za leksikon debilizma, posebno semafor koji radi na delu gde ne postoji raskrsnica
9 Prelazi za zivotinje ne postoje do prvog tunela od strane Beograda
10 Kvalitet asfalta nije ujednacen. Nije vezano samo za glinenu deonicu. Naime, na nekim delovima je asfalt toliko "bucan" da sam mislio da imam problema sa kolima.
Nastavite niz.
 
6 Dobrim delom autoputa, vozac je prinudjen da nocu vozi sa ukljucenim oborem svetlima, jer ako se koriste duga svetla, tada se zaslepljuju vozila iz suprotnog smera.
Što ne razumem zašto na novim autoputevima nisu postavljene džerzi barijere po sredini nego obična ograda. Recimo po Evropi se na novim ili obnovljenim autoputevima skoro uvek postavljaju džerzi blokovi.
 
Ili makar oni plastični štitnici koji omogućavaju upotrebu dugog svetla, bez da se ometaju vozila iz suprotnog smera.
 
Mislim druze da ti nikada nisi prosao tim putem pa zato tako i pises, ili postoji neki drugi razlog
Od Lucana imas dva puta, jedan kroz selo Lucane, pored groblja ka Markovici i drugi od Lucana ka magistralnom putu Cacak Pozega
Ako krenes u tu avanturu ponesi rezervne felne, pozdrav
Zao mi je sto moram da ti repliciram. Pogledaj mapu koju je okacio @MarkoDj i objasnjenje. Bukvalno je covek sve jasno objasnio. Ko je prosao tu barem jednom, zna da je jedan put glavni i da se on koristi decenijama. Kao sto sam ga i ja koristio svojevremeno. Potpuno je nevazno za celu pricu da li se put zove 408 ili 181 ili route 66. To je fizicki jedan put, drum, dzada. Zovite ga kako god zelite. Ovako je ispalo kao da pricate o dva posebna koridora :rolleyes:
Nadam se samo da ce srediti onaj mostic koji je odavno u losem stanju i koji tesko da moze da primi neki ozbiljniji saobracaj.
 
Danas apdejtujem mape na autu (baziraju se na HERE mapama, dakle verovatno u raznim modifikacijama najrasprostranjenije mape globalno, bazirane na zvaničnim podacima), na aktuelnu verziju iz juna 2023.

I imam šta da vidim... A2 u mapama kao završen skroz do Požege, A8 u mapama (napominjem, mape su iz juna o.g.!). Znači, obrnuli smo igricu! Više ne lažemo samo sebe na medijima, već međunarodno propagiramo kao završene i aktivne (!!) deonice koje još godinama to neće biti.

Toliko je izbrisan svaki stid ovde, da je to iskreno potresno.
 
Danas apdejtujem mape na autu (baziraju se na HERE mapama, dakle verovatno u raznim modifikacijama najrasprostranjenije mape globalno, bazirane na zvaničnim podacima), na aktuelnu verziju iz juna 2023.

I imam šta da vidim... A2 u mapama kao završen skroz do Požege, A8 u mapama (napominjem, mape su iz juna o.g.!). Znači, obrnuli smo igricu! Više ne lažemo samo sebe na medijima, već međunarodno propagiramo kao završene i aktivne (!!) deonice koje još godinama to neće biti.

Toliko je izbrisan svaki stid ovde, da je to iskreno potresno.
Pa čekaj HERE je privatna kompanija, to više govori o njima kako i ko im radi i ažurira mape. Ista situacija sa A2 je i na Sygic mapama, čak i rutiraju do Požege bez problema. Dok A5 nisu ažurirali do Koševa npr.
Ne razumem poslednju rečenicu, zašto mora demagogija svuda da se provuče.
 
Danas apdejtujem mape na autu (baziraju se na HERE mapama, dakle verovatno u raznim modifikacijama najrasprostranjenije mape globalno, bazirane na zvaničnim podacima), na aktuelnu verziju iz juna 2023.

I imam šta da vidim... A2 u mapama kao završen skroz do Požege, A8 u mapama (napominjem, mape su iz juna o.g.!). Znači, obrnuli smo igricu! Više ne lažemo samo sebe na medijima, već međunarodno propagiramo kao završene i aktivne (!!) deonice koje još godinama to neće biti.

Toliko je izbrisan svaki stid ovde, da je to iskreno potresno.

E Srbine najgori si! Cak i nasa Vlada salje pogresne informacije HERE mapama, direktno da bi vrsila propagandu!! Ko poslednji izadje nek ugasi svetlo!
 
Ne razumem poslednju rečenicu, zašto mora demagogija svuda da se provuče.

Ne razumem gde vidiš demagogiju? Ne misliš valjda da here šalje geometre da održava sam mape? Nije teško pronaći kako proces izgleda u realnosti, a onda se vrati na ovu poruku i reci da li stojiš iza sopstvene ocene. Šta misliš, zašto je isto i na Sygic mapama?

Samo google sam radi street view i dobrim delom mape.

Ustvari, nebitno...
 
Ne, naprotiv (here i nema inženjere tog tipa, pomalo znam o tome). Aludurao sam, možda nejasno, da je izvor podataka friziran. To i jeste odgovor zašto je ovo prisutno na raznim mapama.

Izvor.
 
I Google maps ume da bude poprilicno neprecizan i nekonzistentan, prikazuje guzve gde ih nema, na update mapa se nekad ceka i po par nedelja, da ne govorim o poslednjem update-u koji je doneo i sto se tice UI-a novu paletu boja koja je ocajna... Koristim je cesto i upucen sam u vecinu dobrih stvari ali i oih losih.
Za ovako gigantsku kompaniju, po meni je to nedopustivo.
 
Video će biti ili sjutra ili prekosjutra. PG - BG manje od 6 sati.. Na auto putu skoro cijelim putem magla i ograničenje 60-80.
sa izlaska sa auto puta do kolašina su iscrtane linije. samo tih 50ak metara nije asfaltirano.
na CG granici za 30 sekundi sam prošao. Na srpskoj granici me drndao policajac đe idem i čime se bavim. nikada do sad me nisu ispitivali. valjda sad zbog izbora - ne kapiram... uglavnom mi svaki put kažu da povedem nekog psa odatle jer ih imaju dosta.
od brodareva do prijepolja ima magle, ali baš je gadno bilo od užica do požege.. baš mnogo magle. ima i dosta radova na putu i baš sam dugo čekao semafore i to mi se uopšte nije dopalo.
vidjećete na videu da uopšte nisam brzo vozio i 6 sati lagane - ali baš lagane vožnje. mislim da nije bilo magle i kiše da bi bilo manje od 5 sati.
uglavnom video čekam da mi obradi sve pa kačim.
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.54_5812d060.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.55_beddbbeb.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.57_3af17358.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.57_9df857e9.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.58_97e66fca.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.59_327be99d.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.59_5501a00c.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.59_9657dcd0.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.59_56460f45.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.59_aac6d853.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.19.59_b0e59339.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.00_3c00df82.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.00_4ea80c55.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.00_976ff8b4.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.01_9eff12b5.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.01_854f1b28.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.01_f3870792.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.02_35e8129c.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.02_104d5e69.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.03_29c2804a.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.03_351230d0.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.03_6019880b.jpg
WhatsApp slika 2023-12-14 u 20.20.03_e4e47572.jpg
 
Ne znam zašto se i dalje insistira o jednom/dva puta, kad se vidi da vam je svima jasno šta se tačno radi. Ova deonica koja je zaokružena su dva puta. Ko gleda samo sliku, bez oznake puta, pomislio bi da se radi o jednom putu, sve je iste debljine, za razliku od nastavka 181 koji ide preko mosta. A što se lokalaca tiče, pre nekoliko godina su postavili znak za prioritetan smer koji dolazi sa mosta, tako da oni koji dolaze sa Kratovske i idu ka Lučanima moraju da ih propuste: nema živog Lučanca koji priznaje put za Guču kao prioritetni, tako da i dalje ovi sa mosta staju da propuste. Lokalcima je to "jedan put", a ovo ka Guči je "drugi", sporedni.


Pogledajte prilog 183805
Uvedena je priča o dva puta jer tako piše u objavi Puteva Srbije.
Ali, istine radi, za komunikaciju između lučanske petlje i postojeće magistrale kod Kratovske stene bitno je samo to parčence od ulaza u Lučane do tunela. Put do groblja rešava lokalne lučanske potrebe i otklanja ozbiljna oštećenja kojie su naneli kamioni tokom gradnje autoputa.
Tamo piše i da 15.12. ističe rok za popravljanje a da tek na proleće kreće ozbiljno sređivanje. To je moglo da znači samo da se krpe rupe i veća oštećenja, što sam i napisao, a čovek me na to nagrdi.
Samo sam hteo da razdvojim ta dva puta po nameni i mogućoj upotrebnoj vrednosti u slučaju eventualnog parcijalnog otvaranja.
Ali...
 
usmerimo da svoj uticaj iskoriste za deonicu POžega-Mačkat... ;)

Jednostavno, prvi prioritet za Srbiju je da ova deonica bude početa do 2025. i završena pre 2030. godine.
Apsolutno se slažem sem za to da rok treba ograniĉiti na max. 2 godine (plafon plafona) obzirom da su Hrvati A1 Dalmatinu 350 km završili za 4 godine, mi bi deonici do Mačkata trebali za max. 2 godine, a sve ostale za max. 4 (Požega Boljate, Mačkat BiH, i svi ostali koji su sada u gradnji)
 
Видели смо колико је лаган рад кроз камен у ЦГ, где је најдужи тунел 3км, на Виа Далматини су два тунела по скоро 6 км. Код нас би се то правило бар 10 година...
 
U ovom radu su analizirani ukupni saobraćajni tokovi na starom i novom putu,
nakon izgradnje i puštanja u eksploataciju novog puta. Saobraćajni tokovi su
analizirani na primeru slučaja autoputa A2 (autoput Miloš Veliki) i puta B-22 (tzv.
Ibarska Magistrala). Cilj rad je bila analiza raspodele ukupnih saobraćajnih tokova
IMG_20231215_203912.jpg
 

Prilozi

  • The_impact_of_highway_construction_on_the_volume_a.pdf
    1,3 MB · Pregleda: 139
Sjajna analiza i zanimljivi brojevi. Znači stari put - Ibarska magistrala je 2016 imala PGDS oko 12k, da bi 7 godina kasnije taj isti pao na 7k, a A2 sada ima PGDS cca 15k.
Verujem da će brojevi u korist autoputa bitke još bolji kada se spoji A2 sa Požegom. No videćemo
 
Takođe i kad se završe pristupni putevi za Gornji Milanovac, Valjevo, kompletan Moravski koridor i krak do Požege to će sigurno da dodatno osetno digne brojke. Ovo pokazuje kako ne treba gledati i samo brojke postojećeg puta u trenutku izgradnje novog autoputa jer izgradnja ap uvećava potražnju, pošto sa boljim uslovima i bržim putovanjem daleko veći broj ljudi će početi da ga koristi.

Sjajna analiza i zanimljivi brojevi. Znači stari put - Ibarska magistrala je 2016 imala PGDS oko 12k, da bi 7 godina kasnije taj isti pao na 7k, a A2 sada ima PGDS cca 15k.
Verujem da će brojevi u korist autoputa bitke još bolji kada se spoji A2 sa Požegom. No videćemo
 
Vrh