[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899035#p899035:o92kit7s je napisao(la):vradovic » Уто Нов 16, 2021 7:43 am[/url]":o92kit7s]
Citava poenta bombardovanja napada na razne drzave nije da krades naftu kako neku pricaju nego da "usporavas druge". Udaris sankcije Rusiji, uvedes carine Kini, napadnes ove sto znas da su dosta slabiji Yugoslaviju, Libiju, Irak, Egipat pa onda smislis kako se povlacis iz Avganistana da destabilizujes ceo taj region. Naravno UK podrzis za izlazak iz EU. Francuzima uvedes malo neke sankcije. Gde god mozes pravis razdor i usporavas.
To su te fore. Srbija ako nastavi da se razvija definitivno moze da ocekuje ako ne bombardovanje onda sankcije a realno Rumunima neka je bog u pomoci uskoro ako nastave ovako. Najrealnije je sada da se malo izazove Rusija da krene na dole da destabilizuje Evropu koliko toliko.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899038#p899038:18iv8p7k je napisao(la):Алтаир » Uto Nov 16, 2021 3:11 am[/url]":18iv8p7k]Браво бициклиста! Суочавање са стварношћу ће свакако бити болно, зато се потенцира ковид фашизам и медецинска инквизиција. Јер само држање под страхом може да их спаси линча. Кад већ говоримо о колонији Србији и њеном сјајном напретку, пре свега економском да се подсетимо да је 1км АП 2001 био око 1 милион еура, након 20 година на деоници Прељина-Пожега је 15 милиона еура. Плате 2001 су биле око 100е. Плате 2021 су око 400е. Путеви су 15х скупљи али су плате 4х веће. То је само један баналан пример али прилично илустративан. Свако нормалан се радује квалитетним путевима. Наравно када су урађени по иоле коректној цени и пристојног квалитета. Да би се квалитет проверавао земља би требала да има своје институте и стручњаке, што је наравно систематски уништавано претходних 21 годину. Најдаље докле се може нешто урадити је евентуално 2024. После тога је неминован слом, како непостојеће привреде тако и слике у умовима заблуделих гласача поштоваца и редовних пратилица тв емисија, о виртуелној реалности и туђем животу. Сагледавајући све, морам одати признање стручњацима са Тавистока и Џон Хопкинса. Сјајно су одрадили посао. Пола Србије је безумна безсловесна маса. Да се вратимо на путеве. Моравски, Прељина-Пожега, Рума-Шабац и Сремска Рача-Кузмин имају шансе да буду завршени пре колапса, да ли ће тако и бити видећемо. Још једном браво бициклиста!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899038#p899038:3eknfljn je napisao(la):Алтаир » 16 Nov 2021 08:11 am[/url]":3eknfljn]Браво бициклиста! .... Сагледавајући све, морам одати признање стручњацима са Тавистока и Џон Хопкинса. Сјајно су одрадили посао. Пола Србије је безумна безсловесна маса. ....... Још једном браво бициклиста!
Жао ми је ако те погодило, шта друго да кажем![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899075#p899075:2o55x9ai je napisao(la):Veliki Vracar » Уто Нов 16, 2021 11:14 am[/url]":2o55x9ai][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899038#p899038:2o55x9ai je napisao(la):Алтаир » 16 Nov 2021 08:11 am[/url]":2o55x9ai]Браво бициклиста! .... Сагледавајући све, морам одати признање стручњацима са Тавистока и Џон Хопкинса. Сјајно су одрадили посао. Пола Србије је безумна безсловесна маса. ....... Још једном браво бициклиста!
А ти си баш чврсто уверен у којој си половини :? Судећи по ставовима
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899129#p899129:gildn7ie je napisao(la):MiraC » Uto Nov 16, 2021 2:51 pm[/url]":gildn7ie]
A mislim da ce taj broj biti i manji jer je definitivno neki problem sa glinenom pre petlje Ub iz smera Ljig, od onih vocnjaka... trese se auto kao da se ide trasom koja je oooooodqvno u upotrebi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899124#p899124:f0f0y04w je napisao(la):Earthmoving » Uto Nov 16, 2021 2:32 pm[/url]":f0f0y04w]Zrno po zrno -pogaca, kamen po kamen -palača, 12 po 12km autoputa godišnje -1200km za 100 godina Naravno, borba je, nije to tako lako da se pusti citavih 12km u jednoj godini, pa mozda bude i pocetkom sledece godine Sto bi znacilo da bi posle prosle i ovu zavrsili sa 0km pustenih punog profila autoputa. 1200km/0km = beskonacnoooo :lol:
Хајде мало да се позабавимо и твојом логиком јер ти представљаш већину. Где сам ја написао да се тунел ради за 6 месеци? Написао сам да је ако је добра организација, могуће прокопати, а да се може завршити све за две године. Просечно се може копати 10м тунелеске цеви са једне стране. ПРОСЕЧНО! Може бити и мање и више! Немаш појма шта је у уговорима, али коментаришеш. Једино што сигурно знамо је да имамо најскупље АП по км у овом делу европе и по томе смо засигурно на челу!Ако ми на крају све плаћамо, а плаћамо можемо много тога и да одредимо. Што се тиче смешне Југославије деоница од Устипраче до Вишеграда , неких 30 км у кањону Дрине са 30 тунела је направљена од 1987-89. Све у свему представљаш типичног грађанина ове земље чији је став. "Дај шта даш, шути може и горе и сл. "[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899098#p899098:32plqda8 je napisao(la):milaki990 » Уто Нов 16, 2021 12:28 pm[/url]":32plqda8]Zaključak ti je pogrešan jer su ti pretpostavke pogrešne, ali na to smo već i navilkli u tvojim postovima.
Ne postoji univerzalno pravilo da se kopa 40 metara dnevno jer brzina zavisi od mnogo faktora. Inače, niko ovde nije tvrdio da je geologijau Srbiji najkompleksnija na svetu. Pronadji nam molim te nekoliko primera gde je tunel od 3-4km probijen za 6 meseci.
Brzina i organizacija radova zavise od izvodjača. Pošto smo prinudjeni da angažujemo strance jer nam oni daju kredite za te puteve mislim da je nerealno očekivati da im možemo naplatiti kašnjenja. Pitanje je da li toga i ima u ugovorima.
I za kraj, ne mislim ni ja da se tuneli u Srbiji dovoljno brzo grade. Recimo Fruška Gora i Kadinjača su morali biti probijeni davno, ali nisu. Ali šta da radimo, ja sam svestan kakva je ekonomska situacija, na koji način radimo i ove projekte trenutno i ne mogu očekivati da po Srbiji imamo tunele kao u Austriji na primer (koji su inače papreno skupi).
@biciklista
Ta čuvena 1989. med i mleko je teklo osamdesetih u SFRJ. Par-nepar, restrikcije struje, nestašice robe... Znate li da je Vojvodina 86-87-88 (ne sećam se tačno kojih godina) imala pad BDPa. Ako u nešto u našok istoriji ne treba da gledamo kao ideal onda je to ta SFRJ jer cenu tog suludog sistema i te državne tvorevine plaćamo danas.
Mislim da sam primetio taj defekt, na onoj uzbrdici pre petlje UB, sad se secam. Desna traka kao da je propala bukvalno i opasno trese. Leva preticajna je u boljem stanju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899129#p899129:2lajbc6p je napisao(la):MiraC » Uto Nov 16, 2021 1:51 pm[/url]":2lajbc6p]Prosli smo danas i i dalje mislim da ni tih " zrno po zrno" 8km nema sanse da bude gotovo. Da zanemarimo asfalt na petlji, ali onaj nadvoznjak ne izgleda gotovo i ne rade mašine nego radnici nesto rucno rade po ivicama.
A mislim da ce taj broj biti i manji jer je definitivno neki problem sa glinenom pre petlje Ub iz smera Ljig, od onih vocnjaka... trese se auto kao da se ide trasom koja je oooooodqvno u upotrebi.
To to, a jos vise se primeti jer se sidje sa rekonstruisanog dela[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899148#p899148:2urjapey je napisao(la):boocky » Uto Nov 16, 2021 2:44 pm[/url]":2urjapey]Mislim da sam primetio taj defekt, na onoj uzbrdici pre petlje UB, sad se secam. Desna traka kao da je propala bukvalno i opasno trese. Leva preticajna je u boljem stanju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899129#p899129:2urjapey je napisao(la):MiraC » Uto Nov 16, 2021 1:51 pm[/url]":2urjapey]Prosli smo danas i i dalje mislim da ni tih " zrno po zrno" 8km nema sanse da bude gotovo. Da zanemarimo asfalt na petlji, ali onaj nadvoznjak ne izgleda gotovo i ne rade mašine nego radnici nesto rucno rade po ivicama.
A mislim da ce taj broj biti i manji jer je definitivno neki problem sa glinenom pre petlje Ub iz smera Ljig, od onih vocnjaka... trese se auto kao da se ide trasom koja je oooooodqvno u upotrebi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899147#p899147:6ma7c59r je napisao(la):milaki990 » Uto Nov 16, 2021 3:43 pm[/url]":6ma7c59r]
Za tunele, nije mi bilo teško pa sam malo kopao po podacima, zaključke izvedite sami:
1. Tunel Karavanke - Austrijsko - Slovenačka granica
Dužina: 7.86km
Prva cev gradjena 5 godina 1986-1991
Druga cev započeta 2018. godine sa austrijske strane. Planirano otvaranje - kraj 2025. - 7 godina
Cena 162 miliona (uključuje i obnovu prve cevi)
Putarina: činim i se oko 7-8eur