Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899083#p899083:2iebcsw1 je napisao(la):
Perkan » Uto Nov 16, 2021 10:43 am[/url]":2iebcsw1]Meanwhile, život ide dalje, Srbija uskoro dobija još 11km AP, a Gvozden je i dalje u svom elementu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UPk-l6d2SH8[/youtube]
Ovi mediji ili nemaju pojma da Požega i Pakovraće nisu isto, ili od nas prave maloumnike. Autoput "sve bliže Požegi", samo što će do nje stići negde sredinom ove decenije, ali opet bliži je nego proleća 2019. kada su radovi otvoreni, celih 11 kilometara od ukupno 30 koliko je dužina kompletne deonice :violina:
 
Probijen Vjeternik, najduži tunel na trasi autoputa Bar-Boljare
10 Jula, 2018 07:50 Crna Gora

Radnici kompanija “Bemax” i kineskog CRBC-a, udruženim snagama, probili su Vjeternik, najduži tunel na trasi auto-puta Bar-Boljare.

“Ukupna dužina tunela jeste tri kilomentra po cijevi i kompanija Bemax je probijala tunel sa sjeverne strane dok je kompanija CRBC, kao glavni izvođač i naš partner na ovom projektu probijao tunel sa južne strane”, saopštili su CdM-u iz Bemax-a.

Upravo se ta zajednička saradnja kineske i domaće radne snage pokazala kao prava stvar i to je rezultiralo da se tunel probije u roku.

“Druga, lijeva cijev će se probiti za tri dana tako da je kompaniji Bemax za proboj ostala jos jedna cijev na tunelu broj 2 Vezesnik od ugovorenih 11 kilometara tunela. Prostalu cijev tunela Vezesnik planiramo da probijemo do kraja ovog mjeseca”, dodaju oni.

Građevinska dozvola za jug je dobijena 28. aprila 2016. godine, a za sjeverni dio koji radi Bemax 15. novembra 2016. godine kad su se stekli uslovi za proboj tunela.

Na auto-putu Bar-Boljare je planirana gradnja 42 tunela i 92 mosta i vijadukta. Prioritetna dionica Smokovac–Uvač–Mateševo, duga je 41 kilometar i sa 63 metra nadmorske visine kod Smokovca auto-put u Mateševu dolazi na preko 1.100 metara.
 
Primer ti je onako. Evo prošlo je skoro 3,5 godine od probijanja tunela, a još nijedno vozilo nije prošlo tim tunelom. Ne vidim bilo kakvu satisfakciju što je tunel probijen u roku kad ne može da se koristi.

Sa druge strane, jasno mi je šta si hteo da pokažeš/dokažeš. Uspeli su kroz taj kamen probiti tunel na vreme i to je za pohvalu. Sa druge strane, laički mislim da nije za poredjenje bušenje kroz čvrst materijal i ovo kod nas (iako se slažem da kod nas kilave).

Ili da skratimo priču, ja bih bio zadovoljan da do Požege završe do leta 2023. (to je 1 godina kašnjenja). To je nešto što mi je podnošljivo u ovim okolnostima.
 
Pre će biti gotova deonica Podgorica-Mateševo nego Preljina-Požega, u to mogu da se kladim.
Koje je to perfidno obmanjivanje naroda, ladno stave naslov video-klipa "Autoput sve bliže Požegi", a onda samo snimaju i izveštavaju sa malecne i ravne poddeonice Preljina-Pakovraće, koja čini 1/3 deonice Preljina-Požega, verovatno računaju da penzionerska populacija koja oduševljeno prati njihovu reportažu slabije čuje, i onda kada izgovore "Pakovraće", jadni ljudi pred ekranom razumeju "Požega".
Ovim mozgoubicama bi i Gebels pozavideo.
 
Tunel Vjeternik
Vrijednost ugovorenih radova: 20.500.000 €
Datum početka radova: novembar 2016 godine
Rok izvođenja radova: 24 mjeseca
Dužina obije cijevi tunela: 2.923,00 metara (dužina pola tunela koji radi Bemax)
Stepen izvršenosti objekta:
-Proboj tunela: proboj završen 09.07.2018
-Betonski i armirano betonski radovi: 100%
-Radovi na odvodnjavanju u tunelu: 100%

Tunel Vežešnik
Vrijednost ugovorenih radova: 27.500.000 €
Datum početka radova: april 2017 godine
Rok izvođenja radova: 21 mjesec
Dužina tunela: 4.845,00 m
Stepen izvršenosti objekta:
-Proboj tunela: proboj završen 22.08.2018. godine.
-Betonski i armirano betonski radovi: 100%
-Radovi na odvodnjavanju u tunelu: 100%

Лепо се види и вредност и дужина тунела, па је лако упоредити са Муњиним брдом и Лазом. Колико шта вреди и колико је времена потребно!
 
Uzimati za primjer izgradnju dionice u CG koja se radi evo sedma godina što znači da na današnji dan kasni dvije i po godine a vidjecemo koliko ce na kraju trajati izgradnja i sa kazem takvim primjerom potkrepljivati svoje tvrdnje kako se u Srbiji lose radi i kasni i to na temi o dionici kojoj je rok izgradnje polovina sledece godine moze samo do potpunog sljepila ostrašćen čovjek koji mlati kao Maksim po diviziji i bljuje na sve strane bez ikakvog rezona i smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899171#p899171:wrws1d2n je napisao(la):
milaki990 » Uto Nov 16, 2021 4:07 pm[/url]":wrws1d2n]Primer ti je onako. Evo prošlo je skoro 3,5 godine od probijanja tunela, a još nijedno vozilo nije prošlo tim tunelom. Ne vidim bilo kakvu satisfakciju što je tunel probijen u roku kad ne može da se koristi.

Sa druge strane, jasno mi je šta si hteo da pokažeš/dokažeš. Uspeli su kroz taj kamen probiti tunel na vreme i to je za pohvalu. Sa druge strane, laički mislim da nije za poredjenje bušenje kroz čvrst materijal i ovo kod nas (iako se slažem da kod nas kilave).

Ili da skratimo priču, ja bih bio zadovoljan da do Požege završe do leta 2023. (to je 1 godina kašnjenja). To je nešto što mi je podnošljivo u ovim okolnostima.
Leto 2023. je 2 godine kašnjenja, od početka radova 2019. je zvanični rok bio kraj 2021. godine,a do pre par meseci su nas sa svih ekrana ubeđivali da će sve do Požege biti gotovo do Nikoljdana 2021. ili najkasnije do Božića 2022. Pitanje da li će i Pakovraće biti do tada,a o Požegi nema ni govora,jer se sa te strane još uvek rade samo tuneli, od trasiranja ni traga.
Ne smeta mi toliko ni kašnjenje, koliko besramno i svesno laganje preko svih medija da će put biti završen do kraja ove godine, a svako ko je čuo za sajt Sentinel i ima internet se u dva klika može uveriti da lažu. Ajde da lažu samo oko ovoga,isti manir se ponavlja u nedogled sa svim infrastrukturnim projektima i zadatim rokovima.
 
Mogli bi iz CCCC da angažuju tebe da im organizuješ posao, ljude i opremu pošto su oni glavni izvodjač radova i u CG i u Srbiji.

Uopšte nije lako uporediti jer mnogo faktora utiče na to i ne znam što je tako teško to priznati.

Kao primer uzimaš tunele u susednoj državi, koji ni 6 godina od početka radova nisu pušteni u upotrebu, pritom glavni izvodjač je praktično ista firma, sa sličnim načinom finansiranja kao i kod nas i još skrećeš pažnju na vreme i cenu.

Pritom se od početka ovde provlačila nezvanična pretpostavka da će baš deo mehanizacije/ljudstva biti prebačeno iz Crne Gore na ovaj projekat, kada se prvi završi.

@Uzice Po ugovoru je valjda rok 36 meseci od maja 2019. A to što političari pričaju me ne zanima, odavno ne marim za to i verujem informacijama do kojih dodjem sam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899178#p899178:gmyd96ef je napisao(la):
Kurogane1 » Уто Нов 16, 2021 5:23 pm[/url]":gmyd96ef]Uzimati za primjer izgradnju dionice u CG koja se radi evo sedma godina što znači da na današnji dan kasni dvije i po godine a vidjecemo koliko ce na kraju trajati izgradnja i sa kazem takvim primjerom potkrepljivati svoje tvrdnje kako se u Srbiji lose radi i kasni i to na temi o dionici kojoj je rok izgradnje polovina sledece godine moze samo do potpunog sljepila ostrašćen čovjek koji mlati kao Maksim po diviziji i bljuje na sve strane bez ikakvog rezona i smisla.
Разговор је био о брзини израде и вредности тунела! Прочитај пре него изјавиш нешто овако! Нити сам овде говорио о роковима када требају бити одређене деонице у Србији или ЦГ завршене. Прељина -Пожега ће каснити у најмању руку исто као и Цг, иако је неупоредиво лакша!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899182#p899182:zq9uov4x je napisao(la):
milaki990 » Уто Нов 16, 2021 5:32 pm[/url]":zq9uov4x]Mogli bi iz CCCC da angažuju tebe da im organizuješ posao, ljude i opremu pošto su oni glavni izvodjač radova i u CG i u Srbiji.

Uopšte nije lako uporediti jer mnogo faktora utiče na to i ne znam što je tako teško to priznati.

Kao primer uzimaš tunele u susednoj državi, koji ni 6 godina od početka radova nisu pušteni u upotrebu, pritom glavni izvodjač je praktično ista firma, sa sličnim načinom finansiranja kao i kod nas i još skrećeš pažnju na vreme i cenu.

Pritom se od početka ovde provlačila nezvanična pretpostavka da će baš deo mehanizacije/ljudstva biti prebačeno iz Crne Gore na ovaj projekat, kada se prvi završi.

@Uzice Po ugovoru je valjda rok 36 meseci od maja 2019. A to što političari pričaju me ne zanima, odavno ne marim za to i verujem informacijama do kojih dodjem sam.
Хоћеш да кажеш да Велики респиратор константно лаже? Немогуће!
 
Људи, ајде искулирајте. Биће годину пре или касније, али биће. Досад није било. А главни извођач је из Кине, да се жалимо Си Ђинпингу и Сталном комитету Политбироа ЦК КПК. Није нека тема.
 
Ovde nije problem u izvođaču, nego u mediokritetskoj vlasti koja je nesposobna da završi eksproprijaciju zemljišta 3 godine nakon što na istom svečano "otvori radove". Eksproprijaciju ne radi CCCC, nego država.
 
Није баш тако једноставна та експропријација у нашем правном систему - Кинезима је много лакше. Уосталом, и у време НР и СР Србије је било много лакше, па нису баш урадили све што је требало. Да те одведем у Врање, испод моје куће, и да ти покажем кућу чији су становници исплаћени да се протера улица... пре 60 година, и улица никад није прошла.

Хајде да критикујемо тамо где има смисла да се критикује.
 
Brate sa ovom visinom nameta na gorivo i ostalo, tolko su sebi u budžet strpali para da su mogli daju i 10.000 evra/aru i videli bi kako eksproprijacija nije problem :) Ljudi nisu glupi, vide da su zadužili milarde, da će od njih posle uzimaju za otplatu, a nude im malo za imovinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899191#p899191:3crmp8w2 je napisao(la):
Пантограф » Uto Nov 16, 2021 4:55 pm[/url]":3crmp8w2]Није баш тако једноставна та експропријација у нашем правном систему - Кинезима је много лакше. Уосталом, и у време НР и СР Србије је било много лакше, па нису баш урадили све што је требало. Да те одведем у Врање, испод моје куће, и да ти покажем кућу чији су становници исплаћени да се протера улица... пре 60 година, и улица никад није прошла.

Хајде да критикујемо тамо где има смисла да се критикује.
Naravno da eksproprijacija nije jednostavna, ali je vrlo jednostavno "otvoriti radove" i slikati se na presecanju vrpce 3 godine pre stvarnog početka radova? Ako već ne mogu graditi brže zbog imovinsko-pravnih problema, ne moraju baš ni da nam vređaju inteligenciju fiktivnim radovima i praznim obećanjima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899196#p899196:3p77r3z1 je napisao(la):
Užice » Uto Nov 16, 2021 5:30 pm[/url]":3p77r3z1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899191#p899191:3p77r3z1 je napisao(la):
Пантограф » Uto Nov 16, 2021 4:55 pm[/url]":3p77r3z1]Није баш тако једноставна та експропријација у нашем правном систему - Кинезима је много лакше. Уосталом, и у време НР и СР Србије је било много лакше, па нису баш урадили све што је требало. Да те одведем у Врање, испод моје куће, и да ти покажем кућу чији су становници исплаћени да се протера улица... пре 60 година, и улица никад није прошла.

Хајде да критикујемо тамо где има смисла да се критикује.
Naravno da eksproprijacija nije jednostavna, ali je vrlo jednostavno "otvoriti radove" i slikati se na presecanju vrpce 3 godine pre stvarnog početka radova? Ako već ne mogu graditi brže zbog imovinsko-pravnih problema, ne moraju baš ni da nam vređaju inteligenciju fiktivnim radovima i praznim obećanjima.

Moraju, jer to je recept za ostanak na vlasti :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899186#p899186:15m2sjhq je napisao(la):
Пантограф » Uto Nov 16, 2021 5:36 pm[/url]":15m2sjhq]Људи, ајде искулирајте. Биће годину пре или касније, али биће. Досад није било. А главни извођач је из Кине, да се жалимо Си Ђинпингу и Сталном комитету Политбироа ЦК КПК. Није нека тема.


To tolerisanje i pravdanje kašnjenja mi je najjadnije. Mi ovde pričamo o jednoj deonici autoputa i ok nam je kašnjenje od dve godine? Tim tempom do Užica neće doći do 2027 a da ne spominjem Kotroman ili dole Boljare.

Pa mi Surčin - NBGD 8km kroz ravnicu ne možemo na vreme da završimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899196#p899196:1v5bjqjj je napisao(la):
Užice » 16 Nov 2021 05:30 pm[/url]":1v5bjqjj]
Naravno da eksproprijacija nije jednostavna, ali je vrlo jednostavno "otvoriti radove" i slikati se na presecanju vrpce 3 godine pre stvarnog početka radova? Ako već ne mogu graditi brže zbog imovinsko-pravnih problema, ne moraju baš ni da nam vređaju inteligenciju fiktivnim radovima i praznim obećanjima.
Pa šta se hvataš za to njihovo medijsko otvaranje radova?
Kad vidiš ovde na forumu da je "udaren prvi ašov" e onda kreni da brojiš dane.
Prosto i jednostavno. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899129#p899129:2zt8f0jn je napisao(la):
MiraC » Tue Nov 16, 2021 1:51 pm[/url]":2zt8f0jn]Prosli smo danas i i dalje mislim da ni tih " zrno po zrno" 8km nema sanse da bude gotovo. Da zanemarimo asfalt na petlji, ali onaj nadvoznjak ne izgleda gotovo i ne rade mašine nego radnici nesto rucno rade po ivicama.

A mislim da ce taj broj biti i manji jer je definitivno neki problem sa glinenom pre petlje Ub iz smera Ljig, od onih vocnjaka... trese se auto kao da se ide trasom koja je oooooodqvno u upotrebi.

Nemoj da te to brine... Verovatno rade armature na pošačkim stazama... Mašina za armiranje još nije izmišljena, ako jeste ja je još nigde ne videh... Armirači su deficitarna roba i prema pouzdanim informacijama jednog drugog člana foruma, poslednjih meseci je upravo to usko grlo i zato postoji mogućnost da ne bude do NG. Nema dovoljno armirača i ne mogu da se završe brzo ploče na mostovima i nadvožnjacima i posle njih pešačke staze. Tako da je njihovo prisustvo više ohrabrujuće, nego uznemirujuće!
 
Svasta cu ja nauciti ovde, hvala @caribrod!
Onda sam ja javila lepe vesti :)

Mozda je i dobra vest i to sto su na kraju nadvoznjaka ( nadam se da je to kraj) , da su zapravo prethodno odradili i tu silaze (najbliže su magistralnom putu) bas su grupisani na jednu tačku, nisu na celom nadvoznjaku.
E sad ako budes rekao da se ta armatura radi od krajeva ka sredini, onda sve ide u peršun ( da ne psujem).

Mi smo rano isli, nije bilo nasipanja, ali nasuto nije ravno, a cini mi se da se to valja pre asfalata? I sa nadvoznjaka na petlji fali jos da se naspe kad se siđe sa njega jer je razlika u visini kao visina jednog kamiona ( bio parkiran tu pa sam lepo videla) ali racunam da to nije neki posao
 
@Caribrod i ostali, čekamo komentare:)

Inače prema kanalu Puteva Srbije se vidi koliko je interesovanje ljudi za ovaj AP, ubedljivo i bez izuzetka najviše pregleda imaju klipovi vezani za ovaj AP, i u odnosu na BG obilaznicu i Pojate-KŠ, da ne pominjem ostale klipove koje izbacuju. Biće i ovde dosta saobraćaja, samo da se završi konačno :D
 
Доста лепо напредују, чини се да највише посла има испред тунела Трбушани, као и у самом тунелу и испред Паковраћа. Вијадукт и петља. Ово је све свакако при крају. Радујем се избегавању обилазка Чачка!
 
Meni deluje da ako bude kasnilo da ce kasniti zbog tunela i to je sve. Sve drugo mogu da zavrse ovim tempom.
 
Mora čovjek da osjeća ono kao pred neko lijepo putovanje, pa broji dane do polaska.
Biće to top kad puste.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Vrh