Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Zaobici Cacak ne prolazeci kroz centar - neprocenjivo 8)
 
A da pitaš ljude iz Čačka je li procenjivo ili neprocenjivo?
 
Nek Čačani pitaju što im napraviše obilaznicu sporiju nego kroz centar :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899364#p899364:sfniibfl je napisao(la):
stex_pb » Sre Nov 17, 2021 12:40 pm[/url]":sfniibfl]Nek Čačani pitaju što im napraviše obilaznicu sporiju nego kroz centar :D

Možda zato da se izmesti sav onaj saobraćaj iz centra?
 
Svakako opcija više ne škodi...ok biće gužvi na novoj petlji u udarnim terminima ali će neko ko dolazi iz Ue produžiti po starom a neko ko ide ka Zlatiboru, moru će možda ići preko Lučana(ako nije previše zagušeno skretanje) ili čak Guče. Ja sam dve godine izbegavao potez Ča-Ue dok se radilo, išao preko Katića i preko Kalipolja i ekstra prošao...
 
U centru Čačka su oduvek bile užasne gužve, skoro kao u BG,a i na sadašnjoj obilaznici često znaju da se formiraju kolone. Otvaranje mini-deonice od Preljine do Pakovraća će svakako pomoći da se grad rastereti, ali onda su još 2019. lepo mogli da kažu "Preljina-Pakovraće će biti do kraja 2021./početkom 2022. a Pakovraće-Požega do kraja 2023./početkom 2024." Ovo patološko laganje im je već prešlo u naviku i verovatno osećaju neko perverzno zadovoljstvo dok to rade.
 
@Uzice
Nije bas neko poredjenje, porediti jedan mali Cacak - grad, sa Beogradom i guzve u centru Cacka sa guzvama u prestonici. Ne bih se slozio da je to ni slicno niti priblizno.
Sto se tice patoloskog laganja, sta reci? Politicari nemaju obavezu da govore istinu, govore ono sto ljudi ili vecina ljudi zele da cuju i to je fakat. Ne opravdavam ih ni malo ali to je cinjenica. Dovoljno je da govore ono sto lici na istinu a sad, dosta ljudi i brka Pakovrace i Pozegu, misli da je to blizu. I jeste blizu, preko brda ili dva :laugh:
 
Najjače mi je što su na YouTube videu isključeni komentari.
Elem, drago mi je da se ovde vidi napredak na svakom videu. Jedino što mi ovde kasni je nadputnjak između Preljine i Trbušana. Kao i nadputnjak posle izlaza iz tunela Trbušani. Tunel je naravno nepoznanica jer ga ne snimaju.
I dalje mislim da će ovo biti isforsirano puštanje do NG, Božića ili eventualno Jovandana. Nakon završetka praznika biće tu još šminkanja sigurno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899444#p899444:1gmrxzjh je napisao(la):
boocky » Sre Nov 17, 2021 1:30 pm[/url]":1gmrxzjh]@Uzice
Nije bas neko poredjenje, porediti jedan mali Cacak - grad, sa Beogradom i guzve u centru Cacka sa guzvama u prestonici. Ne bih se slozio da je to ni slicno niti priblizno.
Sto se tice patoloskog laganja, sta reci? Politicari nemaju obavezu da govore istinu, govore ono sto ljudi ili vecina ljudi zele da cuju i to je fakat. Ne opravdavam ih ni malo ali to je cinjenica. Dovoljno je da govore ono sto lici na istinu a sad, dosta ljudi i brka Pakovrace i Pozegu, misli da je to blizu. I jeste blizu, preko brda ili dva :laugh:
Gužve tokom špica u Čačku su uporedive sa gužvama u Beogradu van špica. Ako se uzme u obzir ogromna razlika u veličini između ta dva grada, jasno je da Čačak ima ozbiljne probleme sa funkcionisanjem saobraćaja, prvenstveno zbog preuskih ulica u centru grada i lošeg sistema semafora, iz iskustva znam da autobusu koji dolazi iz pravca Užica treba čitava večnost da stigne od brane na Parmencu do autobuske stanice, vozila se jedva probijaju jedna za drugim kroz centar,a to se dešava i kada je podne.
Odlična vest je da će uskoro biti završena deonica do Pakovraća kojom će tranzitni autobusi i kamioni moći da zaobiđu Čačak, ali to nikako nije opravdanje za svesno obmanjivanje građana kada je u pitanju ostatak deonice Preljina-Požega.
 
Sad mi neki napisa da je rok po Ugovoru do Pozege avgust 2023. ne znam odakle mu to, ali onako gledajuci tunele i eksproprijaciju iza Laza mozda i ima necega u tome
 
Počećemo da brojimo, otvaramo i svečarski se radujemo krivinu po krivinu. Manje valjda ne može :)
 
“ Planirani završetak radova je 15.12.2021.godine, ukoliko vremenski uslovi do dozvole.”

Ne znam da li da se smejem ili da placem. Kakve veze imaju vremenski uslovi sa radovima u tunelu? :bash: :bash: :bash:
 
Kako koji vremenski uslovi u tunelu?
Pa promaja. Ko će po promaji da radi.
 
Za neobaveštene, tunel Brđani je pušten u saobraćaj pre samo 2 godine. Nebi me čudilo da uskoro ponovo zatvore i glinenu, koja je takođe puštena 2019. i već vožnja po njoj nije bezbedna. Konzerva paštete ima duži rok trajanja od ovih puteva rađenih u napreDNOj tehnologiji :roll: :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=899620#p899620:1mnkvww0 je napisao(la):
Dalmatinac » Sre Nov 17, 2021 9:18 pm[/url]":1mnkvww0]Glinena je uradjena ranije ne troluj samo iz supljeg u prazno
Koje trolovanje? Glinena je puštena u saobraćaj 2019. zajedno sa tunelom Brđani, nakon što je morala iznova da se radi,a već sada se mnogi žale da im kola gadno poskakuju kada prolaze njome. Moraće ponovo da se popravlja, ako ne sada onda najkasnije kada prođu izbori,i to sve o mom i tvom trošku. Ajde da je to jedini njihov fušeraj koji im se slučajno omakao,pa da ima osnova da me optužiš za trolovanje. Ali gotovo da nema građevinskog projekta u zadnjih 10 godina koji nije isfušerisan.
 
Pomešao si. Brđani otvoreni ako se ne varam 2016 god, na relaciji Ljig Preljina. A tunel Brančići je otvoren sa glinenom pre 2 godine ili malo jače
 
Da,pogrešio sam, Brđani su otvoreni u novembru 2016. a Brančić i glinena u avgustu 2019. godine. U svakom slučaju, i 5 godina je prekratak rok trajanja jednog tunela na autoputu, čak i ako je probijen kroz afričku zemlju,a ne evropsku. Glinena je morala da se gradi dva puta čak i pre nego što je otvorena, a nažalost dočekaćemo da je grade i po treći put u toku jedne dekade.
 
Meni stvarno nije jasno o kakvom poskakivanju automobila se priča. Poslednji put kad sam prolazio sam baš obratio pažnju, jer ovde malo malo pa neko spomene da je stanje "katastrofalno", ali bukvalno nisam uspeo da dokučim gde je ta sekcija uopšte.
 
CCC verovatno zato sto samo vozis preticajnom trakom, situacija je prilicno losa jedno dva kilometra od petlje Lajkovac ka Ubu u voznoj traci u duzini od par stotina metara. Ja sam prosli put pobegao u preticajnu traku da ne maltretiram gume i trap.
 
E ne znam 200 metara se predje za 6 sekundi na autoputu a pisali su ljudi kako je stanje užas katastrofa pakao itd da ne ponavljam repertoar dežurnih mračnjaka,i ja prodjoh tuda ništa ne primijetih pa mi je milo da vidim da nisam poludio.
 
Ili ipak jeste, dodje mi da dodjem po vas i odvedem vas tamo da nas ne pravite ludima. Sto mi izmisljamo, ja ne volim da je put dobar koji sam ja platio nego volim da mracim. Ajde manite se gluposti
 
OK, moguće onda stvarno da sam propustio ako je par stotina metara u pitanju i srednja traka samo. Obratiću pažnju baš na taj deo kod petlje sledeći put, jer ću prolaziti koliko sad za vikend i gledaću da vozim srednjom trakom. Hvala na detaljnom odgovoru svakako.
 
Kurogane 1, prvo nisi lud nego se pravis blesav. Mozes da vozis i formulu 1 , ali oseca se razlika na celoj glinenoj. Kad se ide iz Bg ka Ljugu ima nekoliko delova gde je asfalt ulegao toliko da auto onako poskoci lepo.

Vozite VOZNOM trakom, a ne preticajnom pre petlje Ub kad idetenka BG. Sa leve strane AP ima ogroman vocnjak, a sa desne isto kao da je neki manji vocnjak.

Sto se mene tice, ja bih prva volela da nije tako, ali vozimo stariji auto koji oseca svaku promenu na putu na zalost, mada ovo bi osetio i noviji. Cesto prolazimo, znam sta pricam.

Nekada se nije osecao ni prelaz izmedju rekonstruisanih i statih delova OSIM na spojevima, opet znam sta pricam. Sad se oseca dok se vozi kao da je asfalt hrapaviji na starim delovima, i reklo bi se da je mozda ocekivano, ali ne da onoliko trese.

Stavila sam sliku gde je taj vocnjak ( ako ne gresim) i situacija je u voznoj traci ka Bg, naravno normalnom brzinom. 120, 130.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211118-071712_Chrome.jpg
    Screenshot_20211118-071712_Chrome.jpg
    254,6 KB · Pregleda: 389
Vrh