Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

NE! TO NIJE LAZ!

Ti nemas pojma o cemu pricas. Nerviram se kad citam ovakve gluposti. Kakav je to nacin u kome se legalizuje otimanje i burazerska ekonomija? Kako jedini nacin moze da bude ako ja odlucim da pare dam tebi jer sam eto ja tako odlucio. Gde su konkursi za subvencije? Gde su uslovi za dobijanje subvencija, rangiranje?

Zasto nije bolje napraviti uslove (infrastrukturne i zakonske) da ljudi sami naprave pare i zaposle sami sebe?

Zasto fabrika namestaja Atlas iz Uzica nije dobila 8000 evra po radnom mestu? Ili Inmold iz pozege ili Termorad? Ili Valjaonica Aluminijuma?
 
Orfanelin, šleperi ne idu na utovar u proizvodnju. Otišao na sajt IMPOL Sl.Bistrica. Imaju skladište. Malo severnije, u Stajeru Austria, MAN ima fabriku i ogrooomno skladište. A nema autoput

Bobcha, Vučić je na vlasti od 2012. Kao PPV, posle premijer. Oni pre njega i Dačića su skoro završili put Kg-Batočina. Nekoliko stotina metara oko kafane je bila Vučićeva odgovornost i posao. Nije uspeo. Neverovatna nesposobnost
 
Skladiste cega? :lol:

A ne vidim zasto Impol ne bi imao skladiste? Oni ga moraju imati.
 
Skladište gotovih proizvoda. Rade za automobilsku industriju. piše im na sajtu. Kao i MAN
 
Care, Kralju, Bogu!
Man ima distributivni centar a impol ima gotove proizvode da bi mogao da odgovori zahtevima just in time-a.
Treba da pitas a ne da pausalno dajes zakljucke na osnovu povrsnog pregleda i loseg poznavanja materije.
 
Razlika izmedju distributivnog centra i skladišta u ovom slučaju je..? A gde impol drži te gotove proizvode? Znači sad treba skladište zbog just-in-time? Prvo sredi argumente i priču pa kreni u raspravu. To care, kralju.. ostavi za svoje drugare
 
Impol nije automobilska industrija. Impol dostavlja materijale automobilskoj industriji.
Razlika je u tome sto to nije isto :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371436#p371436:31rnlxcp je napisao(la):
vladanc » Sub Feb 13, 2016 5:50 pm[/url]":31rnlxcp]bobcha78, БОТ, ТО СИ ТИ
Rekao sam ti da jesam, ali ti mi nisi objasnio definiciju te reci BOT
 
Ok, ovim smo završili raspravu. Meni tvoji argumenti nisu ubedljivi. MAN sam ti naveo kao primer da blizina autoputa nije neophodna za posao. Da li je distributivan centar, fabrika ili skladište.. Pruga prolazi kroz Styer. Mislim da je to bitnije. U Slovačkoj DHL radi logistiku za VW. 70% transporta je železnicom.

ps. Igor bi mogao da prebaci poslednje 2 strane na temu o privrednom razvoju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371434#p371434:312ldyi6 je napisao(la):
Zvezdara64 » Sub Feb 13, 2016 5:31 pm[/url]":312ldyi6]Orfanelin, šleperi ne idu na utovar u proizvodnju. Otišao na sajt IMPOL Sl.Bistrica. Imaju skladište. Malo severnije, u Stajeru Austria, MAN ima fabriku i ogrooomno skladište. A nema autoput

Bobcha, Vučić je na vlasti od 2012. Kao PPV, posle premijer. Oni pre njega i Dačića su skoro završili put Kg-Batočina. Nekoliko stotina metara oko kafane je bila Vučićeva odgovornost i posao. Nije uspeo. Neverovatna nesposobnost
Slazem se sa tobom da je nesposobnost, ali da li je to u njegovoj ingerenciji? Kako uzeti nekome plac koji nece da proda po maloj ceni, kako sama gospodja kaze da je gradjevinsko zemljiste prvog ranga? Postoji na Gilju pored Jagodine jedna benziska pumpa koju drzi kompanija Milojevic koja je skockana extra. ALi postoji jedna parcelica bas posred pumpe koja je zarasla u korov, nema 20 kvadrata. Posto je gazda Milojevic sve pokupovao u okolini pumpe, ali tu parcelicu nikako nije mogao, jer vlasnik nece da proda ni za koje pare, nudio mu je dvosoban stan u Cupriji, Jagodini, dva stana, lokale. Covek nece da mu proda pa to ti je. I dan danas posle 25 godina i dalje ta 20 kvadrata stoje ogradjena zicom i mala garaza unutar toga zaraslo u korov i drvece.

VUCIC JE PREMIJER od 27 aprila 2014 godine
 
Jedno je kada pricas o teoretskom modelu a drugo je kada pricas o stvarnom stanju stvari. Zeleznicka povezanost jeste sjajna ali mora da je prati makar pristojna putna povezanost. Da je dobra zeleznica do granice sa suboticom i da je dobra u madjarskoj pa da kazes da je to isplativo resenje, ovako ce vecina saradnika da ti trazi da ides kamionima.

Druga stvar, ti imas dobavljace i oni potpisu ugovor sa tobom da od trenutka zahteva mogu da ti dostave robu u roku od tri dana. E ako je losa infrastruktura ti se tesko kvalifikujes da budes taj dobavljac ili ti je taj period za koji mozes da dostavis robu preveliki u odnosu na ono sto njima treba.

Konkretan primer je Impol Seval u Uzicu. Ako bi oni hteli da izvoze svoje Al profile i da budu nekome dobavljas u njegovoj just in time proizvodnji oni moraju da racunaju na to da je infrastruktura losa i da daju sebi jedan dan vise da robu dostave. Tu su momentalno u podredjenom polozaju na nekog slicnog konkurenta iz nekog drugog dela Srbije ili neke druge zemlje.

PS: Mi NEMAMO ni dobar put ni dobru zeleznicu. Mi nemamo nikakvu komparativnu infrastrukturu ni kada se poredimo sa bilo kojim drugim delom Srbije a da ne pricam o razvijenim zemljama. Kada budu napravili taj put do Cacka, to ce donekle da pomogne mada nece potpuno resiti problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371452#p371452:nhhjxnvb je napisao(la):
bobcha78 » 13 Feb 2016 06:44 pm[/url]":nhhjxnvb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371434#p371434:nhhjxnvb je napisao(la):
Zvezdara64 » Sub Feb 13, 2016 5:31 pm[/url]":nhhjxnvb]Orfanelin, šleperi ne idu na utovar u proizvodnju. Otišao na sajt IMPOL Sl.Bistrica. Imaju skladište. Malo severnije, u Stajeru Austria, MAN ima fabriku i ogrooomno skladište. A nema autoput

Bobcha, Vučić je na vlasti od 2012. Kao PPV, posle premijer. Oni pre njega i Dačića su skoro završili put Kg-Batočina. Nekoliko stotina metara oko kafane je bila Vučićeva odgovornost i posao. Nije uspeo. Neverovatna nesposobnost
Slazem se sa tobom da je nesposobnost, ali da li je to u njegovoj ingerenciji? Kako uzeti nekome plac koji nece da proda po maloj ceni, kako sama gospodja kaze da je gradjevinsko zemljiste prvog ranga? Postoji na Gilju pored Jagodine jedna benziska pumpa koju drzi kompanija Milojevic koja je skockana extra. ALi postoji jedna parcelica bas posred pumpe koja je zarasla u korov, nema 20 kvadrata. Posto je gazda Milojevic sve pokupovao u okolini pumpe, ali tu parcelicu nikako nije mogao, jer vlasnik nece da proda ni za koje pare, nudio mu je dvosoban stan u Cupriji, Jagodini, dva stana, lokale. Covek nece da mu proda pa to ti je. I dan danas posle 25 godina i dalje ta 20 kvadrata stoje ogradjena zicom i mala garaza unutar toga zaraslo u korov i drvece.

VUCIC JE PREMIJER od 27 aprila 2014 godine
БОТУ, ЕВО ДА ЗНАШ ШТА СИ:
pojam bot koji u non-gikovskom smislu označava nekoga ko na sve loše tekstove o njegovom političkom Velikom vođi, tajkunu ili nekom drugom uticajnom glavonji ili kompaniji postavlja pozitivne i srcu umilne (da ne kažem dupeuvlakačke) komentare o istom, na sve negativne komentare udara minuse a na sve pozitivne udara pluseve.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371454#p371454:3rjybfe7 je napisao(la):
vladanc » Sub Feb 13, 2016 6:53 pm[/url]":3rjybfe7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371452#p371452:3rjybfe7 je napisao(la):
bobcha78 » 13 Feb 2016 06:44 pm[/url]":3rjybfe7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371434#p371434:3rjybfe7 je napisao(la):
Zvezdara64 » Sub Feb 13, 2016 5:31 pm[/url]":3rjybfe7]Orfanelin, šleperi ne idu na utovar u proizvodnju. Otišao na sajt IMPOL Sl.Bistrica. Imaju skladište. Malo severnije, u Stajeru Austria, MAN ima fabriku i ogrooomno skladište. A nema autoput

Bobcha, Vučić je na vlasti od 2012. Kao PPV, posle premijer. Oni pre njega i Dačića su skoro završili put Kg-Batočina. Nekoliko stotina metara oko kafane je bila Vučićeva odgovornost i posao. Nije uspeo. Neverovatna nesposobnost
Slazem se sa tobom da je nesposobnost, ali da li je to u njegovoj ingerenciji? Kako uzeti nekome plac koji nece da proda po maloj ceni, kako sama gospodja kaze da je gradjevinsko zemljiste prvog ranga? Postoji na Gilju pored Jagodine jedna benziska pumpa koju drzi kompanija Milojevic koja je skockana extra. ALi postoji jedna parcelica bas posred pumpe koja je zarasla u korov, nema 20 kvadrata. Posto je gazda Milojevic sve pokupovao u okolini pumpe, ali tu parcelicu nikako nije mogao, jer vlasnik nece da proda ni za koje pare, nudio mu je dvosoban stan u Cupriji, Jagodini, dva stana, lokale. Covek nece da mu proda pa to ti je. I dan danas posle 25 godina i dalje ta 20 kvadrata stoje ogradjena zicom i mala garaza unutar toga zaraslo u korov i drvece.

VUCIC JE PREMIJER od 27 aprila 2014 godine
БОТУ, ЕВО ДА ЗНАШ ШТА СИ:
pojam bot koji u non-gikovskom smislu označava nekoga ko na sve loše tekstove o njegovom političkom Velikom vođi, tajkunu ili nekom drugom uticajnom glavonji ili kompaniji postavlja pozitivne i srcu umilne (da ne kažem dupeuvlakačke) komentare o istom, na sve negativne komentare udara minuse a na sve pozitivne udara pluseve.
ZAO MI JE, NISAM NISTA OD NAVEDENOG, jer ja od ove vlasti a i od prethodnih nemam nista. Sa 3 diplome sedim u 4 zida od 2005 i ne mogu nigde da se zaposlim ni van struke a ni u struci. Kakav da je, on je premijer i izabran na legalnim izborima voljom naroda sa rekordnom pobedom
 
Којом рекордном победом?
Излазност 53%, од те излазности вођа 48%. Значи од укупног гласачког тела 24%.

Батали нас овде величања вође до нивоа божанства. Има оних који немају амнезију пре 2000.
Створили су систем деведесетих да ко год да је дошао на власт после њих је то оберучке прихватио. И тако већ 26 година.

Политички паразити.
 
de de manite se politike pogotovo bobcha78 bez svesnog ili ne tzv. botovanja
 
Vezano za izgradnju ovog auto puta vs politika (uz dužno poštovanje Igora i shvatanje zašto je ovo rekao, a u međuvremenu dok ne dođu neke nove slike). Od izgradnje prvog auto puta u Italiji 20ih, preko onih u Nemačkoj 30ih, federalnog akta iz 1956 koji je končno uspostavio pravi odnos finansiranja izgradnje SAD puteva u odnosu 90% federacija : 10% države čime je u toj zemlji počela prava izgradnja, izgradnje prvih autoputeva u Ex Yu, kineskih autoputeva od 90ih... izgradnja auto puteva je UVEK bila politička odluka, da ne pričam o lobiranjima kroz koja mesta će auto put proći. I deonica PŽ-CG, iako je prema istraživanjima neprofitabilna, će se graditi ako politika odluči. To je politička odluka državnog vrha, a ne privatna investicija i zato je neodvojiva od politike. NAŽALOST. Evo i iz svog iskustva: pratim ovaj sajt 7,8 god i uvek ga češće pratim kad politika donese odluka pa se nešto novo gradi. Ako političari ne odluče da ima izgradnje, ovde onda možemo da pratimo samo neke privatne građevinske projekte.
 
ljudi, da li vi stvarno mislite da je bitno da li kamion u Srbiju dođe 2-3 sata ranije ili kasnije kada isti na granici čeka od 12-72h u zavisnosti od toga kakv je horoskop carinicima tih dana?

ne mogu da verujem da zaista verujete da treba slupati milione i mlijarde eur u autoputeve zato da bi neko došao 2-3h sata brže.

koridor 10 je takođe politička odluka, ne postoji racionalni razlog za deonice kroz Grdelicu i Niš-Dimitrovgrad. to je politička odluka koja koristi partijama da bi dobili izbore otvaranjem deonica AP u kampanji.
autoput jeste sigurniji i sačuvaće neke živote, ali u državnoj kasi će zbog AP biti manje para za lečenje dece i odraslih kojima je pomoć neophodna.
nama deca umiru jer država nema 100-200k $ da ih spase operacijom u inostranstvu pa roditelji očajni prose po medijima.
1 km autoputa u srbiji košta 5-10M €. računajte da taj manjak u kasi ubija 50-100 dece. svaki km... pa onda pogledajte svoju decu i razmislite šta vam je važnije. da li da se prosečan srbin vozi u golfu 2 120km/h po novom praznom AP a da deca umiru ili da se vozi 80km/h magistralom a da deca prežive. i onda napišite ovde koliko novih km autoputa bi želeli da vidite.
da li je bolje da imamo AP a da deca u školi imaju čučavac ili da imaju normalni WC a da imamo "samo" magitralu?

još jednom da podsetim, strane investicije u Srbiju ne dolaze, ne zato što su AP loši ili ih nema, već zato što su sudovi i vlast korumpirani, zato što se zakoni i uslovi na tržištu stalno menjaju, zato što smo stara i neobrazovana nacija, zato što smo lenji, zato što se teško dobijaju građevinske dozvole...mi smo decenijama satanizovani kroz zapadne medije kao koljači i sl i sada očekujete da neko sa zapada dođe i napravi fabriku u takvoj zemlji. i onda kao neće da dođe jer nema AP. smešno.

molim ljude koji kao svetao primer navode Hrvatski i njene AP da to ne čine jer je hrvatska primer koliko izgradnja AP može unazaditi jednu zemlju. Split - ZG pun pogodak (potpuno isplativ), završetak AP koji spaja Srbiju i Sloveniju pun pogodak (isplativ)... i onda izgradnja svih ostalih puteva koji su ih doveli u dužničko ropstvo. oni sada ne znaju šta da rade. AP i njihovo održavanje ,iako su novi, im već sada pravi neodrživi gubitak. šta će biti za 20god kad dođu na red rekonstukcija mostovskih konstrukcija, tunela... bok im pomogao...oni bi da se toga oslobode prodajom nekom privatniku ali niko neće da kupi AP koji pravi gubitak. šta god da urade bacili su pare i nema izlaza. trajan kamen oko vrata sa kojim moraju da plivaju dok ne potonu. a putevi neće postati puniji jer se i hrvatska prazni, a ksenofobija im ne dozvoljava da nasele druge nacije...

španija je evropska zemlja sa najvećim brojem AP i svi zvrje prazni, i španija gubi veliki novac zbog toga. španija je iako mnogo bogatija od nasa opet u velikom problemu. da je AP bitan španija bi bila najbogatija evropska zemlja. Grčka takođe, imaju dovoljno AP.

nažalost perspektiva Srbije je vrlo loša. ovi prostori se prazne što zbog lošeg nataliteta što zbog toga što mladi radno sposobni beže iz ove zemlje jer ne žele da rade ko crnci da bi isplatili državni dug koji nisu oni napravili. ako se još zadužimo naša deca i unuci će pobeći svi i kome smo onda pravili puteve. neće imati ko čašu vode da nam donese kad budemo matori.

taj novac umesto da bacamo na AP bacimo tim mladima da imaju neku perspektivu a i da bi i mi sa njima imali neku budućnost. svaki dinar je bitan jer on leči, jer on uči, jer on zadržava decu u ovoj zemlji. dosta nam je promašenih investicija, nemamo prava ni na jednu grešku više.

žao mi je što to moram reći ali ako neko misli da će npr Sjenica, Ivanjica ili Prijepolje sa AP imati perspektivu a bez njega neće grdno se vara. neće imati ni u jednom ni u drugom slučaju. mladi masovno beže u veće gradove ostaju stari, ostaju manje sposobni koji donose pogrešne odluke i koji vuku na dno i razlika u odnosu na BG ili NS postaje samo još veća.
zar mislite npr da će neki Beograđanin ili Novosađanin inženjer doći u Ivanjicu da radi u novoj fabrici koju stranci otvore jer ima AP do Ivanjice.
ako neće doći, ko će onda da radi u toj fabrici? koliko ima visoko obrazovanih u Ivanjici?
a da neko pravi fabriku za proizvodnju ko Jura i da radnici menjaju robote i rade za 20k din, čemu to? zar da zato slupamo pare u AP:

što se tiče onoga da Vranjanac plaća račune, to je izuzetak. ispod niša plaćanje struje je manje od 30% ne zadnjih godina nego zadnjih 50god, tako da o pravu na nešto za njih ne bih pisao. a dobiće AP ali džabe kad nemaju ni za benzin ni za putarinu i što je još tužnije neće ni imati u budućnosti koji god scenario da se desi. odatle i Albanci beže što je bilo nezamislivo do pre 10 god.
 
@dobri_samaricanin

BINGO!!!
Pogodak u centar mete.
Problem je sto prosecnom stanovniku Srbije jedan godisnji ili sestomesecni prolazak autoputem hrani iluziju napretka i prrogresa i stremljenju jednakosti sa gradjanima zapadne evrope... :(

Isto je bilo i kod nasih zapadnih suseda.
Nazalost i onu rade u lidlu i konzumu za pola prosecne HR plate isto kao u Maxi i Idea marketima u Srbiji.

I gle cuda, iako su imali veliki porast broja autoputeva, nisu uspeli da privuku veci broj stranih investitora.
Lika i Gorski kotar su im i dalje pusti, a "bogata" Slavonija i dalje siromasna...

Dobri su autoputevi.
Volim ja njih. Volim ih i koristim ih dosta cesto.
Volim ih i leti, kada su zakrceni i preoptereceni. Onda ja odem na magistralne i vozim ko covek ;)
Samo, pitanje je ocete li vi i vasa deca da placate narednih 40-50 godina to sto ja volim :D ;)

Jer, podseticu vas da prosecan stanovnik Srbije sipa gorivo ne na litre, vec "za 1000din"
Dal su zaista u zemlji sa takvim standardom, manjak samo autoputevi ?
Rekoh vec, ako jesu, ajmo podici jos jedno 4 milijarde $ i to ne kod EB, SB i slicno, vec komercijalnih, pa da pootvaramo gradjevinske firme i uposlimo nezaposlene ;)

A kad nam nedaj Boze opet naidje susno leto i sumski pozari, opet da molimo Ruse ili Nato, da posalje nesto za gasenje...
Skole nam i tako ne trebaju, bolnice takodje, a tek fabrike...
Pa ko je lud da radi, bolje pijuckati pice u hladu baste kafica, zar ne?
Samo je problem od cega platiti to pice kad em ne radimo, em otplacujemo kredite za nesto sto nam nije trebalo...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pre 30 godina je bilo isplativo praviti jer je bilo ljudi i strucnjaka, sada kad su svi u Beogradu onda je samo u Beogradu isplativo graditi. Eventualno napraviti vezu Beograda i Evrope. Za 20 godina ce biti isplativo popravljati ulice samo u Beogradu jer eto u ostatku Srbije nema potrebe za asfaltom nego su potrebe ljudi makadam, nema dovoljno automobila da bi se isplatilo stavljati asfalt.
 
Laki, autoputevi se grade prvenstveno zbog teretnog saobraćaja, i predstavljaju neophodan preduslov za ozbiljniju industrijalizaciju regiona do kojih dopiru.

To što su Hrvati povezali sva svoja veća sela autoputevima nema veze sa onime što mi radimo. Njihov tisućljetnji san je ostvaren, sada mogu da žive od izdavanja apartmana i soba i točenja piva na rivi. Jašta.

Prihod Slovačke od robnog izvoza je četiri puta veći od prihodne strane platnog bilansa Hrvatske, gde ulaze i turizam i izvoz pričamo o zemljama otprilike iste veličine i populacije. I oni su gradili autoputeve, ali su gradili samo tamo gde su procenili da će trebati njihovoj industriji. I bez njih ta industrija ne bi bila tu gde jeste.

Isto vži i za Češku.

dobri samaricanin":3cl4986e je napisao(la):
autoput jeste sigurniji i sačuvaće neke živote, ali u državnoj kasi će zbog AP biti manje para za lečenje dece i odraslih kojima je pomoć neophodna.
nama deca umiru jer država nema 100-200k $ da ih spase operacijom u inostranstvu pa roditelji očajni prose po medijima.
1 km autoputa u srbiji košta 5-10M €. računajte da taj manjak u kasi ubija 50-100 dece. svaki km... pa onda pogledajte svoju decu i razmislite šta vam je važnije. da li da se prosečan srbin vozi u golfu 2 120km/h po novom praznom AP a da deca umiru ili da se vozi 80km/h magistralom a da deca prežive. i onda napišite ovde koliko novih km autoputa bi želeli da vidite.
da li je bolje da imamo AP a da deca u školi imaju čučavac ili da imaju normalni WC a da imamo "samo" magitralu?

Vaše razumevanje makroekonomije je bazirano na fiskalnom. Koristite se teorijom oportunitetnih troškova polazeći od ograničenosti državnog budžeta, smartrajući da je zdravstveni sistem žrtva razvoja autoputeva. A jedno ne isključuje nužno drugo. Zašto se bolnice ne bi gradile od para uštedjenih npr. zatvaranjem nepotrebnih industrijskih objekata koji nikad neće doneti profit, a koštaju nas 2% BDP u ovom trenutku? A postoji i gomila drugih stvari gde se bacaju državne pare, koje su daleko manje bitne i od autopteva i od bolnica. Mnoge su potpune nebitne i samim tim nepotrebne, kao desetine hiljada parazita po kancelarijama javnih uprava i javnih preduzeća.
 
Слажем се да је развој инфраструктуре предуслов за инвестиције, али питам се да ли су баш потребни аутопутеви ка свим регионима, или би путеви резервисани за моторна возила са одвојене 2 + 2 траке без зауставних трака, денивелисаним укрштањима и ограничењем од 100km/h?
 
Наравно да не мора свуда класичан аутопут, него смо ми малко искомплексиран народ.
Па кружни пут око Беча се ради у профилу "брзог пута" ("шнелштрасе"), што је за степеник ниже од аутопута ("аутобан"). Ал зато обилазница око Ариља не дај Боже да не буде како Бог заповеда...
 
Vrh