Orfanelin
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.11.2015.
- Poruke
- 686
- Pohvaljen
- 1.593
Kakva je neozbiljnost reci da ti kamionom od BG do Prijepolja treba 4 sata. Ako vozis po ogranicenjima (sto i moras zbog tahografa) realno je da stignes izmedju 6 i 7 sati. To je naravno za BG-Prijepolje relaciju.
Predvidivost poslovanja je mnogo bitna stavka, bitnija nego brzina. U modernoj proizvodnji ti moras u sat vremena gore dole da znas kada ti stize roba. Da budes spreman da je docekas, prakticno ti je kamion skladiste. Ako zelis da saradjujes sa velikim i ozbiljnim firmama na globalnom nivou moras da zadovoljis taj zahtev. Ako ne mozes da ga zadovoljis ti onda moze neko drugi. Uzicke firme ne mogu da zadovolje taj zahtev jer nemaju autoput i ne mogu da planiraju takve stvari. Drugo je poslovna povezanost. Dosta veliki broj privrednika iz uzickog kraja ide u BG ili eventualno KG da sklapaju poslove sa partnerima, jer oni jednostavno ne zele da dodje do Uzica jer im je preveliko cimanje.
Prosto u ocima nekog objektivnog coveka ovaj prostor jugozapadno od Cacka nema nikakvu komparativnu infrastrukturnu prednost u odnosu na bilo koji drugi deo Srbije. Neko ko nije emotivno vezan za ovaj kraj nema apsolutno nikakav motiv da ulozi novac u njega.
Predvidivost poslovanja je mnogo bitna stavka, bitnija nego brzina. U modernoj proizvodnji ti moras u sat vremena gore dole da znas kada ti stize roba. Da budes spreman da je docekas, prakticno ti je kamion skladiste. Ako zelis da saradjujes sa velikim i ozbiljnim firmama na globalnom nivou moras da zadovoljis taj zahtev. Ako ne mozes da ga zadovoljis ti onda moze neko drugi. Uzicke firme ne mogu da zadovolje taj zahtev jer nemaju autoput i ne mogu da planiraju takve stvari. Drugo je poslovna povezanost. Dosta veliki broj privrednika iz uzickog kraja ide u BG ili eventualno KG da sklapaju poslove sa partnerima, jer oni jednostavno ne zele da dodje do Uzica jer im je preveliko cimanje.
Prosto u ocima nekog objektivnog coveka ovaj prostor jugozapadno od Cacka nema nikakvu komparativnu infrastrukturnu prednost u odnosu na bilo koji drugi deo Srbije. Neko ko nije emotivno vezan za ovaj kraj nema apsolutno nikakav motiv da ulozi novac u njega.