Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Tadić je 2008 mogao da potpiše samo memorandum o razumevanju jer proces eksproprijacije još nije tad bio ni počeo.
 
@Orfelin naravno da imaju skladišta. Tačno-na-vreme, nije u vašem slučaju, Toyota Just-in-time princip proizvodnje. To što traze od vas je deo logistike, da sve potrebno za proizvodnju bude uvek na dohvat. Isto tako deo logistike je, da svaki šleper bude u odredjeno(zakazano) vreme na istovarnom mestu. Ako se pojavi 5 u isto vreme, 4 mora da čeka. Ako 1 kasni, radnici stoje. Cilj je i da skladišta budu što manja i da ulaz/izlaz robe bude sto brži. U toj šemi je bitno da vaša roba bude tačno na vreme. Primenjuje se u svakom distributivnom centru. Tačnost ne zavisi od magistrala, već od dobro isplanirane i uhodane logistike.
U Srbiji, kategorija na koju ne može da se računa u drumskom transportu je birokratija. Čekanje na granici, na carinskim ispostavama, loše održavanje puteva, loše gorivo, mahinacije sa raspodelom dozvola za medj.prevoz, nemogućnost povrata PDV na gorivo za strane transportere, neefikasno sudstvo pri naplati dugovanja....
 
Ljudi...

Zivojin iz Vranja, Radašin iz Čačka i Milivoje iz Kikinde isto plaćaju račune kao i ja koji živim u Beogradu. Njih trojica nisu građani Srbije manjeg reda od mene. I kao takvi, kao i ja imaju pravo da budu saobraćajno povezani sa ostatkom zemlje i da brze i bezbednije putuju.

A bezbednost ima mnogo veću cenu od ekonomske isplativosti autoputa. I voznja njime je svakako bezbednija od voznje magistralom. Verujem da će sada neko reći: ,,Pa kako bezbednije, autoputem će svi divljati,,. E pa neće, ako u ovoj zemlji postoji zakon i zna se koja je dozvoljena brzina, do koje se toleriše, a preko koje se kaznjava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371232#p371232:3k5ehcw7 je napisao(la):
Blade » 18 minutes ago[/url]":3k5ehcw7]Ljudi...

Zivojin iz Vranja, Radašin iz Čačka i Milivoje iz Kikinde isto plaćaju račune kao i ja koji živim u Beogradu. Njih trojica nisu građani Srbije manjeg reda od mene. I kao takvi, kao i ja imaju pravo da budu saobraćajno povezani sa ostatkom zemlje i da brze i bezbednije putuju.

Apsolutno pogrešno rezonovanje. Daleko od toga da ne bih želeo da svuda prolaze autoputevi i da imamo para da ih napravimo i održavamo, ali ne može moja rodbina u Grockoj da traži da se Smederevski put pretvori u autoput.
 
Tragac nije to "samo" već najvažniji trenutak kada nam Kinezi obećavaju da će isfinansirati projekat. Teško je dobiti pare a lako ih je potrošiti na eksproprijaciju, mehanizaciju i ostalo
 
astrodule":28h1ucw6 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371232#p371232:28h1ucw6 je napisao(la):
Blade » 18 minutes ago[/url]":28h1ucw6]Ljudi...

Zivojin iz Vranja, Radašin iz Čačka i Milivoje iz Kikinde isto plaćaju račune kao i ja koji živim u Beogradu. Njih trojica nisu građani Srbije manjeg reda od mene. I kao takvi, kao i ja imaju pravo da budu saobraćajno povezani sa ostatkom zemlje i da brze i bezbednije putuju.

Apsolutno pogrešno rezonovanje. Daleko od toga da ne bih želeo da svuda prolaze autoputevi i da imamo para da ih napravimo i održavamo, ali ne može moja rodbina u Grockoj da traži da se Smederevski put pretvori u autoput.

Naravno da je pogrešno.


samo zato što se neko rodio ne znači da ima prava na auto put. ili da ima prava na bilo šta drugo. ovde ljudi stalno misle da oni imaju neka prava na nešto. sagrade divlje naselje pa traže kanalizaciju, javni prevoz, trotoare....


posebno mi je simpatičan deo "svi plaćaju račune". mora mnogo njih da plaćaju račune da bi se napravio auto put. auto put ne košta koliko infostan ili porez na imovinu ili nešto treće.
BTW to što neko plaća račune, on za to dobija usluge, a autoput naša država finansira na raznorazne načine, ali ne sigurno preko uplatnica ili nekih računa.


a i bezbednost takođe ima cenu. i to cenu koja se izražava u novcu. znači postoji cena koja se izdvoji na lečenje ljudi koji dožive saobraćajne nesreće, zna se koliko se vrednuje život, materijalna šteta.... možda se to nekom ne sviđa ali je tako.



i kad se sve sabere neki stanovnik srbije iz nekog mesta, recimo iz ivanjice ili bora, majdanpeka ili slično, NEMA PRAVa na auto put.

Niko nema prava da traži da građani cele srbije plaćaju auto put do nekih mesta, koja sutra neće imati dovoljan promet ni za održavanje istog, a kamoli za amortizaciju....
 
> i kad se sve sabere neki stanovnik srbije iz nekog mesta, recimo iz ivanjice ili bora, majdanpeka ili slično, NEMA PRAVa na auto put.

Dokle god UN u okviru svoje povelje ne definiše "Pravo na auto-putnu povezanost" kao deo korpusa neotuđivih ljudskih prava koje se stiču rođenjem (a nešto mi se javlja da je, odokativno rečeno, verovatnoća za to u sledećih 300 godina oko epsilon okoline nule ;)), džabe prosipaš energiju da dokažeš potpuno jasno. Mislim, svakom ozbiljnom jasno...
 
Astrodule,

Zašto je pogrešno? Zato što ti tako kažeš? To je na mnogim forumima ,,domaći,, vid komunikacije, ali veoma ružan. Npr. ja sebi to pravo ne dajem, jer ko sam ja da kazem da je bilo čije misljenje pogrešno? Mogu reći da se sa nečim ne slažem, kao što se ovde ne slažem sa mnogo čime. I to je u redu. Ali ne slažem se sa misljenjem i pogrešno je, nisu dve stvari između koji stoji znak jednako.

Drugo, uzeo si stvari koje nisu baš za poređenje. Jer ne mozeš porediti Grocku, beogradsko prigradsko naselje, koje, ruku na srce nije daleko od auto-puta. I jedan Čačak ili Kikindu koji su gradovi za sebe. Čačak će još malo imati, ali Kikinda mislim da za mog zivota neće. Neke druge u goroj situaciji da ne pominjem. Misljenja sam da bi svaka regija trebala da ima auto put. Tipa da svaki od tri dela Vojvodine ima ,,autoputnu zilu,, koja bi se uključivala na E-75, recimo. Tako i drugi delovi Srbije. Da bi svaki veći grad, ako nije direktno povezan, bude bar blizu auto-puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371200#p371200:1kazodkj je napisao(la):
laki72 » Pet Feb 12, 2016 2:23 am[/url]":1kazodkj]
bobcha78":1kazodkj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371159#p371159 je napisao(la):
laki72 » Čet Feb 11, 2016 6:42 pm[/url]":1kazodkj]aj aj...
Neka nama A1 (K10), ali te price o grdelickoj klisuri su zaista preterane.
Postoje putevi i u ovoj zemlji, a i sirom sveta sa mnogo opasnijim deonicama.

Neka nama i A2 ako zaista opravdava potrebe. za sada sa narastegnutijim kriterijuma to moze da bude do Pozege. :dil:

Mnogo vazniji od nastavka ka CG je veza ova dva autoputa preko Kraljeva (Moravski koridor)

Da su samo putevi ono sto nam fali, ja bih prvi bio za to da dignemo 5 milijardi kredita i omrezimo zemlju.
Al, moramo se dozvati pameti i ziveti racionalno u realnosti... :kafa:
Budi siguran da ako bude volje, Moravski koridor bice uradjen. NE MOZE SVE ODJEDNOM. Neka prvo otvore Koridor 10, neka pocne da se isplacuje od putarina, nek se otvori Surcin Preljina do marta 2017 i ja sam zadovoljan. Ovaj premijer je pokazao da ...


Ne moze sve odjednom, kazes?
Al "Surcin-Preljina" ocekujes do marta 2017 ??? :D

Saljiv si ti momak, a? ;)

Inace, "ovaj premijer" je od svih tih kilometara koji se grade ili zavrsavaju, zasluzan samo za potez Obrenovac-Ub i za Lajkovac-Ljig. Sve ostalo ugovorile su , a vecinom i zapocele prethodne Vlade Republike Srbije.

Tako da, lepo je sto si ti pun optimizma, nego fali ti malo kontakta sa realnoscu. ;)
Jbg, nece do marta sledece godine moci da zavrse ni do Obrenovca, a do surcina nije izvesno ni da ce se raditi, jer nema nikakvog ugovora, a i priznaces da Sava kod obrenovca ne moze da se premosti cuprijicom poput one u Knjazevcu (koju gle cuda, letos 'otvorise' samo na pola sata za slikanje, pa se vratise majstori na nju da nastave sa izgradnjom) :D



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Zacudices se kada sve bude zavrseno do marta 2017. SAmo je gospodin Mrkonjic pravio obilaznicu oko Beograda od 31km, od 1990. Jel to se rukovodis njegovim uspesima? I sta je uradio za 20 godina. 22km poluautoputa. U Knjazevcu nisam bio i ne znam sta se tamo pravilo jedan dan. Uglavnom mislim da takvi kao ti misle da je dovoljno mahnuti carobnim stapicem i sve bude ok u ovoj zemlji. Premijer je rekao da ce imati gotove autoputeve u martu 2017 godine najkasnije. Na koju je deonicu mislio za koridor 11 ne znam, ja sam shvatio da je racunao komplet od Surcina do Preljine. Ako je mislio od Obrenovca do Preljine TO JE IZVODLJIVO. Trebas da znas da se koridori rade u tri smene. Zar nije sa Kinezima potpisan ugovor o izgradnji deonice Surcin Obrenovac sa dva mosta preko Save?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371174#p371174:iocl6z7d je napisao(la):
tangero » Čet Feb 11, 2016 11:02 pm[/url]":iocl6z7d]
Budi siguran da ako bude volje, Moravski koridor bice uradjen. NE MOZE SVE ODJEDNOM. Neka prvo otvore Koridor 10, neka pocne da se isplacuje od putarina, nek se otvori Surcin Preljina do marta 2017 i ja sam zadovoljan. Ovaj premijer je pokazao da se u ovoj zemlji sve moze odraditi ako se ima volja. Prvi put su sportisti isplaceni, stvorili su se uslovi za bazicne sportove (plivanje, vaterpolo i atletiku) sto je nekada bilo nezamislivo. Nesto se desava u ovoj zemlji. Nadam se da je ovo prekretnica ka necemu boljem. Juce su mi pricali ljudi koji su isli novom deonicom Vladicin Han do Donjeg Neradovca da je extra odradjena. Uvek volim da cujem kada se nesto novo napravi, izgradi i prepravi jer u ovoj zemlji svaka gradjevina je poduhvat.
[/quote]

Druže molim te nemoj da troluješ o našem ,,divnom premijeru,, i dostignućima ove vlade na ovom portalu, mani se tog marketinga kojim nam svima ispiraju mozak gospoda Vučić, Mali, Vesić i kompanija. Mogu da ti navedem minimum 10ak projekata kojim se oni hvale da su uradili koji se krši sa svom logikom, bilo estetski ili funkcionalno a pri tom ne pričamo o onome što najavljuju za naredne godine već ovo sitno što trenutno rade. A te priče juče su mi pričali ljudi da je ,,extra,, urađeno je čista glupost. Rekli su da je Prokop završen pa ustvari nije tj. uradili ljudi perone a stanica ne postoji ni put do iste, otvorili su taj autoput koji pominješ a nisu rekli da su otvorili jednu stranu a ne pun profil,... Beograd Vojvode Stepe ulica se raspada i to ne moraju ljudi da mi kažu kad vidim sam svaki dan, oni popločavaju onaj plato kod ,,Crvenog Petla,, 3 meseca? Za naredne 2 godine su najavili 20 projekata (sve što je iko pomenuo ikada u istoriji) oni će da urade, hvale se privatnim investicijama kao da su oni dali pare za to. Zato te molim još jednom konstruktivno se uključi u rasprave, nemoj pisati hvalospeve o ljudima i pojedincima koji će proći, već o onome što rade i što će nam ostaviti.
[/quote]
JEL JA NEMAM PRAVO NA SVOJE MISLJENJE? JA ZNAM STA SAM VIDEO. Ako ne zelis da citas moj komentar PRESKOCI. A jel ces da mi kazes da nista nije uradjeno? Jel su sve to fantomski poslovi? Sto nisu prethodni napravili pristupne puteve za stanicu prokop? I oni su gradili nesto valjda? Hvalili se tim poslovima u kampanjama. Svim prethodnim vlastima je bio san da urade Beograd na vodi i prokop? A sad su protiv toga, sta se to promenilo? Zna li neko uopste koliko je skrkano novca u PROKOP. Ja sam u taj prokop ulazio od 1993 svake nedelje minimum jednom, na praksu sam isao tamo, godinama sam se skolovao tamo, 3 ili cetiri puta su menjani peroni (visina perona), svaki kolosek je prepravljen. Jel se secas da je nekada bio tucanik ispod pruge, pa pragovi, pa pricvrsni pribor, sada je to sasvim druga prica? Definitvno se nesto krenulo da se radi, ne mozes me ubediti da nije tako. Video sam i sta se radi na autoputu sada i sta se radilo tamo pre 3 godine. Velika je razlika.
 
Kad se (ako se) krajem leta ove godine provozas sa A2 od ljiga, preko takova do preljine, zahvali se vladi pre "transformers radikala", oh pardon SNS-a!

Ne zato sto su mi ovi ili oni drazi, vec zato sto volim (trudim se) da budem realna osoba.

A kada se budes provozao jahtom do Soluna, e onda mozes da se zahvalis onima koje hvalis a koji evo gotovo pune 4 godine vode ovu zemlju.

P.S.
Cak i taj prokop kojim si odusevljen kao velikim dostignucem velikog vodje je potpisao...
Pogodi ko?
Ivica Dacic, a ne niko od nesposobnih "transformersa" ...

P.S.S

Jedan prijateljski savet.
Ako ti je cilj politicka propaganda za bilo koju opciju, slobodno odmah odustani ;)
Politicka propaganda niti jedne partije, na ovom forumu do sada nije uspevala da prodje.
Siguran sam da nece ni ubuduce. Ovde nas ima od desnicara do levicara, od klinaca do nas u zrelim godinama, od strucnjaka do laika...
Cesto po nekom pitanju imamo jako oprecna misljenja i stavove.
Nekad se saglasimo nekada ne.
Ali zajednicko za 99% nas je jedan realan pristup svakoj od tema koje nas zanimaju, bez obzira na aktere.
MENI JE PRIVILEGIJA sto sam medju takvom ekipom! :)
Ekipom koja je IZNAD mulja aktuelnog politickog zivota u Srbiji.

Toliko od mene, pa se vidimo u martu 2017. na otvaranju mosta na Savi kod Obrenovca (sarkazam) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ako me sećanje dobro služi, a ispravite me ako grešim. kad je reč o finansiranju koridora 10 i "11" gotovo sve kredite potpisala je Cvetkovićeva Vlada. Izuzeci su dve kineske deonice na "K11" to je Dačićeva Vlada i deonica na K10 Srpska Kuća -Levosoje Vučićeva Vlada.
Memorandume o razumevanju ne računam, jer je to jedan neobavezujući dokument.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371365#p371365:2u2kphod je napisao(la):
laki72 » Sub Feb 13, 2016 2:59 am[/url]":2u2kphod]Kad se (ako se) krajem leta ove godine provozas sa A2 od ljiga, preko takova do preljine, zahvali se vladi pre "transformers radikala", oh pardon SNS-a!

Ne zato sto su mi ovi ili oni drazi, vec zato sto volim (trudim se) da budem realna osoba.

A kada se budes provozao jahtom do Soluna, e onda mozes da se zahvalis onima koje hvalis a koji evo gotovo pune 4 godine vode ovu zemlju.

P.S.
Cak i taj prokop kojim si odusevljen kao velikim dostignucem velikog vodje je potpisao...
Pogodi ko?
Ivica Dacic, a ne niko od nesposobnih "transformersa" ...

P.S.S

Jedan prijateljski savet.
Ako ti je cilj politicka propaganda za bilo koju opciju, slobodno odmah odustani ;)
Politicka propaganda niti jedne partije, na ovom forumu do sada nije uspevala da prodje.
Siguran sam da nece ni ubuduce. Ovde nas ima od desnicara do levicara, od klinaca do nas u zrelim godinama, od strucnjaka do laika...
Cesto po nekom pitanju imamo jako oprecna misljenja i stavove.
Nekad se saglasimo nekada ne.
Ali zajednicko za 99% nas je jedan realan pristup svakoj od tema koje nas zanimaju, bez obzira na aktere.
MENI JE PRIVILEGIJA sto sam medju takvom ekipom! :)
Ekipom koja je IZNAD mulja aktuelnog politickog zivota u Srbiji.

Toliko od mene, pa se vidimo u martu 2017. na otvaranju mosta na Savi kod Obrenovca (sarkazam) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ja cu te samo pitati, jel mozes da napravis kucu od 30 kvadrata za 2 dana? Carobnim stapicem mozes sigurno. Ja imam svoje misljenje, ti imas tvoje. Ti mene ne mozes da ubedis u nesto da nije a sto sam svojim ocima video, a ja i ne pokusavam tebe da ubedim, niti imam nameru. Ja sam samo ljubitelj izgradnje, nista vise
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371390#p371390:3m50vwbu je napisao(la):
bobcha78 » 13 Feb 2016 12:33 pm[/url]":3m50vwbu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371365#p371365:3m50vwbu je napisao(la):
laki72 » Sub Feb 13, 2016 2:59 am[/url]":3m50vwbu]Kad se (ako se) krajem leta ove godine provozas sa A2 od ljiga, preko takova do preljine, zahvali se vladi pre "transformers radikala", oh pardon SNS-a!

Ne zato sto su mi ovi ili oni drazi, vec zato sto volim (trudim se) da budem realna osoba.

A kada se budes provozao jahtom do Soluna, e onda mozes da se zahvalis onima koje hvalis a koji evo gotovo pune 4 godine vode ovu zemlju.

P.S.
Cak i taj prokop kojim si odusevljen kao velikim dostignucem velikog vodje je potpisao...
Pogodi ko?
Ivica Dacic, a ne niko od nesposobnih "transformersa" ...

P.S.S

Jedan prijateljski savet.
Ako ti je cilj politicka propaganda za bilo koju opciju, slobodno odmah odustani ;)
Politicka propaganda niti jedne partije, na ovom forumu do sada nije uspevala da prodje.
Siguran sam da nece ni ubuduce. Ovde nas ima od desnicara do levicara, od klinaca do nas u zrelim godinama, od strucnjaka do laika...
Cesto po nekom pitanju imamo jako oprecna misljenja i stavove.
Nekad se saglasimo nekada ne.
Ali zajednicko za 99% nas je jedan realan pristup svakoj od tema koje nas zanimaju, bez obzira na aktere.
MENI JE PRIVILEGIJA sto sam medju takvom ekipom! :)
Ekipom koja je IZNAD mulja aktuelnog politickog zivota u Srbiji.

Toliko od mene, pa se vidimo u martu 2017. na otvaranju mosta na Savi kod Obrenovca (sarkazam) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ja cu te samo pitati, jel mozes da napravis kucu od 30 kvadrata za 2 dana? Carobnim stapicem mozes sigurno. Ja imam svoje misljenje, ti imas tvoje. Ti mene ne mozes da ubedis u nesto da nije a sto sam svojim ocima video, a ja i ne pokusavam tebe da ubedim, niti imam nameru. Ja sam samo ljubitelj izgradnje, nista vise
Избаците снс ботове са овог сајта! :blah:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371223#p371223:nl1cph6v je napisao(la):
Zvezdara64 » Pet Feb 12, 2016 11:09 am[/url]":nl1cph6v]@Orfelin naravno da imaju skladišta. Tačno-na-vreme, nije u vašem slučaju, Toyota Just-in-time princip proizvodnje. To što traze od vas je deo logistike, da sve potrebno za proizvodnju bude uvek na dohvat. Isto tako deo logistike je, da svaki šleper bude u odredjeno(zakazano) vreme na istovarnom mestu. Ako se pojavi 5 u isto vreme, 4 mora da čeka. Ako 1 kasni, radnici stoje. Cilj je i da skladišta budu što manja i da ulaz/izlaz robe bude sto brži. U toj šemi je bitno da vaša roba bude tačno na vreme. Primenjuje se u svakom distributivnom centru. Tačnost ne zavisi od magistrala, već od dobro isplanirane i uhodane logistike.
U Srbiji, kategorija na koju ne može da se računa u drumskom transportu je birokratija. Čekanje na granici, na carinskim ispostavama, loše održavanje puteva, loše gorivo, mahinacije sa raspodelom dozvola za medj.prevoz, nemogućnost povrata PDV na gorivo za strane transportere, neefikasno sudstvo pri naplati dugovanja....
Koja firma iz automobilske industrije ima skladiste gotovih proizvoda? Slazem se sa vecinom sto si napisao samo je prosta cinjenica da te u startu zeza cinjenica da nemas normalan put do fabrike. Pa nebitno koliko si zapravo dobar i jeftin.
 
E tu bih se ja nadovezao.
Kod nas se pod "dobar put" podrazumeva samo autoput.
Ali to u realnosti nije tako.

Od Beca ka Brnu u Ceskoj Republici pola rastojanja je Autoput, a ostatak je odlican magistralni pravac koji uglavnom prolazi pored, a ne kroz naselja (par izuzetaka u A i jedan izuzetak na samom ulazu u CZ).
Tom magistralom se vozi 100 km/h, a raskrsnice su prostrane i pregledne.
Pored same magistrale NEMA objekata.

Jesmo li dovoljno bogati da premrezimo zemlju autoputevima, iako nemamo realne potrebe za tim?

I umesto da upravo na ovoj temi pricamo o tome da je nephodno napraviti brze magistralne veze na A2 jer od G.Milanovca do Takova gde se pred idja petlja takvog puta nema, ili od Valjeva do Lajkovca, itd... mi raspredamo o onome sto ni mnogo bogatije zemlje sebi ne dopustaju.

Racionalna drzava bi se pored pristupnih magistrala angazovala i na sto hitnijem nastavku makar 5-10km iza Cacka kako ka Kraljevu, tako i ka Požezi, jer bi se na taj nacin tranzitni saobracaj u potpunosti izmestio iz Preljine i sa (nazovi) obilaznice oko Cacka.

Al mi i dalje zivimo u nerealnim snovima...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nisam ni saobracajni ni gradjevinski inzenjer vec sam masinski. Vec smo na ovoj temi pricali o ovome. Nije poenta u auto putu nego u putu koju zadovoljava potrebe stanovnistva i privrede. To nije na meni da izracunam i procenim, na meni je da iznesem ono sto od mene traze poslovni partneri ili potencijalni poslovni partneri. A ima daleko iskusnijih i pametnijih od mene koji ovo sto ja pricam pricaju vec godinama u nazad. Sve se svodi na to sto kod nas politika nije u interesu gradjana nego u interesu sebe same. Iz tog razloga se pricom podilazi glupoj bezlicnoj masi u vidu 90% populacije, i zbog toga su na vlasti ljudi koji ne znaju da rade nista osim da budu politicari. Da je drugacije verovatno bi se o ovim stvarima koje sam napisao razmisljalo pre 15 godina a sada ne bi tupili o tome nego bi vodili neke ozbiljne diskusije.
 
Magistrala je normalan put. PGDS od Čajetina do Gostuna je nekoliko hiljada vozila i nije opterećena magistrala. Pošto pominješ Užički kraj i automobilsku ind. pretpostavljam da misliš na IMPOL Sevojno? Cela privreda zapadne Srbija ima sjajnu transportnu mogućnost: železnicu. Beograd-Bar i Požega-Kraljevo-K10. Prevoz železnicom je prilično jeftiniji i samim tim je roba konkurentnija. Zašto se ne zalažeš za sredjivanje pruge, uvodjenje tačnosi i reda u ŽS? To bi za tvoju firmu ili bilo koju investiciju u Z.Srbiji bilo mnogo isplativije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371396#p371396:3dzormhm je napisao(la):
vladanc » Sub Feb 13, 2016 1:09 pm[/url]":3dzormhm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371390#p371390:3dzormhm je napisao(la):
bobcha78 » 13 Feb 2016 12:33 pm[/url]":3dzormhm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371365#p371365:3dzormhm je napisao(la):
laki72 » Sub Feb 13, 2016 2:59 am[/url]":3dzormhm]Kad se (ako se) krajem leta ove godine provozas sa A2 od ljiga, preko takova do preljine, zahvali se vladi pre "transformers radikala", oh pardon SNS-a!

Ne zato sto su mi ovi ili oni drazi, vec zato sto volim (trudim se) da budem realna osoba.

A kada se budes provozao jahtom do Soluna, e onda mozes da se zahvalis onima koje hvalis a koji evo gotovo pune 4 godine vode ovu zemlju.

P.S.
Cak i taj prokop kojim si odusevljen kao velikim dostignucem velikog vodje je potpisao...
Pogodi ko?
Ivica Dacic, a ne niko od nesposobnih "transformersa" ...

P.S.S

Jedan prijateljski savet.
Ako ti je cilj politicka propaganda za bilo koju opciju, slobodno odmah odustani ;)
Politicka propaganda niti jedne partije, na ovom forumu do sada nije uspevala da prodje.
Siguran sam da nece ni ubuduce. Ovde nas ima od desnicara do levicara, od klinaca do nas u zrelim godinama, od strucnjaka do laika...
Cesto po nekom pitanju imamo jako oprecna misljenja i stavove.
Nekad se saglasimo nekada ne.
Ali zajednicko za 99% nas je jedan realan pristup svakoj od tema koje nas zanimaju, bez obzira na aktere.
MENI JE PRIVILEGIJA sto sam medju takvom ekipom! :)
Ekipom koja je IZNAD mulja aktuelnog politickog zivota u Srbiji.

Toliko od mene, pa se vidimo u martu 2017. na otvaranju mosta na Savi kod Obrenovca (sarkazam) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Ja cu te samo pitati, jel mozes da napravis kucu od 30 kvadrata za 2 dana? Carobnim stapicem mozes sigurno. Ja imam svoje misljenje, ti imas tvoje. Ti mene ne mozes da ubedis u nesto da nije a sto sam svojim ocima video, a ja i ne pokusavam tebe da ubedim, niti imam nameru. Ja sam samo ljubitelj izgradnje, nista vise
Избаците снс ботове са овог сајта! :blah:
A sta znaci ta rec "BOT"?
 
Zalazem se za modernizaciju zeleznice i mislim da bi to bila bolja varijanta nego auto put. Ujedno mislim da to ne moze da se dogodi u zemlji Srbiji pa ne trosim mozdane vijuge na to.
U uslovima koje propisuju strane kompanije sa kojima neko eventualno zeli da saradjuje pise da put koji mi imamo do Uzica nije dovoljno dobar. Samim tim ti pristajes na losije uslove ako zelis posao ili odmah bivas diskvalifikovan ako imaju bilo koga drugog ko zadovoljava sve uslove.

I nisi mi rekao koja to firma iz automobilske industrije ima skladiste gotovih proizvoda? Mozemo da razmenimo brojeve pa da zajedno odemo u istu da se uverim :D A nisi mi rekao ni to sta bilo kog investitora motivise na ulaganje u Zapadnoj Srbiji osim eventualne ljubavi prema zavicaju?


Bobcha, bot je svaki covek koji svoje recenice pocinje sa "ovaj premijer" "nas premijer" "ova vlada" :gobb:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371419#p371419:qw8so0fo je napisao(la):
Orfanelin » Sub Feb 13, 2016 4:30 pm[/url]":qw8so0fo]Zalazem se za modernizaciju zeleznice i mislim da bi to bila bolja varijanta nego auto put. Ujedno mislim da to ne moze da se dogodi u zemlji Srbiji pa ne trosim mozdane vijuge na to.
U uslovima koje propisuju strane kompanije sa kojima neko eventualno zeli da saradjuje pise da put koji mi imamo do Uzica nije dovoljno dobar. Samim tim ti pristajes na losije uslove ako zelis posao ili odmah bivas diskvalifikovan ako imaju bilo koga drugog ko zadovoljava sve uslove.

I nisi mi rekao koja to firma iz automobilske industrije ima skladiste gotovih proizvoda? Mozemo da razmenimo brojeve pa da zajedno odemo u istu da se uverim :D A nisi mi rekao ni to sta bilo kog investitora motivise na ulaganje u Zapadnoj Srbiji osim eventualne ljubavi prema zavicaju?


Bobcha, bot je svaki covek koji svoje recenice pocinje sa "ovaj premijer" "nas premijer" "ova vlada" :gobb:
Modernizacija zeleznice nije jednostavna stvar. To je jako skupa stvar. Novi vozovi su stigli, ali dzaba ti vozovi ako nemas dobar gornji stroj i ako ti je poluprecnik krivina mali, kao i ugao skretnica. Za velike brzine skretnice moraju da imaju mali ugao, a kod nas u skretanje vozovi idu maksimalno 35Km/h. Dok sam bio skolarac izvrsili su opravku pruge Velika plana Mala Krsna Rakovica, zatim su uradili deonicu od Mladenovca do Glibovca i to je sve bilo extra, ali opet rade ovu prvu deonicu. Kod nas je prednost sto se tice zeleznica je da sva opterecenja nase pruge mogu da izdrze a i sve pruge imaju odgovarajuci slobodni profil za prevoz svih vrsta tereta. Ja nijednu recenicu nisam poceo tako "ovaj premijer", "ova vlada", "nas premijer", niti imam neku korist od ove vlasti a ni od prethodnih. Znaci ta rec nema znacenje. Ako hvalis onda si bot, ako kritikujes onda si zutac. Zato i postoji ona pesma PADA VLADA, koja je uvek aktuelna
 
Ne znam koja firma ima skladište gotovih proizvoda. Zašto je to bitno za ovu raspravu? Zašto vaša ima i koja je veza sa transportom?
Bilo kog investitora motiviše isto što je Gorenje motivisalo da uloži u Valjevo ili Zaječar. Japan tobaco u Sentu. Povoljni uslovi koje su dobili od države i lokalne zajednice

Bobcha, za 4 godine nisu "uspeli" da završe već gotovo završen put Kg-Batočina. Ne mogu da reše spor oko jedne kafane. Toliko o sposobnostima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371423#p371423:b9faega3 je napisao(la):
Zvezdara64 » Sub Feb 13, 2016 4:41 pm[/url]":b9faega3]Ne znam koja firma ima skladište gotovih proizvoda. Zašto je to bitno za ovu raspravu? Zašto vaša ima i koja je veza sa transportom?
Bilo kog investitora motiviše isto što je Gorenje motivisalo da uloži u Valjevo ili Zaječar. Japan tobaco u Sentu. Povoljni uslovi koje su dobili od države i lokalne zajednice

Bobcha, za 4 godine nisu "uspeli" da završe već gotovo završen put Kg-Batočina. Ne mogu da reše spor oko jedne kafane. Toliko o sposobnostima
Nisu brale ni oni prethodni. A ko to treba da resi? Lokalna samouprava ili Republicko ministarstvo? To je pitanje. Pod cijom ingerencijom se radi taj put. Ko placa taj put? Republika ili grad Kragujevac? Kroz Batocinu je problem, mali je prostor kroz centar Batocine, pitanje je da li ce ici pored Batocine ili ce biti saobracaj regulisan semaforima. Semofori su glupa resenja. Citao sam da je isto problem neka petlja.

Ja koliko znam taj put se radi mnogo mnogo duze od ovih zadnjih 4 godina. Jel tako? Od 27 aprila 2014 godine je premijer Vucic, a od 27 jula 2012 bio je premier Dacic, a od 7 maja 2008 Mirko Cvetkovic. A od kada se pravi put Batocina - Kragujevac?
 
Pa rekao si da svaka ozbiljna firma ima skladiste ja sam rekao da to nije tacno, zbog toga je bitno. U celom svetu je poenta da se logistikom i planiranjem dovede do toga da prakticno nemas skladiste, samo u Srbiji sve ozbiljne firme imaju skladiste. :lol: Ja ti kazem otvoreno da je to konkretno problem u mnogim stvarima. Oni kad vide kakvo je stanje 'magistrale' ne mogu da shvate kako ti planiras da ispunis njihove uslove (cak i ako bi ti realno mogao). Nema kod Svedjana npr prekoracivanja brzine i vozicu brze ako budem kasnio. Kod njih u ugovoru potpises koliko puta ti radnik ide da pisa u toku radnog vremena. :lol:
A zasto ima skladiste? Pa zato sto saradnici ne veruju da ti mozes da sprovedes just in time ako nemas pola posiljke spremne u napred. :) Nije to neki neresiv problem ali je svakako kamen u cipeli koji te spotice. A i sama spoznaja da zivis u delu drzave koji ima najlosiju infrastrukturu a najbolju privredu moze da nervira coveka. Nervira te i cinjenica da direktor mora da ide u Bg ili Kg na razgovore jer skoro niko ko ne mora nece da dodje u Uzice, jer put je vrhunski.

Druga stvar, motivacija za ulaganje ne treba da bude subvencija od strane drzave. To nema pozitivnog efekta na sveukupnu ekonomiju ili ako ima taj efekat je mizeran. Treba dozvoliti manjim firmama da se razviju u vece a te pare od subvencija koristiti za razvitak infrastrukture, smanjivanje poreza. Vise vredi drzavi 5-6 uzickih srednjih preduzeca za koja ti nikad nisi cuo, nego jedno gorenje u Valjevu. Konkretno za Fiat to ne mogu da tvrdim jer sam bio fasciniran kakvim masinama i opremom raspolazu.

Ako ti razvijas fabrike tako sto im dajes pare da bi radile ti nemas stabilne fabrike nego imas neku karakondzulu koja ce da prestane da postoji cim naidje prvi malo veci problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371425#p371425:3ag5muyw je napisao(la):
Orfanelin » Sub Feb 13, 2016 4:56 pm[/url]":3ag5muyw]
Druga stvar, motivacija za ulaganje ne treba da bude subvencija od strane drzave. To nema pozitivnog efekta na sveukupnu ekonomiju ili ako ima taj efekat je mizeran. Treba dozvoliti manjim firmama da se razviju u vece a te pare od subvencija koristiti za razvitak infrastrukture, smanjivanje poreza. Vise vredi drzavi 5-6 uzickih srednjih preduzeca za koja ti nikad nisi cuo, nego jedno gorenje u Valjevu. Konkretno za Fiat to ne mogu da tvrdim jer sam bio fasciniran kakvim masinama i opremom raspolazu.

Ako ti razvijas fabrike tako sto im dajes pare da bi radile ti nemas stabilne fabrike nego imas neku karakondzulu koja ce da prestane da postoji cim naidje prvi malo veci problem.
Shvatam sta kazes. Ali ne postoji drugo resenje. Svako ko kaze da zna drugacije i da moze drugacije LAZE. Drzava daje subvencije privatnicima za svakog novog radnika. a privatnici to maksimalno koriste. Svakog treceg meseca otpustaju radnike koje su zaposlili pre tri meseca, a dovode nove. UZAS

Otisli smo totalno OFF od ove teme. Da li postoji novi snimak sa ovog koridora 11, sa deonice Ljig Preljina?
 
Vrh