Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371788#p371788:3mo3xh0c je napisao(la):
Пантограф » 16 Feb 2016 03:03 pm[/url]":3mo3xh0c]Наравно да не мора свуда класичан аутопут, него смо ми малко искомплексиран народ.
Па кружни пут око Беча се ради у профилу "брзог пута" ("шнелштрасе"), што је за степеник ниже од аутопута ("аутобан"). Ал зато обилазница око Ариља не дај Боже да не буде како Бог заповеда...
Neki naš gasto bi rek'o
"Autobahn oder Tod"
 
Obrenovac 05.03.2016.
Kolubara se izlila iz korita i obustavila dalje radove na mostu...
 
Ljudi, šta vi mislite, da li ove dve kineske deonice mogu biti gotove do marta 2017 godine??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374593#p374593:3k17rh7e je napisao(la):
adža » Sub Mar 05, 2016 8:47 pm[/url]":3k17rh7e]Ljudi, šta vi mislite, da li ove dve kineske deonice mogu biti gotove do marta 2017 godine??
Realno, mostovi i tuneli su najtezi za izgradnju, mislim da slojevi donjeg stroja nisu toliki problem.
Da li postoji novi snimak deonice Ljig Preljina?
 
Da u avgustu...
Vise puta objavljeno, kako ovde, tako i u drugim medijima...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ljig-Preljina sigurno ove godine...
Samo ne znam koliko je to pametno, pustiti tih 40 KM bez dve kineske deonice - znamo kako pojedini voze kada se sidje sa autoputa na magistralu.
Biiće problematična deonica od Ljiga do Beograda (kada se ide ka BG-u) jer je po mom misljenju preopterećen pravac od Lajkovca do obilaznice.
Već ima dosta ludaka koji tuda voze kao na reliju..mora se povećati prisustvo policije, to je možda jedino rešenje..
Nisam pametan, laik sam - šta vi mislite ljudi?
 
Мишљења сам да би свакако требало пустити ову деоницу од 40 км аутопута Љиг - Прељина, што се тиче кинеске деонице надам се да ће је завршити у роко тј. следеће године јер по мом мишљењу они су ипак одговорни што се тиче рокова за разлику од нас. Наравно слажем се са мошљењем adža што се тиче полициских конртола за бахате возаче након силаска са аутопута где настављају да возе неприлагођеном брзином.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374592#p374592:2s93ijat je napisao(la):
plećko » Yesterday, 20:14[/url]":2s93ijat]Obrenovac 05.03.2016.
Kolubara se izlila iz korita i obustavila dalje radove na mostu...

Da li se ovde Kolubara često izliva? Još pre neki dan se znalo da će od danas kiša više padati, pa nije baš ohrabrujuća situacija za Obrenovac :(
 
Pa ovde se ona izlila u gradilište tj. poplavljen je deo gde treba da se izliju stubovi koji će biti najbliži koritu reke (vidi se armatura da viri iz vode) pa su doterali ovaj kamion i dizalicu da pokupe sav materijal-armaturu koja je tu ležala iz straha da im ostane pod vodom ako nastavi da raste Kolubara.
 
Za vreme izvođenja radova na gradilištu kod Gornjeg Milanovca, bujična voda je oštetila deo potporne skele i na taj nači malo ranije konstrukciju prepustila izgrađenim stubovima.

Imali su sreće.


Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1



Izvor: TV N1, 11.3.2015
 
Upsss...

Nadam se da je beton 'sazreo'.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
beton u ovim uslovima uživa, najlakše sazreva u vodi, pošto mu je inače više potrebnija vlaga
 
Ljig-Preljina
b18083f623de48e6a230ac2995380e36.jpg

168f1cd6ad86d16865e126098c51fb6c.jpg

Miki85 sa SSC-a


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Prijatelju znamo skoro svi da beton `uziva` sto se vlage tice, ali postoje i neka pravila vezano za opterecenje, pre kompletnog `sazrevanja`

A ako obratis paznju na prvu sliku prethodnog posta:
file.php


Primetices da je konstrukcija koja podupire srusena uticajem bujice. :sesir:
 
Што лепо изгледа ово вијугање аутопута од Љига до Прељине уз цео поглед на природу.
 
Mislim da je slika iznad sela Boljkovci, oko 8 km posle Dića gde počinje azerbejdžanska deonica. Mislim da gornja slika gleda u pravcu Čačka a u gornjem krajnjem desnom uglu se vidi petlja Takovo oko 12 km daleko (zaokruženo crvenim). Donja gleda ka Bg-u i na kraju se vidi raskrsnica kod Dića, a skroz iza brda ka šipci aviona desno ravnica oko reke Ljig gde Kinezi grade autoput. Ne znam dal mi se čini ali kao da se na zadnjem zavoju tamo vidi, presijava i deo te deonice (zaokruženo crvenim).
 
Evo jednog zanimljivog ugla prikaza kako će vam izgledati autoput kada krenete iz Beograda. Vidi se ceo kraj koji gravitira autoputu, kao i Divčibare, Zlatibor, Mokra Gora, Pešter, CG...
 
...Ili cela planirana trasa autoputa do CG granice. Odavde se vidi da su najteže preostale neugovorene deonice za izgradnju oblast Ovčarsko-Kablarse klisure posle Čačka dužine oko 15 km i uspon Ivanjica-Duga Poljana na Pešteru dužine 35-40 km. Pretpostavljam da bi 1 km na te dve deonice koštao 10-15 miliona evra, tj. ukupno 650-900 miliona evra. To su i najskuplje deonice za dalju izgradnju. Požega-Ivanjca i Pešterska visoravan su relativno ravne i stoga jeftinije. Ja bi zato sem prioritetnih deonica koj eće se nesumnjivo graditi: Obrenovac-beogradska obilaznica i gornja obilaznica oko Čačka, sledeće gradio jeftinije deonice: Požega-Ivanjica 40 km i pešterska visoravan 25 km. A tek na kraju i to po koji tek km godišnje preostale dve najskuplje deonice ukupne dužine 55 km (npr razbiti tih 55 km na 10-15 godina izgradnje). Pored svih tih deonica ima postojećih puteva (ne kao sada ovo što ne može da se priđe deonici Ub-Lajkovac) koje bi služile kao premošćenje dok se ne kompletira
 
Evo satelitskih snimaka od 18. i 19.03.2016... nisu nešto, bar da vidimo kako napreduju zemljani radovi i gde ima problema oko Obrenovca and down the Kolubara river...

359bzva.jpg


t0q548.jpg
 
Plus
Zašto fali deo deonice ispod Obrenovca?
Na dnu prve slike se vidi i završena petlja Lajkovac, a odmah posle petlje je takođe nova deonica koju rade Kinezi
 
tu deonicu nisu još ni pipnuli...to je ova slika

iza mene još jedno 300m nasutog peska i kraj...
 
Vrh