Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ma bitno je da Uzice ima fensi stadion :p
Gde si bre Orfanelin, kako je na bureku? :)

Mene zanima da li 2+2 kad se izgradi to recimo zatvara pricu o autoputu u smislu da zauzima povoljno zemljiste, a nema uslova da preraste u autoput?
 
ne može se pretvoriti u auto put zato što su drugačiji radijusi krivini i veći usponi na utu rezervisanom za saobraćaj motornih vozila
 
Ja ne znam zasto se ljudi brinete za put prema Uzicu i Zlatiboru, kada je jos odavno pominjana gradnja kraka autoputa od Pozege, preko Kremana ka Visegradu i kasnije ka Sarajevu. Cak mi se cini da su putevi Srbije pre par godina radili i neku plansku dokumentaciju za taj put.
 
jeste li se istorokali o verzijama auto-puta dali će levo ili desno ? Reko da stavim neku sliku, ne mogu od Vas ko babe ste neke, te bolje je levo ili desno... :grand:
 
Pozdrav, moj prvi post, iako pratim forum s vremena na vreme.
Odma da kazem, Uzicanin sam, ne zivim u Uzicu preko 15 godina.

Recimo da autoput "ide do uzica", sta god to znacilo. Gde ce biti odvajanje? Autoput sigurno nece uci u grad, zar ne.
Tako da ostaje opcija da petlja bude negde pre ue-a, gde ima prostora, znaci minimum 10ak kilometara.
I nije neka razlika u odnosu na to da je odvajanje u Pozegi.

Ako ikad dodje i do pozege, treba biti presrecan (pominjana valjaonica je daleko od uzica koliko i od pozege, ne shvatite ovo bukvalno bas, ali shvaticete poentu)

Zlatibor je postao divlje naselje koga mi nece biti zao i da nestane (preci su zlatiborci)

Nije tema, ali potrebniji je pravac NS-Sabac-Ruma, plus neka malo bolja magistrala izmedju valjeva i kosjerica. I vise bi to znacilo Uzicanima nego famozni autoput i odma posle njega drzavni univerzitet, jer eto u Uzicu smo svi pametni, najpravilniji naglasak i izgovor, najbolji vozaci...
 
@Zvezdara64
Zar autoput kod Pozege ne izlazi u Milicevo selo?
Na mapama sam negde tako video...
 
Ovo nije tacan crtez, po secanju. Cini mi se da AP izlazi, od ove tacke na crtezu, 200-300m ka Milicevom selu. Ovo sam video ranije na planovima za trasu preko Zlatibora. Mislim da bi bila i dobra kombinacija za 2+2 do Zlatibora. Sa udvajanjem postojece magistrale
 
Kada se prognozira da cemo biti udostojeni da se pusti bar deo ovog pravca?
 
Вести из ПРЦ (НР Кине):

ЕКИНГ, 26. новембра (Танјуг) - Премијер Србије Александар Вучић изјавио је вечерас да је у Кини потписан Меморандум о изградњи две деонице на Коридору 11 и прецизирао да је договорена цена од око 209 милиона евра, са изградњом моста од 17,8 километара Сурчин-Обреновац.

Вучић је за РТС рекао и да ће још разговарати са премијером Кине Ли Кећијангом о додатно повољнијим условима, и навео да је реч о изузетно повољном кредитном аранжману уз значајан грејс период.

"Цену смо договорили, око 209 милиона евра са изградњом моста 17,8 километара Сурчин - Обреновац, и успели смо ту цену да драматично спустимо", рекао је премијер.

Он је навео да смо имали аутопутеве из њиве у њиву и да то неће више бити случај и подсетио на обећање грађанима да до марта-априла 2017. године буде завршен ауто пут Београд - Чачак.

"И тај пут ће у потпуности бити завршен као што смо и обећали", поручио је Вучић.

Премијер верује да ће друга деоница од Чачка до Пожеге бити завршена до краја 2018. године, те да ће се тиме спојити са Ужицем и продужава се даље према Црној Гори и према Републици Српској.

Вучић је напоменуо да су Кинези заинтересовани и за луке, разговарано је и са њиховом Чајна Харбор инзењеринг компани, као и са ЦРБЦ око индустријског парка, што је изузетно битно за нас.

У том смислу Вучић је рекао да је разговарао са премијером Црне Горе Милом Ђукановићем и питао га да ли би имали нешто против да Србија покаже заинтересованост за куповину акција у луци Бар и да је добио одговор да неће имати ништа против.

"Ми ћемо у 2016. години, после озбиљне анализе, уколико се покаже као добро за Србију, дати понуду и за куповину луке Бар", казо је српски премијер.
 
Dakle morace Srbija da otkupi luku bar za koju je velikim delom finansirala izgradnju pre 30 godina. Zanimljivo...
 
Dakle, Vucic ne bi bio Vucic, da nije "dramaticno" ...
Pa cak i obaranje cene (necega) je "dramaticno" :D


Edit
A da ce deonica od Cacka do Pozege biti gotova do kraja 2018. Moze da veruje samo najveca naivcina...
Al ajd, eto imaju sansu da me razuvere...
(Posebno ako vec sutra krenu sa busenjem tunela na toj deonici ;) )
 
Nije dramaticno bilo obaranje cene, nego je cena dramaticno oborena, dve razlicite stvari.

Pogresno su napisali nepismeni novinari, da ce most biti dugacak 17,8km. Sticem utisak da ni malo ne razmisljaj o tome sta i kako pisu, ali ni najmanje.
 
Kao i obično u dramatičnim okolnostima, zatvara se još jedan fer konkurentski i transparentni postupak (BnV, Železara, AirSerbia, K11, Telekom...). Javnost naravno sazna 10% informacija kad se zaključi dogovor, a 20% u kasnoj fazi realizacije. 70% naravno nikad.
 
Nije kinaska cena samo u milionima evrima, jeste da trenutno nemamo previse drugih opcija, ali dovodjenje kineza u domace krupne projekte donosi i njihov nacin poslovanja na tom visem novou. U negativnom smislu to znaci usvajanje odredjenih odnosa koje oni imaju prema njihovog radnickoj klasi, prema radnicima, ljudima, a to moze biti bas onako brutalno-kapitalisticki. Grci pricaju o tim iskustvima.
 
Vladica-86":26gkwimp je napisao(la):
Nije dramaticno bilo obaranje cene, nego je cena dramaticno oborena, dve razlicite stvari.

Pogresno su napisali nepismeni novinari, da ce most biti dugacak 17,8km. Sticem utisak da ni malo ne razmisljaj o tome sta i kako pisu, ali ni najmanje.
Vladice, cena moze biti znacajno oborena, ili lepse receno snizena, smanjena.
Dramaticno je rec koja oznacava nesto sasvim drugo...

Jesu, neposmeni su :D
 
Pricajmo mi sta hocemo ali Vucic je covek koji pored vladanja brine i o ostanku na vlasti... To mu je uza struka, ima odlicne savetnike i tacno zna sta treba da radi da bi vladao ovim narodom... Odatle i "prvi put u novijoj istoriji", "dramaticno" i slicno...
 
27.11.2015.

"Cenu smo dogovorili, oko 209 miliona evra sa izgradnjom mosta 17,8 kilometara Surčin - Obrenovac, i uspeli smo tu cenu da dramatično spustimo", rekao je premijer.

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1067858

20.3.2015.

Postoji i mogućnost da se izgradi, zasad, samo deonica od petlje Surčin do Obrenovca, u dužini od 17,5 kilometara uključujući i most preko Save što bi koštalo oko 160 miliona evra.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=970755

Иначе, овај коментар сам 2 пута послао на б92 данас и наравно да га нису објавили...
 
2 video zapisa o kineskom projektu autoputa izmedju Surcina i Obrenovca.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vpfYpM94lMk[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hbWW_8_svcM[/youtube]
 
Preduhitrio si me, ja taman htedoh da podelim iste smimke samo sa blic youtube kanala :)

Nebitno, naravno.
Oni sto je iz snimka jasno (i bitno) je da "zemun - borca) dobija blizanca :D
Znaci, realno 2019 bi mogli ocekivati da se vozimo preko njega, zar ne?
 
Vrh