Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

arsa.arsa":2i159zyz je napisao(la):
Da li ovo moze pod asfaltom da bude do avgusta sledece godine?
Sta da bude pod asfaltom sledeceg avgusta? Cela deonica? Apsolutno ne.
 
tragac":1snlm47z je napisao(la):
vladimir79":1snlm47z je napisao(la):
Само да се не иде Ибарском.

Deonica Obrenovac-Ub se gradi paralelno sa Lajkovac-Ljig. Obe će biti završene otprilike u isto vreme a to će biti posle završetka svih radova na deonici Ljig-Preljina. Deo kod Lazarevca će opet biti dosta rasterećen bez obzira što bi bilo bolje da se Lajkovac obilazi istočno. Kod Lazarevca su gužve sezonske - avgust i septembar zbog velikog broja turista koji se mešaju sa kamionima koji voze ugalj (koji će se u budućnosti sve manje koristiti za grejanje domaćinstava). Ostaje dosta putničkog saobraćaja koji se dobrim delom može prebaciti na šine, ali svi znamo šta su uslovi za to.
Beograd-Obrenovac je bitna deonica,ali po meni to je resivo sa produzetkom obrenovacog puta sa po dve trake u oba pravca do Obrenovca, a bitnije je sto pre ugovoriti I deo Preljina-Pozega, o tome niko ozbiljno ni ne prica a kamoli pregovara. Debela ministarka je lagala cele prosle godine da ce nesto biti na kraju prosle godine I naravno nista od toga ,kao sto je sve nista sto ona radi, ali zabrinjavajuce je da vise niko o tome ni rec ne progovara. Preljina-Pozega je nekih manje od 40km, dakle kostalo bi slicno ili mozda malo vise od Ljig-Preljina, sto je nekih 350-400 miliona , I ako bi se ugovorio nacin sa kinezima kao ovo Obrenovac-Ub I Lajkovac-Ljig , to bi znacilo da nam treba inicijalno samo oko 35-40 miliona evra za avans I da kinezi krenu da rade ,ali nisam optimista, ovima je vaznije da ulupaju 100-150 miliona evra narodnih para u njihov je*******eni prevarantski projekat Beograd na vodi nego da ulazu u "tamo neki auto-put u nedodjiji". :bash:
 
Nisam bas upucen ali me zanima da li ce biti moguce ukljucenje kod Obrenovca na postojeci pravac prema bg-u prema ostruznickoj petlji i dalje prema adi i gradu ili ce se u slucaju da isforsiraju prelaz novim mostom preko save ta opcija biti u potpunosti onemogucena.
 
@Zvezdarac koja god varijanta da bude (most preko Save ili desnom obalom preko Umke) kod Obrenovca tj.u Mislođinu se pravi velika petlja sa svim uključenjima i isključenjima s auto-puta.
 
Hm pa prakticno se onda obesmisljava njihovo silovanje leve strane ako ce vozaci logicno ici desnom stranom preko umke makar i po postojecem putu a ne da kruze preko njiva i dalje.
 
Upravo tako. Zašto bih ja koji živim na Mirijevu išao čak do Surčina pa da se uključujem na obliaznicu i da izađem na Bubanj potok. Taj pravac ima donekle smisla za one koji žive preko reke (mada je Ostružnica da "prdneš" od Obrenovca) ali za centar i naselja na periferiji nema baš nikakvog. Ovako već unapred vidim haos kod Obrenovca, tj Umke. Zamislite samo koji haos je sada ispao kada je bilo redovno "održavanje" u Dubokom. A zamislite kakav će haos da bude kada se na taj put slije ceo saobraćaj sa autoputa!! Ne želim ni da zamislim. To klizište mora da se sanira hteli to ovi pametnjakovići ili ne...i najlogičniji je pravac ka Beogradu. Most na Adi je onda dobro rešenje za prihvatanje saobraćaja. A mozgovi oće još jedan kod Bariča. E pameti moja..
Mislim da možemo očekivati kineske deonice gotove do 2017 godine..može i ranije ali se radi polagano..kroz njivu.
Deonica od Preljine do Požege (koliko sam ja upoznat) bi imala mnogo više mostova i tunela pa bi samim tim bila skuplja od deonice koju grade Azeri.
To naravno nije opravdanje da se ne uradi :)
 
postojeće skretanje za Mislođin, Jasenak i Draževac se ukida a novo se gradi bliže Bariču.
 
A od Preljine ka granici se vise nista ni ne pominje, a kamoli planira, kao da je taj kraj dole u drugoj drzavi...
 
savagt":1wkyhxlz je napisao(la):
Sveza i dugo ocekivana satelitska slika na google maps.



Sent from my LG G2


Taman kad urade ovaj deo od Uba do Obrenovca sa zavrsenim delom od Lajkovca do Uba mogu da puste u saobracaj ,tako da mi Valjevci brze stignemo do BG. :D
 
plećko":2us6sjzz je napisao(la):
postojeće skretanje za Mislođin, Jasenak i Draževac se ukida a novo se gradi bliže Bariču.

To je mislim najbolja stvar ovog projekta. Ta raskrsnica je blagi uzas, tamo vaze posebna pravila u saobracaju.
 
trialin":1pxqwh16 je napisao(la):
savagt":1pxqwh16 je napisao(la):
Sveza i dugo ocekivana satelitska slika na google maps.



Sent from my LG G2


Taman kad urade ovaj deo od Uba do Obrenovca sa zavrsenim delom od Lajkovca do Uba mogu da puste u saobracaj ,tako da mi Valjevci brze stignemo do BG. :D
Na zalost tebe i ostalih valjevaca, prvi ce stanovnici ljiga na proslavu ustanka u Takovo ;) :)
 
laki72":10rjnym6 je napisao(la):
trialin":10rjnym6 je napisao(la):
savagt":10rjnym6 je napisao(la):
Sveza i dugo ocekivana satelitska slika na google maps.



Sent from my LG G2


Taman kad urade ovaj deo od Uba do Obrenovca sa zavrsenim delom od Lajkovca do Uba mogu da puste u saobracaj ,tako da mi Valjevci brze stignemo do BG. :D
Na zalost tebe i ostalih valjevaca, prvi ce stanovnici ljiga na proslavu ustanka u Takovo ;) :)

Neka nas zanima gore pomenuti deo :)
 
plećko":62ym3gy9 je napisao(la):
i evo alternative ako krene sanacija klizišta u dubokom...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мирко Вранешевић, заменик председника опшине Обреновац, говорио је о могућим решењима проблема клизишта на магистралном путу М19.

- С обзиром да је у овом тренутку извесно да ће траса овог будућег аутопута ићи од Барича преко новог моста који ће бити изграђен, остало је отворено питање саобраћајнице обреновачког пута која је веома оптерећена и изузетно фреквентна. Имамо проблем са клизиштем чија санација много кошта, па смо због тога интезивирали разговоре са Дирекцијом за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Они ће највероватније преузети изградњу алтернативног правца између Мале Моштанице И Руцке у дужини од 720 метара. На тај начин ће бити омогућен алтернативни правац, уколико због присутног клизишта буде потребно извођење радова на санацији истог.
komisija oglašava Rani JAVNI UVID u saobraćajnu vezu između Rucke i M.Moštanice kao buduće alternative ako krene sanacija klizišta u dubokom
http://www.obrenovac.rs/index.php?optio ... &Itemid=50
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ОЧЕКИВАНИ ЕФЕКТИ ПЛАНИРАЊА У ПОГЛЕДУ УНАПРЕЂЕЊА НАЧИНА КОРИШЋЕЊА ПРОСТОРА
Планира се усаглашавање и трансформација постојећег стања саобраћајних површина са
циљевима чији је концептуални оквир планирања садржан у Генералном плану Београда
2021. године, ("Службени лист града Београда",бр. 27/03, 25/05, 34/07, 63/09 и 70/14) и
Просторном плану ГО Обреновац („Службени лист града Београда“ бр. 30/13).
То подразумева:
 Формирање алтернативног приступа Обреновцу из правца Београда у случају када је
путни правац М-19 Београд – Обреновац у прекиду (најчешће због санирања клизишта
у месту Дубоко);

 повољније могућности коришћења градског превоза из Београда за становнике који
гравитирају ка Моштаници, а користе градски превоз до улице Д.Дамјановића;
 олакшано обављање свакодневних активности становника у окружењу (Моштаница –
Умка) коришћењем попречних алтернативних праваца (уместо пута М-19);
 лакши приступ обрадивом земљишту у контактном подручју и транспорт
пољопривредних производа.
 
Evo primera bezobrazluka sa Zlatibora. Licno smatram da su Zlatibor i Uzice vrlo dobro povezani sa Pozegom gde je planirano skretanje autoputa ka Arilju i Ivanjici, a i magistrala dalje je u veoma dobrom stanju. Cesto putujem tamo i skoro nikad nisam upao u guzvu koja bi mi oduzela vreme putovanja. Prolazak autoputa kroz Arilje, Ivanjicu i dalje preko pestera je veoma obradovala stanovnike ovog kraja koje je u sustini slepo crevo sa losom infrastrukturom koja oduzima silno vreme putovanju i transportu. Ne znam koliko vas je islo do Ivanjice iz Beograda, ali trenutno autobusu treba 5 sati, a kolima 3,5 sati neke malo bolje voznje.
Takodje Zlatiborci tvrde da u zimskom periodu preko Ivanjice i Pestera putevi nisu prohodni dok preko Zlatibora jesu. Pa brate valjda je normalno da ce se autoput cistiti i odrzavati?!
E sad, posto sam ja iz tog kraja, cuo sam da su vec poceli da rade eksproprijaciju zemljista na planiranoj trasi i nadam se da ce ostati ta planirana ruta preko Arilja i Ivanjice.

Link vesti: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1064232
 
I ja se isto nadam!
Presedni mi put do Ivanjice. Nema 200km a treba ti pola dana kada su guzve koje naprave sleperi.
Kao sto kazes, do Zlatibora vec ima dobar put i trebalo bi oziveti ceo taj juzni kraj preko Arilja, Ivanjice itd. Bilo bi pametno spojiti i Uzice sa autoputem preko neke "brze ulice".
 
:D
Juce, od Beograda do sela u blizini Arilja (Stupccevici), 3,5 sata (ne racunajuci izlazak iz grada).
Ibarska nije opterecena, ona je "preopterecena"!
Obilaznica oko Cacka kojom se izmedju mnogobrojnih semafora vozi max 40km/h

Do pozege je neophodan autoput, a umesto nadjacavanja dva lobija dal ce put preko Ivanjice ili preko uzica, svrsishodnije bi bilo sesti, razgovarati i (po mom misljenju) postici kompromis sa izgradnjom "dva brza puta" (2+2)!!!
Jedan preko uzica ka granici sa BiH, a drugi preko Ivanjice do granice sa MNE.
Na taj nacin, dobili bi dobre puteve na oba kraka, koji bi svakako bili dovoljni za obim saobracaja.
Takodje, cena kostanja dva brza puta bi sigurno bila manja nego jednog 'pravog' autoputa kroz planinske predele, zbog radijusa krivina, dozvoljenih nagiba, zastitnog pojasa i slicnog sto se kod izgradnje autoputa mora ispostovati, a kod brzih puteva nije neophodno.
 
Mislim da je krak do Uzica dovoljan... eventualno do ZLatibora.. DO CG mora pun profil inace nema poente :)
 
Nema poente u kom smislu? Ja mislim da je prosečan dnevni saobraćaj toliki da nema potrebe graditi niko šta dalje od požege.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
18.11.2015.
buduća konstrukcija mosta preko Kolubare


kaže mi radnik na gradilištu da je u ovo jedno polje stavljeno 25 tona armature...
 
MilisaV":33z25u0p je napisao(la):
Nema poente u kom smislu? Ja mislim da je prosečan dnevni saobraćaj toliki da nema potrebe graditi niko šta dalje od požege.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
Veruj mi da je saobracaj dovoljno jak da bi se pravio. Em sto ide do mora i sto ce povezivati luku Bar i celo primorje sa Srbijom, em sto sem Ivanjice i Arilja, tu su i Novi Pazar, Sjenica, Tutin i cak nece prolaziti toliko daleko od Nove Varosi ili Raske. Zasto da se radi polovicno? Te ideje o poluautoputu su mi banalne i to samo kod nas ima. Uz sav onaj uspon i nezgodan teren, sta mislite kako bi se odvijao saobracaj u 2 trake po pravcu?
 
Vrh