Opet ja
Ajde manite se rasprave koja je na nivou ko moze dalje da dobaci u pisanju
Industrija Uzica?
Industrija Ivanjice?
Sve je to go ___ac, od nekadasnje industrije.
I ne, nazalost Uzice nekada jak industrijski centar nije ni prineti nekadasnjim rezultatima.
I bez zelje za arbitriranjem, ali pitanje je dal i to takvo uzice prihoduje koliko varosica (opstina) Arilje.
Ne kazem ni da jeste, ni da nije, samo kazem da je upitno.
@rajkec
To sto se klisura 'zaobilazi' tunelom istocno bi isto tako bilo i sa brzim putem!
Ok, selo Radaljevo, znam ceo kraj i teren prilicno dobro, pa?
Pogledaj kuda je idejna trasa sve od Milicevog sela, pa dalje na jug?!
To sto bi u Divljaci (mesto neposredno pre klisure, za one koji nisu upuceni) presekla mesto na pola, sta sa time?
Ljudi shvatite jos da vama za svakodnevan zivot brz put vise odgovara od autoputa.
Prvo jer bi bilo vise ulaza i izlaza (naravno denivelisanih), a drugo sto bi postojala dobra sansa da se izborite da put ne bude pod naplatom!
Ponavljam jos jednom.
I da smo bogata zemlja (a nismo), idiotski je graditi infrastrukturu koja nece sluziti svrsi.
Nema potrebe ubedjivati bilo koga da je bolji put potreban.
I za transport drvne gradje iz Spika, i za transport Maline, tekstila i metalnih proizvoda iz Arilja, za Al i bakar iz Sevojna, za namestaj iz Pazara, za razvoj turizma na zlatiboru, zlataru, javoru, goliji...
Za nase stanovnistvo, kao i strane putnike u tranzitu.
Al prica vam je pogresna ako ne sagledate realne mogucnosti.
Ne vama dvojici.
Vi ste se samo sad slucajno eksponirali
Dva lobija koja tvrdoglavo vuku svaki na svoju stranu odavno deluju.
U svemmu tome, moze vam se desi da i jedni i drugi ostanete bez icega.
I to posebno ako 'cika Veljo' izgubi uticaj
Ocas posla se odluci da je prioritet Sabac, Ruma, Novi sad, sa visestruko vecim saobracajem.
I iskreno, to ne mozete osporiti, zar ne?