srdjanprpa
Advanced
- Učlanjen(a)
- 19.07.2017.
- Poruke
- 2.168
- Pohvaljen
- 8.206
Jel moze sad neko preko ovog snimka da objasni metodu busenja tunela?
Uh, nemoj Zemo ove teme. Bilo bi super da smo Švajcarska ili Estonija, ali ogroman procenat stanovništva nam je funkcionalno nepismen. Demokratija u tom direktnom obliku je za bogata i obrazovana društva. Zato kod nas nema demokratije ni u indirektnom obliku i zato smo zapali u tešku diktaturu. I što je najgore, nazadujemo u tom pogledu.Earthmoving":1nl3kc2j je napisao(la):Za prethodnih 20-25 godina (uz sve nedace) dosli smo u situaciju da skoro celo stanovnistvo ima internet. To se sad moze iskoristiti za ankete direktne demokratije gde bi ljudi nekog regiona odgovorili na pitanje ankete da li im treba autoput, da li ga ovako finansirati pa krace graditi ili onako pa duze itd (npr moguc je i model gde se usled optimizacije troskova moze svake godine ugovarati po 10tak km sukcesivno). Naravno u slucaju autoputa, to treba biti regionalno pitanje, jer glupo da neko iz Suborice ili Nisa odlucuje da li Uzicu treba autoput, ili obrnuto. Ali svaki region treba imati i neki odredjeni limit sredstava u odredjenom periodu, npr mix u odnosu na br stanovnistva, velicinu teritorije, prosecna primanja... Tako mogu i druga pitanja da se odlucuju online anketama, uz prethodnu otvorenu javnu raspravu argumenata za i protiv i predloga mogucih resenja npr na za to odredjenom Youtube ili sabornom narodnom internet kanalu (ako hoce budu nezaisni od stranog Yt-a i sl). To je sad tehnicki moguce, samo ljudi treba da pocnu da traze, da kukaju, da istu, da dignu pritisak da im se ispune prava direktne demokratije. Dobro je sto se tice autoputeva da je u Srbiji vec 50% ili 70% od potrebnih izgradjeno za prethodnih 50 godina, pa bi se moglo relativno brzo, u narednih 10-15 godina zavrsiti cela mreza. A onda bi se sredstva mogla preusmeriti na druge potrebe, plus bi se prihodima od autoputeva ili vinjeta moglo imati jos vise para za buduce potrepstine zajednice. I to najbolje putem vinjeta, gde bi se vise ubiralo od stranog tranzita za dobrobit lokalne zajednice, a ne kao sto je sad da je tranzit sustinski povlasceniji (da ne ulazim sad u objasnjenja zasto, vise puta smo to ovde objasnjavali)
Možda nije baš za dinamit, ali jeste za neki eksploziv.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730408#p730408:2zk8sh6g je napisao(la):Koridor 11 » 22 Apr 2020 08:19 pm[/url]":2zk8sh6g]Ja nisam kompetentan ali mislim da se u ove rupe stavlja dinamit.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730424#p730424:3aarjpqi je napisao(la):dragan » Sre Apr 22, 2020 8:59 pm[/url]":3aarjpqi]Možda nije baš za dinamit, ali jeste za neki eksploziv.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730408#p730408:3aarjpqi je napisao(la):Koridor 11 » 22 Apr 2020 08:19 pm[/url]":3aarjpqi]Ja nisam kompetentan ali mislim da se u ove rupe stavlja dinamit.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730544#p730544:hsfz8uui je napisao(la):MiraC » Čet Apr 23, 2020 9:16 am[/url]":hsfz8uui]Iiiiii buuuummmm. :lol:
Jel vidite ljudi sta je priroda? Za tunel "dušu dalo" što bi kod nas rekli. A ne tamo kod Ljiga - samo blato,mulj, gde god kopaju sve se obrusava.... salim se ja malo
Posto je predsednik pozvao putare da se radi ja se nadam da ce zapoceti onih prvih 8km do Pakovrace.
Ono sto je neverovatno- mi sad za 2h i 20min dodjemo u Bg na odrediste ( navigacija as odvela preko Autokomande u guzvu pa bi mozda i brze stigli) a pre nam je trebalo i preko sat duze Ibarskom. Meni je sve ovo super sada. Koliko je ekonomski isplativo znam da je kriticno pitanje,ali mnogo smo bolje povezani a od Pakovrace ce biti krace za jos minimum 20 min.
Pazi, zavisi dokle ides tj dokle racunas. Mi do Slavije ( u tom delu). Ali generalno iz nekog razloga mi zaista imamo losije prolazno vreme od mnogih vas, nemamo pauze nego verov malo sporije prolazimo. Evo npr.preko Divcibara nam je trebalo svojevremeno i preko 3 ipo sata bukvalno se osecas kao da te neko tukao kad stignes na odrediste. Mi putijemo otpr.oko 9 ujutru krecemo i ne kacimo guzve u Bg ali ih ima kroz Ca. I da pojasnim- ni sa jacim autom nismo nesto bolje prolazili, osim na AP gde opet samo ponegde 140 ali i to retko.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730599#p730599:3a3nahjc je napisao(la):branik » Čet Apr 23, 2020 10:50 am[/url]":3a3nahjc]Miro, mnogo je 2:20.
Preko Divčibara iz Karana za manje od toga, godinama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=730603#p730603:2yb33en8 je napisao(la):Niko Kažanegra » Čet Apr 23, 2020 11:57 am[/url]":2yb33en8]ivchonny,
Znas li mozda nesto oko te dozvole . Zasto je jos nisu izdali i hoce li skoro....Slazem se sa Mirom da je jako bitno da sto pre urade taj deo da bi se izbegavala ludnica oko Cacka.....
Ваљда би их неко до сада видео на градилиштима. Ако је стена тако тврда да се користи искључиво динамит, да ли то значи да нису добро и довољно урадили геофизичка испитивања бушотинама? Ако ти знаш неке информације око тога јави!geovuk":1jb4g84z je napisao(la):Ja ne verujem u taj scenario kad su već mašine kod nas. Dosta te opreme je stiglo iz CG. Zašto bi samo krtice bile problem da se prebace!!! Ja mislim da su krtice stigle ali da se još ne koriste. Čim se koristi dinamit znači da je stena mnogo tvrda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731802#p731802:38q0wlnu je napisao(la):мајстор » Ned Apr 26, 2020 5:02 pm[/url]":38q0wlnu]Генерално, једноставно је....што се на мањој удаљености раде бушотине, боље је. Наравно то је и скупље, па вероватно ту долази до махинација! Да су дали кинезима да то ураде и платили онда би кинези сносили одговорност. Овако вероватно има клаузула у уговору ако дође до одступања у вези са тереном да се исплаћују додатни трошкови. То вероватно зна Драган!
Sent from my Armor_3 using Tapatalk