Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Еее Драгане наравно да имају геолошке карте. Проблем је ако је терен са честим променама стања терена. Ако бушотине нису честе, то може постати ноћна мора за бушење тунела. Због тога смо имали сјајне изјаве типа " променила " се геологија терена!?! Што је била јавна изјава на источном краку К10.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Колико брзо раде, бићеш у току... :)

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Neka istraživanja su vršena pre nego što je propala koncesija sa Alpine-Porr konzorcijumom. Ne znam tačno šta sve, ali postojale su neke veoma skupe i retke karte snimane posebnom tehnologijom. To je Srbija svojevremeno morala da otkupi.

Ali onda, setimo se Brančića i onda dolazimo do toga da geološke karte ne vrede mnogo ukoliko nema dovoljno geoloških bušotina na terenu.

Hajde prvo da krenu da stvarno buše, jer već dugo čekamo na to.
 
Ma, ako nalete samo na kamen i zemlju nema problema, ali ako nadju rudu bakra ili zlata onda će biti problema kod izmene trase. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731845#p731845:10csmoyj je napisao(la):
dragan » 26 Apr 2020 06:09 pm[/url]":10csmoyj]Što se toga tiče, pročitaj šta sam napisao početkom prve strane teme o virusu!
Šalim se, povodom nepopravljivog i neutemeljenog, ali nadasve blagotvornog optimizma.
 
A gde si ti to našao takav optimizam na ovoj strani, pa si to napisao?!

Inače, gradjevinci moraju da budu optimisti, ako hoće da završe posao.
A, pesimistima nijedan optimizam nije "utemeljen", jer oni su pesimisti.
 
file.php


Неко је овде питао да ли су ово на слици бушења за експлозив, пошто су јел те наишли на љуту стену :?
Очигледно је да нису. Ово су цеви тзв. цевног штита или кишобрана који се поставља код бушења тунела кроз слабу и растреситу стенску масу или кроз земљу, или кад је надслој изнад тунела још увек плитак (као што је овде случај), да би се спречило урушавање пре постављања облоге. Да је материјал растресит види се на овој слици, јер је и чело ископа прешприцано бетоном, што би било непотребно да је посреди чврста стена.

Један цитат о цевном штиту:

11.3.2.5.4.3 Cevni štit
Cevni štit, koji se sastoji od čeličnih cevi,
postavlja se u slučaju malog nadsloja (do 2-3
prečnika tunela) ispod kuća i ostalih
građevina, kako bi se smanjilo sleganje i
povećala stabilnost iskopne površine. Obično
se cevni štitovi koriste u tlu i vrlo slabim
stenama (raspadnute ili potpuno pod
uticajem atmosferilija, potpuno odlomljene,
naprsnute ili stene u obliku milonita).



Исто се примењује при копању тунела у Чортановцима кроз Фрушку гору целом дужином, што је јако захтевно, много поскупљује и успорава радове:

1116757477_0:19:1500:830_1000x0_80_0_1_8cfdba79c51547cd4bdd5a6ab94c7e3e.jpg.webp


Текст уз слику: https://rs-lat.sputniknews.com/ekonomij ... rtanovci-/
 
Ja se secam da su pricali da su neki ljudi bili u Lucanima mesec dana i busili brdo i uzimali uzorke I za jedan i za drugi tunel.

Ono sto sam pisala konkretno za tunel Munjino brdo jeste da na tom delu ima dosta izvora pa ce im biti problem ako " ubodu" neku žilu.
Mislim da su Kinezi ozbiljni barem sto se tunela tiče ali samo da pocnu jer nigde nema one table sa pocetkom radova sto znaci da jos ne teku te 2ipo, 3godine.
Korona je dobar izgovor ali nisam sigurna koliko bi i bez virusa sve pocelo.
 
Pa ako je uzeo 20% na brutno sumu kredita autoputa, kao sto neki nezavisni novinari pricaju, sta je njemu da vrati 100€. Problem je onima koje on dere porezima, akcizama, infostanom, niskim zakonskim minimalcima... I drugim nametima njegovog Srbija.corp preduzeca.
 
Iako je vanrednpo stanje guzva pred Prvi maj. Dzaba prosirena rampa, bice i ovog leta guzva kada krene sezona mora.
Untitled.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733570#p733570:2uw5e7lp je napisao(la):
Earthmoving » 30 Apr 2020 02:38 pm[/url]":2uw5e7lp]Pa ako je uzeo 20% na brutno sumu kredita autoputa, kao sto neki nezavisni novinari pricaju, . .
Malo je to, kod mene u selu se priča da je uzeo 30%.
 
Ma, kakvi, nama su sve nemogući tereni, najteži u novijoj istoriji gradnje ap pa su zato cene po km više nego u okruženju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=733616#p733616:wgaha708 je napisao(la):
L-oreal » Čet Apr 30, 2020 5:02 pm[/url]":wgaha708]bio je neki sudar pa je guzva zbog toga
Ma koji sudar, prvi čep sa auto puta jedna traka do 4 rampe. Drugi čep, 4 rampe koje se ulivaju u jednu. Treći čep kružni tok. Policija reguliše stopira ove sa auto puta i onda haos stoje vozila do rampe.
Sada krenite unazad biće logičnjje.
 
To definitivno ne valja i bilo je jasno šta će se dešavati još kada je put pušten. Ni proširenje rampe nije dalo veliki rezultat. Možda jeste povećalo protočnost svakog običnog dana, ili eventualno, redovnog petka, ali ovakve pikove - em, uoči praznika, em sa zabranom kretanja, teško da može.
Otkad su otvoreni radovi, do sada je to parčence do Pakovraća moglo biti (skoro) gotovo. Tako bi se saobraćaj razvukao. Deo bi izašao u Preljini, deo nastavio i gužvi ne bi bilo. Da neko misli o dobrobiti građana, to bi mu bio prioritet. Usput, imao bi priliku za još koji nastup putujućeg cirkusa.
 
Kad nisu stavili meru o nenapuštanju opština prebivanja tokom vs...doduše problem prazničnih dana ostaje još par godina sigurno i u ,,normalnom'' stanju...
 
Sad će neko vreme biti manje putovanja i kompenzovaće slabu propusnu moć.
 
Ja bas mislim suprotno, ljudi nece putovati van zemlje pa ce se domace destinacije dodatno opteretiti a samim tim i putevi.
 
Vrh