Danas prošao Užice - Čačak i nazad. Iz Užica do Preljine trebalo mi je 1h15', što je za bar 20' duže nego u normalnim okolnostima. Pri tome, izbegao sam do Pž nekoliko semafora, idući preko L. Sela. Međutim, poslednjih nekoliko km ispred Pž su u takvom stanju, sad posle zime, da se postavlja pitanje smisla vožnje tuda. Tunel kod skretanja za Dragačevo je tako raskopan da njime saobraćaj neće skoro, već se ide okolo, nekadašnjim putem, koji je za ovu priliku proširen i asfaltirn, ali tako da od tog asfalta uskoro neće ništa ostati. Naišao sam tri puta na semafore, dva puta na zastavice. Na bar desetak km skinut je asfalt. Gužva je ogromna, na nivou neke pretrpraznične sa dodatkom velikog broja kamiona.
U Pakovraću je jedino sa puta vidljivo da se uređuje skretanje sa magistrale u onu njivu do Morave na kojoj bi trebalo do bude petlja. Most se samo nazire krozvolistalo zelenilo.
U povratku me je jednako pratila gužva, ali sam imao nešto manje sreće sa semaforima, pa sam svuda čekao pun interval i stigao za nešto više od sat i po, što je skoro duplo više od vremena nego u nekim ranijim okolnostima. Preticanjecskoro nije moguće, što zbog gužve, štovzbog žute pune. Ispred Užica sišli su ispod nekadašnje kocke, diže se cela podloga i iznova radi telo puta, tako da će to potrajati. Ne verujem da će biti gotovo i u ovom novom roku, do pičetka leta. Zato i dalje preporučujem izbegavanje užičke obilaznice, već prolazak kroz grad, osim u periodu 14:05-14:30.
Cela ova deonica, a i mi iz ovog kraja, plačemo za auto putem. Međutim, kako stvari stoje, mnogo će Morava naših suza još proneti.