Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Valjevu nije potreban autoput do A2. Ali neka brza saobracajnica sasvim bi bila ok. Ili da ostane saobraćajnica kakva jeste ali da se fizički odvoji od sela kroz koje prolazi. Sela da dobiju paralelne puteve sadašnjoj kao i bezbedna uključenja bez ukrštanja. Dakle dovoljna je 2x1 traka (nije obavezno 2x2, puno više bi koštalo put delimično ide uz prugu) ali sa ograničenjem brzine od 80km/h celom dužinom.
Najlakše je reći hajde autoput.
AP Pozega Boljare - Al ako je ovaj sumanuti iznos od 2mlrd. EUR trenutna cifra kojom se barata, pa onda je bolje praviti super brzu železnicu sa dva koloseka brzina preko 300km/h po ceni od 15mil. USD po kilometru. To mu dođe skoro duplo jeftinije od autoputs a duplo brže.
Naravno glupo je tu praviti tu prugu koja ne vodi nigde no samo dajem cenu koštanja takve vrste pruge u Kini.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vest o cenama im je malo kontradiktorna jer u jednom delu kazu da je cena kroz Surcin skocila 4-5 puta, a onda kazu da su vlasnici trazili "nerealne" cene tokom eksprorijacije. Hehe, e dobri su ovi opstinari I drzava, prodaj meni za 600, a ja cu posle preprodam za 3000 evra po aru. Ili jos gore, da poklone besplatno stranom "investitoru". Sa druge strane, dzabe se hvale rastom cene (iskocile im oci za rast reketa od poreza na imovinu) kad nemaju put pored autoputa da se dodje do placeva. U ovom kontekstu mnogo bolje da je buduci izlaz izmedju Jakova I Boljevca nego iznad Jakova maltene kod petlje Surcin.
A nova cena Pozega-Cg granica je skoro 10% spoljnog duga Srbije. Ako igde drzava mora da se zaduzuje, onda je to po meni za autoputeve I infrastrukruru, ali problem je sto su se oni zaduzili ranijih decenija 20 milijardi za gluposti, I eventualno par milijardi za autoputeve I slicno.
 
A ovo od Surcina do NBg postoji opasnost da ne bude haoticna nova Krnjaca, Borca. Po meni najbolje da se tih 7-8 km naprave prostrano porodicno naselje sa kucama, ne zgradama. Ko hoce zgrade, vec ih ima pun k... ceo NBg I ceo grad, treba ponuditi nesto drugacije, prirodnije.
 
nikicakica":11eh38xw je napisao(la):
Što se tiče veze Valjevo-Lajkovac, ovde imate prostorni plan (ovo PP.zip).
Ok, dakle planira se i nastavak ka Lozani u dogledno vreme? Bilo bi logično.

Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Ceo članak se svodi na opravdanje lopovske cene 10 miliona evra po kilometru u ravnici od Suršina do Novog Beograda.
 
I ja opet ne znam zasto je pod posebnom temom kad svi zivi kazu da je to AP nastavak K11.... razumem ja da se zo drugacije kategorise, ali zato mnoge informacije nece biti ispracene, a realno ovaj deo je najbitniji onima koji koriste K11.
Ok bi mi bilo da je " haos od novih vesti na temi" ali taman se raspoređuje da se sve prati lepo. Eto ja to pisem ovde , a trebalo bi tamo na drugoj temi, a opet bi prokomentarisala vezano za nastavak Milosa velikog ....i tu se pravi zabuna.
Sad nek Igor lepo prebaci u konkretnu temu, ja mislim i dalje da nije trebalo razdvajati teme
 
Možda zato što beogradska vlast zadnjih 7 godina ništa od infrastrukture nije napravila, samo je pretrpavala zgrade i gužvu, pa su im dali ovu temu Surčin-Nbg da ispada da i oni kao nešto rade. U pravu si Miro, čista glupost, mogli smo tako celu temu da iseckamo na xy delova, te autoput K11 kroz opštinu Obrenovac, te K11 kroz opštinu Ub, te K11 kroz opštinu Lajkovac... dbilizam.
 
Svesti od jutros, google maps meri gustinu saobraćaja i na novoj deonici do Surčina.
 
Да,требало је исецкати на више делова,па нпр једна тема да буде Аутопут од Латковића до Пепељевца ,па друга тема " Ников мост " како сте давно крстили онај мост на Колубари...хихихихихихи...
Глупост , то је део К - 11 и треба све бити под једном темом...и сада овде лепо да пратимо те радове када почну и радове на Прељина- Пожега .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697155#p697155:m1uy81bq je napisao(la):
stex_pb » Fri Jan 10, 2020 10:59 am[/url]":m1uy81bq]Svesti od jutros, google maps meri gustinu saobraćaja i na novoj deonici do Surčina.
Bilo je vreme da aktiviraju tu deonicu na google maps.
 
U martu kreće gradnja puta M4 (šnel štrase)

U martu počinje izgradnja brze saobraćajnice koja će spojiti Valjevo sa auto-putem Miloš Veliki, rekla je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović. Projekat predviđa da 17 kilometara brzih traka, posle izlaska iz Valjeva, idu novom trasom do lajkovačke petlje i auto-puta.
PPPPN%20DP%20IB%20IVERAK-LAJKOVAC-RJU%20graf.jpg


https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/f ... 0tekst.pdf

Epilog dugog čekanja I brojnih obećanja vezanih za put koji će Valjevo povezati sa autoputem Miloš Veliki mogao bi da usledi u martu ove godine. Ministarka gradjevine Zorana Mihajlović početak radova najavila je upravo za pomenuti mesec.

Informaciju da će u Valjevu biti gradjene brze trake ili šnel štrase prvu je Valjevcima dao predsednik Aleksandar Vučić prilikom posete fabrici Gorenje 2016.godine. Ministarka Mihajlović je prilikom posete Valjevu 2018. godine izjavila da se radi projektna dokumentacija za pomenuti put I da bi radovi mogli da počnu naredne , odnosno 2019. godine.

Prilikom posete Divčibarama u decembru 2019. godine predsednik Vučić je upravo najavio skori početak radova , ali bez preciziranih datuma.

U medjuvremenu gradonačelnik Valjeva Slobodan Gvozdenović u više navrata je govorio o izgradnji ovog puta pomerajući rokove iz godine u godinu.

Sada je pred Valjevcima mart 2020. godine koji igrom sudbine, slučaja ili marketinga može biti vezan upravo za predizbornu kampanju u Valjevu.


https://www.vamedia.info/2020/01/u-mart ... el-strase/
 
Ja sam mislio da je ovo šnel štrase neka forumaška zezancija kad se ono stvarno nepotrebno provlači kroz medije... zar je teško bilo napisati motoput ili brzi put.
 
To Vucko iz divljenja prema svojoj sefici Merkelovoj. Ne secam se da postoji naziv "šnelštrase" u kategorizaciji naših puteva? Ajde I umesto put da pocnemo da koristimo way - highway ili motorway. Iako su u stara vremena Englezi & Co uzimali reci od Srba, pa tako I za put - path.
Inace, po dostupnom planu, kazu da se gradi putpuno nov brzi put, tj ne prosiruje se sa 2 na 4 trake kao ono nesretno prosirenje pred Valjevo gradjeno pre 15-20 godina. Tako su celu sirinu prostora pretvorili u ulicu, jedino uzak trotoar do ograda ostavljen, nigde trave, drvoreda, zelenog pojasa I sl, ako ne slazu I zaista bude kao po sadasnjem planu, deluje da ce biti mnogo bolje od toga.
 
Не верујем. " Шнелштрасе "! Сад ме већ занима колико би дуго трајала градња тих 17 км кроз равницу? Кад се то направи једног дана од Ваљева до Бг-а за 35 мин. Још да решим проблем Дебелог брда и супер.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Da, ako se napravi ovo I do Vojvodjanske, oko 40tak minuta Va-NBg. E jedino sto ti dalje za Taru sem Debelog brda Valjevu fali I obilaznica. Kolko ti treba od brane do Tare sad?
 
Од раскрснице у Ваљеву до Бајине Баште око 75 мин. Плус још 35 мин до мене. Све у свему могу за два и по сата стићи у Бг. То је већ скроз ок

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Cekajte ima jos jedna saobracajnica da se gradi od nepunih 6 km koja treba da obidje Valjevo vrednost radova 7 miliona evra.


Potrebno je da se posle 30 godina završi Južna gradska magistrala, dužine 5,5 km, čija je vrednost procenjena na 7 miliona evra. To bi omogućilo da se sav tranzitni saobraćaj od Rume i Šapca, Osečine, Loznice, Bajine Bašte i BiH koji sada ide kroz sam centar grada, preusmeri na novu saobraćajnicu, koja bi imala nadvožnjak preko pružnog prelaza i obuhvatila rekonstrukciju postojećeg puta.
http://kolubarski.info/2020/01/09/sve-v ... vcibarama/
 
17 км брзе саобраћајнице 85 мил. Еура или 5 мил по км. Па толико је коштао АП кроз Сићевачку клисуру. Значи ладно су се уградили 50мил еура. Браво! То нема више ни име, шта се ради!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Vrh