Kamiondzije su cesto najtvrdoglaviji vozaci na putu. Radio sam neko vreme u jednoj firmi gde sam imao prilike da se uverim u to. Jednostavno, vecina njih smatra da je iznad ostalih ucesnika u saobracaju jer su profesionalni vozaci.
filozof":3va3ya9f je napisao(la):Istraživanja su pokazala da su višestruko opasniji po bezbednost oni koji se kreću brzinom 20% ISPOD od onih koji se kreću brzinom 20% iznad prosečne brzine okolnog sabraćaja (ne ograničenja!).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696613#p696613:275h3sw3 je napisao(la):sev » Sre Jan 08, 2020 5:13 pm[/url]":275h3sw3]Mrdni se iz Bosne, CG i Srbije, blicaj, pa ćeš videti kako ljudi gledaju na to.
Kao na agresivno, primitivno ponašanje. I potpuno su u pravu.
wk_":1ps7b4of je napisao(la):Ako se uzme u obzir da brzinomer uvek pokazuje manje, da policija toleriše manja prekoračenja, brzine kojima je moguće voziti uopšte nisu male.
https://sites.psu.edu/siowfa15/2015/09/ ... ter-safer/[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696630#p696630:24frnizw je napisao(la):bojan7b » 08 Jan 2020 05:14 pm[/url]":24frnizw]filozof":24frnizw je napisao(la):Istraživanja su pokazala da su višestruko opasniji po bezbednost oni koji se kreću brzinom 20% ISPOD od onih koji se kreću brzinom 20% iznad prosečne brzine okolnog sabraćaja (ne ograničenja!).
Koja su to istraživanja? Meni djeluje da su ta Istraživanja opasna po bezbjednost.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Теоретски гледано, за одређено оптерећење била би потребна једна, за двоструко веће две, а за још дупло веће - четири траке :wink:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696801#p696801:28n3hog6 je napisao(la):nikolino » 09 Jan 2020 09:23 am[/url]":28n3hog6]Kada bi svi vozili tacno 130 km\h teoretski gledano, ne bi nam trebale 3 trake nego jedna.