Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693525#p693525:1b0v5pjh je napisao(la):
мајстор » 28 Dec 2019 07:33 pm[/url]":1b0v5pjh]@Mac Разумем твој став! Да је ово нормална математика требало би да је тако! Али није ,
1.сви ови АП који се граде су неколико пута скупљи од стварне вредности. То нећемо плаћати само ми , него и наша деца ако претекну од миграната
2. Када погледамо стратешки, ко то може да разуме све према Босни раде Турци
3. АП Ниш- Мердаре немци дају бесповратна средства 40 мил е. Па воле нас, добри људи показали на Церу , у Крагујевцу, и на крају у Призрену
4. Срби плаћају највећу акцизу на гориво у европи. Демонкратија!
5. Србима је дозвољен увоз шкарта аута из европе, а сада ће им се наплатити посебна такса за то
6. Сви наши путеви ће остати мигрантима, тачније терористима, мада ми ћемо исплатити кредите за њих
7. Нашој срећи нема краја са само што није 900 е, већина жена ради за 300 а мушкарци за тешке физичке послове за 400

Па добродошли у нову врлу Србију
Где су дигитални АП нормални , али снег за Нову годину по овом смешном календару је изненађење!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk


Sad ćemo da se bunimo sto se grade autoputevi. Sigurno je to loše za Srbiju, vratite nam tursku kaldrmu i kočije.
 
@Spatio Где си прочитао нешто против АП, самог по себи?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Кад смо већ код тога, шта мислите шта су лоши аспекти АП?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693489#p693489:2m4g4v48 je napisao(la):
blagic » Sub Dec 28, 2019 5:47 pm[/url]":2m4g4v48]@inzenjer10 jedno pitanje, ako si upoznat. Hoce li se ona devijacija koja je privremeno koriscena dok se nadvoznjak za Obrenovac pravio uklanjati ili ce ostati onako kako jeste?
Inace, hvala za objasnjenje. Koristio sam perlju dva puta i mislim da je veoma jesnostavna. A ovo resenje ce do pravog izrazaja doci kada se izradi veza sa NBG.

Tamo nisam imao duznosti mnogo. Ali neka logika je da bar skinu asfalt, jer se on daljom preradom moze koristiti za nekategorisane puteve.
 
A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693530#p693530:2g3rwgyl je napisao(la):
мајстор » 28 Dec 2019 07:53 pm[/url]":2g3rwgyl]@Spatio Где си прочитао нешто против АП, самог по себи?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Pa sve sto si opisao je bilo u nekom negativnom kontekstu a vezano za autoputeve
 
@inzenjer10 pa nekako mi je logicno da tu devijaciju uklone kompletno. Kad su vec sredili petlju i nadvoznjak.
 
Постоје јако негативни контексти у вези са АП, али их у тим тачкама нисам наводио. Ту сам наводио малверзације, интересе непријатеља и сл.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
branik":3n4n21ir je napisao(la):
A kako će se čistiti preko Pešteri kad je nastala frka sa ovih desetak cm?
Мени је то такође, наградно питање!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
blagic":2drned8c je napisao(la):
@inzenjer10 pa nekako mi je logicno da tu devijaciju uklone kompletno. Kad su vec sredili petlju i nadvoznjak.
Mi smo bili zaduzeni za trasu od 8 do 15-og km po stacionazi. Tako da u Obrenovcu ne znam sta planiraju. A da su hteli nesto, vec bi uradili, mozda gresim. Nemoj me drzati za rec.

Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693540#p693540:3cefwf6n je napisao(la):
мајстор » 28 Dec 2019 08:15 pm[/url]":3cefwf6n]Постоје јако негативни контексти у вези са АП, али их у тим тачкама нисам наводио. Ту сам наводио малверзације, интересе непријатеља и сл.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Dobro ali čitajući tvoj tekst.stiče se utisak da gradnjom.tih autoputeva pomazemo našim neprijateljima i radimo.protiv Srbije
 
spatiotecte":1ceb6z7c je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693540#p693540 je napisao(la):
мајстор » 28 Dec 2019 08:15 pm[/url]":1ceb6z7c]Постоје јако негативни контексти у вези са АП, али их у тим тачкама нисам наводио. Ту сам наводио малверзације, интересе непријатеља и сл.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Dobro ali čitajući tvoj tekst.stiče se utisak da gradnjom.tih autoputeva pomazemo našim neprijateljima i radimo.protiv Srbije
Вероватно би пуно било да очекујем да си читао Сунца? Како год ми се страховито задужејемо, плаћамо све неколико пута више него што вреди а стратешки непријатељи ( без кинеза ) добијају послове на правцима који су њима битни. Наша грађевинска оператива је сведена на ниво подизвођача у својој земљи, а толико чуда је направила широм планете. Најједноствнија успоредба би била стара изрека " Ко не храни своју војску, храниће туђу! "

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Mene zanima ako je neko upućen, kako Kinezi uspevaju da godišnje naprave 16.000km autoputeva i 10.000km železnice?
I kako to kod nas ne može brže, recimo ovo što je sad završeno, Obrenovac Surcin 17km za 32meseca? Ili do Požege 2 godine ili 3?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693532#p693532:xgbtnfjo je napisao(la):
мајстор » Sub Dec 28, 2019 7:58 pm[/url]":xgbtnfjo]Кад смо већ код тога, шта мислите шта су лоши аспекти АП?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Loše je da nas kamate za kredite zakopaju ako ne budemo imali privredni rast. Onda imas puteve a loše živiš. Sad, ulaganje u put je uvek dobro ali nije dobro ako je cena naduvana ili ako je loš kvalitet puta. Onda imas preveliko opterećenje nego što ti taj put donosi (ne mislim samo na korist od putarine nego u širem smislu).
 
Pogledajte najnoviji snimak sa auto - puta kroz CG... Sjutra Bemax izbaca ali evo došao je kod mene... :) izvinite na lošem kvalitetu.. Kad se šalje gubi se kvalitet....Želim Vam svima srećnu Novu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Wg7q8rufbcY[/youtube]
 
Loše posledice autoputa. Korupcija pre svega. I ta korupcija ide u više smerova.
Ekologija - značajno se povećava zagađenje.
Zanimljivo je koliko je kod nas zavladalo licemerje kada se uopšte, ne mislim na ovaj forum, već uopšte toliko malo priča o o novcu. A 99% stvari koje radimo su vezane za isti.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693478#p693478:1tke2l0r je napisao(la):
ZAK » Sat Dec 28, 2019 4:49 pm[/url]":1tke2l0r]

U danasnjem ekspozeu je najavio tu deonicu ali mi je zvučao malo "nesigurno" u odnosu na najave drugih puteva, pošto se navodno još vode pregovori. Koga ne mrzi neka pogleda. https://youtu.be/n0T_KsHLq2s?t=3243
Sledeće godine će verovatno biti potisan "Memorandum o razumevanju" sa kinezima, pošto mislim da će kinezi to raditi i kreditirati. Po mom mišljenju to će raditi isti kinezi koji rade Čačak - Požega. Oni to završavaju za 3 godine (Vučko kaže 2 ali sam stekao utisak ovde na forumu da je to pre 3 godine) pa će nastaviti dalje deonicu kad završe. U samom ekspozeu, Vučko se i ne nada da će biti završena u narednih 5 godina ali da će dobar deo biti započet pa na osnovu toga zaključujem gore pomenuto. To se može čuti ovde: https://youtu.be/n0T_KsHLq2s?t=3280 . Takođe mi je i logično, jer kad su već tu mašine (krtice za tunele) i ljudi, nastavljaju samo dalje. Imaju iskustvo sa gradnjom u Srbiji. Upoznati su sa geologijom terena. Uhodali su se. Interes Kine je da se pravi ovaj put pa malo i to forsiraju. Ne isplati im se da sele sve mašine. Kad budu završili po Srbiji, samo se svi komplet presele u Niger ili Angolu i rade tamo :). Tada ćemo mi već završiti sa našom mrežom auto-puteva ili Kina neće imati puno interesa kod nas.
Da sumiram, po meni za tri godine počinje gradnja. Planiranje i expropriajcija kad se dobiju pare, tj. potpiše komercijalni ugovor. To bi trebalo da odrade u naredne 3 godine. Pa onda još minimum 3 godine gradnja. U najboljem slučaju do 2026 i to ako sve ide kao podmazano :).

Mislim da si optimista, daj Bože da bude tako :) Ali kao što Zemljani kaže, 2012 je AV obećao 2017 vožnju autoputem do Crne Gore.. Daj da vidimo taj konkretan Vučićev "ugovor" sledece godine, inace je sve ovo još jedna propagandna priča za sludjeni narod
 
Ja ne znam što tolika priča o tom putu ka Crnoj Gori. Ako je tačna info od pre neki dan a vest je iz Crne Gore i kako otplatiti gradnju autoputa, godišnji promet prema Srbiji je oko 2 miliona vozila. Što je negde oko 6.000 dnevno.
Pogotovo mi se ne sviđa planirana ruta. Mi imamo toliko urgentnijih problema sa unutrašnjim saobracajem.
A železnica je totalno zapuštena. Pa ko normalan ukida najvažniju linju Bg Novi Sad na 4 godine?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Videh vest da se proširuje naplatna rampa Preljina. Da li može neko to konkretnije da objasni.
Ako sam dobro shvatio na izlazu će biti 4 posebne trake?
A na ulazu 3?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vezano za pesimizam i izgranju deonice Požega-Duga poljana. Potpuno se slažem sa Earth-om ali stanje u 2019 se bitno razlikuje od 2012.
2012 su bili izbori za predsednika i republicki Izvor wikipedia
Tada je SNS prvi put dobio Demokrate ali nisu imali apsolutnu vlast. Pogledaj mapu.

Naredne 4 godine je sva energija usmerena na osvajanje potpune vlasti. Setite se samo slušajeva kada predsednik-premijer ostavlja sve i ide u neko selo da podrži SNS na lokalnim izborima. Tu je bezbroj trvenja a najviše su to osetili Novosadjani sa Novim Žeželjovim mostom. Cela zemlja pati 4 godine da bi Vučko &Co smenili Boris &C0.
Vučko ima i nezahvalnu situaciju kako na geopolitičkom tako i na lokalnom nivou. Kriza, skupi krediti, teret socijalnih davanja, egzodus stanovništva, migranti itd. Vučko onda uzima pare od penzionera (od penzija) i ostalih kroz pozreze i akcize (akcize na gorivo su iste i kad je barel bio 150$ i kad je barel bio 20$). Da, Vučko nas je prevario 2012 obećavši autoput. Pa izborna je godina. On još nije imao apsolutno vlast. :).

Danas 2019 je malo drugačija situacija. Krediti su nikad jeftiniji. Ne verujem da ovo govorim, ali mi i treba da se zadužujemo sad kad su jeftini. 2012. Kina nije bila toliko aktivna ovde. Danas imamo Put Svile, 16+1 gde smo mi najpodložniji uticaju. Vučko ima apsolutnu vlast pa može da se fokusira na druge stvari. Kina ima jak interes da gradi put ka CG i hoće to da finansira. Kinezi rade i završavaju posao. Nema Mrkonjić&Co pa da razvuku 100 godina. Pošto nema nikakvih tendera, poličari imaju jak interes da se gradi što više :). Tako da mislim da će ta deonica da se izgradi u narednih 7godina. Čak mislim da će ona pre da se izgradi neke neke druge koja odgovaraju većini građana Srbije.U ekspozeu nema obilaznice oko Beograda do Pančeva a možda je to prioritetnije.

Da sumiram: Svi putvevi iz ekspozea će se pre ili kasnije napraviti ali ne u narednih 5 godina. Deonica od Požege do Duge poljane
će se pravit jer je previše interesa, stranih i lokalnih za ovu deonicu. Tako da mislim da će se ona ovaj put i napraviti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693527#p693527:1zi2yqtq je napisao(la):
spatiotecte » Суб Дец 28, 2019 8:39 pm[/url]":1zi2yqtq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693525#p693525:1zi2yqtq je napisao(la):
мајстор » 28 Dec 2019 07:33 pm[/url]":1zi2yqtq]@Mac Разумем твој став! Да је ово нормална математика требало би да је тако! Али није ,
1.сви ови АП који се граде су неколико пута скупљи од стварне вредности. То нећемо плаћати само ми , него и наша деца ако претекну од миграната
2. Када погледамо стратешки, ко то може да разуме све према Босни раде Турци
3. АП Ниш- Мердаре немци дају бесповратна средства 40 мил е. Па воле нас, добри људи показали на Церу , у Крагујевцу, и на крају у Призрену
4. Срби плаћају највећу акцизу на гориво у европи. Демонкратија!
5. Србима је дозвољен увоз шкарта аута из европе, а сада ће им се наплатити посебна такса за то
6. Сви наши путеви ће остати мигрантима, тачније терористима, мада ми ћемо исплатити кредите за њих
7. Нашој срећи нема краја са само што није 900 е, већина жена ради за 300 а мушкарци за тешке физичке послове за 400

Па добродошли у нову врлу Србију
Где су дигитални АП нормални , али снег за Нову годину по овом смешном календару је изненађење!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk


Sad ćemo da se bunimo sto se grade autoputevi. Sigurno je to loše za Srbiju, vratite nam tursku kaldrmu i kočije.
Чему демагогија?

На крају крајева, ауто-пут није себи сврха. Морају додатни стимуланси да постоје у овој заосталој економији да би те исте ауто-путеве попунили камионима. Међутим, то је за другу тему.
 
@ZAK Hajde da razlucimo termine. Jedno znači finansirati a drugo kreditirati. Država Srbija odnosno njeni građani će platiti taj autoput i svaki drugi. A ne Kinezi. Ili sam mozda u krivu?
Pare od smanjenja penzija je pojeo, bukvalno sve pare neuspešan eksperiment ili prevara sa Zelezarom Smederevo.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Pitanje za admina. Da li je finansijski aspekt ovog projekta vezan za temu?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693574#p693574:3jcuweo1 je napisao(la):
drvopro » Sub Dec 28, 2019 9:22 pm[/url]":3jcuweo1]@ZAK Hajde da razlucimo termine. Jedno znači finansirati a drugo kreditirati. Država Srbija odnosno njeni građani će platiti taj autoput i svaki drugi. A ne Kinezi. Ili sam mozda u krivu?
Pare od smanjenja penzija je pojeo, bukvalno sve pare neuspešan eksperiment ili prevara sa Zelezarom Smederevo.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Izvinjavam se na nepreciznom izražavanju. Niko ništa ne finansira nego kreditira. Daju kredit koji mi uplatimo u budžet pa trošimo pare ali ih trošimo na ono zašta smo dobili kredit.
Ono što pokušavam ovde da objasnim je da kreditori daju kredit za ono što njima treba. Njihovi interesi nisu nužno i interesi građana Srbije. Zato mislim da će se neke deonice praviti pre nekih drugih koje su možda prioritetnije sa stanovišta građana Srbije. Političari tu profitiraju direktno ili indiretkno.

Kredit u teoriji lepo zvuči. Odemo negde i uzmemo pare i trošimo našta nama treba ali to nije stvarnost. I u običnu banku kad odete po kredit možete da uzmete za npr. stan ili renoviranje stana ili auto. Ne mogu da dobijem kredit da kupim 1000 čokolada i sve pojedem. Niko neće da mi da. Hoće neki keš kredit sa astronomskom kamatom i to neki mali iznos. Kinezi daju pare za put koji njima treba a to je prema luci Bar. Zapadni kreditori daju pare ali za put prema Prištini. BG-ZR nikom ne treba osim nama :).
 
Ćutanje shvatam kao odobravanje. Bilo bi zanimljivo čuti recimo koliko je koštala eksproprijacija sremske zemlje za ovu poslednju deonicu. I spisak prvih deset vlasnika zemljišta koji su najviše novca dobili. Takodje su zanimljivii vlasnici zemlje pored autoputa. U svakoj normalnoj državi to treba da bude javni podatak.
Zanimljiviji su podaci o tome i za planiranu završnu fazu do Vojvodjanske ulice.
Odnosno zanimljivo je ko uopšte određuje kuda će neka deonica da prođe.
To je recimo prvi segment korupcije.
Odnosno prvi je rana informacija o tome kuda je put planiran. To je insajderska informacija i podložna je korupciji.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vrh