Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Citat iz Blic-a

Kod:
- Od 1. septembra, kada je počela naplata putarine, autoputem “Miloš Veliki” prošlo je skoro 300.000 vozila, a nije zabeležena nijedna saobraćajna nesreća - istakla je Mihajlovićeva.

Po ovome to je u proseku 15k vozila dnevno, jel ima ovo negde da se proveri?
 
мајстор":3bb4bfxh je napisao(la):
Благодарим Миро што ме подсети да машине за тунеле тек треба да стигну. Не знам да ли из Цг ( није исти извођач ) или директно из Кине!
Kako nije isti? CRBC je ćerka firma CCCC-a.

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Kao sto rece Daba, to je ćerka firma. Pošto krecu tunele prvo, svi očekujemo prvo takve masine,mada po rokovima verovatno se svugde mora ozbiljno krenuti. Iskustvo kaze - za sve postoji neki dublji razlog,pa i ovde. Kinezi imaju plan ali svoj,ne politicara. Jedino mozda @ KrCan nesto cuje konkretno. Hvala mu sto je doznao da Kinezi ozbiljno hoce da zavrse posao u roku! I to je velika stvar.

Ponovo provlace u tekstu da ce deo do NBG poceti tek krajem sl godine. Znam da mozda imaju opravdane razloge ,ali mogli su ljudi vec sredinom 2021 ici lagodnije na K11, imati bolju vezu da je po obecanjima politicara.
U ostalom,ispravite me ,ali trebalo je da se 2018 u maju krene sa radovima do Pz, pa mart 2019.....i jos gradnja nije krenula.
 
Па још боље ако је тако... У ЦГ су сви тунели одавно пробијени. Где су те машине сада не знам! Кинези сигурно знају. Са друге стране тунели се могу и зими пробијати! Радује ме што су најавили израду пројектно-техничке документације за Пожега-Котроман. Онда можда за 5-6 година и са Таре је лакше стићи било где!
 
Dođeš uveče dok Kinezi spavaju i upališ tu jednu mašinu na kablove, pošto im je ključ sigurno neđe tamo u kućice one. Odvezeš onda u neko obližnje brdo i probiješ taman toliko da se uparkiraš i prekriješ se nekim granjem i lišćem. Tu se prtajiš dok se bura stiša. Kad Kinezi odu (a imaju oni tije mašina, neće praviti veliki problem), isparkiraš i odeš kući i okačiš na Lalafo za solidnu kintu.
 
kakva je juče bila situacija od 19-21h na K11, nikome se iz BG-a nije isplatilo da ide AP.
do uključenja na AP u bariču je od sajma trebalo sat vremena i još 20-25 min čekanja na naplatnoj rampi u preljini iako imam tag.
kolona je bila još na AP pre isključenja.
dakle skoro 2.5h.
brže od toga je bilo ibarskom i preko topole u to vreme.
rade naplatnu u preljini, mislim da im treba samo još habajući sloj asfalta da stave da nova traka iz smera čačka bude gotova.
nadam se da će tada biti bolje.

aplaudirati političarima koji za vaš novac ili za kredit koji ćete vi plaćati otvaraju neki objekat je kao aplaudirati bankomatu kada izbacuje vaš novac.
 
trebalo bi napraviti vezu između buduće petlje AP kod požege i puta za užice kao na slici.
sadašnjim putem je to oko 9 km a procena je da ova veza ima oko 4km.
ne samo da bi se uštedelo vreme i gorivo već bi se i rasteretilo sadašnje uključenje kod požege i sprečile gužve i stvaranje kolona.
a trošak takvog puta sa 1+1 trakom je nivo statističke greške u odnosu na cenu AP čačak-požega.
a i verovatno bi i stanovnicima okoline požege takav kvalitetan put značio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662261#p662261:26imkugy je napisao(la):
mcmanaman » Pet Sep 20, 2019 6:15 pm[/url]":26imkugy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662238#p662238:26imkugy je napisao(la):
Trejsi » Pet Sep 20, 2019 5:01 pm[/url]":26imkugy]Zanima me gde će se završavati deonica kod Požege? Kako i koliko će trebati do redovne magistrale za Zlatibor i CG?

Završavaće se u dolini Moravice kod Pilatovića, kako bi nastavio ka Zlatiboru trebaće oko 5-10 min da stigneš do "Ariljske rampe"(odnosno petlje kod Požege), s tim što na tom pravcu ima naseljenih mesta(Tatojevica) gde je ograničenje 50, što može eventualno stvoriti gužve.

Radiće se paralelni pristupni put od petlje Prilipac (kod Pilatovica) do petlje "Ariljska rampa".

Isečak iz Plana generalne regulacije Požege:

"Ради повезивања поменутих путева између улазне и излазне тачке у градском подручју,
предвиђено је следеће:
- За државни пут IБ-23, постојeћа, изграђена саобраћајница – Обилазница Пожеге на
правцу Ужице - Чачак, од км 573+839 до км 576+893,
- За државни пут IБ-21, предвиђена је изградња нове саобраћајнице – Обилазница Пожеге
на правцу Пожега - Косјерић од км 194+930 до км 198+161.
- За државни пут IБ-21, такође је предвиђена изградња нове саобраћајнице на правцу
Пожега - Ивањица, у новом коридору од км 0+560 до км 2+154, као најкраћа и најбржа
веза Златиборског округа са Аутопутем А2 и као саобраћајница која ће бити ослобођена
од индивидуалних прилаза на државни пут."
 
Ovo sto je Samaricanin nacrtao, tuda upravo I jeste planiran put, ali autoput ka Uzicu. A posto su na istom mestu onda ce verovatno cekati da naprave autoput.
 
Sad gledam ovu trasu za Republiku Srpsku i Višegrad. Ako se to gradi u skorijoj budućnosti onda mi je ova trasa od Požege do Boljara van pameti. Od petlje Mackat do CG granice Dobrakovo biće manje od 115km odnosno manje od 2 sata vožnje. Tih 115 km ili da naprave brzi put ili da srede kao što su Crnogorci sredili put od Podgorice do Budve gde je skoro svaki uspon 3 trake i ne bi nam trebalo ništa više. Čak i put preko Zlatibora može da bude primer kako da srede.

Ovako Požega-Boljare mi se čini kao preskup poduhvat koji je pitanje da li će se realizovati u narednih 15-20 godina. A da ne govorimo da bez završetka deonice od Kolašina do Boljara sa CG strane nema ni poente graditi to.
 
Evo kako je vec dva dana okacen snimak na temi Crna Gora autoputa Podgorica - Matesevo i niko od nasih forumasa da je komentarisao napredak u gradnji. Vredi pogledati snimak.
 
Pitanje je koliko bi vredelo prosirivati odredjene deonice i koliko bi to sve kostalo i koliki bi bio dugorocni efekat. CG je jednostavno morala sanirati postojece puteve zbog turizma a kad tad ce morati da resi pitanje jadranske magistrale. Sav tranzit na moru im ide kroz gradove i naseljena mesta. To ce morati da izmeste. Jednodnevni izlet od Tivta do Ulcinja mi je bio toliko naporan za voznju da sam zaspao isto kao kada sam se peo na Durmitor.
Mi nemamo taj problem i mozemo da gledamo dugorocno. Dugorocno auto-put se isplati graditi. To je nesto sto ce trajati stotinama godina. Trasa je mozda upitna ali kao i sve uvek ce biti oprecnih misljenja po tom pitanju. Ovaj put je specifican zato sto su obe strane morale da se usaglase oko trase. Verujem da je tu bilo mnogo pritisaka sa strane. A posto mi sami ne mozemo finansirati takav projekat onda moramo da igramo tudje igre, na zalost.
 
Pa jbga I zivot kosta, covek je trosak, pa sto onda ne bi I tih 100njak km autoputa do Boljara... Problem je sto ljudi na osnovu pogresnih informacija donose onda I pogresne zakljucke. Tvrdim da niko ne moze tacno izracunati da li je autoput do Boljara isplativ ili neisplativ, jer jer nemamo masu buducih informacija.
 
od sušice do kotromana prosek je ispod 2k vozila.
put je dobar, može da se vozi 80-100 na sat, ima treća traka iz smera zlatibora na usponima.
nema naseljenih mesta gde bi se moralo sporo voziti.
kod mokre gore bi se mogla dodati treća traka ka zlatiboru i da se neke krivine malo isprave.
gradnja AP tuda je još besmislenija nego prema boljarama, jer niti ima saobraćaja niti će ga ikad biti.
požega - užice i užice - zlatibor je potpuno druga priča.
ima preko 10k vozila dnevno i iako je većinski lokalni saobraćaj, ima smisla praviti novi put trasom kojom je predviđen AP.
mislim da bi 2+2 put koji se ne bi naplaćivao bio mnogo bolja varijanta nego neki AP koji bi bio 100km/h a naplaćivao bi se.
posebno za građane požege i užica.
rasteretio bi se put kroz užice a ljudi ne bi izbegavali AP zbog naplate.
bolje ispraviti malo postojeći put preko zlatibora ka CG, dodati treću traku i srediti granični prelaz da se ne čeka.
ili ako se čeka da imaju ljudi gde da predahnu a ne kao sada.
puno ljudi koji idu ka Boki će i čak i da postoji AP ići preko Jabuke i Žabljaka.
bolje napraviti dva brza 1+1 puta (ivanjica-boljare i Zlatibor-Brodarevo) za 90 na sat nego slupati suludi keš za AP preko Peštera koji se zimi jednostavno ne može očistiti.
a ljudi svakako neće plaćati putarinu da bi se tuda vozili.
bolje preko peštera koji je ravan i nenaseljen, širi 1+1 i natkriti ga da se zaštiti od snega, možda čak i grejati ako ima uslova.
čišćenje i bacanje soli po takvom AP će ga brzo uništiti a svakako se po njemu zimi neće moći brzo voziti.
i crnogorcima je bolje da naprave običan put mateševo boljare a da srede i isprave postojeći mateševo brodarevo i ovaj ka preko Pljevalja ka Jabuci.
 
Ova ti je dobra. Bacanje novca je na auto-put a za natkrivanje i grejanje nije???
Ispravljanje puta na takvom terenu se vecinom moze postici izgradnjom tunela, mostova, vijadukta sto je opet bacanje novca...
 
Ствар је у томе, када се заврши Моравски коридор, Пожега-Котроман има итекако смисла...сви који из доброг дела Федерације иду ка Истанбулу, користиће тај пут, такође и многи из Новог Пазара, Тутина , Сјенице којих има приличан број у Сарајеву. Што се тиче дела од Ариља до Бољара ту ће највећи проблем бити одржавање зими, пут сигурно иде на висину од бар 1000м. Ту ће морати бити озбиљна зимска служба, по чему и нисмо баш познати!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662515#p662515:rbkoyxor je napisao(la):
Earthmoving » Sub Sep 21, 2019 1:56 pm[/url]":rbkoyxor]Ovo sto je Samaricanin nacrtao, tuda upravo I jeste planiran put, ali autoput ka Uzicu. A posto su na istom mestu onda ce verovatno cekati da naprave autoput.

Jesi ti siguran da baš tuda ide autoput? Tuda gde je on povukao liniju bi morao da ide tunel. Ono što sam ja čitao je da trasa ide dolinom reke Djetinje, a to je severnije dosta. Nikad nisam video mapu, ali sam čitao PPPN ovog puta koji je bio na javnom uvidu:

"Траса планираног ауто-пута Е-761, деоница Пожега –Ужице – граница са БиХ,
наставља се на деоницу аутопута Београд - Пожега, непосредно по изласку из тунела
"Муњин Брег", у подручју КО Прилипац, и својим почетним делом пролази долином реке
Моравице. Обилазећи брдо са селима Раван и Слатина, траса се спушта у долину реке
Ђетиње, избегавајући колизију како са самом реком Ђетињом и урбанизованом зоном у
њеној долини, тако и са железничком пругом Београд - Бар. Траса даље пролази кроз
подручја села Врањаче, Злакусе и Потпеће."

Ne kažem da sam u pravu, samo pitam. Daj boze da si ti u pravu:) Ja volim kad put ide što više pravo, kad ne krivuda.
 
Zdravo svima,

Redovan sam korisnik autoputa “Milos Veliki”(2-3 puta nedeljno putujem njime). U protekloj nedelji mi je 3 puta pas ili copor pasa presao put. Ovo se desilo danju, i cak i pri najvisem stepenu opreznosti ovo je ozbiljna pretnja sigurnosti na autoputu. Cak sam i zapazila da je zastitna ograda na jednom, a verovatno i na vise delova probijena. Preporucujem svim korisnicima ovog putnog pravca jos veci stepen opreznosti.
 
Dobrodošla Nevena!

Pa zar to nije reseno, vec su pisali o tome i javljali putevima srbije mejlom. I moja preporuka je da pises njima, i navedi gde su te lokacije. Eto ,a mi kad smo prolazili bilo je radnika duz te ograde - sisaju travu,i bas sam pomislila da.je sigurno resena svaka rupa,ako nije oni ce videti.

Boze sacuvaj
 
Taman Ko treba da farba branik, samo da se provoza malo AP i putevi srbije će plate to :mrgreen:
 
Evo I ovde da kazem. Da Zoran ne rece da je izasao novi snimak nastavka autoputa kroz Cg, promakao bi mi. Jer vesti o nastavku se uvek preusmeravaju na posebnu temu "Cg". Dok na K10 imamo logicniju situaciju da se vesti o nastavku gradnje autoputa kroz Bugarsku stvaljaju na tu temu. Sto je I logicno je vecina to ne bi videla da se stavljaju u posebnu temu "Bugarska".
 
Pozdrav Nevena. To ce se tesko spreciti, secam se pre 10tak godina moj kolega na K10 nocu udario divlju svinju. Moze se svede na minimum ispravnim ogradama, ali tesko da se iskoreni. Gde se desilo? Na pocetnih 10tak km iza Obrenovca gde je ravnica?
Joe, moguce da ide par stotina metara severnije, dolinom, ali to je to, nije ni Samaricanin ucrtao lenjirom 100% precizno, ali u sustini to je taj planirani pravac.
 
Ima i ona fora od pre desetak godina kada su majstori šlep službi puštali kerove na put, kako bi neko udario i napravio im posao.

U ponedeljak sam kod Skoplja video psa u preticajnoj traci a par kilometara dalje kokoške u zaustavnoj.
Na Begaljičkom brdu čovek iza mene zgazio fazana i bacio na onog iza na šoferku.
Onda ga je taj treći stigao i :arrow: :mrgreen: :violina:
 
Земљани, ал си се раширио јутрос. Очигледно напокон имаш мало времена :) Ова деоница Прељина-Пожега је баш битна. Много тога од ње креће. Како ти имаш више искуства, питање? Како ће се зими одржавати преко Пештера будући Ап, бар 30км , на висини од 1200-1300м? Колико за такву акцију треба механизације?
 
Pozdrav Majstore :) Slabije pisem najvise sto nema nekih radova, sem naravno asfaltiranja ka Surcinu.
Da, to je misterija kako bi se stitio autoput od velikih nanosa iledjenja usled velikih minusa na Pesteru kuda bi trebao prolaziti duzinom od oko 30tak km. Ima par opcija za nanose ali ni jedna nije elegantno resenje. Najjednostavnije je staviti zidove vetrobrana sa strane, ali I pored njih bi bilo nanosa snega na putu, doduse manje nego bez njih. Zatim, moguce je dosta izdici put iznad tla gde bi onda na putu samo bili nanosi od snega koji padne (koji se onda brze sa masinama sklone) ali ne I vetra koji ga sa okolnih mesta nanosi. Za ledjenje, mozda bi kao aditive asfaltnom miksu mogli ici materijali koji imaju nizu tacku ledenja vode na njima. Najbolje resenje protiv snega I nanosa bi bilo zimi montirati montazno-demontazni plasticni providni tunel iznad I oko autoputa, kao sto to rade kafici zimi. I to zarad cene I odrzavanja, samo na kriticnim mestima nanosa...
A evo kako se ove godine cistio sneg na Goliji, koji ume da kao na slici bude I preko 2 metra. U ovom slucaju zbog visine cisti ga utovarivac, ali moze I grejder.
 
Vrh