Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ево како се чисти АП зими
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=80vVLcU0O0o[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:1x53qcgo je napisao(la):
Dzigi Bau » 22 Sep 2019 04:49 pm[/url]":1x53qcgo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:1x53qcgo je napisao(la):
мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":1x53qcgo]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.

Kao što sam već jednom napisao ovde:

"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"




Па да покушам ја, овако:

Градимо ми то себи, Црна Гора нема ни стручњака, ни радника, ни туриста а ни грађана, све то углавном долази из Србије. Две карактеристичне слике: за време лета у Краљеву остану само конабари на обуци, старији раде сезону на мору, а на јесен Црногорци се врате за Београд.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662473#p662473:3cap35dj je napisao(la):
dobri_samaricanin » Sub Sep 21, 2019 11:28 am[/url]":3cap35dj]trebalo bi napraviti vezu između buduće petlje AP kod požege i puta za užice kao na slici.
sadašnjim putem je to oko 9 km a procena je da ova veza ima oko 4km.
ne samo da bi se uštedelo vreme i gorivo već bi se i rasteretilo sadašnje uključenje kod požege i sprečile gužve i stvaranje kolona.
a trošak takvog puta sa 1+1 trakom je nivo statističke greške u odnosu na cenu AP čačak-požega.
a i verovatno bi i stanovnicima okoline požege takav kvalitetan put značio.
file.php

Kao što i rekoše kolege, tako je i planirano
a6a2be1319324158.png
 
Vec je bilo price o ovom Koridoru 11, da je neisplativ i slicno...
Samo da podsetim da ovo nije koridor koji povezuje samo SRB i CG vec na severoistoku povezuje Srbiju i Rumuniju, na jugu preko luke Bar dobijamo izlaz na Jadransko more a preko luke posredno smo povezani i sa Italijom. Kada se izgradi ovaj koridor, povezivace preko cvorista ostale koridore, pa tako cemo moci da brze, lakse i bezbednije da stignemo i do Bosne, Hrvatske, Slovenije ali i preko Koridora 10 do Bugarske, Grcke, Turske itd...
Sve zavisi kako ko posmatra na celu stvar, licno gledam na celu ovo pricu globalno i dugorocno a ne kratkorocno.

Mozda je za nekoga ovo bacanje para, za mene je odlicna stvar za razvoj cele drzave a ne samo pojedinih okruga, svi imamo koristi na vise nivoa. I Zemljani je lepo objasnio u jednom postu da su kinezi ozbiljni igraci i da iz godine u godinu pokazuju da put svile nije samo mrtvo slovo na papiru, ovaj koridor samo potvrdjuje to.
Sto se tice zimskog odrzavanja puteva, nije to toliki bauk koliko mislite. Ziveo sam decenijama u Ivanjici, selo mi je na Goliji, odlicno znam kakvi su zimski uslovi i koliko sneg ume da napada. Stvar je u tome da je Golija dosta nerazvijena i da je sama opstina cistila puteve, sto nije nimalo lakposao s obzirom da je opstina Ivanjica peta opstina po povrsini u Srbiji. I sa takvim skromnim potencijalom putevi u Ivanjici su uglavnom uvek bili prohodni iako padavine nisu nimalo naivne. Ne mogu ni da zamislim sta ce ovaj autoput znaciti samo za Goliju i turizam a podseticu da je Golija u samom vrhu po potencijalu medju svim planinama u bivsoj Jugoslaviji.
Nazalost, Golija vapi za putevima, ima veoma losu mrezu puteva, trenutno se radi Golijska reka - Odvracenica a u planu je da se kompletno rehabilituje put do Devica koji je fakticki neupotrebljiv.

Da ne zaboravim da se zahvalim Stefanu na odlicnim fotkama! One pokazuju kao i na Sentinelu da je kamp pri kraju, izgleda da se ozbiljniji radovi ocekuju na prolece :)
Pozz svima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:2kdq44d1 je napisao(la):
Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":2kdq44d1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:2kdq44d1 je napisao(la):
мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":2kdq44d1]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.

Kao što sam već jednom napisao ovde:

"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"

Imamo interes da se povezujemo sa regionom i ravnomerno razvijamo svaki region zemlje ali se slazem sa tobom da uloziti tolike pare i nije bas najpametnije. Mozda ima prioritetnijih deonica, mozda je bolje u skole, bolnice mozda u nesto trece. Ja to gledam ovako:
Mi para za puteve nemamo i pravimo one puteve koji odgovaraju onome ko nam daje kredite da ih pravimo. Npr. evropa forsira koridor 10 i ona daje kredite za to. Zapad forsira put ka Pristini i oni daju kredite za to. Kina hoce da povezuje luke za transport njene robe i ona daje pare za puteve koji njoj trebaju. Naravno, mi vracamo te kredite :). Ali tako je kad si mali. Vlast gleda da se tu nekako pronadje (Da li sto se gradi ili ugradi nije bitno). Briga kineze dal nama treba put to CG ili ne, mi moramo to praviti i platiti.
Opet kazem, treba razvijati jednko sve regione ali mislim da treba optimalno ulagati, tj. da sa istim parama dobijemo sto vise.

Sto se ciscenja snega tice, mislim da je to resivo na pesteru. Gledao sam u Svajcarskoj razne masine. Mislim da je engleski "snowblower"



Ovde ima i neki video na drugom kraju sveta: https://youtu.be/S7SAvL0YwBI?t=227
 
Машина са фотографије би добродошла на БГ улицама поготово у приграду.
 
Surčin - Obrenovac, poređenje 19 i 22 Sept. Napredujemo svaki dan u svakom pogledu :mrgreen:

Najveći napredak oko Jakova i prema mostu. Na petlji se još ništa ne crni:

 
Ja ne tvrdim da ne treba graditi autoput do CG, samo ako se vec gradi ka Republici Srpskoj preko Užica, onda mi je logičnije da se to iskoristi i napravi ta zapadna varijanta preko Zlatibora. Em bi uštedeli u kilometrima, em po meni ima više smisla i što se tiče privrede i turizma. Sjenica i Novi Pazar moraju dobiti odličnu vezu i putnu i železničku, ali mislim da je ova izabrana varijanta preko Peštera i Boljara loše i iznuđeno rešenje. Podseća me na onu tvrdnju lažnog doktora Siniše Malog da se metro gradi po livadama da bi se livade razvile itd.

To je finalno rešenje, neće biti promena, tako da je ovo moje palamuđenje bespotrebno :mrgreen:
 
Nije, to sve zavisi ko zasedne na vlast. Sve može da se promeni.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Svaka čast graditeljima za deonicu Obrenovac-Surčin. Evo svega 3 meseca je ostalo do najavljenog puštanja u saobraćaj, i ne nazire se nikakav problem koji bi mogao da dramatično odloži planove. Ja sam na ovoj temi pre dve godine bio jako skeptičan oko ispunjenja zadatog roka, jer je zemljani deo trase napadnut jako kasno. Imajući u vidu iskustva da je apsolutno svaka deonica na gradnji autoputeva u Srbiji u poslednje vreme (osim Dići-Preljina) probijala rok za nekoliko godina, ovi radovi u roku su prvorazredni SPEKTAKL.
 
Imam pitanje - kada zavrse onaj prvi most na petlji Obrenovac ( plecko rece 1.10) i preusmere saobracaj na njega da bi se dosadašnji AP spojio sa petljom,da li ce biti manje guzve na onom kruznom toku gde se ulazi / silazi sa AP?

Ne znam zasto imaju okoliko problema i zastoja naroicto pravac ka Obrenovcu, imaju li neki semafori, radovi u produzetku nakon kruznog toka a da mi to ne vidimo? Kad smo se iskljucivali sa AP mislili smo da je bio neki udes koji mozda ne vidimo, aliu povratku smo isto stajali u koloni,sve do skretanja na AP

Izvinjavam se,mozda je neko pisao o tome, mislim se da ce mozda biti manji zastoj kad ovi sto idu dalje ka Obrenovcu ( ili sta je vec tamo) ne cekaju u koloni.
 
Taj put je bio opterećen i bez autoputa. Dosta ljudi iz Obrenovca radi u Beogradu i obratno. Ima dosta autobusa, teških kamiona. Ide se kroz Baric i Umku gde ima ograničenje, postoje dva semafora, postoji i "serpentina" koja usporava kamione i buseve, kao i povremeno klizište.
Sve to, plus autoput dovodi do neminovnih gužvi.
Biće manje gužve na tom mestu ako ne bude presecanja pravaca odnosno ako se iz smera Baric Obrenovac skreće desno pa na nadvožnjak.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663112#p663112:2lncsxqr je napisao(la):
Nikola.Djurdjevic » Mon Sep 23, 2019 10:48 am[/url]":2lncsxqr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:2lncsxqr je napisao(la):
Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":2lncsxqr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:2lncsxqr je napisao(la):
мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":2lncsxqr]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.

Kao što sam već jednom napisao ovde:

"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"

Imamo interes da se povezujemo sa regionom i ravnomerno razvijamo svaki region zemlje ali se slazem sa tobom da uloziti tolike pare i nije bas najpametnije. Mozda ima prioritetnijih deonica, mozda je bolje u skole, bolnice mozda u nesto trece. Ja to gledam ovako:
Mi para za puteve nemamo i pravimo one puteve koji odgovaraju onome ko nam daje kredite da ih pravimo. Npr. evropa forsira koridor 10 i ona daje kredite za to. Zapad forsira put ka Pristini i oni daju kredite za to. Kina hoce da povezuje luke za transport njene robe i ona daje pare za puteve koji njoj trebaju. Naravno, mi vracamo te kredite :). Ali tako je kad si mali. Vlast gleda da se tu nekako pronadje (Da li sto se gradi ili ugradi nije bitno). Briga kineze dal nama treba put to CG ili ne, mi moramo to praviti i platiti.
Opet kazem, treba razvijati jednko sve regione ali mislim da treba optimalno ulagati, tj. da sa istim parama dobijemo sto vise.
Mislim da gresis da bas moramo praviti sta Kinezima ili EU ili Amerikancima odgovara. Svaki metar tih puteva se debelo placa i preplacuje, pa ako im trebaju neka ih prave od svojih para. Nego ocigledno da odredjenom krugu ovde odgovara da se gradi i zaduzuje bez mere (kredite oni nece vracati) pa upravo pod parolom razvoja se provlaci sve i svasta.Te milijarde evra investiranih u autoputeve i planiranih da se uloze (koje putarina ne moze da otplati) bi vise znacile da se uloze u lokalne saobracajnice, vodovodne, kanalizacione, elektro mreze po srpskim gradovima i selima i time bi vise pridonele zaustavljanju egzodusa stanovnistva.
Glavno merilo za autoputeve treba da bude prosecan dnevni promet vozila. Kada bude novca moze i autoput Mala Ivanca -Stojnik :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663147#p663147:3bm65jba je napisao(la):
drvopro » Pon Sep 23, 2019 12:51 pm[/url]":3bm65jba]Taj put je bio opterećen i bez autoputa. Dosta ljudi iz Obrenovca radi u Beogradu i obratno. Ima dosta autobusa, teških kamiona. Ide se kroz Baric i Umku gde ima ograničenje, postoje dva semafora, postoji i "serpentina" koja usporava kamione i buseve, kao i povremeno klizište.
Sve to, plus autoput dovodi do neminovnih gužvi.
Biće manje gužve na tom mestu ako ne bude presecanja pravaca odnosno ako se iz smera Baric Obrenovac skreće desno pa na nadvožnjak.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Ma znam,ali ima li jos neki semafor nakon onog nadvoznjaka u izradnji? Bas su im velike guzve i to ne vezano za ta dva semafora,oni poslebnu kolonu prave. Mora da i u nastavku ka Obrenovcu ima jos neki pesacki prelaz,raskrsnica....pa pravi onakav zastoj.
I jos nesto, vozaci gradskih autobusa nisu bas normalni. Niti bogzna gledaju pri ukljucivanju, pri obilasku, zaustavljanju.... Ne znam samo gde je ona policija
 
Iz pravca Obrenovca ima kružni tok, na koji se nadovezuje kao neka obilaznica oko Obrenovca sa izlaznim putem iz Obrenovca, takođe, pre njega, nekoliko stotina metara postoji semafor. Obrenovac nije mali grad, kao ni sela oko njega, tu su i dve TE gde ljudi rade u smenana (oko 4.500 zaposlenih).
 
Slično je kao na putu za Mladenovac, posle kružnog toka, iz smera autoputa i Sopota, uvek je kolona, mada ide tečnije jer je put praviji. Mnogo ljudi radi u Beogradu, jer u Mladenovcu je baš loše.
E sad, Obrenovac nema tu sudbinu, zapravo dosta ljudi putuje iz BG na posao u TE.
Slična je gužva i na putu za Surčin, ili recimo za Batajnicu i Novu Pazovu (stari put).
Tako je kako je i to se zna.
Velike su gužve recimo i na rakovičkom putu zbog nekoliko semafora itd.
 
Hvala @drvopro . 4500zaposlenih,oh Boze koliko je to velika firma. Kod nas i ova sa 300zaposlenih je " institucija". U glavnom, nece biti nista bogzna lakse ni sa mostom,a ja naivno mislila da je njegova gradnja problem za saobracaj....

Zao mi tih ljudi koji svaki dan na posao moraju,njima je najteze. Nadam se da ce rokovi biti ispoštovani pa ce neko ici i na Surcin ,malo ce se rasteretiti citav pravac( kako ce biti od Surcina nastaviti, to cemo videti hihihihihi). Na satel.slikama sto rekose,zapravo gotovo sve je od nekim slojem asfalta,samo su petlje ostale
 
Kad se završi do obilaznice, svakako će jedan deo saobraćaja ići preko Surčina (ko hoće da uštedi i bliže mu je) pa će tu biti gužva.
I videće se, na kraju, koliko je loše rešena petlja kod Dobanovaca, ova bliža aerodromu.
Meni i dalje nije jasno (mada nema direktne veze sa temom) kako je očajno rešena ta petlja, pogotvo kada se ide iz smera Novog Sada pa se uključuješ na autoput ka aerodromu. Jedna traka, mali krug, ograničenje 40km/h, pa se meša sa trakom kada silaziš sa obilaznice od Ostružnice....
 
To iskljucenje na Dobanovackoj petlji je ocajno projektovano. Pricao i sa par inzenjera niskogradnje koji su gradili auto-put Beograd-Nis i auto-puteve po inostranstvu. Slazu se da je petlja veoma lose projektovana. Ne znaju zasto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663149#p663149:2ar8igc2 je napisao(la):
tzoran1 » Pon Sep 23, 2019 1:54 pm[/url]":2ar8igc2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663112#p663112:2ar8igc2 je napisao(la):
Nikola.Djurdjevic » Mon Sep 23, 2019 10:48 am[/url]":2ar8igc2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:2ar8igc2 je napisao(la):
Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":2ar8igc2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:2ar8igc2 je napisao(la):
мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":2ar8igc2]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.

Kao što sam već jednom napisao ovde:

"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"

Imamo interes da se povezujemo sa regionom i ravnomerno razvijamo svaki region zemlje ali se slazem sa tobom da uloziti tolike pare i nije bas najpametnije. Mozda ima prioritetnijih deonica, mozda je bolje u skole, bolnice mozda u nesto trece. Ja to gledam ovako:
Mi para za puteve nemamo i pravimo one puteve koji odgovaraju onome ko nam daje kredite da ih pravimo. Npr. evropa forsira koridor 10 i ona daje kredite za to. Zapad forsira put ka Pristini i oni daju kredite za to. Kina hoce da povezuje luke za transport njene robe i ona daje pare za puteve koji njoj trebaju. Naravno, mi vracamo te kredite :). Ali tako je kad si mali. Vlast gleda da se tu nekako pronadje (Da li sto se gradi ili ugradi nije bitno). Briga kineze dal nama treba put to CG ili ne, mi moramo to praviti i platiti.
Opet kazem, treba razvijati jednko sve regione ali mislim da treba optimalno ulagati, tj. da sa istim parama dobijemo sto vise.
Mislim da gresis da bas moramo praviti sta Kinezima ili EU ili Amerikancima odgovara. Svaki metar tih puteva se debelo placa i preplacuje, pa ako im trebaju neka ih prave od svojih para. Nego ocigledno da odredjenom krugu ovde odgovara da se gradi i zaduzuje bez mere (kredite oni nece vracati) pa upravo pod parolom razvoja se provlaci sve i svasta.Te milijarde evra investiranih u autoputeve i planiranih da se uloze (koje putarina ne moze da otplati) bi vise znacile da se uloze u lokalne saobracajnice, vodovodne, kanalizacione, elektro mreze po srpskim gradovima i selima i time bi vise pridonele zaustavljanju egzodusa stanovnistva.
Glavno merilo za autoputeve treba da bude prosecan dnevni promet vozila. Kada bude novca moze i autoput Mala Ivanca -Stojnik :)

"..Svaki metar tih puteva se debelo placa i preplacuje, pa ako im trebaju neka ih prave od svojih para...."
Hehehe, pa u tome i jeste poenta :). Da im mi napravimo puteve koji njima trebaju o nasem trosku. Pojedinci samo koriste taj zacrtani pravac da se materijalno ovajde. Evo npr. Autoput Milos Veliki (koridor 11) Evrpska centralna banka nije htela dati kredit za taj put. Da nije bilo kineza i azera, ostali bi samo na "glinenoj" deonici. Kinezi su tu usli polako sa kreditima u skladu sa nekom njihovom strategijom, ali kako vreme bude odmicalo doci ce vreme za protivuslugu. Nis-Pristina je na nekom 7. prioritetu a opet se pravi i najavljuje kao nesto pompezno. Zar je moguce da nema nikog strucnog ko bi rekao: Cekajte, hajde da pravimo gde je prioritetnije (Moravski koridor, NS-Ruma, NS-Zrenjanin, BG-Vrsac, BG-Zrenjanin, Nastavak ka Mladenovcu, nastavak ka Pozarevcu, Hajde da pravimo put ka BiH. Tamo ima 3,5 milona ljudi i nase trziste. itd.).
Moravski koridor mi je jedino enigma. Mozda je Vucko izdejstvovao to da ovo sa Pristinom ne bude ocigledno ali i to se ne bi radilo da nije onaj amer (visoki zvanicnki koji ke bio u poseti) pogodio paprenu cenu (za njega i njegove). ok. Izvinjavam se. Otisao sam puno u Off.
 
A sta mislite da se od postojece ibarkse napravi ap u smislu sto bi sadasnje dve trake bile u istom smeru i izgraditi jos 2 sa druge strane brda i ogranicenje 100. Mislim na deonicu od maglica ka pazaru... naravno ima tu par mesta npr usce ali to bi mozda nekim tunelom moglo da se resi.... jeftinije je od ovih 2 milijarde sto pominju preko pestera i nema smetova od 2 m.
 
Da ispunim obecanje, Markovica:

9XZMKVG.jpg

Odavde skrecem sa glavnog puta
UL2cbIY.jpg

J5zE4e3.jpg

ucmx2iU.jpg


Prepostavljam da se ovde pravi deo za kamp
9tyXtjo.jpg

tyPYLYG.jpg

j7muH6k.jpg


I nastavljam dalje nizbrdo
8OhIBBT.jpg


Sa leve strane od kampa
s5Uhycy.jpg


Nekih 20tak metara nizbrdo (prepostavljam da su neki paneli za kamp)
fmEI8OU.jpg

yDqWN2l.jpg

AmPSFS3.jpg

iVWfB9X.jpg


I odmah odatle se skrece levo
MRti2A0.jpg

CkkVFwO.jpg

0nG6F4V.jpg

XYLe0CH.jpg

1FMEtTE.jpg


Ovde sam stao, tamo u daljini je jedan bager koji radi i dva kamiona
7Wd6YTl.jpg


Odmah potom je dosao jedan radnik Kinez, koji ne zna engleski pa smo igrali pantomime brzo sam provalio da mi je objasnio da nema slikanja i da se vratim nazad, sto sam i uradio :)

Ovde https://imgur.com/gallery/M8iCvSG imate jos par slika koje nisam kacio, cisto da ne natrpam post duplikat slikama.
 
Благодарим за слике....они ће сву припрему до зиме одрадити. Тунеле могу и преко зиме радити!
 
Srdjane,bravo, hvala i od mene.

Volela bih znati propise o tom slikanju, oni bi terali i ako slikas sa 5km udaljenosti! Razumem kad udjes u ograđen prostor,ali ako stojis izvan njega? Secate se @ plećkovih slika glinene i kad su neki prilazili da ga upozore da ne slika,a covek stoji mimo radova! Odakle im pravo zabrane slikanja?! Kod vojnih objekata imas table i pise jasno i nacrtano, ovde bre kao da sklapaju nuklearnu bombu?!

Ja hocu da slikam prirodu ,nidam usla na teritoriju radova i opet neke zabrane? Svasta!
Gledam kako pojedine firme slikaju svoja postignuca, kace snimke dronom, hvale se.... ovi nasi kao da su u kamenom dobu
 
Vrh