[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:1x53qcgo je napisao(la):Dzigi Bau » 22 Sep 2019 04:49 pm[/url]":1x53qcgo][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:1x53qcgo je napisao(la):мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":1x53qcgo]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.
Kao što sam već jednom napisao ovde:
"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662473#p662473:3cap35dj je napisao(la):dobri_samaricanin » Sub Sep 21, 2019 11:28 am[/url]":3cap35dj]trebalo bi napraviti vezu između buduće petlje AP kod požege i puta za užice kao na slici.
sadašnjim putem je to oko 9 km a procena je da ova veza ima oko 4km.
ne samo da bi se uštedelo vreme i gorivo već bi se i rasteretilo sadašnje uključenje kod požege i sprečile gužve i stvaranje kolona.
a trošak takvog puta sa 1+1 trakom je nivo statističke greške u odnosu na cenu AP čačak-požega.
a i verovatno bi i stanovnicima okoline požege takav kvalitetan put značio.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:2kdq44d1 je napisao(la):Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":2kdq44d1][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:2kdq44d1 je napisao(la):мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":2kdq44d1]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.
Kao što sam već jednom napisao ovde:
"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"
Mislim da gresis da bas moramo praviti sta Kinezima ili EU ili Amerikancima odgovara. Svaki metar tih puteva se debelo placa i preplacuje, pa ako im trebaju neka ih prave od svojih para. Nego ocigledno da odredjenom krugu ovde odgovara da se gradi i zaduzuje bez mere (kredite oni nece vracati) pa upravo pod parolom razvoja se provlaci sve i svasta.Te milijarde evra investiranih u autoputeve i planiranih da se uloze (koje putarina ne moze da otplati) bi vise znacile da se uloze u lokalne saobracajnice, vodovodne, kanalizacione, elektro mreze po srpskim gradovima i selima i time bi vise pridonele zaustavljanju egzodusa stanovnistva.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663112#p663112:2lncsxqr je napisao(la):Nikola.Djurdjevic » Mon Sep 23, 2019 10:48 am[/url]":2lncsxqr][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:2lncsxqr je napisao(la):Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":2lncsxqr][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:2lncsxqr je napisao(la):мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":2lncsxqr]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.
Kao što sam već jednom napisao ovde:
"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"
Imamo interes da se povezujemo sa regionom i ravnomerno razvijamo svaki region zemlje ali se slazem sa tobom da uloziti tolike pare i nije bas najpametnije. Mozda ima prioritetnijih deonica, mozda je bolje u skole, bolnice mozda u nesto trece. Ja to gledam ovako:
Mi para za puteve nemamo i pravimo one puteve koji odgovaraju onome ko nam daje kredite da ih pravimo. Npr. evropa forsira koridor 10 i ona daje kredite za to. Zapad forsira put ka Pristini i oni daju kredite za to. Kina hoce da povezuje luke za transport njene robe i ona daje pare za puteve koji njoj trebaju. Naravno, mi vracamo te kredite . Ali tako je kad si mali. Vlast gleda da se tu nekako pronadje (Da li sto se gradi ili ugradi nije bitno). Briga kineze dal nama treba put to CG ili ne, mi moramo to praviti i platiti.
Opet kazem, treba razvijati jednko sve regione ali mislim da treba optimalno ulagati, tj. da sa istim parama dobijemo sto vise.
Ma znam,ali ima li jos neki semafor nakon onog nadvoznjaka u izradnji? Bas su im velike guzve i to ne vezano za ta dva semafora,oni poslebnu kolonu prave. Mora da i u nastavku ka Obrenovcu ima jos neki pesacki prelaz,raskrsnica....pa pravi onakav zastoj.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663147#p663147:3bm65jba je napisao(la):drvopro » Pon Sep 23, 2019 12:51 pm[/url]":3bm65jba]Taj put je bio opterećen i bez autoputa. Dosta ljudi iz Obrenovca radi u Beogradu i obratno. Ima dosta autobusa, teških kamiona. Ide se kroz Baric i Umku gde ima ograničenje, postoje dva semafora, postoji i "serpentina" koja usporava kamione i buseve, kao i povremeno klizište.
Sve to, plus autoput dovodi do neminovnih gužvi.
Biće manje gužve na tom mestu ako ne bude presecanja pravaca odnosno ako se iz smera Baric Obrenovac skreće desno pa na nadvožnjak.
Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663149#p663149:2ar8igc2 je napisao(la):tzoran1 » Pon Sep 23, 2019 1:54 pm[/url]":2ar8igc2]Mislim da gresis da bas moramo praviti sta Kinezima ili EU ili Amerikancima odgovara. Svaki metar tih puteva se debelo placa i preplacuje, pa ako im trebaju neka ih prave od svojih para. Nego ocigledno da odredjenom krugu ovde odgovara da se gradi i zaduzuje bez mere (kredite oni nece vracati) pa upravo pod parolom razvoja se provlaci sve i svasta.Te milijarde evra investiranih u autoputeve i planiranih da se uloze (koje putarina ne moze da otplati) bi vise znacile da se uloze u lokalne saobracajnice, vodovodne, kanalizacione, elektro mreze po srpskim gradovima i selima i time bi vise pridonele zaustavljanju egzodusa stanovnistva.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663112#p663112:2ar8igc2 je napisao(la):Nikola.Djurdjevic » Mon Sep 23, 2019 10:48 am[/url]":2ar8igc2][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662943#p662943:2ar8igc2 je napisao(la):Dzigi Bau » Ned Sep 22, 2019 5:49 pm[/url]":2ar8igc2][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662793#p662793:2ar8igc2 je napisao(la):мајстор » Ned Sep 22, 2019 10:52 am[/url]":2ar8igc2]На крају ће добити АП, који ће се најтеже одржавати у Европи.
Kao što sam već jednom napisao ovde:
"Može li mi neko odgovoriti kakav interes ima Srbija da spuca silne pare u deonicu Požega - Boljare,koja će prolaziti kroz skoro nenaseljenu teritoriju i jedan od najsurovijih klimatskih predela Balkana Pešter gde se zimi temperatura spušta do -40 i gde jaki vetrovi stvaraju nanose i smetove snega visine nekoliko metara,ko će to da održava i uz koju cenu,koji će tu uopšte biti promet vozila van turističke sezone u periodu od septembra do juna ka zemlji od jedva 600k stanovnika i uz informaciju da ogromna većina kontejnerskog prekomorskog i prekookeanskog saobraćaja vezana za firme i industriju u Srbiji se obavlja preko terminala u Rijeci i preko Dunava ka Crnom moru, takodje naplata tranzitnog saobraćaja ka CG će biti zanemarljiva,ima li neko jasan ekonomski ili bilo kakav odgovor"
Imamo interes da se povezujemo sa regionom i ravnomerno razvijamo svaki region zemlje ali se slazem sa tobom da uloziti tolike pare i nije bas najpametnije. Mozda ima prioritetnijih deonica, mozda je bolje u skole, bolnice mozda u nesto trece. Ja to gledam ovako:
Mi para za puteve nemamo i pravimo one puteve koji odgovaraju onome ko nam daje kredite da ih pravimo. Npr. evropa forsira koridor 10 i ona daje kredite za to. Zapad forsira put ka Pristini i oni daju kredite za to. Kina hoce da povezuje luke za transport njene robe i ona daje pare za puteve koji njoj trebaju. Naravno, mi vracamo te kredite . Ali tako je kad si mali. Vlast gleda da se tu nekako pronadje (Da li sto se gradi ili ugradi nije bitno). Briga kineze dal nama treba put to CG ili ne, mi moramo to praviti i platiti.
Opet kazem, treba razvijati jednko sve regione ali mislim da treba optimalno ulagati, tj. da sa istim parama dobijemo sto vise.
Glavno merilo za autoputeve treba da bude prosecan dnevni promet vozila. Kada bude novca moze i autoput Mala Ivanca -Stojnik