Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

laki72":1i41xt6h je napisao(la):
Vec receno, da se pusta kompletna deonica koju su radili azeri, od ljiga do preljine

Za pustanje ovog dela, cekaju se deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig. Planirano je da to bude za godinu dana.
 
Ako si se vozio našim putevima onda ti je valjda jasno zašto je 120. Neretko naletiš na neravnine ili neki drugi problem.. Drugo, policija toleriše veće brzine i dosta vozača sve jedno vozi preko 120. Mrtvo slovo na papiru (i tablama sa ograničenjem). Ja sam načuo da ne diraju čak do 160. Ali to je glasina i nikako nije poziv za bilo koga da vozi preko 120 ;)
Kad se uz infrastrukturu uzme i prosečna starost i stanje vozila naših građana 120 jeste velikodušno. Ko kod nas menja npr kočionu tečnost? :)
 
Umeju da zaustave, mada jako retko. Jedan moj poznanik je imao tu privilegiju ;-)
 
Evo malo slika put do umke inace nakon staljalista prevoza ostroznica II nalazi se brojac saobracaja

dsc03694.jpg


dsc03696.jpg


dsc03699.jpg


dsc03700.jpg


dsc03701.jpg


dsc03702.jpg


dsc03703.jpg


dsc03705.jpg


dsc03710.jpg


dsc03707.jpg


dsc03709.jpg


simpaticna ornula kucica u centru umke

dsc03711.jpg
 
Vladica-86":1lbl9fdk je napisao(la):
laki72":1lbl9fdk je napisao(la):
Vec receno, da se pusta kompletna deonica koju su radili azeri, od ljiga do preljine

Za pustanje ovog dela, cekaju se deonice Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig. Planirano je da to bude za godinu dana.

Lajkovac-Ljig za godinu dana?

Tesko, mozda u sf filmovima....
 
Svim forumašima želim srećnu novu godinu i da dočekamo sledeću sa bar još 20km autoputa :)
Evo malo amaterskih slika..

Kad sam prošli put ovuda prolazio bilo je dosta kineza. Sad nije bilo nikog, samo čuvar. Brdo iza bi koliko sam shvatio trebalo da se buši ali nisam video da se nešto radi po tom pitanju.

Dići 03.01.2015

20150103135932.jpg

20150103135848.jpg

20150103140036.jpg

20150103140221.jpg

20150103140332.jpg

20150103140306.jpg
 
Pozdrav svima! Slike sa vožnje deonicom Lajkovac - Ub već sam kačio na SSC, pa ću ih okačiti i za ovdašnju publiku.

Ulazak na petlju iz Valjeva
cam00179.jpg

Ulazak iz suprotnog smera
cam00181.jpg

cam00183.jpg

Kraj deonice prema Ljigu. Užice 117, Čačak 65, Ljig 20
cam00186.jpg

Smer prema Ubu
cam00188.jpg

cam00189.jpg

cam00190.jpg

cam00194.jpg

cam00197.jpg

Posle nadvožnjaka na zadnjoj slici su prali asfalt, pa sam se vratio nazad. I jednog dana ću moći da kažem da sam vozio ovim autoputem u suprotnom smeru :)
cam00203.jpg

cam00208.jpg

cam00211.jpg

I dalje su mašine tu, ali u drastično manjem broju nego ranije.
cam00212.jpg

Buduća naplatna rampa
cam00214.jpg

I isključenje posle naplatne rampe
cam00216.jpg
 
:kk: uknjizen plus

Ima li kakvih vvesti vezanih za deonicu koju bi trebalo da rade Kinezi?
 
Kinezi su se angažovali na deonici Lajkovac-Ljig, tu su napravili veliku bazu pre Ljiga i rade na krčenju trase i regulisanju vodotokova, bar je tako bilo poslednji put. Inače sama deonica je laka za izgradnju, ide kroz ravan teren rečne doline i cenim da će najveći izazov biti petlja Ljig na Ibarskoj (ako nekog zanima, biće u blizini kafane "Dva brata") i tunel Brančić dužine nešto manje od jednog kilometra. Za deonicu Ub-Obrenovac nemam informacija, mada je to još lakša deonica.
 
Znaci kao sto sam mislio
Ipak je sa Azerima ugovoreno od tunela Brancic, a ne kao sto je stalno u medijima prisutno `od LJiga` do Preljine...
Pa i bilo je cudno da se to brdo ne `napada` a prodjose vise od 2 godine od pocetka radova :d
 
Ovo izgleda savrseno. Izgleda mi lepse odradjeno nego ovde kod nas u Kanadi. Ovde u poslednje vreme se bas slabo grade autoputevi. Svidja mi se signalizacija :) Bravo majstore I jedan veliki plus za slike. :vops: :shok:
 
Ne, deonica Azera počinje baš kod ove Kineske baze u Dićima. Taj početni deo Kineske deonice sa tunelom i petljom kod kafane će, cenim, trajati isto koliko i izgradnja 24km puta do petlje u Nepričavi i ne verujem da može biti gotovo pre druge polovine 2016. Na deonici Ub-Obrenovac nema nikakvih velikih građevina, pred kraj trase u okolini Obrenovca nalazi se močvarno zemljište starog toka Kolubare i to će malo otežati rad, ali za ozbiljnog izvođača to ne bi trebalo da predstavlja problem. Čak i most preko Kolubare na tom delu neće biti preterano dugačak. Za tu deonicu nemam informacija da li se išta radi, ali ako bi se napala kako treba mogla bi biti gotova u isto vreme kao i Lajkovac-Ljig. Ovo se ja samo nadam, ali nije ni nerealno :)
 
Izgleda da su praznici pa nisam ispratio sve. Pustena je deonica K11? A to nije razglasano po stampi? Kako mi je to promaklo. dali tu vec ide saobracaj ili cekaju se ostale deonica?
 
Asfalg neravan kao na većini novih saobraćajnica.


Inače iznenadio sam se da su poatavljali bulobrane i to dosta često. Obavljali su se sitni radovi iako je sve zvanično završeno.


Sem tog asfalta ostatak mi deluje dosta impresivno. Pogotovu petlja lajkovac koja po mom skromnom mišljenju nema potrebe da bude tih dimentizija kojih je. Mislim da je imala oko 10 mesta za kućice za naplatu.
 
Tek da se pomene izvodjaci Putevi Uzice i Planum gradnja trajala skoro 4 godine za 12.5km :)
 
i to kroz ravnicu, bez tunela i zahtevnih vijadukata (jedino je petlja Lajkovac bila zahtevnija)
 
Problem nije bila nasa tehnoloska sposobnost da izgradimo deonicu kroz ravnicu vec nedostatak novca jer se to finansiralo iz drzavne kase.
 
Cudi me za neravan asfalt planum ima dodavac i dobar finiser
 
Kartograf":hpootb0i je napisao(la):
i to kroz ravnicu, bez tunela i zahtevnih vijadukata (jedino je petlja Lajkovac bila zahtevnija)
I bez stabilnog priliva novca...
 
Lepo sam ja rekao ovi naši nabaljaju negde valjke "na akciji" koji umesto okruglih imaju jajaste cilindre za valjanje :) :)
 
Vrh