Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Glavni problem sada nije gde krenuti kada se isključimo kod Obrenovca, problem je čekanje na to isključenje. Ja sam gledao, kada idem ka Čačku, ok mi je da se preko Tenta spustim do kružnog toka, nije prevelika gužva, a u povratku ću da se isključim na Ubu, pa da krenem ka Obrenovcu. Kod Velikog polja ima odvajanje levo i taj put pravo izbija na most kod Tent-a, obilazi se Obrenovac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653028#p653028:1zholaws je napisao(la):
paradox polje » Mon Aug 26, 2019 9:14 am[/url]":1zholaws]Градња неког брзог пута који би ишла трасом блиском садашњим путем преко Барича и Умке апслолутно нема смисла, чак и кад клизиште не би било проблем. Узмите само "лењир" и дигитрон с тим што под лењир мислим алат на google earthu. будућа траса од рачвања код будуће петље Обреновац преко Сурчина до изласка из петље остружница преме БГ је 25,6 км, док је траса евентуалне брзе саобраћајнице која би максимално пратила садашњи пут око 15,5 км. У минутима то значи, ако убацимо просечне брзине 120 преко АП односно 90 преко брзог пута добијамо времена 12 мин 50 сек преко Сурчина односно 10 мин 25 сек преко Умке, што је разлика свега око 2,5 мин. Ако још убацимо додатни губитак времена због гломазне петље Сручин разлика не може бити знатно већа од 3 мин.
Наравно постоји и губитак бензина због додатних 10 км, али свакако не оправдава градњу брзог пута.
Један сам од ретких, изгледа, на овом форуму који не сматра изабрану трасу левом обалом много лошом, не само зато што је мени тако ближе јер сам у сремском делу БГ већ и ако погледате карту и повучете најближу линију од петље Обреновац до обилазнице видећете да излази негде између остружнице и петље Сурчин а природно је да АП заврши на обилазници.
Moram se složiti sa tobom. Tih 10 km da je duži put od Obrenovca do Preljine u odnosu na sadašnju trasu, verujem da niko ne bi zamerio jer je eto u pitanju autoput i nije ništa strašno, brzo se ide. Mada što se tiče desne strane, trebalo bi da se na neki način trasa ispravi i dupliraju trake od Ostružnice do Umke bar za početak, to ne bi koštalo mnogo, a znači za umanjenje gužve. Kada se završi ova trasa od Surčina, mislim da će biti mnogo bolja situacija, ne samo zbog toga što će 30-40% ljudi (minimum) ići do petlje na obilaznici nego što će i samo isključenje za Obrenovac ili Beograd na Obrenovačkoj petlji biti uređeno, a ne sada kao što kaže Zemljani, vozila sa autoputa nemaju prednost, prosto neverovatno kako niko o tome nije mislio.
 
Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
 
Зато што није на време осмишљена природна траса пута до Остружнице, сада имамо ову заврзламу са гужвама, алтернативним правцима, новим планираним и непланираним магистралама. Обреновцу би било боље да их је ауто-пут заобишао него што имају сада ове гужве.
 
A možda bi bilo rešenje da su istovremeno pravili celu deonicu, tj, prvo da rade problematična mesta, tj, da ne počinju od sredine (pa smo imali onu deonicu koja je bila neaktivna godinama).

Znači, deo od Blokova do Obrenovca i obilaznica oko Čačka su morali da imaju prioritet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653090#p653090:291to222 je napisao(la):
Дошљак » 26 Aug 2019 10:47 am[/url]":291to222]Зато што није на време осмишљена природна траса пута до Остружнице, сада имамо ову заврзламу са гужвама, алтернативним правцима, новим планираним и непланираним магистралама. Обреновцу би било боље да их је ауто-пут заобишао него што имају сада ове гужве.
Дошљак, те гужве су ипак орочене на око четири месеца.
Хајде да не претерујемо, проћи ће то. А после Обреновчани добијају - бесплатан аутопут за Београд. Прихватио бих четири месеца гужве заузврат, на њиховом месту.
 
Ja mislim da se te guzve nece uopste resiti. I dalje ce biti guzva jer milion stanovnika zivi sa desne obale Save. Nova infrastruktura generise i novi saobracaj, to znaci da ce ljudi koji sada ne koriste auto put zbog guzve krenuti na njega, plus svi medjugradski autobusi od sledece godine koji sada ne saobracaju auto putem jer nemaju dozvole za te linije. Osnovni postulat kod saobracajne infrastrukture je da nova infrastruktura generise i nov saobracaj. Npr most na adi sada koriste automobili koji sa NBG idu ka Vozdovcu, Savskom vencu i sl, a ne samo oni koji idu ka Cukarici, tako pored sajma prolazi vise vozila nego pre izgradnje mosta na adi. Kada puste saobracaj ka Surcinu krenuce preko Umke ljudi koji sada ne idu preko Umke zbog guzve. Ja prvi i svi ljudi koje znam sa Cukarice necemo ici u Surcin da bi krenuli ka Cacku, jednostavno je to previse okolo
 
Mozda nadlezni nisu verovali da ce toliko saobracaja da se slije sa Ibarske a to se upravo desilo, kako negde procitah, za 7 dana preko Milosa Velikog je proslo 100000 vozila sto je ogroman broj za tako kratko vreme, s obzirom da je to jos uvek parce autoputa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653116#p653116:z1q3olra je napisao(la):
prostorni planer » 26 Aug 2019 11:34 am[/url]":z1q3olra]Ja prvi i svi ljudi koje znam sa Cukarice necemo ici u Surcin da bi krenuli ka Cacku, jednostavno je to previse okolo
Ту мислим да грешиш, временом ће ићи сви, јер, 130 км на сат и одсуство гужве су довољан аргумент да се кружи и доста више него у конкретном случају. То је уобичајена пракса и по свету. Не узима се довољно у обзир квалитативни скок који доноси аутопут.
Па и у Србији имамо пример Нишког аутопута, који иде обилазном трасом првих 100 км јужно од Београда, па опет нико не "скраћује" преко Младеновца и Паланке, пошто се, иако ваздушном линијом доста краће, путује скоро сат дуже.
А Младеновчани би имали више разлога да се буне од Обреновчана: ем што не иду за БГ дирктно, него "изокола", преко Малог Пожаревца, него морају и да плате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653077#p653077:2xmtvap0 je napisao(la):
fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am[/url]":2xmtvap0]Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
file.php

Ne znam da li si nekad proalzio lokalnim putem ovom trasom kuda si povukao liniju. Teren nije uopste naivan.
 
Drugo je to, ti gledas trasu ispod Mladenovca, a drugo je kada si nadomak Beograda. Svako ce da pomisli ma nije sada guzva brze cu preko Umke i upasce u problem. Aplikacije i navigacije nemaju dovoljno brzo azuriranje a guzva se napravi za 15 minuta. Eto videcemo, nije Nova godina daleko
 
Poenta je da se obrenovački put mora srediti nezavisno od samog autoputa jer je inače trpeo veliki saobraćaj. I zaista verujem da će gužve biti manje, bar neko vreme, sa krštenim uključenjem. Ne znam, ranije sam živeo na Mirijevu, da sam i dalje tamo, ne bi mi padalo na pamet da idem kroz grad pa na Obrenovački put, nego na obilaznicu pa na petlju Surčin. Ja ću radije da kružim 20 km pri brzini 130 km/h nego da gmilim u koloni 45 minuta. Ako računam koliko ću goriva više potrošiti u tom kruženju, onda mislim da za mene nije vožnja autom.
 
@JoeBG
Zavisi od odredišta.
Evo ja kad putujem za KG iz Beograda idem autoputem pa skrenem ka Mladenovcu i Topoli.
Tim putem je do KG oko 120km a autoputem je 145km.
Put Topola Kragujevac je trebalo da se sredi jos pre dve godine ali nije.
Da jeste 90% Kragujevca bi ga koristilo za put ka Bg. Čak i kamioni koji voze Fiat 500L koriste ovu trasu a ne autoputem.
Put do Niša bi trajao nekih 5-6 sati jer ne postoji put koji ide pravo ka Nišu. Ili bi išao smedervskim putem pa se ukljucio na put ka pozarevcu pa ka velikoj plani i dalje ili bi isao preko avale pa dalje.
Za Novi Sad uvek idem starim putem i to preko Krnjesevaca. Zbog toga sto 5 godina nije radila petlja kod Batajnice.
Kome keš nije problem ići će lakšom varijantom.
Do Sremske Mitrovice imaš lep put od Simanovaca preko Pecinaca do Rume i dalje ka SM.
Tako da negde varijante postoje negde ne.
Ovaj autoput ne odgovara ogromnom broju ljudi iz Lazarevca i okoline i Barajeva sve do Beograda, jer je otišao suvise na zapad.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653123#p653123:1w43qg8a je napisao(la):
JoeBG » Pon Avg 26, 2019 12:49 pm[/url]":1w43qg8a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653077#p653077:1w43qg8a je napisao(la):
fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am[/url]":1w43qg8a]Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
file.php

Ne znam da li si nekad proalzio lokalnim putem ovom trasom kuda si povukao liniju. Teren nije uopste naivan.
Znam, tu je prilično brdovito, svakako zahtevna deonica za provući nov put, a ako uzmemo u obzir da ovih 8 km. od Surčina do NBG košta 70 mil.ko zna koliko bi bilo ovih 15-ak koje sam obeležio zelenom linijom. Sve u svemu skupa varijanta ali čini mi se , kao laiku, najlogičnija.
 
Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2. .

Fender, vidim da misliš da je moguće proširenje IM do tog skretanja, a

da li je moguće i do skretanja za Barajevo, izmedju Meljaka i Vranića?

PS. Vidi moju poruku.
 
@prostorni planer
A, ipak nećemo videti efekte novog rešenja čim put bude otvoren. U slučaju beogradskih vozača, potrebni su meseci, ako ne i godine da se naviknu na novine. Imam druga koji, dan danas, iz Rakovice vozi za Šid ne preko obilaznice - nego preko Autokomande. Inače inteligentan i obrazovan tip. Samo, isuviše slabo poznaje Beograd izvan kruga dvojke. Pa, po Novom Beogradu polovina Vračaraca ne ume da vozi iole smisleno.

Uz prosečnu brzinu 100 km/h (smanjeno zbog petlji) i nekoliko km duži put, može se i izračunati koliko će se brže stizati preko Surčina. Ja mislim - skoro duplo brže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653133#p653133:g1zldciu je napisao(la):
fender1 » Pon Avg 26, 2019 1:05 pm[/url]":g1zldciu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653123#p653123:g1zldciu je napisao(la):
JoeBG » Pon Avg 26, 2019 12:49 pm[/url]":g1zldciu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653077#p653077:g1zldciu je napisao(la):
fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am[/url]":g1zldciu]Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
file.php

Ne znam da li si nekad proalzio lokalnim putem ovom trasom kuda si povukao liniju. Teren nije uopste naivan.
Znam, tu je prilično brdovito, svakako zahtevna deonica za provući nov put, a ako uzmemo u obzir da ovih 8 km. od Surčina do NBG košta 70 mil.ko zna koliko bi bilo ovih 15-ak koje sam obeležio zelenom linijom. Sve u svemu skupa varijanta ali čini mi se , kao laiku, najlogičnija.

To bi bilo super. Ja sam za.
Ali mislim da je realnije da se uradi 2+2 od Zarkova do Lipovicke sume.
I da se uradi petlja Lazarevac (kod skretnja za Bogovadju), odakle bi imao nekih 65km do Beograda (Mostarska petlja). To bi dovoljno razbilo saobracaj.
Ali ja mislim da je tvoja ideja isplativija dugorocno, jer bi mnogo vise vozila koristilo autoput i placalo putarinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653139#p653139:kynw1er1 je napisao(la):
Пантограф » 9 minutes ago[/url]":kynw1er1]@prostorni planer
A, ipak nećemo videti efekte novog rešenja čim put bude otvoren. U slučaju beogradskih vozača, potrebni su meseci, ako ne i godine da se naviknu na novine. Imam druga koji, dan danas, iz Rakovice vozi za Šid ne preko obilaznice - nego preko Autokomande. Inače inteligentan i obrazovan tip. Samo, isuviše slabo poznaje Beograd izvan kruga dvojke. Pa, po Novom Beogradu polovina Vračaraca ne ume da vozi iole smisleno.

Uz prosečnu brzinu 100 km/h (smanjeno zbog petlji) i nekoliko km duži put, može se i izračunati koliko će se brže stizati preko Surčina. Ja mislim - skoro duplo brže.

Ni ja nisam imao dobar pregled situacije dok nisam krenuo da vozim kola. I koristio sam mape čak i za vožnju po centru grada. Vremenom se shvati gde su gužve, gde nisu i kada, a imamo i prikaz gužvi preko raznih aplikacija. Pa evo i moj brat koji svaki dan vozi kola, uvek upadne u gužvu i kada mu kažem za aplikacije, otera me u tri lepe.

Plus što volim da gledam i proučavam mape i optimizujem putanje u glavi.

I naravno, nije bitan samo najkraći put, već i brzina, tako da je često bolje kružiti, ali stiže se brže, a ako se stigne i isto, onda se barem štedi gorivo.
 
Браћо Срби ,остали форумаши ,стручњаци ,волонтери,аматери ,ловци ,риболовци ,криволовци и сви остали.....
Смористе бре више са причом типа ШТА БИ БИЛО КАДА БИ БИЛО ....Поента форума је да причамо о изградњи путева а не о нашим појединачним жељама ,куда би ко волео да иде пут....
Ето....
 
Evo konkretno pitanje : da li je moguće proširiti Ibarsku magistralu na 2+2

od p.Orlovače do skretanja za Moštanicu ? - kako misli novi član "fender1".
 
Naravno da je moguće.
Moguće su petlje za Rušanj, Ripanj, Barajevo, Moštanicu.
 
Pre ili kasnije očigledno će morati da se napravi autoput i desnom obalom Save. Klizište će morati da se sanira, a tokovi saobraćaja (i nakon otvaranja trase Obrenovac-Surčin) će pokazati da je ova trasa neophodna.
 
To nije klizište u obliku jednog brda, kao po onim klusurama, već je u krugu od 4 kilometra.
 
To ti je stari dokumenat vezan za odbačenu trasu preko Umke

baš zato da bi se izbegli troškovi sanacije , nema od toga ništa.
 
Vrh