Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

U poslednjih 5 dana, 3x sam sticajem okolnosti koristio A2.

Utisak a) Ipak neuporedivo bolje za sremski deo grada je da koristi most kod TENTa

Utisak b) A2 bez dela do surčinske petlje je zaista napravio haos i trenutno nema preveliku upotrebnu vrednost, ako sudimo po vremenu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652856#p652856:2bn9aet1 je napisao(la):
Пантограф » 25 Avg 2019 08:30 pm[/url]":2bn9aet1]Kakve planove ima za Ibarsku?
Napisao sam u gornjem postu, plan za "gradski deo" do petlje Orlovača.

Tu možemo da ubrojimo i sve ulice ka Centru grada za koje je već donet PDR.

viewtopic.php?p=642892#p642892
 
Waze navigacija potvrdjuje

Tq4exsv.jpg
 
Кад су већ одлучили да преместе аутопут на леву обалу Саве ( са чиме се никад нисам сложио ), већ су у старту направили хаос. Други хаос је кад направиш АП а не решиш пре тога прилаз БГ-у. Трећи хаос, опет пола Бг-а ће ићи на Ибарску бар до Лајковца, јер проћи од Плавог моста до Бежаније зна бити ноћна мора. Како год окренеш МОРАЋЕ се направити прилаз АП-у са десне стране Саве. како неће да сређују клизиште. Онда имају само две опције, провлачити се кроз Липовачку шуму, Малу Моштаницу и локалним путевима или направити брзу саобраћајницу може и АП, од Обреновца до негде Вранића (12 км) и спојити Ибарску, тада ће се разлити саобраћај на три крака ( Сурчин, Умку, Вранић) и онда ће се деломично смањити гужве на подношљиви ниво!
 
A zasto Dragane nema sanse? Studentski rad? Ja sam cak i drzao studentima vezbe na vise predmeta, par godina. Nemoj nikoga podcenjivati ni vredjati. Veza je neophodna i potrebna. Jedino je upitna stabilnost zemljista, nemam detaljne analize, ali verujem da je ovo izvodljivo i ne iskljucujem ni tvoj predlog prosirenja ibarske niti govorim da je glup i neizvodljiv, cak sta vise svidja mi se. Ali nisam siguran koliko je gusto naseljen Meljak spreman za novu saobracajnicu bez velikih troskova. Ja sam ovde izabrao najmanje izgradjen potez, nisam gledao detaljne geoloske analize vec samo povezao auto put pre Mislodjina gde je sada haos i obilaznicu oko Beograda najmanje naseljenim delom, razmisljajuci 15 minuta o tome
 
Mislim da se malo dramatizuje sve previše. Biće dosta jednostavnije kad završe deo do surčina pa će moći preko obilaznice bez problema da se priđe A2. Jeste da će imati više km ali biće i tako dosta komfornije i sigurnije rešenje od mrcvarenja uz Savu do Obrenovca.

Jeste da će se onda kružiti i možda dva puta prelaziti Sava, ali i u drugim velikim gradovima u Evropi nije ništa drugačije. Dok sam živeo u Berlinu sam isto tako morao da kruzim gradskim autoputem dobrano ka zapadu da bi uhvatio južni pravac umesto da se zamaram direktno kroz grad ka jugu.
 
Koliko ja mogu da vidim autoput je na pogrešnom mestu.
Da li zbog kopova ili Kolubare ili nešto treće, autoput je morao biti istocnije od sadašnje lokacije, no nije.
U suštini mogao je da prati Ibarsku magistralu.
No sve oko Beograda je problem jer se gradi gde god se stigne.
Ne postoje naselja u nekom normalnom klasičnim kvadratnom obliku već se šire duž saobraćajnica.
Takođe se slažem da je autoput morao ići desnim stranom Save.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Има начина да се среди и клизиште, наш човек Илић је добио силна светска признања за то. Не знам зашто то неће да ураде. То клизиште ће се морати средити кад-тад. Мост и обилазак на Сурчин није ништа јефтинија опција. Сада треба решити проблем. Направљени су други избори, који су изазвали проблеме. Мораће их решити хтели или не. Сви ми можемо да понудимо одређене опције, како немамо све информације о геологији терена, потребама ексропријације, начинима финансирања. Не можемо ни тврдити шта је најбоља опција, али су бар разне идеје и могућа решења понуђена.
 
Morao je auto put tuda da ide zbog kopova, znam jos pre vise od deset godina kada su radili plan u CIP-u. Znam i ja da nema nista od novog puta i da ce sav saobracaj usmeriti na Novi Beograd, samo dajem predloge kako je moglo i sta bi moglo, sad sto od toga nema nista to je druga prica. Ja mislim da nema nista ni od prosirenja ibarske niti spajanja Meljaka i auto puta. Mozda u narednih deset godina prosire ibarsku od Trgovacke do Orlovace i to je sve. Njima je u interesu da se vozamo i prelazimo Savu po par puta...
 
Očita gužva i na autoputu. Čini mi se nekih 10km na autoputu. Takodje i na putu sve do Umke.
bb6de4d0550ef5750bf059667c48f250.jpg
457084830ca7f31afe0c629e087d4920.jpg


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Upravo sam stigao iz Čačka. Putovao sam tačno 3 sata. Razlog : "izlazio" sam sa autoputa tačno 45 minuta kod Mislođina. Potom sam nastavio ka Tentu i preko Surčina ka Borči, bez problema. Sledeći put silazim kod Uba i idem ka Obrenovcu, ok je put..
Moram da priznam da mi se više sviđa asfalt na Azvirtovoj deonici, ima nešto neravnina i talasa neposredno pre i posle Ljiške petlje, u smeru ka BG. Smer ka Čačku je ok, čak je i glinena skroz ok :) Ali prosto ne veruješ da si došao za 50 min od Obrenovca do Preljine, a onda....ali biće to sve bolje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652881#p652881:29abzuwi je napisao(la):
prostorni planer » Ned Avg 25, 2019 9:04 pm[/url]":29abzuwi]Morao je auto put tuda da ide zbog kopova, znam jos pre vise od deset godina kada su radili plan u CIP-u. Znam i ja da nema nista od novog puta i da ce sav saobracaj usmeriti na Novi Beograd, samo dajem predloge kako je moglo i sta bi moglo, sad sto od toga nema nista to je druga prica. Ja mislim da nema nista ni od prosirenja ibarske niti spajanja Meljaka i auto puta. Mozda u narednih deset godina prosire ibarsku od Trgovacke do Orlovace i to je sve. Njima je u interesu da se vozamo i prelazimo Savu po par puta...
Бојим се да је то близу Истине!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652825#p652825:2o3vow9x je napisao(la):
prostorni planer » Ned Avg 25, 2019 6:04 pm[/url]":2o3vow9x]Evo jedne ideje za prilazni put starom Beogradu. Put u formi brzog puta pocinjao bi posle naplatne rampe Obrenovac i isao bi nize izmedju naselja kako bi bilo sto manje rusenja objekata i sto jeftinije eksproprijacije, a dovoljno daleko od klizista. Zavrsavao bi se izmedju Sremcice i Zelieznika petljom na obilaznici. Odatle bi ljudi mogli da idu ka Ostruznickoj petlji kome odgovara pravac ka Adi, a ko ide ka petlovom brdu, Resniku, Vozdovcu, Kruznom putu, mogao bi da ide na petlji desno u pravcu Orlovace i petlje Petlovo brdo.
file.php

Baš sam tako gledao pre neko veče ali me mrzelo da detaljnije crtkam. Inače gde je podvožnjak za isključenje ka Orlovači odatle se može izvući saobraćajnica tačno ispod Sremčice i dalje ispod Velike Moštanice (između Monce šta god to bilo) i dalje kako si nacrtao. Tu bi mogao da se doda krak ka Umci , Da se dobije Y veza sa Beogradom.

Inače definitivno AP odvlači vozila sa ibraske magistale. Ni juče ni večaras nema uobičajenih gužvi. To je ona razlika 6000 vozila.


 
Ispade veliki za'eb sa otvaranjem ove deonice.
Čudi me da se to ne koristi u politicke svrhe.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Ček da vidimo kada se radoznalost udovolji i kada pocne naplate putarine.
I vremena da se svi uvere u guzve kod Mislodjina.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Na ukrstanju autoputa I regionalnog puta Obren-Bg (kruzni tok), treba prednost dati autoputu (trougao iz Obrenovca ili sl). Ovako imamo nelogicnu situaciju da regionalni put ima prednost u odnosu na autoput, pa normalno da su guzve na izlazu autoputa, kad cekaju se ukljuce u kruzni tok, a nemaju prednost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652870#p652870:t32oj2b8 je napisao(la):
Steva » Ned Avg 25, 2019 8:50 pm[/url]":t32oj2b8]Mislim da se malo dramatizuje sve previše. Biće dosta jednostavnije kad završe deo do surčina pa će moći preko obilaznice bez problema da se priđe A2. Jeste da će imati više km ali biće i tako dosta komfornije i sigurnije rešenje od mrcvarenja uz Savu do Obrenovca.

Jeste da će se onda kružiti i možda dva puta prelaziti Sava, ali i u drugim velikim gradovima u Evropi nije ništa drugačije. Dok sam živeo u Berlinu sam isto tako morao da kruzim gradskim autoputem dobrano ka zapadu da bi uhvatio južni pravac umesto da se zamaram direktno kroz grad ka jugu.
Slažem se potpuno!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652887#p652887:3hxn16d3 je napisao(la):
trialin » Ned Avg 25, 2019 8:07 pm[/url]":3hxn16d3][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8aZcNfGOaOU[/youtube]

Šta ova priča ,mogu da piškim ? Oću , ali ne bi sad da ne bi rekli kako piškim jer ako ne piškim onda nisam. Jer da jesam onda ima.

Koje je ovo mlaćenje prazne slame i ispiranje mozga. Od mene :notok:
 
Složio bih se i ja, ali ne ide se na autoput od 500km već od 100km.
Nije uporedivo.
Ovde su bitni vreme i trošak.
Ako je vreme slično a trošak manji normalno je da će se ići tim putem koji god da je.
Ostaje parametar bezbednosti. Koji je upitan zbog trenutnih gužvi.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652891#p652891:2r7phl99 je napisao(la):
trialin » Ned Avg 25, 2019 8:11 pm[/url]":2r7phl99][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xMWrzzoVFVw[/youtube]

Oće ovo školska godina u Umci , Bariču, Mislođinu da krene 19. decembra ? Ne bi me čudilo od blistavih umova.
Ovde se na forumu pričalo o kolapsu unazad ko zna možda i preko godinu dana i nisu našli za shodno da angažuju daleko više radika kako bi završili taj pravac ka Surčinu. Ovako stručnjaci jedino što znaju da apeluju i uz velike muke namontiraju par putokaza.
Da malo više čitaju Beobuild možda bi imali kreativnije ideje i bolji tajming.
 
Vrh