Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ja upravo i kažem da će saobraćajna situacija biti takva da će morati ponovo (pre ili kasnije) da se razmotri i ova trasa, bez obzira što je odbačena.
A klizište će svako morati u nekom momentu da se sanira (sa ili bez autoputa).
 
Secam se kada smo pre dve godine ovde pisali da cemo koristiti deonicu od Obrenovca cim se pusti u saobracaj zbog licne bezbednosti. Izgleda da u ovom trenutku su svi gradjani tog misljenja a prazna Ibarska najbezbedniji put. :bash:
 
Pa i cifre to govore, za 7 dana 100000 vozila je proslo Milosem, Ibarska je pala na oko 7000 vozila dnevno...
 
Ja razumem narod. Neka cekam samo da ne idem na ruski rulet. Tako je razumno jbg ali postavlja se pitanje koliko je bezbednije od Ibarske trenutno. Ipak cu sacekati Svetog Nikolu. Ja inzenjer nisam, pravnik sam i ne mogu da se upustam u razgovor o boljim ili gorim resenjima al znam sta mi je vreme, bezbednost i gorivo.
 
Прошао јуче, стварно није нормално колика је гужба на кружном току код Мислођина... Боље ићи Ибарском до БГ-а ових дана.
 
@Ultonia Pa ovo košta duplo manje od mosta preko Save, i malo skuplje od najavljenog autoputa (ulice) do Novog Beograda.
 
Treba sacekati do nove godine jos malo. Bice tada lakse. Oni koji hoce icice sa vozdovca i cukarice na surcin neki ce na umku a neki ce na ibarsku a neki na mladenovac i topolu. Bice izbora vise. Ja bi isao i preko Sida u Cacak sa Cukarice jer mi je zivot najbitniji i ne zanima me ni vreme ni gorivo ni putarinu vec samo AP punog profila...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653196#p653196:1eyeej3y je napisao(la):
Garfild » Pon Avg 26, 2019 2:48 pm[/url]":1eyeej3y]Ja razumem narod. Neka cekam samo da ne idem na ruski rulet. Tako je razumno jbg ali postavlja se pitanje koliko je bezbednije od Ibarske trenutno. Ipak cu sacekati Svetog Nikolu. Ja inzenjer nisam, pravnik sam i ne mogu da se upustam u razgovor o boljim ili gorim resenjima al znam sta mi je vreme, bezbednost i gorivo.

Kakav ruski rulet?
Pa nije Ibarska neka ukleta ulica koja sama ubija. Ibarska je opasna zbog bahatih vozaca na njoj, koji su sad presli na autoput. Inace, prazna Ibarska je odlicna i bezbedna magistrala i bezbednija je od ovog autoputa sa 20.000 vozila dnevno. U nedelju umalo da me udari jedna bu**** na autoputu, dok sam ga preticao.
 
петља Прељина на А5 ће да прави забуну, треба или њој променити име или чвору Прељина променити име
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653229#p653229:wsp5d9k2 je napisao(la):
JoeBG » Pon Avg 26, 2019 3:42 pm[/url]":wsp5d9k2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653196#p653196:wsp5d9k2 je napisao(la):
Garfild » Pon Avg 26, 2019 2:48 pm[/url]":wsp5d9k2]Ja razumem narod. Neka cekam samo da ne idem na ruski rulet. Tako je razumno jbg ali postavlja se pitanje koliko je bezbednije od Ibarske trenutno. Ipak cu sacekati Svetog Nikolu. Ja inzenjer nisam, pravnik sam i ne mogu da se upustam u razgovor o boljim ili gorim resenjima al znam sta mi je vreme, bezbednost i gorivo.

Kakav ruski rulet?
Pa nije Ibarska neka ukleta ulica koja sama ubija. Ibarska je opasna zbog bahatih vozaca na njoj, koji su sad presli na autoput. Inace, prazna Ibarska je odlicna i bezbedna magistrala i bezbednija je od ovog autoputa sa 20.000 vozila dnevno. U nedelju umalo da me udari jedna bu**** na autoputu, dok sam ga preticao.
Ibarska bezbednija nego autoput? Da li si zaista ozbiljan? :D
 
Dalimično se slažem sa JoeBG, osim u delu bahatih vozača. Oni dođu i prođu. Veću opasnost prave spora vozila jer prave kolone, a onda psiha u glavi vozača počinje da radi.
Kao što sam i ranije napisao, Ibarska je jedini put ka Beogradu koji ima samo dve saobraćajne trake i prolazi konstatno kroz naselja već od Ćelija. Sa stotinama uključenja na magistralu, puno ograničenja, malo mesta za preticanje, jak kamionski saobraćaj itd...
Svi ostali pravci imaju 4-6 traka.
Ibarska je bila zrela još pre 30 godina da dobije na značaju, trebalo je bar urediti uključenja na nju kao za autoput, fizički je odvojiti od naselja kroz koja prolaze itd...
Eto, sad postoje mogućnosti za to kada se pusti cela deonica autoputa.
Bar četiri trake do Meljaka recimo, napraviti uključenja, petlje, na 2-5 km, fizički odvojiti sam put od naselja, pored Ibarske napraviti paralelne puteve za meštane naselja itd...
I onda bi Ibarskom moglo da se ide brzinama 100-120km/h.
 
NIsam preterano redovan posetilac foruma, ali i ja sam zakačio bar 5-6 tura rasprave o trasi na desnoj strani Save. Uvek ista priča, isti argumenti i "argumenti" u krug.

Možda je vreme da budemo pragmatični i odložimu tu temu ad acta?
 
Ibarska sigurnija od auto puta?!? Udarila malo vrućina ovih dana ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653242#p653242:2cd5h2uz je napisao(la):
drvopro » 26 Aug 2019 03:01 pm[/url]":2cd5h2uz]Ibarska je jedini put ka Beogradu koji ima samo dve saobraćajne trake i prolazi konstatno kroz naselja već od Ćelija. Sa stotinama uključenja na magistralu, puno ograničenja, malo mesta za preticanje, jak kamionski saobraćaj itd...
Svi ostali pravci imaju 4-6 traka.
Има и Зрењанинац 2 траке, и Смедеревац, богме и Авалски пут, па и Сурчински, а и Стари новосадски.

Све је то једна велика - срамота. Ниједан не би смео имати мање од 4.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653240#p653240:1pormxgp je napisao(la):
boocky » Pon Avg 26, 2019 3:52 pm[/url]":1pormxgp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653229#p653229:1pormxgp je napisao(la):
JoeBG » Pon Avg 26, 2019 3:42 pm[/url]":1pormxgp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653196#p653196:1pormxgp je napisao(la):
Garfild » Pon Avg 26, 2019 2:48 pm[/url]":1pormxgp]Ja razumem narod. Neka cekam samo da ne idem na ruski rulet. Tako je razumno jbg ali postavlja se pitanje koliko je bezbednije od Ibarske trenutno. Ipak cu sacekati Svetog Nikolu. Ja inzenjer nisam, pravnik sam i ne mogu da se upustam u razgovor o boljim ili gorim resenjima al znam sta mi je vreme, bezbednost i gorivo.

Kakav ruski rulet?
Pa nije Ibarska neka ukleta ulica koja sama ubija. Ibarska je opasna zbog bahatih vozaca na njoj, koji su sad presli na autoput. Inace, prazna Ibarska je odlicna i bezbedna magistrala i bezbednija je od ovog autoputa sa 20.000 vozila dnevno. U nedelju umalo da me udari jedna bu**** na autoputu, dok sam ga preticao.
Ibarska bezbednija nego autoput? Da li si zaista ozbiljan? :D

Da citiram sebe: "bezbednija je od ovog autoputa sa 20.000 vozila dnevno".
Mislio sam na ovu situaciju od juce. Ne generalno od autoputa. Mozda sam malo preterao, ali shvatate sta sam hteo da kazem.
I dalje tvrdim: Ibarska sa 3.000 vozila dnevno ima zadovoljavajucu bezbednost. Naravno zbog divljih prikljucaka i sporih vozila nikakda nece biti savrsena. Sto se tice kamiona, mozda se i na Ibarskoj bude naplacivala putarina, pa bude skoro bez kamiona.
 
neke stvari ne možemo promeniti, npr, prva trasa ovog puta trebala je biti ova jedna koja se još radi. nije važno kuda. pola obrenovca radi i ide u školu u beograd. ne znam da li ste svesni kolike su gužve bile i pre otvaranja autoputa. cepovi na oba semafora, u bariču i na umci, pa onda čukarica. sreća da autoput nije ranije urađen. i nemojte molim vas o prvenstvu prolaza na kružnom toku. da, danas je završen i kolektivni godišnji u meiti u bariču. i tamo radi par hiljada ljudi. nisam video rodbinu u bariču od kako je otvoren autoput. trebao bi i travu da pokosim na placu u mislođinu...
ali zato imam odličnu vezu sa čačkom. tamo nemam nikog, nikad nisam ni bio. verujem da su i čačani oduševljeni što mogu lako da dođu do mislođina.
 
Da li ste sigurni da se nece most na savi naplacivati? Koliko se secam glavna ceona naplatna rampa ce biti u jakovu? Cak se i na google earth vidi prosirenje za nju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653275#p653275:rerrqk0c je napisao(la):
Stefan93 » Mon Aug 26, 2019 5:37 pm[/url]":rerrqk0c]Da li ste sigurni da se nece most na savi naplacivati? Koliko se secam glavna ceona naplatna rampa ce biti u jakovu? Cak se i na google earth vidi prosirenje za nju.
Ne, ostaje ova ispod Obrenovca, od naplate Surčin-Obrenovac se odustalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653278#p653278:1x5sprnc je napisao(la):
adža » Pon Avg 26, 2019 5:44 pm[/url]":1x5sprnc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653275#p653275:1x5sprnc je napisao(la):
Stefan93 » Mon Aug 26, 2019 5:37 pm[/url]":1x5sprnc]Da li ste sigurni da se nece most na savi naplacivati? Koliko se secam glavna ceona naplatna rampa ce biti u jakovu? Cak se i na google earth vidi prosirenje za nju.
Ne, ostaje ova ispod Obrenovca, od naplate Surčin-Obrenovac se odustalo.
Naplatice oni to kroz ovaj ugovor (70,5M€) ka Nbg.
 
Nadjoh ovu kartu pruge na forumu ljubitelja zeleznice. Pruga je bas pravila veliku obilaznicu posle Umke'
Sirina tunela jako mala max 4 metara a duzina oko 1615 metara. Nije upotrebljivo za put Obrenovac Ostruznica

"Da bi se izbegao klizav teren kod Dubokoga, trasa je odmah skrenula
posle Umke uz reku Rudsku i tunelom dužine 1620 metra se probila u
dolinu Baričke reke, pa njenom desnom obalom ide do reke Save, pa
pored Save na Obrenovac"
http://www.zeleznice.in.rs:8080/forum/viewtopic.php?t=9
 
@Pantograf
Nisam hteo suviše da objašnjavam al hajde.
Tačno je za Zrenjaninac no on nije toliko opterećen i ima 4 trake kada prilazis Beogradu.
Smederevski put i avalski imaju autoput za Niš.
Surcin je blizu Novog Beograda no postoji izlaz za obilaznicu koja ima 6 traka. Ima i široki upravo sređen put ka aerodromu i dalje ka autoputu Sid Beograd.
Pančevo ima 6 traka. Srem ima autoput.
Kao i od Novog Sada.
Batajnica ima obilaznicu i stari put sa 4 trake plus stari put sa dve trake.

Obrenovac ima delimično 4 trake i nepravda je što taj put nije urađen do kraja. Sada ne bi ni pričali o gužvama.

Ibarska nema ništa slično a ide iz srca Srbije.

Možda je deo problema što je Lazarevac beogradska opština. Verujem da bi više napredovao kao samostalna opština ili grad. I ne, nisam iz Lazarevca.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vrh