Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Drvopro - komunisticka osveta srcu Cetnickog pokreta. U tom delu je najmanje razvijana i privreda i infrastruktura u celoj Jugoslaviji, pitas se zasto?
 
Prosao danas pored Obrenovac petlje busom, poceli su nasipanje drugog dela nadvoznjaka preko AP (prema Obrenovcu). Zbog cistoce prozora na Lastinom autobusum slike nisu uspele/
 
Ja ne vidim problem da se ide preko Ostruznice, na A1 pa na A2 (kad se otvori). Duze se putuje je nepunih 5 minuta u odnosu na hipoteticki pravac preko Umke, a desetak minuta krace u odnosu na sadasnji pravac preko umke. Sadasnje ukljucenje kod Obrenovca necu ni da komentarisem.

Probleme vidim u neadekvatnoj raskrsnici izmedju A1 i A2, kapacitetu mostova preko Save i kapacitetu ulice Jurija Gagarina; sve navedeno ce trpeti povecano opterecenje (jer ljudi slabo koriste obilaznicu) a ni trenutno ne funkcionise kako treba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653322#p653322:ypr4kfgg je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 26, 2019 7:19 pm[/url]":ypr4kfgg]Dal ima vest kolki je dnevni promet? Sem ono prvog dana.
19.8. 4619 VOZILA
20.8. 3952
21.8. 3883
22.8. 4441
23.8. 4740
 
Ma kakav je to dnevni promet, sigurno nije isti kod Obrenovca i Cacka, imajuci u vidu koliko se vozila iskljuci kod Uba, Lajkovca, Ljiga. Najjace mi je kada kazu na televiziji deonicu od Cacka do Obrenovca je preslo 5-6000 vozila, a koliko se iskljucilo u Lajkovcu? Siguran sam da se na Lajkovackoj petlji iskljuci 2-3000 vozila dnevno jer ljudi idu i u Vljevo, Lajkovac, Mionicu, Osecinu, Bajinu Bastu, Divcibare, Taru, neki i Ljuboviju...
 
Hvala Driver. Ne znam na kom delu je ovo merenje, ali na osnovu tri moja prolask, utiska sam da je kod Obrenovca oko 10tak hiljada, tj nesto ispod Ibarske pre pustanja. Oko 4.000 dnevno bi znacilo svega 2-3 vozila po minuti (u oba smera) ali nisam utiska da je to slucaj. Ipak, i usko grlo ulaska/izlaska ogranicava protok.
 
Тек кад се отвори Сурчин-Обреновац и буде се након неког времена имала информација о свакој деоници, слика ће бити јаснија!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653396#p653396:3xl09nvb je napisao(la):
Пантограф » Pon Avg 26, 2019 9:23 pm[/url]":3xl09nvb]Pa gde je tu pomenutih 100.000?
Očigledno neko krivo prenosi ali meni je ta cifra oko 4-4,5k vozila nerealna. Imate na netu podatak Puteva Srbije koji rekoše da je za 5 dana proslo 70000 vozila, ili za 7 dana oko 100 000 vozila.
 
nema tu velikog iznenađenja.
4-6.000 vozila dnevno je realnost.
posebno kad počne naplata putarine i završi se sezona odmora (biće i manje).
ibarska do čačka u proseku nema više od 10.000 vozila dnevno.
ima i 20.000 na izlasku iz BG-a
ali 70% toga je lokalni saobraćaj koji ne bi išao AP čak ni da je AP tik uz ibarsku, a nije ni blizu.
ovako, na ibarskoj će ostati 6-7k saobraćaja a na AP 3-4k saobraćaja + još max 2k saobraćaja obrenovac-ub...
tako da AP neće u redovnim danima biti od velike pomoći ali hoće u špicevima (petak, nedelja, prvi maj, sretenje, nova godina, uskrs)
to je kao nekadašnja zvezdina Marakana ili beogradska arena.
imaš grandiozan stadion koji je prazan cele godine i puno košta ali si ga izgradio zbog par događaja godišnje.
nije problem, neka stoji AP poluprazan.
ali mi sada se tek zahuktavamo, gradićemo ne samo poluprazne, nego potpuno prazne AP po šumadiji.
ljig-preljina je kraća 10km i svako normalan ko ide tim pravcem je išao AP. i opet je bio 6-7k vozila
dalje od ljiga a posebno lajkovca se i tranzitni saobraćaj deli na one koji žive u zapadnom delu BG-a i kojima odgovara AP i one koji žive istočno i kojima više odgovara ibarska.
sramota je što gradimo preko pasivnih krajeva a ne završimo izlazak iz BG-a
moraju biti 2+2 trake do meljaka.
mora se uraditi do umke 3+3
mora se mladenovac sa K10 spojiti AP.
mora biti zrenjaninski put 2+2.
mora biti smedervac 2+2
proširiti put za batajnicu kroz zemun na 2+2
to su male investicije a ljudima koji gravitiraju ka BG-u mnogo znače.
i koje ljudi koriste makar svakog radnog dana.
mi gradimo AP tamo gde nema saobraćaja i lažemo sebe da će ga biti, a tamo gde ima previše saobraćaja ne gradimo ni po drugu traku.
sračunajte troškove i vreme od mostarske petlje do čačka AP (ako vozite 120km/h) sa putarinom i ibarskom.
dobićete oko 40% veće troškove da biste stigli bezbednije i 25% brže.
za kamione je računica još nepovoljnija.
to je još jedan od razloga zašto se neće AP dovoljno koristiti.
nemaju ljudi para.
zato voze krševe od automoblia i čak ih ni ne održavaju redovno.
a naterati ih da daju 420 din do čačka kada imaju besplatnu ibarsku sa manjom gužvom- jako teško
 
Ne znam kako si dobio oko 40% vece troskove. Od mostarske petlje do kruznog toka Preljina manje kilometara ima auto-putem nego ibarskom. Auto putem vozis stabilnom brzinom za optimalnu potrosnju, ali platis putarinu. Ibarskom konstantno vozis u "ubrzaj-uspori" ritmu jer prolazis kroz krivine, pretices kamione u nizem stepenu prenosa...

Po mojoj racunici, ako te mostarska petlja - kruzni tok Preljina ispadne vise od 20% skuplje auto-putem, nesto ne radis kako treba.

Zrenjaninski put je u 2018. imao prosecno 6k vozila dnevno. Po tvojoj logici ni tom putu ne trebaju dodatne trake.
 
Dobri moj samaricanine, ae svi da se preselimo u BG i za slavu i preslavu i za Bozic i Vaskrs i kad se pravi ajvar u djedovinu i to je to! HAAK PLJUC!!!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653504#p653504:2ghhrdau je napisao(la):
=nikola= » Uto Avg 27, 2019 2:52 am[/url]":2ghhrdau]Ne znam kako si dobio oko 40% vece troskove. Od mostarske petlje do kruznog toka Preljina manje kilometara ima auto-putem nego ibarskom. Auto putem vozis stabilnom brzinom za optimalnu potrosnju, ali platis putarinu. Ibarskom konstantno vozis u "ubrzaj-uspori" ritmu jer prolazis kroz krivine, pretices kamione u nizem stepenu prenosa...

Po mojoj racunici, ako te mostarska petlja - kruzni tok Preljina ispadne vise od 20% skuplje auto-putem, nesto ne radis kako treba.

Zrenjaninski put je u 2018. imao prosecno 6k vozila dnevno. Po tvojoj logici ni tom putu ne trebaju dodatne trake.
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:1ixmvwom je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":1ixmvwom]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.

Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!

Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)
 
Upravo se se prvi put provozao Milosem Velikim od preljine do obrenovca. Odusevljen sam! Kao i Satovci malo hvalimo malo zameramo :kk: Dakle, posto cu deonicu od cacka do surcina prelaziti barem 3 puta nedeljno, drago mi je da je pusten ovaj AP i naravno tek se radujem kad se kompletira deo do Surcina i kad se urade 4 trake od ostruznice do orlovace na obilaznici. Onda ce to biti full za nas koji idemo od petlovog brsa tj metroa do surcina pa posle do preljine.

Odmah cu navesti ono sto je najlosoji utisak za mene na ovoj deonici a to je sve vise i vise izrazeno ulegnuce posle skretanja za Takovo! Nadam se da je ovo neko uocio i takodje se nadam da nije veliki problem. Kako mi se cini sledece godine ce to morati da se radi. Da li je kliziste dal su podzemne vode, nem pojma ali da je ozbiljno vrv jeste.

Onda imao sam blagu neprijatnu situaciju na oko 1km posle tunela brancic kad je pas lagano presao ceo AP. Srecom bio je na jedno 500m pa nije bilo prpblema. Kako je dosao tu ko zna.

Pre skretanja za Ub, signalizacija za ogranicenje brzine nije dobro postavljena. Naime kod znaka za brzimu na AP, dva znaka se postavljaju jedan naspram drugog. Ovde je u suprotnoj traci jedan znak za 120 bio u jednom smeru a drugi znak u drugom smeru. Ne znam da li se 120 odnosi na moj ili suprotan smer.

Licno ne bih zamerio nijanse u asfaltu duz deonice s obzirom na ocajne kolotrage i rupe koje imamo na masim drugim AP.

Petlja preljina ce kako vidim ostati problematicna, pored sadasnjih 4, imace 5 prolaza ali treba 6. Vrv ce ovo malo smanjiti guzve. Radi se na prosirenju ali nedovoljno

Odlican asfalt krzo Baric. Evo jutros je bilo guzve ali nigde se nije stajalo sto je bitno. S obzirom da sam pogodio spic kad idu ljudi na posao nije strasno.

Ocekujem kao u Tri Lijepe Njihove da i mi uvedemo isto putarska vozila koja ce 24h patrolirati zaustavnim trakama i tako uklanjati otpad i kontrolisati pokvarena vozila i sl.

Jos jednom pohvalno je sto ce za celu relaciju do surcina biti samo 420 din. Svaki dinar mnogo znaci kad dajete 400 evra za putarinu godisnje.

Nadam se da ce se u buducnosti na deonici ljig preljina zameniti beton asfaltom u tunelima i da ce biti ogranicenje 100 kad je suvo.

Malo je nedovoljno obelezen kraj AP u obrenovcu. Mogla je signalizacija biti bolja.

Hvala Bogu, nisam imao nikada sudar na Ibarskoj. Moj otac jeste imao 2 mesrece i nadam.se da ce na tome ostati. 1967 se prevrnuo u kolima kod lazarevca ali nije on vozio i 1996 imao je ceoni sudar gde ga je udario stranac koji je zaspao u brdjanskoj klisuri. Srecom bez posledica. Ostaje mi deonica Milanovac Cacak koju cu cesto prelaziti pa nadam se da ce sve biti ok. Ali vise od Milanovca do Beograda ibarskom sigurno necu nikad ici! Znate da je ogranicenje na ibarskoj od 60 do 80 sto je sasvim dosta. Retko sam nailazio na spora vozila ispod 50-60 da su isla. Vecina ljudi je vozila 70. Tako da nije tacno da su spora vozila problem na ibarskoj! Problem je 99 posto vozaca koji voze iznad 80! Sta ce kamion da vozi iznad 60-70 na ibarskoj bez obzira da li je pun ili prazan! Ludacka preticanja i voznja iznad 80 je ono sto je ovaj put pretovorilo u put smrti! Naravno kao i traktori i kultivatori i biciklisti i motori koji su divljali bez sigmalizacije sa blatnjavim gumama i motori ulazili u makazice.

Na AP sam vozio 120 po kompu od auta a to je 119 po mavigaciji i 125 po cajgeru. Sasvim dovoljno.

I na kraju, par saveta za bezbednost, znam da se necete sloziti ali mozda cu nekome dati ideju pa makar ako me neko poslusa ja prezadovoljan jer bezbednost je uvek na prvom mestu!:

Obavezno palite oborena svetla tokom dana posebno u letnjoj sezoni i ppsebno na AP. Dnevna svetla nisu dovoljna. Visoke su temp, leluja vazduh, ima stranaca, vozila su teze uocljiva. Takodje ako sijaju zadnje pozicije bicete vise bezbedni. Izgivor da trosi struju i sijalice ne stoji!

Kupite zutu rotaciju na 12V koju cete koristiti u slucaju kvara u zaustavnoj traci. Ni to ne trosi struju jer je sad LED. Vozaci najbokje reaguju na trepcuce signali pa samim tim bicete mnogo bezbedniji u slucaju kvara noci u zaustavnoj traci! Jeftino je, ima za 10 evra max.

Proverite da li trokut ima postolje da moze samostalno da stoji na asfaltu.

U slucaju slepanja vozila obavezno postaviti trokut na zadnja vrata za vozilo koje se vuce a napred na masku od haube na vozilo koje vrsi vucu! Ne kazem, vuca nije dozvoljema po AP ovo se odnosi na ostale puteve. Nije to bzv smisljeno. Nisu dovoljni samo sva 4 u slucaju vuce bez trokuta!

Ako vidite u zaustavnoj traci na AP vozilo u kvaru, a vi ste u krajnjoj desnoj traci onda obavezno levi migavac. I dalje zadrzavate krajnju desnu ali levi migavac i blag otlon volanom u levo mnogo znaci kao signalizacija da je tu pored u zaustavnoj vozilo u kvaru!

Oprez pri ukkjucenju npr sa pumpe ili bocnog puta na AP. Vozilo mora biti spremno i preglednost unazad dobra. Skoro udes bio kad se punto ukljucivao a mercedes isao svojom desnom trakom!

I na kraju, krajnja leva traka nije za voznju vec samo za preticanje!

Aj u zdravlje :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:3kcey5qn je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 8:36 am[/url]":3kcey5qn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:3kcey5qn je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":3kcey5qn]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.

Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!

Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)

Pitanje za razmisljanje: da li je veca potrosnja kada se vozi u sestoj na 2000 obrtaja (brzina do 90 km/h) ili u sestoj preko 3.500 obrtaja (brzina 130km/h)?
 
Сви имају право на своје мишљење. Ово је форум, место где би требало да се укрштају " кртичка " мишљења учесника у преписци. Нема потребе за вређањем. На крају ће се искристалисати неки опште прихваћени став. Не мора чак ни бити испараван, али биће општи. Много нових људи се укључује на форум и то је одлично, не треба их поклапати ( типа већ је дискутовано и сл.) Кад се погледа колико само постова има на овој теми заврти се у глави. Опуштено, уљудна размена мишљења за опште добро. Ако то није поента, онда не знам шта је!
 
aj ljudi bacite neke linkove gde mogu da se prate te statistike. Ne volim da kao referencu koristim neciji twitter post :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:1r4urdcc je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":1r4urdcc]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

Ja ove brojeve nikad nisam video u realnosti u mom autu, no dobro. Mozda vozimo jako razlicite automobile. Moj auto ne moze ni blizu 4.5l/100km na ibarskoj, ali zato moze manje od 6l/100 na auto-putu.

@indigo: Godisnji izvestaji ovde: http://www.putevi-srbije.rs/index.php/e ... c-counting
Ne znam gde pronalaze dnevne izvestaje.
 
Много зависи од:
1. навика у вожњи,
2.вожња на вишим или нижим обртајима,
3.чешће претицање или лагана вожња,
4.дизел или бензинац,
5.аутоматски или ручни мењач,
6. мењач са 5 или 6 брзина,
7.конфигурација терена,
8.стање гума,
9.да ли је добро центриран трап,
10. стање асфалта.

и наравно дужина пређеног пута!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:jeuj7h6j je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 8:36 am[/url]":jeuj7h6j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:jeuj7h6j je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":jeuj7h6j]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.

Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!

Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)
Sve zavisi od automobila, motora. Veliki motori velike snage, trose veoma malo na autoputu jer su rastereceni i pri krstarecnju autoputem se vrte na veoma malo obrtaja, u gradu trose vise. Obrnuto, mali gradski automobili trose manje u gradu a vise na autoputu, jer oni i nisu namenjeni za voznju autoputem :)
Naravno i ovde postoje izuzeci, postoje "mali" automobili koji imaju 6. brzinu pa to dosta smanjuje potrosnju na autoputu ali ovo je neko nepisano pravilo. Izuzeci uvek postoje :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653532#p653532:1s2v5fur je napisao(la):
srdjanprpa » Uto Avg 27, 2019 8:36 am[/url]":1s2v5fur]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653529#p653529:1s2v5fur je napisao(la):
dobri_samaricanin » Uto Avg 27, 2019 8:23 am[/url]":1s2v5fur]
Ibarskom prosečno dizel troši oko 4.5l na 100km jer je prosek brzina 65-70km/h tj za 140km do čačka treba 2 sata.
4.5l/100km*140km*165din/l = 1.040 din
Autoput: 6l/100km*130km*165 din + 420 din = 1707 din
ispadne da ibarskom košta 61% troškova vožnje AP

zrenjaninski put treba da bude 2+2 kao što sam i napisao u prethodnom postu.
2+2 za 80km/h ili za 100km/h dalje od BG-a je sasvim dovoljno za 6k prometa
AP koji bi se naplaćivao bi tih 6k pretvorio u 3k a graditi za 3k promet AP je besmisleno.

Od kad to na autoputu auto trosi vise?
Samo mi reci jel ti ko i onaj taxista Batica na 5000km radite mali servis?
Kad na prvoj recenici vidim da neko napise toliku glupost odmah znam da i ostatak teksta je lazan!

Mojne vise smarate racunicom dal se isplati ili ne, isplati se samo sto ibarska nece oduzeti toliko zivota i ovo nije ekonomski forum vec gradjevinski, a autoputevi se neprave da se isplate danas za sutra vec za godine i godine koje dolaze (citaj 10,20,30 godina)

Ja ne znam koju ti ljutu masinu vozis, ali moj dizel trosi mnogo vise na 130km/h, nego na 90km/h.
Za benzince da ne govorim.
 
Vrh