Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Žiko,
Ovo su ipak turističko-zavičajna putovanja (petak popodne/nedelja uveče), i ona će se zapravo smanjiti kad prođe leto.
Od septembra do otvaranja puta ka Surčinu, ostaje za praćenje kako će funkcionisati stara džada preko Umke tokom špiceva (cenim, u petak popodne, neće dobro).
Za Svetog Nikolu mogao bi da bude haos, ako dotad Kinezi ne završe. Bogme, možda i na Svetog Ranđela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652866#p652866:2pslg9f9 je napisao(la):
мајстор » Sun Aug 25, 2019 7:45 pm[/url]":2pslg9f9]Трећи хаос, опет пола Бг-а ће ићи на Ибарску бар до Лајковца, јер проћи од Плавог моста до Бежаније зна бити ноћна мора.

Od Plavog mosta do buduće petlje Surčin mislim da nije loše probati autu-putem do Bubanj Potoka pa obilaznicom. Bar ću ja tako ići
 
To te poprilično udaljava. Sajam, obrenovački , obilaznica pa petlja Surčin.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652847#p652847:2quk4quy je napisao(la):
MiraC » Ned Avg 25, 2019 7:07 pm[/url]":2quk4quy]Prostorni planer,znam da je to nama zadnja rupa na svirali,ali ta voznja uzrokuje i vece zagađenje vazduha upravo tih ljudi u tom gradu pa ih " trujemo" na vise nivoa. Ali da su akcize bitne,nego sta su ( mislim vlasti)
@ dragane ibarska se vec izmešta ,mozda se prosiri pri tome,doduse ne znam to je od kopova ka Bg koliko mi se cini

Radiće nekad BG-Valjevo preko Lajkovca , 2+2. Nekad.

Kad bi ukinuli akcize, narod prestao da puši i da se opija , država bi stavila katanac.
 
Кад се отвори пут у децембру, дефинитивно ће олакшати саобраћај, нешто мање гуже од Умке. Сигуран сам да ће повећати ионако превелике гужве на Газели. Сви који желе безбеднију вожњу ће кренути тим правцем. Тада ће се део гужве са Умке пребацити на Газелу. Врзино коло!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652924#p652924:un8rnvbv je napisao(la):
Zvezdara64 » Ned Avg 25, 2019 10:14 pm[/url]":un8rnvbv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652866#p652866:un8rnvbv je napisao(la):
мајстор » Sun Aug 25, 2019 7:45 pm[/url]":un8rnvbv]Трећи хаос, опет пола Бг-а ће ићи на Ибарску бар до Лајковца, јер проћи од Плавог моста до Бежаније зна бити ноћна мора.

Od Plavog mosta do buduće petlje Surčin mislim da nije loše probati autu-putem do Bubanj Potoka pa obilaznicom. Bar ću ja tako ići
Да и то је могућа опција, као што каже Мира више ћемо возити, трошити горива, загађивати и пунити буџет!
 
Kako se kod nas prave petlje, za brzine od 40km/h, očekujem guzve na petlji kod obilaznice. Drugi razlog je što kod nas pola vozača nema iskustvo kako se uključiti na autoput. To se lepo vidi u Beogradu.
Tu treba petlja punog profila u svim pravcima i maks. brzinama.

A ne kao petlja ispred aerodroma iz smera Novi Sad Beograd

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Uradice 2+2 Valjevo - Lajkovac, do Beograda nece nikada. Njima je los kapacitet i los kolovoz na magistralnim putevima jedini nacin da pune auto puteve sa preskupim putarinama. Evo ko bi od Valjeva i Lajkovca koristio auto put ako postoji npr brzi put 2+2 Orlovaca - Valjevo a koji se kojim slucajem ne placa. Drugo to je neizvodljivo i iz razloga sto ibarska od Stepojevca do Beograda izgleda kao naseljeno mesto, gde bukvalno skoro da nema prekida objekata uz ibarsku.
 
Ima prostora da se zaobiđu ta naselja kroz koje prolazi ibarska.
 
Veceras se vratih sa Zlatibora ka Beogradu i moram sa priznam sa je novi AP odlican! Cacak - Obrenovac 50-ak minuta postujuci propise. Jedna stvar koja mi je upala u oko je ta da su ocistili sve one idiotske skrabotine po zidovima na deonici Ljig-Preljina! Sta je lose? Pa to sto sam utrosio punih 90 minuta da sidjem sa AP u Obrenovcu i dodjem do Novog Beograda preko Umke! Ovo je uzas!!!!
 
Da probamo da izvedemo koristan zaključak: do puštanja za saobraćaj deonice do Surčina, nedeljom popodne isključivati se na Ubu (ali mojne svi, jer onda će na regionalnom putu da naprave haos:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652945#p652945:167xgjgq je napisao(la):
Пантограф » Ned Avg 25, 2019 11:00 pm[/url]":167xgjgq]Da probamo da izvedemo koristan zaključak: do puštanja za saobraćaj deonice do Surčina, nedeljom popodne isključivati se na Ubu (ali mojne svi, jer onda će na regionalnom putu da naprave haos:)

Moj predlog je isključiti se u Ljigu i Ibarskom ici do Beograda. Garantujem da ćete inati najbolje vreme nedeljom popodne.
 
Išao sam obe varijante, ali ipak je izlazak u Ljigu brži jer je Ibarska sad poluprazna, a podloga u tom delu odlicna (nov asfalt).
Od petlje Lajkovac do Ibarske imas 7km + 22km autoputa (Ljig-Lajkovac). A deonica od petlje Ljig do Ćelija je nekih 20-ak km na Ibarskoj.
 
A jel možemo da se setimo onog odijuma na forumu kada je najavljeno zatvaranje autoputa zbog priključenja novih deonica na postojeću deonicu Ljig_Preljina...?

Sećate se kategoričkih izjava forumaša da zatvaraju put na deset dana jer se "tamo nešto srušilo, pa popravljaju u tajnosti" itd itd...
ja prođoh putem juče, ne videh ništa slično... imamo gomilu snimaka, ne videh ni tu ništa slično...

Da li se neko osećamo možda malo glupo povodom svega?
Ili tu dozu samokritičnosti nemamo u genima?

Evo, iskreno, i ja sam u jednom trenutku posmislio nešto slično... i sad se glupo osećam zbog toga.
Ima li još ko?
 
JoeBG":2tzbgfy9 je napisao(la):
Išao sam obe varijante, ali ipak je izlazak u Ljigu brži jer je Ibarska sad poluprazna, a podloga u tom delu odlicna (nov asfalt).
Od petlje Lajkovac do Ibarske imas 7km + 22km autoputa (Ljig-Lajkovac). A deonica od petlje Ljig do Ćelija je nekih 20-ak km na Ibarskoj.
Bas razmisljam, dolazim u utorak u vecernjim satima u BG pa racunam nece biti guzve, ali idem u nedjelju nazad prije podne, ici do Obrenovca ili Lajkovca, Ljiga hmm polazim sa Zarkova/Vidikovca ne znam jos
 
Da li je moguće da baš ništa ne valja u našoj otadžbini, da treba samo negativno komentarisati? Stvari treba popravljati, ali treba pohvaliti kad je nešto dobro - a auto-put Obrenovac-Preljina je odličan.

Bravo naša Srbijo, idemo dalje!
 
Аутопут Обреновац-Прељина је сам за себе одличан. Веза Београда са истим је хорор филм.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652972#p652972:1y0mo9vj je napisao(la):
Mac » 25 Aug 2019 10:04 pm[/url]":1y0mo9vj]

Bravo naša Srbijo, idemo dalje!

Tako je, bre! Jer mi te volimo, ko sto ti volis nas. . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652974#p652974:1u1r9yrg je napisao(la):
Дошљак » 26 Avg 2019 12:09 am[/url]":1u1r9yrg]Аутопут Обреновац-Прељина је сам за себе одличан.
Веза Београда са истим је хорор филм.
Ibarska magistrala je sada rasterećena, pa bi trebalo na nju prebaciti deo saobraćaja.
Sa teme "Kosmajski koridor" : viewtopic.php?p=653003#p653003
 
A kakav je put izmedju Uba i onog kruznog toga na ibarskoj pored Stepojevca? Mozda je to alternativa, naplatna rampa Ub, Kopovi, kruzni tok na ibarskoj, Stepojevac, Meljak, Beograd?
 
Preko preče, naokolo najbliže.

Strašno :(

Dakle pravac TENT.
 
Градња неког брзог пута који би ишла трасом блиском садашњим путем преко Барича и Умке апслолутно нема смисла, чак и кад клизиште не би било проблем. Узмите само "лењир" и дигитрон с тим што под лењир мислим алат на google earthu. будућа траса од рачвања код будуће петље Обреновац преко Сурчина до изласка из петље остружница преме БГ је 25,6 км, док је траса евентуалне брзе саобраћајнице која би максимално пратила садашњи пут око 15,5 км. У минутима то значи, ако убацимо просечне брзине 120 преко АП односно 90 преко брзог пута добијамо времена 12 мин 50 сек преко Сурчина односно 10 мин 25 сек преко Умке, што је разлика свега око 2,5 мин. Ако још убацимо додатни губитак времена због гломазне петље Сручин разлика не може бити знатно већа од 3 мин.
Наравно постоји и губитак бензина због додатних 10 км, али свакако не оправдава градњу брзог пута.
Један сам од ретких, изгледа, на овом форуму који не сматра изабрану трасу левом обалом много лошом, не само зато што је мени тако ближе јер сам у сремском делу БГ већ и ако погледате карту и повучете најближу линију од петље Обреновац до обилазнице видећете да излази негде између остружнице и петље Сурчин а природно је да АП заврши на обилазници.
 
Vrh