[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652700#p652700:36gzxhtk je napisao(la):Igor » 25 Aug 2019 05:26 am[/url]":36gzxhtk]U pitanju je važan objekat koji je moguće ali ne i poželjno pomerati. Ima mesta ali ne možeš dva pravca petljom ukrštati tačno na mestu kada se put sa mosta spusti na nasip. Čini mi se da je tvoja ideja za nijasnu bolja od one koju je razgrađevinar predložio pošto iskjlučuje izgradnju još jednog mosta ali produžava celu deonicu ka ukrštanju i povećava cenu eksproprijacije poljoprivrednog zemiljšta. Takođe nudi manje skraćenje u kilometrima od DOS i razgrađevinarove varijante.
Nisam hteo da zvučim malociozno samo smatram da sada ne treba razbijati mozak i trošiti energiju na to SBBKBB.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652737#p652737:2ynohpra je napisao(la):ricky011 » Ned Avg 25, 2019 1:13 pm[/url]":2ynohpra]Ovaj general je pričao da put ne treba uopšte da se pusta dok ne bude kompletan....
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650120#p650120:2y1fscdb je napisao(la):dragan » 19 Avg 2019 10:36 am[/url]":2y1fscdb]O trasi preko klizišta na desnoj obali Save je već dosta pisano :
"Trasa ide preko naselja Barič, Umka i Ostružnica. Od Umke preko klizišta „Umka“ i „Duboko“ projektovana je trasa u koritu Save, sa građevinom od kamena, koja, prema proračunu, svojom težinom treba da zaustavi pomeranje tla i umiri klizanje terena.
Zato je potrebno da se ugradi milion i po kubika kamena i iskopa više od sedam miliona kubika peska za izgradnju autoputa i proširenje korita Save. Kamena građevina protezala bi se dužinom od oko četiri kilometra, što je i dužina jednog od najvećih klizišta u Evropi."
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... oridora-11
Trasa petlja "Orlovača" pa Ibarskom mogistralom do nove petlje "Ibarska" negde[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652785#p652785:3jj7a1js je napisao(la):razgradjevinar » 25 Avg 2019 03:37 pm[/url]":3jj7a1js] . . moje misljenje je da je za starobeogradjane petlja orlovaca svakako
najbolje mesto za ovaj potrebni prikljucak i ja bih pre podrzao tu opciju. . .
Ovo je veoma, veoma dobar predlog.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652825#p652825:24prbdik je napisao(la):prostorni planer » 25 Aug 2019 06:04 pm[/url]":24prbdik]Evo jedne ideje za prilazni put starom Beogradu. Put u formi brzog puta pocinjao bi posle naplatne rampe Obrenovac i isao bi nize izmedju naselja kako bi bilo sto manje rusenja objekata i sto jeftinije eksproprijacije, a dovoljno daleko od klizista. Zavrsavao bi se izmedju Sremcice i Zelieznika petljom na obilaznici. Odatle bi ljudi mogli da idu ka Ostruznickoj petlji kome odgovara pravac ka Adi, a ko ide ka petlovom brdu, Resniku, Vozdovcu, Kruznom putu, mogao bi da ide na petlji desno u pravcu Orlovace i petlje Petlovo brdo.