Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ovaj general je pričao da put ne treba uopšte da se pusta dok ne bude kompletan.... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652700#p652700:36gzxhtk je napisao(la):
Igor » 25 Aug 2019 05:26 am[/url]":36gzxhtk]U pitanju je važan objekat koji je moguće ali ne i poželjno pomerati. Ima mesta ali ne možeš dva pravca petljom ukrštati tačno na mestu kada se put sa mosta spusti na nasip. Čini mi se da je tvoja ideja za nijasnu bolja od one koju je razgrađevinar predložio pošto iskjlučuje izgradnju još jednog mosta ali produžava celu deonicu ka ukrštanju i povećava cenu eksproprijacije poljoprivrednog zemiljšta. Takođe nudi manje skraćenje u kilometrima od DOS i razgrađevinarove varijante.

odmorih pa skupih jos malo snage...

ako ti je toliki problem jos jedan most evo resenja..idemo tunelom. msm, pricas o mostu kao da bi radiacijom pobio pola srbije, mislis da bi bilo bolje unistiti 4x vise obradive zemlje na levoj obali ili platiti ekspropriaciju kroz umku i obrenovac.. ja naivno verujem da treba na najkraci i najjeftiniji nacin spojiti tacku A i tacku B.

ovde prestajem da spamujem temu, da ne budem ko dragance i majstor koji napisase citav roman postova na nekoliko tema, sa idejom da se spoje obrenovac i pozarevac. izneo sam svoju ideju i argumente a ako vecina misli da bez obzira na cenu, kilometrazu i rokove treba ici kroz ili oko klizista ko sam ja da tvrdim drugacije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652737#p652737:2ynohpra je napisao(la):
ricky011 » Ned Avg 25, 2019 1:13 pm[/url]":2ynohpra]Ovaj general je pričao da put ne treba uopšte da se pusta dok ne bude kompletan.... :)
Nisam hteo da zvučim malociozno samo smatram da sada ne treba razbijati mozak i trošiti energiju na to SBBKBB.
 


posto ste me ubedili da nema smisla praviti most cetri kilometra uzvodno od ostruznickog i 6 kilometara nizvodno od obrenovackog, mostovi su nuzno zlo i ne grade se nikad i nigde sem gde apsolutno ne postoji drugo resenje a niposto ako postoje vec izgardjeni na udaljenosti manjoj od 5 nautickih milja, ostaje da razmotrimo preostale opcije

zanima me vase misljenje, crvena je besmislena, da li onda treba ici plavom ili zelenom trasom, uzimajuci sve u obzir. plava je kraca ali podrazumeva saniranje klizista i ekspropriaciju na vrlo naseljenom podruciju, zelena podrazumeva obilazak klizista pa dalju trasu ka petlji ostruznica u svetlijoj varijanti ili kacenje na ibarsku i petlju orlovaca, u tamno zelenoj varijanti.

moje misljenje je da je za starobeogradjane petlja orlovaca svakako najbolje mesto za ovaj potrebni prikljucak i ja bih pre podrzao tu opciju. pitanje je tacne trase i potrebnih mostova i tunela ali ako ne gledamo ekonomski vec tezimo najboljem resenju gledajuci saobracajne tokove onda je to to. trasa kroz umku je meni licno u ovoj fazi suvise rizicna po pitanju cene sanacije i eksporopriacije.

ostaje naravno i dodatna varijanta da se za prikljucak ne iskoristi postojeca petalja u obrenovcu vec da se ta nova veza trasira negde juznije, na neku novu petlju juzno(istocno) od obrenovca ili cak na petlju ljig.

ovo su, slozicemo se, jedine moguce varijante. u realnosti postoje ovih nekoliko trasa i iskreno me zanima misljenje forumasa, sta smatraju ostvarivim i funcionalnim konacnim resenjem ove zavrzamle za koju smo sami krivi
 
Na temi " N.Beograd - Surčin" smo "majstor" i ja raspravljali o ovoj trasi :
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650120#p650120:2y1fscdb je napisao(la):
dragan » 19 Avg 2019 10:36 am[/url]":2y1fscdb]O trasi preko klizišta na desnoj obali Save je već dosta pisano :

"Trasa ide preko naselja Barič, Umka i Ostružnica. Od Umke preko klizišta „Umka“ i „Duboko“ projektovana je trasa u koritu Save, sa građevinom od kamena, koja, prema proračunu, svojom težinom treba da zaustavi pomeranje tla i umiri klizanje terena.
Zato je potrebno da se ugradi milion i po kubika kamena i iskopa više od sedam miliona kubika peska za izgradnju autoputa i proširenje korita Save. Kamena građevina protezala bi se dužinom od oko četiri kilometra, što je i dužina jednog od najvećih klizišta u Evropi."

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... oridora-11
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652785#p652785:3jj7a1js je napisao(la):
razgradjevinar » 25 Avg 2019 03:37 pm[/url]":3jj7a1js] . . moje misljenje je da je za starobeogradjane petlja orlovaca svakako
najbolje mesto za ovaj potrebni prikljucak i ja bih pre podrzao tu opciju. . .
Trasa petlja "Orlovača" pa Ibarskom mogistralom do nove petlje "Ibarska" negde
izmedju Meljaka i Vranića i odatle do petlje "Obrenovac" je ustvari deo predloženog
"Kosmajskog koridora", tj. njegov Sektor 1 od Obrenovca do Ibarske magistrale :

viewtopic.php?f=8&p=652696#p652696
 
@razgradjevinar
Obrenovčani, ipak, dobijaju besplatan auto-put do Beograda, a to je popriličan luksuz, pa bi sa povremenim okretanjem volana na petljama morali da se pomire. Za putovanja na desnu obalu Save treba da skrenu desno na obilaznicu, ali, i to je autoput, pa na Novi obrenovački (2+2 i ograničenje 80). Ne vidim, pod milim bogom, razlog da iko iz Obrenovca za Beograd vozi starim putem (onda bi trebalo da i za narod uz stari drum bude više mesta). Neko pominje 4 km dužu trasu, a to se brzinom od 120 km na sat prelazi za 2 minuta. Ograničenje je 130.
Opet, mislim da treba dobra veza sa Petlovim brdom, Meljakom. Što se 'savske' veze tiče, time se više ne bih bavio.
 
Sve razumem, ali zašto su ostavili ogranicenje 120 na pocetku AP iz pravca Preljine,uopste ne razumem?! Pravina je,pregledno... mozda je i jedini deo gde nema problema da se vozi malo brze.
 
Ne znam za vas, ali meni su najsmjesniji ovi ljudi koji ubace post tipa "Pratim vas vec odavno, a prvi put pisem, i onda pitaju nesto sto se na skoro svakoj stranici ove teme pita"... Uopste mi nije jasno zasto pocinju odmah sa lazima... :) :) inace za 15 dana stizem u Srbiju i kedva cekam da se provozam od Obrenovca do Preljine...
 
Ako je Obrenovac dobio besplatan auto-put do bgd, zašto bacati pare na proširenje magistrale, neka koriste tu deonicu kada se otvori u decembru. I ja iz Čačka ću koristiti petlju Surčin za ulazak u bgd

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Evo jedne ideje za prilazni put starom Beogradu. Put u formi brzog puta pocinjao bi posle naplatne rampe Obrenovac i isao bi nize izmedju naselja kako bi bilo sto manje rusenja objekata i sto jeftinije eksproprijacije, a dovoljno daleko od klizista. Zavrsavao bi se izmedju Sremcice i Zelieznika petljom na obilaznici. Odatle bi ljudi mogli da idu ka Ostruznickoj petlji kome odgovara pravac ka Adi, a ko ide ka petlovom brdu, Resniku, Vozdovcu, Kruznom putu, mogao bi da ide na petlji desno u pravcu Orlovace i petlje Petlovo brdo.
 
Sad ,mi svi koji nismo iz Bg i ne poznajemo teren ili nismo vezani za te pravce ,cutimo i pazljivo citamo ovu prepisku.

Mozda je glupo pitanje ,ali da li postoji neki plan kad bi se gradila ta saobraćajnica? Jel ima neko rok,plan?

Ne smeta mi konkretna prepiska cak i da je u domenu " zasto nisu ovako",samo pitam. Ako je to domen vaseg rezonovanja ,hajde da se pise nekome, da se pita ima li to sanse da se uvrsti u neke planove. Cak i forum tj BB da postavi to pitanje. Nek se " talasa" negde mozda nekom bude pametno da odgovori?
 
Dragane kao sto vidis na tvom linku postoji ta uska zona izmedju klizista koja bi se mogla iskoristiti za brzi put.
Ne Miro ne postoji nikakav plan. Njihov plan je da se sva vozila upute na Novi Beograd, gde je vec haos, a bice jos veci izmestanjem autobuske stanice kod buvljaka. Sve cesce mi se cini da je njihov plan da ljudi sve duze putuju i vremenski i prostorno, kako bi punili svoje dzepove akcizama od goriva i skupim putarinama. Sve je vise semafora u Beogradu koji ne rade vise u sistemu zelenih talasa, dugo se ceka i duze se putuje, a akcize samo skacu, svake godine.
 
Teško da se može očekivati još jedna nova magistrala 2+2, neće to proći.

Realnije je, najzad, srediti i možda proširiti Ibarsku magistralu do Meljaka

jer sada postoji dobar razlog da se ona proširi radi te veze sa Obrenovcem.
 
Prostorni planer,znam da je to nama zadnja rupa na svirali,ali ta voznja uzrokuje i vece zagađenje vazduha upravo tih ljudi u tom gradu pa ih " trujemo" na vise nivoa. Ali da su akcize bitne,nego sta su ( mislim vlasti)
@ dragane ibarska se vec izmešta ,mozda se prosiri pri tome,doduse ne znam to je od kopova ka Bg koliko mi se cini
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652825#p652825:24prbdik je napisao(la):
prostorni planer » 25 Aug 2019 06:04 pm[/url]":24prbdik]Evo jedne ideje za prilazni put starom Beogradu. Put u formi brzog puta pocinjao bi posle naplatne rampe Obrenovac i isao bi nize izmedju naselja kako bi bilo sto manje rusenja objekata i sto jeftinije eksproprijacije, a dovoljno daleko od klizista. Zavrsavao bi se izmedju Sremcice i Zelieznika petljom na obilaznici. Odatle bi ljudi mogli da idu ka Ostruznickoj petlji kome odgovara pravac ka Adi, a ko ide ka petlovom brdu, Resniku, Vozdovcu, Kruznom putu, mogao bi da ide na petlji desno u pravcu Orlovace i petlje Petlovo brdo.
file.php
Ovo je veoma, veoma dobar predlog.
Vidi se da si prostorni planer:)
Za istočne delove Beograda i Beogradskog regiona, ovo donosi savršenu vezu sa Zapadnom Srbijom. Idealna dopuna aktuelnom rešenju kroz Srem.
Za svaku pohvalu je što put nisi nakalemio na neku gradsku arteriju, već tretiraš obilaznicu kao distributivni prsten oko grada, što ona, s obzirom da nije ni pod naplatom, i treba da bude.
 
Taj predlog može da prodje samo kao neki "studentski rad" ili sl., ali

u realnom životu nema šanse, zato je bolje rekonstrujisati Ibarsku m.

Grad se već odlučio za vezu kod Surčina, a ima i planove za Ibarsku.
 
Večeras na izlazu sa autoputa - haos. Kolona poslednjih 2km na samom autoputu. Odmah po izlazu išao sam na Jasenak pa preko Vranića do Meljaka. Od Vranica do Ibarske je odličan put, ali od Mislođina do Vranića je užasan.
Ova alternativa mi je dobro došla, ali izgubio sam 30min (!!!) na samom autoputu.
 
Vrh