razgradjevinar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.08.2010.
- Poruke
- 2.046
- Pohvaljen
- 3.284
https://www.google.com/maps/@44.6954847,20.2722753,7818m/data=!3m1!1e3
usudio bih se da tvrdim da je nalogicinije resenje za ocekivani problem pristupa ovome autoputu za gradjane beograda ne zalazak u brda, tuneli i borbe sa klizistima na desnoj obali nego jos jedan most koji bi omogucio povratak sa leve obale na desnu obalu i kacenje na postojecu petlju ostruznica. odmah da kazem, ja sam od starta bio za desnu varijantu i kacenje ovoga autoputa na petlju orlovaca ako je vec kliziste kod umke ali sad kad smo dosli dovde treba opet sesti i razmisliti i videti sta je sad najekonomicnije.
mozda neko na prvu loptu misli da se sprdam ali pogledajte mapu, na deonici u izgradnji, od krivine na kojoj krece pravac ka obrenovackom mostu do desne obale save posle klizista u umci ima nesto oko 3 kilometra. ok, znam za vodoizvorista ali ako moze postojeci autopuput onda ni taj novi krak ne bi bio smak smeta.
sva druga resenja za povezivanje ovog autoputa sa postojecom mrezom saobracajnica na desnoj obali zahtevaju mnogo duze nove trase, verovatno tunele i neke manje mostove kao i neke nove petlje uz strah od pojave klizista. ovako, manja petlja koja bi spojila taj krak sa krivinom, 2 km trase po ravnici, most preko save i dalje po postojecoj trasi do petlje ostruznica.
usudio bih se da tvrdim da je nalogicinije resenje za ocekivani problem pristupa ovome autoputu za gradjane beograda ne zalazak u brda, tuneli i borbe sa klizistima na desnoj obali nego jos jedan most koji bi omogucio povratak sa leve obale na desnu obalu i kacenje na postojecu petlju ostruznica. odmah da kazem, ja sam od starta bio za desnu varijantu i kacenje ovoga autoputa na petlju orlovaca ako je vec kliziste kod umke ali sad kad smo dosli dovde treba opet sesti i razmisliti i videti sta je sad najekonomicnije.
mozda neko na prvu loptu misli da se sprdam ali pogledajte mapu, na deonici u izgradnji, od krivine na kojoj krece pravac ka obrenovackom mostu do desne obale save posle klizista u umci ima nesto oko 3 kilometra. ok, znam za vodoizvorista ali ako moze postojeci autopuput onda ni taj novi krak ne bi bio smak smeta.
sva druga resenja za povezivanje ovog autoputa sa postojecom mrezom saobracajnica na desnoj obali zahtevaju mnogo duze nove trase, verovatno tunele i neke manje mostove kao i neke nove petlje uz strah od pojave klizista. ovako, manja petlja koja bi spojila taj krak sa krivinom, 2 km trase po ravnici, most preko save i dalje po postojecoj trasi do petlje ostruznica.