Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

https://www.google.com/maps/@44.6954847,20.2722753,7818m/data=!3m1!1e3

usudio bih se da tvrdim da je nalogicinije resenje za ocekivani problem pristupa ovome autoputu za gradjane beograda ne zalazak u brda, tuneli i borbe sa klizistima na desnoj obali nego jos jedan most koji bi omogucio povratak sa leve obale na desnu obalu i kacenje na postojecu petlju ostruznica. odmah da kazem, ja sam od starta bio za desnu varijantu i kacenje ovoga autoputa na petlju orlovaca ako je vec kliziste kod umke ali sad kad smo dosli dovde treba opet sesti i razmisliti i videti sta je sad najekonomicnije.

mozda neko na prvu loptu misli da se sprdam ali pogledajte mapu, na deonici u izgradnji, od krivine na kojoj krece pravac ka obrenovackom mostu do desne obale save posle klizista u umci ima nesto oko 3 kilometra. ok, znam za vodoizvorista ali ako moze postojeci autopuput onda ni taj novi krak ne bi bio smak smeta.

sva druga resenja za povezivanje ovog autoputa sa postojecom mrezom saobracajnica na desnoj obali zahtevaju mnogo duze nove trase, verovatno tunele i neke manje mostove kao i neke nove petlje uz strah od pojave klizista. ovako, manja petlja koja bi spojila taj krak sa krivinom, 2 km trase po ravnici, most preko save i dalje po postojecoj trasi do petlje ostruznica.
 
Apsolvirna tema odavno, samo sto su tolike lazi i glorifikavije vez pokrica obesmislile ono "najveci u evropi", kliziste izmedju ostruznice i obrenovca je za one koji nisu pratili forum od pocetka, najvece u evropi. Ali ne ono kad ovi botovi sa vlasti pricaju, vec zvanicno, znano jos iz doba jugoslavije i zvanicnih statistika. Eto koliko moze da skodi propaganda sa onim sintagmama najveci i najtezi u evropi, pa sad nesto sto to i jeste vuci nerealno.
 
koliko god bilo veliko to kliziste definitivno ima neki svoj kraj, ja pricam o mostu koji bi na desnoj obali bio na stabilnom tlu. u poredjenu sa drugim potencijalnim resenjima, a dosta nas smatra da ce biti neophodno ta dodatna veza autoputa i grada ,ovo je ubedljivo najkraca trasa na kojoj sem potencijalnog problema sa vodoizvoristem ne postoji nista sporno i komplikovano za izgraditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652618#p652618:2o6xwcqr je napisao(la):
razgradjevinar » Sub Avg 24, 2019 11:43 pm[/url]":2o6xwcqr]https://www.google.com/maps/@44.6954847,20.2722753,7818m/data=!3m1!1e3

usudio bih se da tvrdim da je nalogicinije resenje za ocekivani problem pristupa ovome autoputu za gradjane beograda ne zalazak u brda, tuneli i borbe sa klizistima na desnoj obali nego jos jedan most koji bi omogucio povratak sa leve obale na desnu obalu i kacenje na postojecu petlju ostruznica.
Nema smisla pored Ostružničkog mosta graditi još jedan most i pristupne saobraćajnice.
 
igore, cenim tvoj sud ali bih npr sacekao da cujem sta kazu npr gradjani obrenovca upuceni na beograd, da li bi njima imalo smisla da im se svakodnevni put do posla ili skole skrati za desetak+ kilometara po pravcu, 20-tak kilometara dnevno.

shatam idiotluk praviti treci most izmedju dva postojeca ali imamo zateceno stanje i problem koji treba resiti. znaci nije pitanje smisla treceg mosta (to izdvojeno iz konteksta zvuci suludo), nije cak ni pitanje gradjana obrenovca i njihovih dnevnih potreba, nego je pitanje najsmislenijeg, i na kraju krajeva, najjeftiniejg povezivanje autoputa ka cacku sa beogradom (ne novim beogradom). cini mi se da ogromna vecina forumasa misli da je neophodna ta veza. u tom kontekstu moj predlozeni most prestaje da bude suluda ideja treceg mosta nego je UBEDLJIVO najkraca moguca dodatna tarsa koju je potrebno izgraditi. ovde pricamo o recimo 5km, svako drugo resenje i predlozi za obilazak umke, kacenje na ibarsku ili cak na autoput ka nisu imaju mnogo duze trase koje bi svakako zahtevale velika sredstva. ako gledamo tako onda samo neko stucan treba da proceni da li vise kosta most i par kilometara kroz ravnicu ili desetine kilometara kroz sumadiju sklonu klizistu. benefit za obrenovcane ostavimo po starni
 
Građani Obrenovca idu preko Umke i to im je najbliža veza koju treba srediti i proširiti gde je moguće. Bolje platiti eksprorijaciju ljudima koji žive na klizištu i imaju problem koji to prati nego plaćati eksproprijaciju obradive poljoprivredne zemlje.
 
ok gradjani obrenovca, sta cemo sa gradjanima beograda koji krenu na taru.. ajmo sad ozbiljno, jeste kasno ali kad vec pisemo da ispostujemo..

malo oko sta ima i nema smisla. nema smisla ni ici sa zvezdare u cacak preko gazele i surcina ali smo tako, ili cemo uskoro biti, u mogucnosti. ima smisla sesti i razmisliti kako najekonomicnije resiti problem. zateceno stanje je da fali direkta veza obrenovca i neke od postojecih petlji na obilaznici, ostruznica ili orlovaca. nema smisla boriti se sa klizistem i praviti tunele okolo samo zato sto nema smisla napraviti jos jedan most preko save.

ili smatras da nemamo problem i da je varijanta sa surcinom zadovoljavajuca?

dodao si deo sa otkupom zemljista u umci. kakve to veze ima sa ovom temom, odnosno otkupom zemljista bi se resio problem gradjana, sto naravno podrzavam, ali se ne bi resio problem klizista, odnosno adekvatne saobracajnice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652664#p652664:2ynsml71 je napisao(la):
razgradjevinar » Ned Avg 25, 2019 1:40 am[/url]":2ynsml71] ili smatras da nemamo problem i da je varijanta sa surcinom zadovoljavajuca?
Jasno sam u prošlom postu rekao da je potebno rešenje.

Lepo si pomenuo zatečeno stanje koje poziva na hitno rešenje problema pošto puštanjem autoputa problem postaje opipljiv i više nije u domenu "pretpostavki" tj nečega što smo mi na forumu već znali i očekivali.

LOS trasa kao plod političkog inaćenja i prepucavanja i ko zna kakvih interesa (eksproprijacija...) ostavlja mogućnost da se trasa desnom obalom uradi uz obezbeđen alternativni pravac kada krenu radovi i zatvaranja što vidim kao dodatni plus pre svega za lokalno stanovništvo. Čim je DOS trasa bila predviđena znači da je izvodljiva i njome bi se obezbedila adekvatna saobraćajnica ka K11 i rešio problem ljudi koji imaju kuće u problematičnoj zoni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652670#p652670:2nmw7ifx je napisao(la):
Igor » 25 Aug 2019 12:57 am[/url]":2nmw7ifx]
..Lepo si pomenuo zatečeno stanje pošto ono poziva na hitno rešenje problema pošto puštanjem autoputa problem postaje opipljiv i više nije u domenu "pretpostavki" tj nečega što smo mi na forumu već znali i očekivali.. .

...Čim je DOS trasa bila predviđena znači da je izvodljiva i njome bi se rešio problem ljudi koji imaju kuće u problematičnoj zoni ali i obezbednila adekvatna saobraćajnica ka K11...

ok, izdvojio sam deo za koji mislim da je sustina onoga gde se ne razumemo

prvo drugi deo, sve je izvodljivo, svasta ljudi napravise sirom sveta.. pitanje je para. znaci prvo sanacija klizista pa onda na saniranom zemljistu izgradnja saobracajnica. spominjane su milijarde za sanaciju, ajde da kazemo sigurno stotine miliona evra i godine i godine sanacije pre pocetka izgradnje.

sad idemo na prvo, imamo problem i hitno treba da ga resimo. odrasli smo ljudi, pishicki zdravi iako zivimo u srbiji, reci mi.. ko nudi realnije resenje goruceg problema, ja sa suludim mostom ili ti sa idejom o sanaciji klizista i izgradnji dos trase po prvobitnim planovima?
 
igore, neki dan smo ugovorili nbg-surcin za 70 miliona evra.

idem ja da spavam, izvini, bas me umorila ova prepiska
 
Kako god, plaćanje otkupa poljoprivrednog zemiljišta i izgradnju mosta preko Save nadomak postojećeg kod Ostružnice uz neophodnu petlju ne vidim kao opravdano rešenje. Verujem da je neka revizija DOS varijante moguća ili izrada neke druge alternative na desnoj strani.
 
poz svima. iz obrenovca sam. isla je pruga, mnogo godina, bg- sarajevo, kroz obrenovac, mene doneli kući iz porodilišta tom prugom. ta trasa i tunel na njoj postoje, ni klizište ni poplava joj nisu naudile, na desnoj obali su. meni je milija, avaj, most je gotov. the end.
 
Ja sam na google earthu merio dužinu puta od mosta kolubara-sava,do novog beograda,postojećom trasom i trasom koja bi pravolinijski išla od mosta kolubara-sava do novog bg-a.Ova pravolinijska trasa bi bila oko 4 km bila kraća i nikako mi nije jasno zašto autoput kruži oko jakova.Po računici bi bilo potrebno 4 km manje para za otkup zemljišta i isto toliko manje para za izgradnju tih 4 km.Ako neko ima saznanje koliko košta otkup tih 4 km zemljišta mogli bi da izračunamo koliko je para bačeno ukupno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652687#p652687:2o28hf4z je napisao(la):
Leković Đorđije » Ned Avg 25, 2019 5:01 am[/url]":2o28hf4z]Ova pravolinijska trasa bi bila oko 4 km bila kraća i nikako mi nije jasno zašto autoput kruži oko jakova.
Autoput kruži oko Jakova zbog vojnog objekta koji se tu nalazi a koji možeš videti na google snimku.
 
Video sam vojni objekat,koji je za te pare mogao da bude pomeren,a i autoput je mogao da ide bliže savi.Koliko sam video ima mesta.Pogledaću sada ponovo.
 
Pogledao sam ponovo ima mesta za 10 autoputeva a ne za jedan.Preporučujem da pogledaš i ti ponovo,pa ako kažeš da nema mesta,verovaću ti na reč.
 
U pitanju je važan objekat koji je moguće ali ne i poželjno pomerati. Ima mesta ali ne možeš dva pravca petljom ukrštati tačno na mestu kada se put sa mosta spusti na nasip. Čini mi se da je tvoja ideja za nijasnu bolja od one koju je razgrađevinar predložio pošto iskjlučuje izgradnju još jednog mosta ali produžava celu deonicu ka ukrštanju i povećava cenu eksproprijacije poljoprivrednog zemiljšta. Takođe nudi manje skraćenje u kilometrima od DOS i razgrađevinarove varijante.
 
Sinoć zaspah pa nisam okačio i ovaj dodatak a da ne ispadne da sam džabe šetao po onom nevremenu juče evo tih slika.Nadputnjak na ulazu u Boljevce i druga i treća slika pogled sa njega ka Jakovu.Od 4-7 slike pogled ka Savi.Zadnje tri slike pogled sa nadputnjaka na ulazu u Jakovo ka Surčinu.Na sva tri mesta kuda sam se kretao i slikao sam popričao sa radnicima/šefovima i stekao utisak da oni uopšte nemaju dilemu da će ovo biti gotovo do NG.
PS.zahvaljujem svima na pohvalama.
10566614f59239104ddd5ece89a7de45.jpg
f3aef38e4b893e6a955bc9a8ea68e50b.jpg
5ae7300cca0a6afe6bcb4fade27edc08.jpg
27fa872c7191cb7894f4001d6c0063d2.jpg
ed375e7fb2cc340663b69fd64b070804.jpg
6c9f8633550cb2dba5a0d352ef8b2308.jpg
89cd2afa52c5149049eb5a38a135e59f.jpg
5f3f24a49570ef5eef4389d2dd757a5a.jpg
57e6dcc387902ec58a607167660fe563.jpg
87daccf21e3fe3c4e058f17d242975ab.jpg
d36305a4904664648c91e9dd0ee49005.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ако већ не желе да сређују клизиште, мислим да треба направити други прстен јужно Бг-а на правцу Обреновац-Мали Пожаревац. При томе деоница Вранић-Обреновац може одмах почети да се гради јер спаја Ибарску са новим АП. Да би и ово имало смисла, МОРА се напокон завршити петља Петлово брдо и проширити саобраћајница од Жаркова до Орловаче на 2+2. Остатак од Вранића до Малог Пожаревца може почети да се планира, израђује тех. документација и види се шта је за експропријацију.Више о овој теми на
viewtopic.php?f=8&t=4394
 
Ne znam koliko je luda ideja, napraviti putanjom starog voza Ćira put (iza Barica i Male Mostanice), i uraditi kao makedonci, stari put postaviti za jedan smer a novi za drugi?
 
I ta ideja je bila aktuelna u jednom periodu, mislim '80-ih. Problem je tunel koji je Ćira koristio, mislim da nema širinu za tako nešto.
 
Vrh