adža
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.11.2014.
- Poruke
- 147
- Pohvaljen
- 304
Nedeljama gledam mapu i smišljam kako bi se mogao izvesti put desnom obalom ako je tu klizište. Jedan je onaj koji sam već jednom nacrtao kao obilaznica cela od Ostružnice do Mislođina ali to može da bude i kraći put - mislim da ima uslova da se postojeći put od Ostružnice do Umke proširi na 2 + 2, sadašnji put je prilično širok, mislim da to ne bi mnogo ni koštalo. Ostaje samo da se zaobiđe nekako Umka ili da se postojeća magistrala "ispravi" i dovede u red, proširi bar na 1+2 tamo gde može..mada mislim da je bolje napraviti tranzitni obilazak, to bi bilo između 7 i 10 km. Ako to ne možemo da uradimo sami kao država onda ajmo da organizujemo radnu akciju Krcan može da prikupi sredstva od naših iz Australije..
Mada, nije toliko strašno ni vratiti se od Surčina do Ostružnice kada bude gotova deonica Surčin-Obrenovac, to će na na neki način biti najbrži put za stanovništvo sa desne strane. Udaljenost je svega 4km od buduće petlje do Ostružnice. To jeste kruženje i velika je šteta što nema za sada prilaza sa desne strane..ali opet, šta je tu je. Potrošnja goriva jeste veća mada je veća svakako ako se vozimo autoputem. Potrošnja goriva opet nije ni mala ako idemo kreni-stani preko Obrenovačkog puta. Ako želimo brže i bez sekiracije onda nema bolje trase (za sada)
Mada, nije toliko strašno ni vratiti se od Surčina do Ostružnice kada bude gotova deonica Surčin-Obrenovac, to će na na neki način biti najbrži put za stanovništvo sa desne strane. Udaljenost je svega 4km od buduće petlje do Ostružnice. To jeste kruženje i velika je šteta što nema za sada prilaza sa desne strane..ali opet, šta je tu je. Potrošnja goriva jeste veća mada je veća svakako ako se vozimo autoputem. Potrošnja goriva opet nije ni mala ako idemo kreni-stani preko Obrenovačkog puta. Ako želimo brže i bez sekiracije onda nema bolje trase (za sada)