Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Znaci tvoja ponuda za opkaldu je sve komplet gotovo do Novaka?
Ta bandera - to je buduca rasveta,kako ne znate?! :lool:

Sve sve,ali kako je ljudima raditi oko nje, stvarno je smesno. Deluje i da je jos jedna nize,ali ne moze da se vidi lepo na snimku
 
One bandere su pustile duboko korenje verovatno, pa kinezi razmišljaju da li da zovu majstor Mileta da ih seče testerom ili da menjaju trasu :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652228#p652228:2nphrv5k je napisao(la):
MiraC » Pet Avg 23, 2019 9:50 pm[/url]":2nphrv5k]Hvala @ Vlasto, nervira me vise ovo postavljanje slika. Da sam znala da je snimak danas ne bih se ni mučila hihihi.
Sad cekamo analizu od Earth-a. On sve uporedi i da celovitu analizu.

Bolje što si postavila pa može da se uporedi sa snimkom, šta se vidi i kako se vidi.
To sa slikama i redosledom je Igor nešto zapetljao. I ja sam par puta muku mučio, slagao preslagao dok nisam digo ruke i pusto BB da sam slaže.
Jedino sledeći put ubaci ako je veći broj slika pod spoiler.
 
Mirka, slabo mi radi za analizu ova dirka, a I muzika u videu mi uopste ne svirka :)
Pa evo kratko. Petlja Surcin, stavljene sve grede, premoscena obilaznica I pruga. Super. Nasipanje zemlje do njih, jos ne. Nadvoznjak kod Jakova kompletan, super. Nadvoznjak pre Boljevaca koji je kasnio, sada isto kompletiran, super. Nesto nizi stepen zavrsenosti u obliznjem kanalu koji sece autoput. Dalje, seoski put pomeren u podzvoznjak ispod autoputa. Dalje na pravcu ka mostu vidimo dosta asfalta, super. Most fali asfalt, ograda I sl, solidno. Bandere za struju izmedju mosta I petlje Obrenovac jos stoje, lose. Nadvoznjak na petlji skoro gotov, zemlja okolo nije jos nasuta, nije bas super. Zadnji nadvoznjak preko autoputa nije nasuta zemlja sa jedne strane, a treba biti pusten saobracaj preko njega pre nego uopste pocnu radovi na tih 100njak metara gde se spaja autoput.
Eto, mislim da su to neke upadljive tacke trenutno
 
Znaci 18. Decembar, cvrc Milojka.
A tako se i meni cini. Jedino ako ne budu nesto na o-ruk skarabudzili, da bi ispostovali predsednika... :mrgreen:
 
Meni deluje da treba da se pojača mehanizacija i ljudstvo da bi se kompletirala deonica Surčin - Obrenovac do 18-og dec.
18-i im je datum za proslave, 18. maj K10 jug, 18. avg. Obr-Ljig.
Da nagadjamo?
18. okt K10 istok
18. novembar most Ostružnica
18. dec. Surčin-Obr.
 
Al ima I jedan ubrzavajuci, pozitivan faktor za Surcin-Obrenovac. Sada kada se na snimku vidi da je cela deonica spojena (I most, I nadvoznjak preko obilaznice, pruge, lokalnih puteva), sada im je mnogo lakse I brze da teraju mehanizaciju sa jednog kraja gradilista na drugi, sto je faktor koji ce ubrzati dalje radove. Po meni, tu su negde sa rokom za sad, mogu zavrse za 4 meseca, plus minus koji mesec, do sad je sve islo super, prosto je neverovatno kako je ova deonica, a posebno most brzo uradjena, kamo srece da se ubuduce sve ovako brzo rade, posebno za razliku od nekih drugih gde je bilo ocigledno da se kasni godinama. Meni se cini da u narednih mesec-dva dana mogu asfaltiraju celu deonicu, sem petlji I eventualno mosta, znaci jedno 80-90%.
 
Ispravite me ako gresim, deo Surcin-Obrenovac rade kinezi, tako da sam 99% siguran da ce zavrsiti do 1 Januara, to je 12/13 dana od 18tog kad su rekli da ce otvoriti, sto uopste nije strasno kako je bilo sa delom Ljig-Obrenovac.
 
Мени изгледа да ће га отворити до рока који су задали, свакако га неће и завршити до тада. Радиће још после околне ствари. Биће занимљиво видети колико ће се смањити гужве од Умке до АП-а, с обзиром да креће школа, а тада је могућ и снег!
 
I nije nesto optimistican ovaj Earth..... :bash:

Na zalost petlje su potrebne bez njih nema brm brm, a sto se tice mosta - mislim da kinezi nece dozvoliti da kasni.

Oni su i rekli do kraja januara 2020,e sad npr ne znam sta mogu u decembru da urade sto ovamo ne bilo lakse odraditi dok je toplo vreme.
Ali ako zavrse asfalt za 4 mes ,onda za tih mesec dana u decembru ono pisanje linija,ograde ,signalizacija ( sve znam ko da mi je ovo struka :lool: ).
A ako prate rok naseg predsednika ,oni moraju do kraja novembra da sav asflat zavrse cak i da su na nekim delovima odradili i linije i signalizaciju,opet ce im trebati 20ak dana da sve finisiraju.

To je onaj problem o kom je i @ Stara Mo pisao na K10- nekome dune da pomeri rok za mesec dana i parola " snađi se". Ako ne ispostujes kriv si i niko ne pita dal je to izvodljivo....

Samo da se ne kasni mimo kraja januara ,a zo sto politicari hoće to nema veze vrlo cesto sa realnoscu. Nenznam gde je minist.Mihajlovic pa da obiđe malo,a ne da posle prica kako se kasni....

Edit - ne znam pominjali su se rokovi 5.1.2020, pa samo januar ,pa u toku januara ,nesto mi to izgleda da ce rok biti do kraja januara( mozda sam negde i citala)
 
Odlican snimak sve pohvale .
Moje zapazanje na snimku nema dve celine oko nesudjene naplatne i deo od mosta prema NBG. Dobra stvar sto su te deonice obe pod asfaltom.
Duzina od mosta do petlje Surcin je oko 13km sad je pod asfaltom oko 7 km a na ostataku trase je svugde uradjena kisna vide se sahtovi samo oko nadvoznjaka Boljevac malo se kasni .
Moje misljenje da ce sve asfaltirati od mosta do petlje Surcin do kraja septembra mozda i pre.
Za petlje nisam siguran nista.
Slazem se sa Zemljnim da ova deonica ide nestvarno dobro u odnosu na druge.
 
Ne Miro, mozda me nisi razumela, ja jesam optimistican I zadovoljan napretkom radova na Surc-Obren. Preciznije, optimistican sam cak 95%, ali ne mogu biti skroz jer uvek moze par kratkih tacaka da odlozi otvaranje cele deonice ko sto ti rece. Recimo: nasipi oko nadvoznjaka kod petlji, spajanje petlje Surcin sa trakama obilaznice (to jos nije poceto, potrebno preusmerenje saobracaja), spajanje starog I novog autoputa ispod novog nadvoznjaka kod petlje Obrenovac (takodje potrebno preusmerenje saobracaja) I uklanjanje bandera, tj resenje obilaznog dovoda struje tim korisnicima. Mislim da nista od ovoga nije neresivo za 4 meseca, al otkud znam sa svim se sve susrecu na terenu. Skoro skroz se slazem sa Daretom, jedino sto bi iz opreznosti pomento zavrsenje asfaltiranja premestio do tokom oktobra, ali nebitno, to je I dalje u roku. Sto rece Dare, za vreme asfaltiranja mosta I petlji, ni ja nisam siguran, ali to moze I posle oktobra, jer je rok kraj decembra. To jeste losiji period za asfaltiranje, ali ako ostane tih par kracih tacaka, nije problem jer navatace I tada par adekvatnih dana za kraca asfaltiranja.
 
Земљани, шта ти мислиш у којој мери ће се смањити гужве преко Умке? Кад се отвори ова деоница!
 
Definitivno se pojacao broj kamiona..
Neko je kupio bas veliku kolicinu plavih Actrosa koji su pre nekih 15-ak dana registrovani..
Cak je i autobuski prevoznik Auto kodeks kupio 2 Mana kipera koji rade tamo.
 
Pa ja mislim da ce guzve ostati (sto je dobro kao pritisak da se izgradi I trasa desnom obalom Save), pitanje samo u kom intenzitetu. Jer cini mi se da 2/3 korisnika autoputa ide ili dolazi na deo grada sa desne obale. Ona preostala 1/3 nije upitno da ce smanjiti guzve ka Umci, tj tranzit za NBg, Zemun, Ns, Srem, Backu I dalje. Ali problem je sto za preostale 2/3 Surcin je duplo duza varijanta, I to oko 10tak km, koja se istina stigne vecom brzinom preko Surcina za Ostruznicu, ali se potrosi vise goriva. A kazem, vreme putovanja slicno, pa ce neki smatrati da ne dobijaju nista time. Dakle moguce da ce od preostale 2/3 , 1/3 prihvatiti kruzenje preko Surcina, ali ce 1/3 ici na kraci put preko Umke, verovatno nadajuci se da su premestanjem saobracaja tu manje guzve, te da ce im to biti prihvatljivije. Dakle jedan deo saobracaja za Beograd ce nastaviti preko Umke I posle pustanja puta za Surcin, pitanje samo koliki broj. Ali posto je taj put Ostruz-Obren I do sad bio prometan usled lokalnog saobracaja, to ce verovatno rezultirati u vecim guzvama nego pre autoputa. Dakle, pritisak za gradnju puta desnom.obalom Save tek je poceo...
 
Zemljani nisam se dobro izrazio mislio sam da ce na celoj deonici biti barem prvi sloj i da ce povezati u celinu od mosta do petlje .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652306#p652306:3bwrt4p0 je napisao(la):
mtuning » Sat Aug 24, 2019 8:19 am[/url]":3bwrt4p0]Meni deluje da treba da se pojača mehanizacija i ljudstvo da bi se kompletirala deonica Surčin - Obrenovac do 18-og dec. ......

Poznato je da sam ovde bio uvek skeptičan što se tiče rokova ali sada sam ubeđen- 12/2019 - 01/2020 biće gotovo.

I ... pozdrav svima sa leve obale Save :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652352#p652352:3la3k5nj je napisao(la):
Earthmoving » Sub Avg 24, 2019 11:25 am[/url]":3la3k5nj]Pa ja mislim da ce guzve ostati (sto je dobro kao pritisak da se izgradi I trasa desnom obalom Save), pitanje samo u kom intenzitetu. Jer cini mi se da 2/3 korisnika autoputa ide ili dolazi na deo grada sa desne obale. Ona preostala 1/3 nije upitno da ce smanjiti guzve ka Umci, tj tranzit za NBg, Zemun, Ns, Srem, Backu I dalje. Ali problem je sto za preostale 2/3 Surcin je duplo duza varijanta, I to oko 10tak km, koja se istina stigne vecom brzinom preko Surcina za Ostruznicu, ali se potrosi vise goriva. A kazem, vreme putovanja slicno, pa ce neki smatrati da ne dobijaju nista time. Dakle moguce da ce od preostale 2/3 , 1/3 prihvatiti kruzenje preko Surcina, ali ce 1/3 ici na kraci put preko Umke, verovatno nadajuci se da su premestanjem saobracaja tu manje guzve, te da ce im to biti prihvatljivije. Dakle jedan deo saobracaja za Beograd ce nastaviti preko Umke I posle pustanja puta za Surcin, pitanje samo koliki broj. Ali posto je taj put Ostruz-Obren I do sad bio prometan usled lokalnog saobracaja, to ce verovatno rezultirati u vecim guzvama nego pre autoputa. Dakle, pritisak za gradnju puta desnom.obalom Save tek je poceo...
И ја мислим да ће се мало тога променити. Исто тако сматрам да под хитно треба направити конекцију АП Обреновац и ибарска, негде код Вранића. Наравно да више заврше петљу Петлово брдо, и прошире пут на 2+2 од Жаркова до Орловаче! Тада би већ било лакше. Деоница Сурчин-НБг такође само деломично решава проблем!
 
E da, jos jedna stvar Majstore. Ako se za koju godinu izgradi nastavak od petlje Surcin do NBg (sto je sad potpisan ugovor valjda na dan pustanja pa smo to malo preskocili), to ce dodatno smanjiti guzve preko Umke jer ce tuda moci brze se stigne do centra grada nastavkom preko Vojvodjanske/Jurija Gagarina do mostova na Adi/Gazeli. Ali posledica toga moze biti jos veci kolaps u centru grada posle mosta na Adi (jer se ne nastavlja gradnja Unutrasnjeg magistralnog prstena, tj tunela Topcider, paralelnog puta sa autoputem do Sumica I dalje) I Gazele gde su I sada velike guzve (ujutru stoji kolona 5km do Plavog mosta, sto se putuje I duze od 20min). Tako da, nazalost sad se pokazuje da je Beograd usko grlo, da se na njegovoj infrastrukturi nije nista radilo zadnjih 6 godina, da je gradska vlast losa, pa I da je Vucko katastrofalno pogresio da preuzmeri pare u Beograd na vodi, umesto na naastavak gradnje Unutrasnjeg magistralnog prstena I Spoljne tangente (nastavak od Pancevackog puta mostom na Adi Huji, iza Mirjeva, Bulevara sve do autoputa kod Laste, pa dalje iza Medaka I nasrlja Vojvode stepe...). Imaju lose procene. Koje nas kao gradjane ovog grada ostecuju svaki dan u vidu guzvi I drugih stvari.
 
Juce sam putovao tacno sat vremena od petlje Obrenovac do Liona, Zvezdara (preko obilaznice). Katastrofa, za to vreme sam, da je gotov autoput do Pozege, mogao za isto vreme stici 130km od Pozege do Obrenovca, kao 40tak km od Obrenovca do Zvezdare, u okviru samog Beograda.
 
Слажем се, погрешне процене ће Бг, скупо коштати и већ јесу, зато сам и предложио да се већ почне размишљати о другом прстену јужно од Бг-а. Док буде готова обилазница до Бубањ потока. Већ ће бити преоптерећена. О УМП, мислим исто што и ти!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Ta bandera tj. sub što se vidi na sektoru 5 ( Surčin-Obrenovac) nije jedini. Ima ih više po sred trase. Uskoro kreće demontaža.
Intenzivno se radi na odvodnjavanju velikog mosta, postavljanju ograde, a počinje i opremnaje sanduka mosta.
Uskoro se baca akcenat na surčinsku petlju.
 
Hvala za slike Pancevo :kk:
Dakle, od beogradske obilaznice nema nikakve pomoci ovom autoputu, tj ustede vremena, treba ici na Adu, a tu treba resiti ona 2-3 semafira nekim kruznim tokovima ili nadvoznjacima da se izbace semafori, to bi bilo najbrze skarabudziti, I nazalost, narednih godina, to je to, to je maximum koji od ovih likova na vlasti I njihovih mentalnih sposobnosti mozemo ocekivat :(
Zato za sledece izbore, I da opozicija kaze ovo ili ono, ja licno necu izaci jer sam nezadovoljan citavim sistemom, evo sad citam Vesic vestac hoce juri elektrotinete po gradu, covek nista ne radi, niko ga nije izabrao, a uzima sebi za pravo da od ikog ista trazi. Isto I Vucko I pozicija I opozicija. Mora se menja citav sistem.
Malo mi je sizofreno da ja prenosim ovde snimke rezultata ove vlasti, na neki nacin ih time promovisem, a da sam nezadovoljan njima u mnogim sektorima. Ali hvala Bogu, zavrsen je Oben-Ca, pa sad tesko moze da me animiraju sta god novo da rade, a posebno tek ne vecitim lazima šnelštrase Bg-Zr, Fruskogorski koridor, KaraVuckov koridor, Boljare, krak ka Uzicu, nastavak obilaznice ka Pancevu... I druge lazi godinama I decenijala.
 
I drago mi je da su se ispucali za otvaranja, I ovo malo preostalo do Survina I Bancareva do Nove godine, jer ce za izbore sledece godine imati da otvore tuki. A onda I za izbore posle njih isto tuki. Jer sad ce se zapravo videti kolko su bili tanki I da za 6 god blebetanja nisu poceli skoro nista. Pa ce nista moci od uskoro I da otvaraju.
 
Otvoriće oni ponovo, ne brini. Recimo, kada završe petlju Surčin i deo do Blokova, onda će da otvore zvanično celu deonicu od NBG do Čačka.
 
Vrh