[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652352#p652352:3la3k5nj je napisao(la):
Earthmoving » Sub Avg 24, 2019 11:25 am[/url]":3la3k5nj]Pa ja mislim da ce guzve ostati (sto je dobro kao pritisak da se izgradi I trasa desnom obalom Save), pitanje samo u kom intenzitetu. Jer cini mi se da 2/3 korisnika autoputa ide ili dolazi na deo grada sa desne obale. Ona preostala 1/3 nije upitno da ce smanjiti guzve ka Umci, tj tranzit za NBg, Zemun, Ns, Srem, Backu I dalje. Ali problem je sto za preostale 2/3 Surcin je duplo duza varijanta, I to oko 10tak km, koja se istina stigne vecom brzinom preko Surcina za Ostruznicu, ali se potrosi vise goriva. A kazem, vreme putovanja slicno, pa ce neki smatrati da ne dobijaju nista time. Dakle moguce da ce od preostale 2/3 , 1/3 prihvatiti kruzenje preko Surcina, ali ce 1/3 ici na kraci put preko Umke, verovatno nadajuci se da su premestanjem saobracaja tu manje guzve, te da ce im to biti prihvatljivije. Dakle jedan deo saobracaja za Beograd ce nastaviti preko Umke I posle pustanja puta za Surcin, pitanje samo koliki broj. Ali posto je taj put Ostruz-Obren I do sad bio prometan usled lokalnog saobracaja, to ce verovatno rezultirati u vecim guzvama nego pre autoputa. Dakle, pritisak za gradnju puta desnom.obalom Save tek je poceo...