Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[/quote]

Samo još treba doći do Obrenovca :)

Zna li se logika zašto se deo od NBG do Obrenovca nije prvo radio?
[/quote]
Vrlo jednostavan odgovor:
Nije bila donesena definitivna odluka da li levom ili desnom obalom Save, pa se krenulo sa izgradnjom od repa ka glavi!
 
Ja mislim da je davno sve spremljeno za NBG varijantu uprkos zdravom razumu a sada vidimo da su potrebne obe :)
Da su svake godine nešto raduckali sredili bi Obrenovac-Bg...ovako je samo nebriga za Obrenovac vidljivija...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651066#p651066:2usrkxng je napisao(la):
KrCan » Wed Aug 21, 2019 12:49 pm[/url]":2usrkxng]:lol: Ovaj se Niko totalno uobrazio od kad mi je predsednik saopstio da ce se i Lazarevac naci na mapi AP u Srbiji, pa cak i ako struja ne poskupi! A mi jos nismo dobili izvestaj od njega jeli se Ibarska pretvorila u pesacku zonu!?.. :lol:

Jes Niko nešto omutaveo, ali i ti si imao nešto da nam saopštiš.
Gukni tico :(
 
Autoput do Boljara ima puno ekonomsko opravdanje.Samo Novi Pazar ima preko 100.000 stanovnika,jake prevozničke firme i nema železnicu,tradicionalno mnogo putuju,tu su još Tutin i Sjenica,gravitira Raška,Mitrovica i cela Crna Gora.Prava Ibarska magistrala(preko Kraljeva i Raške za Mitrovicu i Crnu Goru)je izuzetno frekventna saobraćajnica sa velikim brojem crnih tačaka,tako da nema sumnje u opravdanost deonice od Požege do Boljara.
 
Evo kad me uhvatilo ovo piskaraanje danas da vam jos i odam najcuvaniju tajnu u vezi izgradjene i otvorene trase, tacnije tunela Brancic!
Pa cak i po otvaranju tunela niko da zucne, a ja i dalje ne znam zasto?
Naime glavni problem koji se desio tokom gradnje ovog tunela su ustvari pucanja primarnih obloga usled pomeranja tla!To se desilo otprilike na jednoj trecini tunela kad se krene od Severnog portala, dakle od Beograda ka Cacku, nekih stotinak metara pre onog prosirenja za prinudnu evakuaciju!
To je totalno obustavilo svaku gradnjuu i onako vec prisutnom kasnjenju! Sto je najtuznije nisu imali strucnjake sa takvim iskustvom, pa su dolazili Austrijanci na konsultacije.
Onda su morali u obe cevi oko 200m da prave prsten, nesto otprilike kao sekundarna obloga, ali sa spoljne strane. Da bi po zavrsetku sekundarne obloge unutra na svim merenjima se ispostavilo da je to resenje bilo odlicno i da je sad sve bezprekorno!
Na zalost i ja sam od mojih izvora bio zamoljen da to ne objavljujem dok se tunel ne otvori, pa iz tog razloga sam ispostovao ih, te vam tek sad to iznosim, ako je to sad i uopste bitno?
Mada i dalje mi nije jasno zasto to sve toliko kriju, za razliku od glinene!
I kad sam vec kod glinene da vam kazem da vam je Caribrod rekao istinu o zatvaranju deonice, ali na svu srecu i oni su kad su se malo stisale strasti odlucili da to ne bude odmah po otvaranju u Septembru sto je bila prva odluka, da ne kazem naredba, koliko god suludo bilo, vec se nadaju da prodje sto duze vremena, do eventualne pojave ostecenja!
Inace radi se o 4 deonice od 175 do 210m i meni je inzinjer tvrdio da su sve do sada otvarali obe strane, jer kad se vadi tampon, mora tako i da ce tako raditi i ove 4 deonice kad dodju na red, sto znaci potpuna obustava saobracaja, a nama preostaje bogu da se molimo da bude sto duze do tada i da ne bude u pravu oko zatvaranja! :sesir:
 
Sto se tice isplativosti do Boljara i da se kompletira autoput koliko bi se ljudi vozilo avionom i vozom do bg? Evo recimo ja nebi slao zenu i cerku avionom nego bih rekao zeni idi autom. Ja idem cesto auto, a isao bi jos cesce kada nebih gubio cio dan za put u jedanom pravacu...

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651124#p651124:3bsrausd je napisao(la):
vlasta » Sre Avg 21, 2019 10:47 pm[/url]":3bsrausd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651066#p651066:3bsrausd je napisao(la):
KrCan » Wed Aug 21, 2019 12:49 pm[/url]":3bsrausd]:lol: Ovaj se Niko totalno uobrazio od kad mi je predsednik saopstio da ce se i Lazarevac naci na mapi AP u Srbiji, pa cak i ako struja ne poskupi! A mi jos nismo dobili izvestaj od njega jeli se Ibarska pretvorila u pesacku zonu!?.. :lol:

Jes Niko nešto omutaveo, ali i ti si imao nešto da nam saopštiš.
Gukni tico :(
To ko je odgovoran za "glinenu" ? Ko je kraduckao sa neadekvatnim i nedovoljnim materijalom? Te onda ko je sve otkrio i potegnuo, pa dobio po prstima? Pa onda zasto vrana vrani ne vadi oci , na zalost jos uvek nije ovde za forum! Da se razumemo ja bih vrlo rado, ali ne zelim drugim ljudima praviti problem!
A tebi licno cu reci da kad su rokovi u pitanju bili, ne da nisam promasio, nego cak u dan sam sve predvideo! To sto je neko lupio sakom o sto i prelomio da bude ovako, je druga prica! Mozda ce jednog dana biti moguce videti i dokumenta sa dinamikom sanacije glinene, pa ces shvatiti da se apsolutno islo na NG. :blah:
Ono sto ne mogu ovde nazalost isto da iznesem je to da ovde nismo ni svesni kolikav je uticaj ovog foruma! Iznad svih ocekivanja se sve prati! Na ponos svih nas ovde!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651133#p651133:28t61hgb je napisao(la):
KrCan » Sre Avg 21, 2019 3:11 pm[/url]":28t61hgb]Evo kad me uhvatilo ovo piskaraanje danas da vam jos i odam najcuvaniju tajnu u vezi izgradjene i otvorene trase, tacnije tunela Brancic!
Pa cak i po otvaranju tunela niko da zucne, a ja i dalje ne znam zasto?
Naime glavni problem koji se desio tokom gradnje ovog tunela su ustvari pucanja primarnih obloga usled pomeranja tla!To se desilo otprilike na jednoj trecini tunela kad se krene od Severnog portala, dakle od Beograda ka Cacku, nekih stotinak metara pre onog prosirenja za prinudnu evakuaciju!
To je totalno obustavilo svaku gradnjuu i onako vec prisutnom kasnjenju! Sto je najtuznije nisu imali strucnjake sa takvim iskustvom, pa su dolazili Austrijanci na konsultacije.
Onda su morali u obe cevi oko 200m da prave prsten, nesto otprilike kao sekundarna obloga, ali sa spoljne strane. Da bi po zavrsetku sekundarne obloge unutra na svim merenjima se ispostavilo da je to resenje bilo odlicno i da je sad sve bezprekorno!
Na zalost i ja sam od mojih izvora bio zamoljen da to ne objavljujem dok se tunel ne otvori, pa iz tog razloga sam ispostovao ih, te vam tek sad to iznosim, ako je to sad i uopste bitno?
Mada i dalje mi nije jasno zasto to sve toliko kriju, za razliku od glinene!
I kad sam vec kod glinene da vam kazem da vam je Caribrod rekao istinu o zatvaranju deonice, ali na svu srecu i oni su kad su se malo stisale strasti odlucili da to ne bude odmah po otvaranju u Septembru sto je bila prva odluka, da ne kazem naredba, koliko god suludo bilo, vec se nadaju da prodje sto duze vremena, do eventualne pojave ostecenja!
Inace radi se o 4 deonice od 175 do 210m i meni je inzinjer tvrdio da su sve do sada otvarali obe strane, jer kad se vadi tampon, mora tako i da ce tako raditi i ove 4 deonice kad dodju na red, sto znaci potpuna obustava saobracaja, a nama preostaje bogu da se molimo da bude sto duze do tada i da ne bude u pravu oko zatvaranja! :sesir:

Mislim da je u onoj SAT-ovoj patroli bilo price o Brancicu i problemima u istom, govorila je jedna zena o tome, nije bila bas tako detaljna kao Krcan ali spomenula je nesto slicno u fazonu da su imali dosta problema i da su dolazili stranci da im pomognu.
 
Veljo o novootvorenom autoputu, Surcin-Obrenovac, Obrenovac-Beograd, kliziste Duboka, itd...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CRuWWypAEXw[/youtube]
 
krcane, tebi beskrajno hvala na svim informacijama koje si podelio sa nama i pomogao nam da bolje razumemo sta se desavalo i sta ce se desavati. ono sto mene kao gradjanina ove zemlje jako brine je to sto sam to morao da saznam od jednog coveka koji zivi u australiji dok verovatno stotine ako ne i hiljade ljudi koji sve to znaju a zive ovde nisu smeli ili zeleli da kazu. direktna odgovornost za sve moze biti na nekoliko ljudi, svi ostali svojim cutanjem i necinjenjem postali su saucesnici i plodno tlo za regrutaciju sledeceg talasa drpadzija.
 
Prvo, Krcane danima si nas uvravao iz tvojih pouzdanih izvora da autoput nece biti otvor pre sledece godine. Pa bi otvoren, mnogo pre sledece godine, 4 meseca pre. I sta sad koji je tvoj odgovor na to?
Drugo, pricali su da je bilo ozbiljnih problema u tunelskoj cevi nije tacno da nisu, da su jedva vodu sanirali iz tunelske cevi. Ne ocekukete da ce sada detaljno na televiziji da pojasnjavaju na koji nacin se sta desilo kad to 99,99% ljudi ne zanima niti se razumeju u struku, dakle receno je bilo da je bilo problema u tunelu.
A za ovo zatvaranje cemo videti, vec ste pomerili rok sa "odmah posle orvaranja" na septembar pa sad vec na "malo kasnije", evo cekamo da vidimo dal ce se bar to obestiniti zivo me zanima.
 
Najpre da vidimo sta ce biti sa ulegnucem odmah posle takova kad krenete niz brdo u pravcu BG da se spustate. A docice i to na red jer u zadnjih godinu dana ulegnuce bas napreduje. I tako nesto se ocekuje i na glinenoj! Hajde samo da se ponadamo da kad glinena opet se digne iz mrtvih da ce biti odradjeno efikasno i brzo! Ocekujem tek za 2 godine npr. Krcane kad kazes da se forum prati jel to znaci da Vlast nadzorise sta se ovde pise ili gradjevinska preduzeca i sl?
 
Krcan ima usta i prste pa ce sam napisati odgovor,mada znajuci ga mozda i sve iskulira.
Vracarac vise ljudi je reklo da su potrebne dodatne sanacije na glinenoj ,to sto nisu nikog pitali nego parcijalno odradili -sta se moze. Da su inženjeri pitani verov bi se sve komplet odradilo i to bi trajalo do nove godine.
A mi svi se nadamo da tih sanacija nece biti ,ali bas zato sto Krcan svaki put razgovara sa pravim ljudima ,bio je u pravu.
Jos 2018 je rekao nece tunel biti do Vidovdana 2019 gotov,a mi se svi krstili. Ne gleda on u pasulj nego prica sa ljudima na terenu.
Mislim da su precutali mnoge probleme za tunel zato sto projektom je lose isplaniran pa da se ne povede prica.... A slazem se da su trebali reci kakvi su problemi jer zasto u Grdelici znamo koliko je kubika betona uradjeno,kamena pomereno,najteze građevinsko cudo itd...a ovamo se kasnilo debelo. Zasto nisu izasle u javnost one slike gde voda lije sa plafona tunela,pa da narod vidi kako je to tesko napraviti?!

Ovo nije zamerka tebi Vracarac,imas pravo na misljenje i neka si ga rekao,ovo je moja podrska Krcanu i da i dalje javlja situaciju. Ocekujem i ka Pz da se malo raspituje
 
Ja sam Krcanu beskrajno zahvalan na slikama koje je postavljao za to kapa dole do poda. Ovo moje nije zamerka, pogotovu kad neko nesto pise iz dobre namere ovo je vise kao diskusija, cisto da malo pokrenem raspravu. :)
 
@ krcane, razumemo se

Ne slažem se da Srbija i Crna Gora treba da nastave u ovom trenutku sa gradnjom Požega - Mataševo. Crna Gora je prvi put pokušala 2010 sa Konstruktorom da uradi 63,5 km za 1,57 milijardi evra. Drugi put 2012 uz pomoć EIB-a isto nisu uspeli. Već tada je došlo u svetu do velike monetarne ekspanzije i velikog smanjenja kamata na dugoročne kredite. Pa su pokušali da nadju finansijera samostalno i nisu uspeli.
PGDS na deonici do CG tj. Gostuna je od 2013 do 2018 porastao sa 2700 na 3200 vozila dnevno. Problem je što je tu PGDS 2007 ili 2008 bio 6500 vozila dnevno! To je ogroman pad koji se nikad nije vratio na predjasnje stanje. Danas deonice do sva tri prelaza ukupno imaju prosecan dnevni promet od 8000 vozila. Dosta je lokalnog saobraćaja jer su merne deonice od par desetina kilometara. Jedan deo se neće preseliti na autoput. Čisto sumnjam u neko veće povećanje auto saobraćaja na budućem AP jer je lokalna infrastruktura u CG loša. Npr. u Herceg Novi je postalo uzaludno leti doći autom. Nema dovoljno parkinga.
Drugo, na tim deonicama ka CG, od septembra do juna ima vrlo malo saobraćaja. Često idem i znam to. Veći promet je do Kraljeva i do Zlatibora. Posle je dvostruko manji.
Hrvati su uradili sjajnu mrežu puteva ali sem A1 i jednim delom AP ka Rijeci sa ogromnim PGDS svi ostali su neisplativi. Iako im je promet i PGDS mnogo veći od onog koji će biti na Požega - Mataševo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651169#p651169:7o3u9o26 je napisao(la):
Stefan-BG » Sre Avg 21, 2019 3:44 pm[/url]":7o3u9o26]Ipak su nešto radili na petlji Preljina tokom 10 dana :D Asfaltirali su deo pre naplatne, smer prema Čačku, kao i prema Beogradu. Odvojili trake za ENP i ručnu naplatu. :sesir:
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

A sa desne strane se vidi proširenje za dodatnu rampu.


Ceo klip:
https://www.youtube.com/watch?v=K026PMLMEs8
file.php

file.php

file.php

Super video! Ovdr treba da ima 6 sekcija na rampi a izgleda bice ih samo 5...legende do sada uradili samo 4 po principu ma sta ce vise to je taman
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651174#p651174:3orj8trl je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 4:46 pm[/url]":3orj8trl]@ krcane, razumemo se

Ne slažem se da Srbija i Crna Gora treba da nastave u ovom trenutku sa gradnjom Požega - Mataševo. Crna Gora je prvi put pokušala 2010 sa Konstruktorom da uradi 63,5 km za 1,57 milijardi evra. Drugi put 2012 uz pomoć EIB-a isto nisu uspeli. Već tada je došlo u svetu do velike monetarne ekspanzije i velikog smanjenja kamata na dugoročne kredite. Pa su pokušali da nadju finansijera samostalno i nisu uspeli.
PGDS na deonici do CG tj. Gostuna je od 2013 do 2018 porastao sa 2700 na 3200 vozila dnevno. Problem je što je tu PGDS 2007 ili 2008 bio 6500 vozila dnevno! To je ogroman pad koji se nikad nije vratio na predjasnje stanje. Danas deonice do sva tri prelaza ukupno imaju prosecan dnevni promet od 8000 vozila. Dosta je lokalnog saobraćaja jer su merne deonice od par desetina kilometara. Jedan deo se neće preseliti na autoput. Čisto sumnjam u neko veće povećanje auto saobraćaja na budućem AP jer je lokalna infrastruktura u CG loša. Npr. u Herceg Novi je postalo uzaludno leti doći autom. Nema dovoljno parkinga.
Drugo, na tim deonicama ka CG, od septembra do juna ima vrlo malo saobraćaja. Često idem i znam to. Veći promet je do Kraljeva i do Zlatibora. Posle je dvostruko manji.
Hrvati su uradili sjajnu mrežu puteva ali sem A1 i jednim delom AP ka Rijeci sa ogromnim PGDS svi ostali su neisplativi. Iako im je promet i PGDS mnogo veći od onog koji će biti na Požega - Mataševo.

Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.

Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/
 
I ova izjava "grade auto-put a bi narod lakse mogao otici iz Srbije" koja dosta ljudi rado koristi. Zar zaista mislite da ce neko ko zeli i moze otici iz Srbije cekati da se izgradi auto-put da bi to i ucinio??? Pasivni ljudi kojih je puna nasa zemlja i koje je onaj sistem napravio naci ce milion izgovora da ostanu pasivni i nista ne urade. Onaj ko hoce i zeli nesto da uradi uradice to! Ne treba mu auto-put!
 
Ako se već odluči da se radi autoput skroz do Boljara, bilo bi pametno da Srbija i Crna Gora istovremeno pregovaraju sa Kinezima, kako bi sve bilo gotovo odjednom..verujem da je svaki projekat koji je koštao nešto više, u prošlosti, bio omalovažavan na osnovu cene i trenutne potrebe. Svi su kukali na autoput kroz BG pa se eto pokazao opravdanim i to dosta kasnije. Tako i ovde...ako se bude brzo dolazilo do CG, ko kaže da to neće privući neke turiste kojima je bilo muka od lošeg puta? A šta je sa našim krajevima, postoji veća šansa da će se neki krajevi oporaviti i bolje razvijati sa autoputem nego bez njega.
 
Za vikend planiram da idem u tazbinu u Gornju Gorevnicu pa ću verovatno snimiti ceo put i to Borča-Zemun-Surčin-Boljevci-Obrenovac-Preljina. Nadam se da će nekim forumašima značiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:3s5sj5e6 je napisao(la):
boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":3s5sj5e6]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.

Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/
Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.

„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.

Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651183#p651183:3i8qczk5 je napisao(la):
adža » Sre Avg 21, 2019 5:25 pm[/url]":3i8qczk5]Ako se već odluči da se radi autoput skroz do Boljara, bilo bi pametno da Srbija i Crna Gora istovremeno pregovaraju sa Kinezima, kako bi sve bilo gotovo odjednom..verujem da je svaki projekat koji je koštao nešto više, u prošlosti, bio omalovažavan na osnovu cene i trenutne potrebe. Svi su kukali na autoput kroz BG pa se eto pokazao opravdanim i to dosta kasnije. Tako i ovde...ako se bude brzo dolazilo do CG, ko kaže da to neće privući neke turiste kojima je bilo muka od lošeg puta? A šta je sa našim krajevima, postoji veća šansa da će se neki krajevi oporaviti i bolje razvijati sa autoputem nego bez njega.

:mrgreen:

Ima odlicna epizoda drzavnog posla na tu temu :)
Sremci do izgradnje brze saobracajnice RU-NS nisu mogli da dosele za NS zbog lakat krivine u Irigu xD :laugh:

https://www.youtube.com/watch?v=SHadJxfDxGM&t=200

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SHadJxfDxGM[/youtube]

PS, ako se pogleda godina epizode - 2013 a jos nije ni krenula gradnja :D
Tacno se covek zapita hoce ikad ovo napraviti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651187#p651187:23ggxlo9 je napisao(la):
Zvezdara64 » 21 Aug 2019 04:32 pm[/url]":23ggxlo9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:23ggxlo9 je napisao(la):
boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":23ggxlo9]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.

Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/
Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.

„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.

Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..
Ako u Evropi postoji novi put koji će preuzeti putnike od drugih vidova prevoza (uključujući avionski), ali i indukovati sada nepostojeći saobraćaj, to je baš ovaj put.

Mađar kome nije padalo na pamet da krene u CG kolima, krenuće. I Rumun. I Srbin.

Takođe je ovaj put i najbolja veza dela hrvatske obale sa Centralnom Evropom, kao i najbrži put do Skadra, itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651187#p651187:2fash3qn je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 5:32 pm[/url]":2fash3qn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:2fash3qn je napisao(la):
boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":2fash3qn]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.

Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/
Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.

„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.

Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..

MIslis da ce ovi brojevi ostati isti kada se za nekoliko godina pusti deonica do Pozege? :)
Budimo realni :D
 
Vrh