Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Masa ljudi ovde za argumente gde i kako treba da se gradi auto-put gleda PGDS i cinjenicu da s vremena na vreme putuje od tacke A do tacke B. Tu se naravno uvek gleda pravolinijski koji je najbolji pravac!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651187#p651187:21spgg6e je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 5:32 pm[/url]":21spgg6e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:21spgg6e je napisao(la):
boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":21spgg6e]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.

Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/
Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.

„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.

Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..
Postoji i put iz Ivanjice za Kokin Brod, što se tiče puta ka Cg, mislim da ide iz Prilika, malo je verovatno da će vozači iz Ivanjice ići preko Ariljske rampe na Užice i Zlatibor nego će direktno na Kokin Brod pa dalje ka CG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651189#p651189:190uydad je napisao(la):
Dalmatinac » Sre Avg 21, 2019 4:42 pm[/url]":190uydad]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651183#p651183:190uydad je napisao(la):
adža » Sre Avg 21, 2019 5:25 pm[/url]":190uydad]Ako se već odluči da se radi autoput skroz do Boljara, bilo bi pametno da Srbija i Crna Gora istovremeno pregovaraju sa Kinezima, kako bi sve bilo gotovo odjednom..verujem da je svaki projekat koji je koštao nešto više, u prošlosti, bio omalovažavan na osnovu cene i trenutne potrebe. Svi su kukali na autoput kroz BG pa se eto pokazao opravdanim i to dosta kasnije. Tako i ovde...ako se bude brzo dolazilo do CG, ko kaže da to neće privući neke turiste kojima je bilo muka od lošeg puta? A šta je sa našim krajevima, postoji veća šansa da će se neki krajevi oporaviti i bolje razvijati sa autoputem nego bez njega.

:mrgreen:

Ima odlicna epizoda drzavnog posla na tu temu :)
Sremci do izgradnje brze saobracajnice RU-NS nisu mogli da dosele za NS zbog lakat krivine u Irigu xD :laugh:

https://www.youtube.com/watch?v=SHadJxfDxGM&t=200

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SHadJxfDxGM[/youtube]

PS, ako se pogleda godina epizode - 2013 a jos nije ni krenula gradnja :D
Tacno se covek zapita hoce ikad ovo napraviti.
Odavno se nisam ovako slatko smejala! Ovako ce Obrenovčani da uzmu barjak izađu na put i RAUS ..... hahahahahhahahah
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651211#p651211:3k836g79 je napisao(la):
tiborwww » Sre Avg 21, 2019 6:34 pm[/url]":3k836g79]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651187#p651187:3k836g79 je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 5:32 pm[/url]":3k836g79]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:3k836g79 je napisao(la):
boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":3k836g79]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.

Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/
Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.

„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.

Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..
Postoji i put iz Ivanjice za Kokin Brod, što se tiče puta ka Cg, mislim da ide iz Prilika, malo je verovatno da će vozači iz Ivanjice ići preko Ariljske rampe na Užice i Zlatibor nego će direktno na Kokin Brod pa dalje ka CG.

Da, tako je, uglavnom onaj ko ide za CG ide preko Prilika i Kokinog Broda. Put je skoro renoviran i i nije los koliko me sećanje služi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651174#p651174:1fgnqix8 je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 4:46 pm[/url]":1fgnqix8]Pa su pokušali da nadju finansijera samostalno i nisu uspeli.
PGDS na deonici do CG tj. Gostuna je od 2013 do 2018 porastao sa 2700 na 3200 vozila dnevno. Problem je što je tu PGDS 2007 ili 2008 bio 6500 vozila dnevno! To je ogroman pad koji se nikad nije vratio na predjasnje stanje. Danas deonice do sva tri prelaza ukupno imaju prosecan dnevni promet od 8000 vozila. Dosta je lokalnog saobraćaja jer su merne deonice od par desetina kilometara. Jedan deo se neće preseliti na autoput. Čisto sumnjam u neko veće povećanje auto saobraćaja na budućem AP jer je lokalna infrastruktura u CG loša. Npr. u Herceg Novi je postalo uzaludno leti doći autom. Nema dovoljno parkinga.

Da li si se pitao zasto je taj broj vozila opao?
Ja godinama nisam hteo da idem u CG na more is prostog razloga sto mi prisedne put do CG. Izracunaj koliko ti vremenski treba iz Beograda do CG i iz Beograda do Grcke i videces da je lakse i brze stici do Grcke sa skoro duplo vecom kilometrazom nego do CG time ces dobiti odgovor zasto je pao prosek vozila dnevno.
A znam jos koliko zelis ljudi koji su u istom fazonu, pre ce da ide tamo gde ima autoput nego gde nema.


Podaci iz 2018
"Deonicom auto-puta Ljig-Preljina je u 2017.godini prošlo ukupno 2.521.935 vozila, što je oko 7.000 vozila dnevno, navode iz Puteva Srbije. Ove brojke pokazuju da se broj vozila na auto-putu povećao sa početnih 5.000 po danu. "

Jel ima neko podatke za 2018 godinu pa da uporedimo dal se autoputem povecava protok ili ne.
 
Пантограф":1cphrm5b je napisao(la):
Takođe je ovaj put i najbolja veza dela hrvatske obale sa Centralnom Evropom, kao i najbrži put do Skadra, itd.

100 km do Cacka veza hrvatske obale sa centralnom Evropom?
Pa čak i kad bude gotov nešto sumnjam da će Čeh i Slovak (ako na njih mislis) da zapucaju preko Beograda za Dubrovnik i Split...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651232#p651232:2ca2zstn je napisao(la):
srdjanprpa » Sre Avg 21, 2019 7:04 pm[/url]":2ca2zstn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651174#p651174:2ca2zstn je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 4:46 pm[/url]":2ca2zstn]Pa su pokušali da nadju finansijera samostalno i nisu uspeli.
PGDS na deonici do CG tj. Gostuna je od 2013 do 2018 porastao sa 2700 na 3200 vozila dnevno. Problem je što je tu PGDS 2007 ili 2008 bio 6500 vozila dnevno! To je ogroman pad koji se nikad nije vratio na predjasnje stanje. Danas deonice do sva tri prelaza ukupno imaju prosecan dnevni promet od 8000 vozila. Dosta je lokalnog saobraćaja jer su merne deonice od par desetina kilometara. Jedan deo se neće preseliti na autoput. Čisto sumnjam u neko veće povećanje auto saobraćaja na budućem AP jer je lokalna infrastruktura u CG loša. Npr. u Herceg Novi je postalo uzaludno leti doći autom. Nema dovoljno parkinga.

Da li si se pitao zasto je taj broj vozila opao?
Ja godinama nisam hteo da idem u CG na more is prostog razloga sto mi prisedne put do CG. Izracunaj koliko ti vremenski treba iz Beograda do CG i iz Beograda do Grcke i videces da je lakse i brze stici do Grcke sa skoro duplo vecom kilometrazom nego do CG time ces dobiti odgovor zasto je pao prosek vozila dnevno.
A znam jos koliko zelis ljudi koji su u istom fazonu, pre ce da ide tamo gde ima autoput nego gde nema.


Podaci iz 2018
"Deonicom auto-puta Ljig-Preljina je u 2017.godini prošlo ukupno 2.521.935 vozila, što je oko 7.000 vozila dnevno, navode iz Puteva Srbije. Ove brojke pokazuju da se broj vozila na auto-putu povećao sa početnih 5.000 po danu. "

Jel ima neko podatke za 2018 godinu pa da uporedimo dal se autoputem povecava protok ili ne.




 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651234#p651234:24rh863v je napisao(la):
ricky011 » Sre Avg 21, 2019 7:10 pm[/url]":24rh863v]
Пантограф":24rh863v je napisao(la):
Takođe je ovaj put i najbolja veza dela hrvatske obale sa Centralnom Evropom, kao i najbrži put do Skadra, itd.

100 km do Cacka veza hrvatske obale sa centralnom Evropom?
Pa čak i kad bude gotov nešto sumnjam da će Čeh i Slovak (ako na njih mislis) da zapucaju preko Beograda za Dubrovnik i Split...

Cesima i slovacima ce koridor 5c biti zanimljiv. Nemaju granicu sve do baje i osijeka. Posle udju u HR pa posle opet bih/hr...cekaj relano nece im ni 5c biti zanimljiv da se tumbaju po granicama. Iz bratislave u bec nema kontrole pa u sloveniju pa samo jedna granica i oni su u HR vec. Relano da se ne lazemo...
 
Пантограф":tyt4qgfu je napisao(la):
A, što ne bi? Zbog odnosa Srba i Hrvata? Pitaju navigaciju, ona im kaže...

Ovu politicko-nacionalističku konotaciju neću ni da udostojim komentara...

... a navigacija će im reći da idu putem koji ih neće odvesti preko tri granična prelaza, već samo jednog (Bregana) koji će verovatno biti ukinut pre nego sto ovi naši diletanti završe parče do Požege...
 
Tesko da ce hrvatska uskoro uci u sengen. Kao ni rumunija ni bugarska. Tako da cemo se patiti sa granicama jos duuugo. Dok se ne izgradi ceo put od Temisvara do Bara i most preko Jadrana do Barija:) P.S a ovi kinezi sto grade most ka Surcinu i taj fazon...sto oni ne krenu da rade most uzmedju Bara i Barija:)
 
@Ricky,
Kakvu, bre, konotaciju, šta przničiš odmah bez veze. Rumunji sigurno neće u Dalmaciju preko Bregane. Aj uzdravlje.
 
За камионе и треба увести путарине и на магистралама а не да праве хаос по локалним путевима.
 
Salu na stranu dooosta rumuna ima u italiji. One ce def uraditi put od Arada do Konstance. I logicno je da se iskljuce na temisvar ikrenu ka nama i CG pa na trajekt. Ima da prodju 2 granice do Italije i da putuju duze i da se naplacaju putarine do Milana ili Bolonje npr pa na jug. A ovako opet imaju 2 granice ali kraci put i jeftinije do Bara. Mada otelis se posle trajektom do Barija i nije jeftino uopste. Valjda 10h se putuje do Barija. Idemooo Zvezda opet u Bariju.:)
 
Meni kad uvozim kamion i u tranzitu kroz Sbiju naplacuju na Horgosu 20€ za drumarinu za mali kamion i naravno isto placam putarinu Subotica-Beograd i Ljig-Cacak

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Пантограф":3tkth4jj je napisao(la):
@Ricky,
Kakvu, bre, konotaciju, šta przničiš odmah bez veze. Rumunji sigurno neće u Dalmaciju preko Bregane. Aj uzdravlje.

Ako je Rumunija centralna Evropa, ja sam Miki Maus :) a za Hrvatsku u šengenu, očekivalo se već ove godine, neke najave kažu možda ipak 2020. Bumo vid’li ;)
 
Кад смо код Бара...јел се зна куда и колики ће бити тунел за аутопут? Претпостављам да иде прво неки вијадукт преко Скадарског језера!
 
Поскупљивање друмског саобраћаја увек има ланчани ефекат! Благодарим Боле Коп! За Созину 2.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651286#p651286:1zhibkit je napisao(la):
Bole Kop - MNE » Sre Avg 21, 2019 10:43 pm[/url]":1zhibkit]Meni kad uvozim kamion i u tranzitu kroz Sbiju naplacuju na Horgosu 20€ za drumarinu za mali kamion i naravno isto placam putarinu Subotica-Beograd i Ljig-Cacak

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
Pa i treba da ti naplate.
Jel znas kakve mi sve budalastine placamo kad odemo u CG?
E zato, necu vise nikad ni ici tamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651248#p651248:2qcjfq8g je napisao(la):
Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 9:10 pm[/url]":2qcjfq8g]@srdjanprpa Probaj da odeš u Crnu Goru na more kolima. Kad dodješ dole, dogodiće ti se prosveljenje i biće ti jasno zašto je pao broj turista koji dolaze autom.

Porediš PGDS u novembru i decembru 2016 sa prosekom za 2017!? Da li si se zapitao odakle razlika? Evo podataka za 2018 http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/brojanje/2018/DP-IA-PGDS-2018.pdf

Bio ove godine, stime sto sam otisao vozom i natovario kola, a vratio se autom, i samo sam se podsetio zasto nisam isao u CG.

To je 6500hiljada na dan, not great not terrible, videcemo sta ce doneti novi deo autoput-a... Al koliko mi se cini, nisu predvidjali ovakav protok, predvidjanje je bilo oko 4k ako se nevaram.
 
slaninar":lc2lipqm je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651286#p651286 je napisao(la):
Bole Kop - MNE » Sre Avg 21, 2019 10:43 pm[/url]":lc2lipqm]Meni kad uvozim kamion i u tranzitu kroz Sbiju naplacuju na Horgosu 20€ za drumarinu za mali kamion i naravno isto placam putarinu Subotica-Beograd i Ljig-Cacak

Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
Pa i treba da ti naplate.
Jel znas kakve mi sve budalastine placamo kad odemo u CG?
E zato, necu vise nikad ni ici tamo.
Brate svako neka ide dje misli da mu je bolje, sto se tice sezone meni samo smeta guzva za moj posao
265a5f60d82e0c8d8f844c4971c7f7c1.jpg
e1e39176aaf8233139fb42de0a132d34.jpg


Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
 
Izvinjavam se ako je ova tema vec bila, mada sam trazila i nisam naisla na informacije koje me interesuju. Radi se o tome sto sam vec sledeceg dana koristila koridor 11 jer imam vikendicu u Bogovadji. Bila sam u soku kada sam shvatila da nikako ne mogu da pridjem sa koridora, vec se moram iskljuciti u Lajkovcu pa okolnim seoskim putevima, sto je vremenski jako dugo, stici do Bogovadje. Morala sam da prodjem kroz Lajkovac i ponovo zavrsila na Ibarskoj magistrali (kod OMV pumpe) i istom preko nadvoznjaka usla u Bogovadju. Trenutno se radi asfaltiranje putica (bukvalno putica) od centra Bogovadje ka Nepricavi da bi se preseklo/skratio put ka Lajkovcu. Taj putic je toliko uzak da se dva automobila na jedvite jade mogu zaobici, a ako naidje kamion iz suprotnog smera.. nemoguce. Put je jako visoko nasut, tako da se ne moze sici sa strane u cilju mimoilazenja, ladno se mozes prevrnuti. :shock: Materijal koji trose na toj deonici su mogli upotrebiti za rampu sa Koridora 11.
Da li je moguce da se niko nije pozabavio malo ozbiljnije ovim problemom u izgradnji i da se nije mislilo o tome da je ova izlazna/ulazna rampa vazna za Mionicu, Vrujce, alternativni put za Divcibare, naravno i za nas u Bogovadji kojima iskreno put za Beograd nije skracen?
Da, svaka cast na autoputu, sigurnosti, sve pozdravljam, medjutim ostavio mi je bas gorak ukus u ustima. Jesam li nerealna? Ocekujem iskren odgovor, pucajte! :)
 
Vrh