Postoji i put iz Ivanjice za Kokin Brod, što se tiče puta ka Cg, mislim da ide iz Prilika, malo je verovatno da će vozači iz Ivanjice ići preko Ariljske rampe na Užice i Zlatibor nego će direktno na Kokin Brod pa dalje ka CG.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651187#p651187:21spgg6e je napisao(la):Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 5:32 pm[/url]":21spgg6e][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:21spgg6e je napisao(la):boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":21spgg6e]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.
Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.
„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.
Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..
Odavno se nisam ovako slatko smejala! Ovako ce Obrenovčani da uzmu barjak izađu na put i RAUS ..... hahahahahhahahah[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651189#p651189:190uydad je napisao(la):Dalmatinac » Sre Avg 21, 2019 4:42 pm[/url]":190uydad][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651183#p651183:190uydad je napisao(la):adža » Sre Avg 21, 2019 5:25 pm[/url]":190uydad]Ako se već odluči da se radi autoput skroz do Boljara, bilo bi pametno da Srbija i Crna Gora istovremeno pregovaraju sa Kinezima, kako bi sve bilo gotovo odjednom..verujem da je svaki projekat koji je koštao nešto više, u prošlosti, bio omalovažavan na osnovu cene i trenutne potrebe. Svi su kukali na autoput kroz BG pa se eto pokazao opravdanim i to dosta kasnije. Tako i ovde...ako se bude brzo dolazilo do CG, ko kaže da to neće privući neke turiste kojima je bilo muka od lošeg puta? A šta je sa našim krajevima, postoji veća šansa da će se neki krajevi oporaviti i bolje razvijati sa autoputem nego bez njega.
:mrgreen:
Ima odlicna epizoda drzavnog posla na tu temu
Sremci do izgradnje brze saobracajnice RU-NS nisu mogli da dosele za NS zbog lakat krivine u Irigu xD :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=SHadJxfDxGM&t=200
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SHadJxfDxGM[/youtube]
PS, ako se pogleda godina epizode - 2013 a jos nije ni krenula gradnja
Tacno se covek zapita hoce ikad ovo napraviti.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651211#p651211:3k836g79 je napisao(la):tiborwww » Sre Avg 21, 2019 6:34 pm[/url]":3k836g79]Postoji i put iz Ivanjice za Kokin Brod, što se tiče puta ka Cg, mislim da ide iz Prilika, malo je verovatno da će vozači iz Ivanjice ići preko Ariljske rampe na Užice i Zlatibor nego će direktno na Kokin Brod pa dalje ka CG.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651187#p651187:3k836g79 je napisao(la):Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 5:32 pm[/url]":3k836g79][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651179#p651179:3k836g79 je napisao(la):boocky » Wed Aug 21, 2019 4:12 pm[/url]":3k836g79]
Projekat do Boljara je uradjen, avion je snimio teren prosle godine cini mi se, onda je CIP uradio projekat. Trasa je poznata, zna se tacno gde ce proci. Sada se ceka komercijalni ugovor. A da ce biti teska deonica za rad to stoji, vise od 50% deonice cine tuneli i mostovi, nadvoznjaci... Koliko ce biti isplativo sve to, sada je tesko reci, to je sve u domenu pretpostavki. Ja smatram da hoce, jer postoji dosta razloga za to. Potpisan je i memorandum sa kinezima da oni rade ovu deonicu, i to ove godine ako se ne varam.
Evo i jednog clanka s kraja prosle godine:
https://infoliga.rs/2018/12/31/gradnja- ... 21-godine/Inače, inženjeri CIP-a su do sada u više navrata anketirali vozače na ovom pravcu a na proleće 2019. godine to će se činiti detaljnije, kako bi se što tačnije prognozirao prosečan godišnji dnevni saobraćaj na putnom pravcu od Požege do Boljara.
„U 2005. godini na deonici Požega – Arilje intenzitet saobraćaja iznosio je oko 9.000 vozila na dan. Na deonici Arilje – Ivanjica oko 6.000 vozila na dan, a na deonici Ivanjica – Sjenica 3.500 vozila na dan. Očekujemo da 2030. godine saobraća 21.000 vozila na dan, na deonici od Požege do Ivanjice”, objasnio je Ignjatović.
Ovo je deo tog članka. Izneti podaci su manipulacija. Broj vozila 2018 od Požege do Arilja je 6500. Arilje - Prilike 1990, Prilike - Ivanjica 4300. Što znači da je najveći mogući broj vozila koje idu iz/ka Arilja ka/iz Ivanjice 1990.
I na kraju broj vozila Ivanjica - Sjenica je prošle godine bio 762 na dan! Toliko o povećanju..
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651174#p651174:1fgnqix8 je napisao(la):Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 4:46 pm[/url]":1fgnqix8]Pa su pokušali da nadju finansijera samostalno i nisu uspeli.
PGDS na deonici do CG tj. Gostuna je od 2013 do 2018 porastao sa 2700 na 3200 vozila dnevno. Problem je što je tu PGDS 2007 ili 2008 bio 6500 vozila dnevno! To je ogroman pad koji se nikad nije vratio na predjasnje stanje. Danas deonice do sva tri prelaza ukupno imaju prosecan dnevni promet od 8000 vozila. Dosta je lokalnog saobraćaja jer su merne deonice od par desetina kilometara. Jedan deo se neće preseliti na autoput. Čisto sumnjam u neko veće povećanje auto saobraćaja na budućem AP jer je lokalna infrastruktura u CG loša. Npr. u Herceg Novi je postalo uzaludno leti doći autom. Nema dovoljno parkinga.
Пантограф":1cphrm5b je napisao(la):Takođe je ovaj put i najbolja veza dela hrvatske obale sa Centralnom Evropom, kao i najbrži put do Skadra, itd.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651232#p651232:2ca2zstn je napisao(la):srdjanprpa » Sre Avg 21, 2019 7:04 pm[/url]":2ca2zstn][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651174#p651174:2ca2zstn je napisao(la):Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 4:46 pm[/url]":2ca2zstn]Pa su pokušali da nadju finansijera samostalno i nisu uspeli.
PGDS na deonici do CG tj. Gostuna je od 2013 do 2018 porastao sa 2700 na 3200 vozila dnevno. Problem je što je tu PGDS 2007 ili 2008 bio 6500 vozila dnevno! To je ogroman pad koji se nikad nije vratio na predjasnje stanje. Danas deonice do sva tri prelaza ukupno imaju prosecan dnevni promet od 8000 vozila. Dosta je lokalnog saobraćaja jer su merne deonice od par desetina kilometara. Jedan deo se neće preseliti na autoput. Čisto sumnjam u neko veće povećanje auto saobraćaja na budućem AP jer je lokalna infrastruktura u CG loša. Npr. u Herceg Novi je postalo uzaludno leti doći autom. Nema dovoljno parkinga.
Da li si se pitao zasto je taj broj vozila opao?
Ja godinama nisam hteo da idem u CG na more is prostog razloga sto mi prisedne put do CG. Izracunaj koliko ti vremenski treba iz Beograda do CG i iz Beograda do Grcke i videces da je lakse i brze stici do Grcke sa skoro duplo vecom kilometrazom nego do CG time ces dobiti odgovor zasto je pao prosek vozila dnevno.
A znam jos koliko zelis ljudi koji su u istom fazonu, pre ce da ide tamo gde ima autoput nego gde nema.
Podaci iz 2018
"Deonicom auto-puta Ljig-Preljina je u 2017.godini prošlo ukupno 2.521.935 vozila, što je oko 7.000 vozila dnevno, navode iz Puteva Srbije. Ove brojke pokazuju da se broj vozila na auto-putu povećao sa početnih 5.000 po danu. "
Jel ima neko podatke za 2018 godinu pa da uporedimo dal se autoputem povecava protok ili ne.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651234#p651234:24rh863v je napisao(la):ricky011 » Sre Avg 21, 2019 7:10 pm[/url]":24rh863v]Пантограф":24rh863v je napisao(la):Takođe je ovaj put i najbolja veza dela hrvatske obale sa Centralnom Evropom, kao i najbrži put do Skadra, itd.
100 km do Cacka veza hrvatske obale sa centralnom Evropom?
Pa čak i kad bude gotov nešto sumnjam da će Čeh i Slovak (ako na njih mislis) da zapucaju preko Beograda za Dubrovnik i Split...
Пантограф":tyt4qgfu je napisao(la):A, što ne bi? Zbog odnosa Srba i Hrvata? Pitaju navigaciju, ona im kaže...
Пантограф":3tkth4jj je napisao(la):@Ricky,
Kakvu, bre, konotaciju, šta przničiš odmah bez veze. Rumunji sigurno neće u Dalmaciju preko Bregane. Aj uzdravlje.
Pa i treba da ti naplate.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651286#p651286:1zhibkit je napisao(la):Bole Kop - MNE » Sre Avg 21, 2019 10:43 pm[/url]":1zhibkit]Meni kad uvozim kamion i u tranzitu kroz Sbiju naplacuju na Horgosu 20€ za drumarinu za mali kamion i naravno isto placam putarinu Subotica-Beograd i Ljig-Cacak
Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651248#p651248:2qcjfq8g je napisao(la):Zvezdara64 » Sre Avg 21, 2019 9:10 pm[/url]":2qcjfq8g]@srdjanprpa Probaj da odeš u Crnu Goru na more kolima. Kad dodješ dole, dogodiće ti se prosveljenje i biće ti jasno zašto je pao broj turista koji dolaze autom.
Porediš PGDS u novembru i decembru 2016 sa prosekom za 2017!? Da li si se zapitao odakle razlika? Evo podataka za 2018 http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/brojanje/2018/DP-IA-PGDS-2018.pdf
Brate svako neka ide dje misli da mu je bolje, sto se tice sezone meni samo smeta guzva za moj posaoslaninar":lc2lipqm je napisao(la):Pa i treba da ti naplate.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651286#p651286 je napisao(la):Bole Kop - MNE » Sre Avg 21, 2019 10:43 pm[/url]":lc2lipqm]Meni kad uvozim kamion i u tranzitu kroz Sbiju naplacuju na Horgosu 20€ za drumarinu za mali kamion i naravno isto placam putarinu Subotica-Beograd i Ljig-Cacak
Послато са SM-G925F помоћу Тапатока
Jel znas kakve mi sve budalastine placamo kad odemo u CG?
E zato, necu vise nikad ni ici tamo.