[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650878#p650878:2wezs8u1 je napisao(la):мајстор » Tue Aug 20, 2019 9:10 pm[/url]":2wezs8u1]
Право питање је шта радити после Пожеге, мишљења сам да апсолутно треба ићи ка Ужицу и даље до Мачката. То здрав разум налаже, мада се то слабо користи у овој земљи. Има ли неки други предлог и ако има, зашто?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650818#p650818:3ouz4yl9 je napisao(la):Bezaninac » Tue Aug 20, 2019 6:43 pm[/url]":3ouz4yl9][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650633#p650633:3ouz4yl9 je napisao(la):tzoran1 » 20 Aug 2019 12:01 pm[/url]":3ouz4yl9]Par strana ispred smo pominjali ovu opciju da se premosti deo od Ostruznice do Obrenovca ukljucujuci i poznato kliziste Duboka.
Meni ovo deluje kao sasvim prihvatljivo resenje (put skiciran debelom crvenom olinijom) koje bi neznatno produzilo put od na primer Sajma do autoputa A2.
Potrebni radovi dve polu petlje i oko 4 km 2+2 puta kao do Ostruznice.
Cena tog bypass moze da bude od 5-50 miliona Evra
Ova varijanta veze sa obilaznicom je rano odbacena jer yakva trasa otprilike ide kroz kasarnu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650901#p650901:11gh4kla je napisao(la):Zvezdara64 » Uto Avg 20, 2019 10:56 pm[/url]":11gh4kla][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650878#p650878:11gh4kla je napisao(la):мајстор » Tue Aug 20, 2019 9:10 pm[/url]":11gh4kla]
Право питање је шта радити после Пожеге, мишљења сам да апсолутно треба ићи ка Ужицу и даље до Мачката. То здрав разум налаже, мада се то слабо користи у овој земљи. Има ли неки други предлог и ако има, зашто?
Mislim isto tako. Samo bi dodao još dve trake od Mačkata, preko Zlatibora, do restorana Borova Glava. Da bude brzi put 2+2
Raspitao sam se za ovo na mostu je ustvari nanosenje bitumena, pa onda one trake izolacione, water proofing, preko kojih dolazi asfalt! U svakom slucaju bi dobro dosao jedan snimak dronom u trenutku kad je zavrsena ova deonica, da vidimo na kom smo stepenu zavrsenosti do obilaznice. Tebi earth ionako za dron ne treba nikakva propusnica :lol:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650708#p650708:3uuo7n27 je napisao(la):Earthmoving » Uto Avg 20, 2019 11:30 pm[/url]":3uuo7n27]Dare, ja se nadam da ovo sto rece Krcan mozete I vi da skljocnete ka Surcinu, a nadam se da ce I ona lenstina iz Gradjevinskog Foruma nesto da uradi vise, brate prodje 3 meseca on jos ne snima dronom, ne znam sta ceka. A bdala, pusti...
U potpunosti se slazem! Mislim da ovde pojedini forumasi zaista ne prate na casu ili jednostavno ne razumeju koji sve elementi uticu na odluku o gradnji jednog AP! Onda se uhvate kao slep plota za PGDS i sude kao veliki strucnjaci! Pa ako je to glavna referenca onda otidjite u Grdelicu i razvalite AP jer je i ta deonica daleko ispod normativa koji bi po vama zadovoljili toliko investiranje![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650938#p650938:3nw9y32e je napisao(la):boocky » Sre Avg 21, 2019 8:29 am[/url]":3nw9y32e]Tako su godinama govorili da ceo autoput do Boljara nije rentabilan ali se pokazuje suprotno.
Čak brojke govore da bi se za nekoliko godina broj vozila utrostrucio.
Smatram da je neozbiljno porediti magistalni put i njegovu protocnost da autoputem koji vodi ga Baru.
Elem, kinezi imaju interes da ostvare svoj cilj i preko puta svile izadju na Bar i luku.
Koliko god se to nekome sviđalo ili ne, očigledno je da autoput iz CG neće voditi do Boljara, tj biti slep put
A da sačekamo da se završi deonica do Pozege pa ćemo da pričamo o brojkama i opravdanosti autoputa?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650951#p650951:sxn287ww je napisao(la):KrCan » Sre Avg 21, 2019 1:44 am[/url]":sxn287ww]U potpunosti se slazem! Mislim da ovde pojedini forumasi zaista ne prate na casu ili jednostavno ne razumeju koji sve elementi uticu na odluku o gradnji jednog AP! Onda se uhvate kao slep plota za PGDS i sude kao veliki strucnjaci! Pa ako je to glavna referenca onda otidjite u Grdelicu i razvalite AP jer je i ta deonica daleko ispod normativa koji bi po vama zadovoljili toliko investiranje![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650938#p650938:sxn287ww je napisao(la):boocky » Sre Avg 21, 2019 8:29 am[/url]":sxn287ww]Tako su godinama govorili da ceo autoput do Boljara nije rentabilan ali se pokazuje suprotno.
Čak brojke govore da bi se za nekoliko godina broj vozila utrostrucio.
Smatram da je neozbiljno porediti magistalni put i njegovu protocnost da autoputem koji vodi ga Baru.
Elem, kinezi imaju interes da ostvare svoj cilj i preko puta svile izadju na Bar i luku.
Koliko god se to nekome sviđalo ili ne, očigledno je da autoput iz CG neće voditi do Boljara, tj biti slep put
A da sačekamo da se završi deonica do Pozege pa ćemo da pričamo o brojkama i opravdanosti autoputa?
Da li iko razmislja da na Pesteru zivi toliki broj Bosnjaka i da su potpuno odseceni od ostatka ove drzave? Ili mozda neko njih i ne smatra gradjanima ove drzave, pa ih treba izolovati jos vise?
Da li je moguce da svo stanovnistvo u CG podvodite pod politiku Djukanovica, pa bi po nekima mozda bilo jos i idealnije da se napravi neka vrsta Kineskog zida, da iskoristimo Kineze umesto AP za to kad su vec tu?
I ja nisam da se gradi AP do Ploce preko Prokuplja samo zbog politike, ali i te kako jesam zbog svega ostalog! Da li se ikada pitate kako je ziveti u Kursumliji ili Tutinu? Da li su to gradjani drugog reda? Po nekima bi izgleda trebalo dovesti Ali Hemikal da odradi posao!
Da li ste ikada razmisljali kako bi bilo fantasticno da se i tim ljudima stvore uslovi za zivot bar blizu kvalitetni onima koje mi imamo u velikim gradovima? Mozda se onda oni pretvore u mnogo vece patriote ove zemlje od nas u vecim gradovima! Mozda se prestanu iseljavati, mozda prestanu da zele da se svi dosele u Bg ili NS ili Sa!
Malo je sto Beogradjani zbog cistog politikanstva ne placaju ni obilaznicu ni AP kroz grad, nego jos treba osloboditi i otplate putarine od preko 200m€ do Obrenovca! I to nije skupo i to nije ogroman novaz, ali zato jeste ogroman novac do Boljara!
Prosto ne mogu da shvatim ovaj EGOIZAM! Kaze "napraviti AP do Zlatibora eventualno do Borove Glave brzi put i nista dalje!"
Treba li to da ljude koji zive sa druge strane te Prijepoljce, Pribojce, Varosane posuti gasom ? Oni i ne trebaju da zive! Samo od Beograda treba putovati onoliko koliko treba Beogradjanima, drugo je sve st***!
Naravno da nisam toliko blesav da smatram da svako selo ili provincija treba da ima svoj AP!
Ne trazim AP do mojih Pljevalja, ali dali ste normalni ljudi moja PLJEVLJA SU FIZICKI BLIZA BEOGRADU OD NISA! Putuje se i danas 8 sati autobusom, pa uporedite do Nisa!Verovali ili ne! A 150km u krug nema AP niti se uopste predvidja da se gradi! Pa kad bar ne moze kroz Prijepolje i Priboj, dozvolite bar da prodje na 100km od!
Pogledajte sa Meseca na Evropu pa ce te videtti da je to region najveca praznina bez AP u Evropi, jer od Nisa do Sarajeva nema metra AP i vi mi se sad uhvatili za PGDS!
NEK SE RAVNOMERNO RAZVIJE SRBIJA, PA CE I TAMO LJUDI IMATJUCI BOLJI STANDARD I PUTEVE, KUPOVATI VISE AUTA I VISE SE VOZITI TE SAMIM TIM BICE I TAMO ZADOVOLJAVAJUCI PGDS
ALI MORA PRE SVEGA BITI PRAVDA I POSTENJE PRI DONOSENJU ODLUKA RAVNOPRAVNOST KOLIKO JE GOD TO MOGUCE!!!
Putujem po svetu i savrseno dobro znam da se to moze kad se hoce! Izvinjavam se sto sam lican, ali
ja sam veliki Srbin sto pokusavam da razumem i zavolim sve oko sebe, a ne da volim sebe i mrzim sve ostalo!
Немој само да призивамо полупрофиле, да нам не изгине народ као на том проклетом Новом новосадком путу, који је био најопаснији друм у Србији, гори и од Ибарске двапут. Било је месеци (углавном летњих) када су на њему људи гинули практично свакодневно. Важно да су наплаћивали оно, лопуже.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650926#p650926:1amx6601 je napisao(la):nikicakica » 20 Aug 2019 11:06 pm[/url]":1amx6601]PGDS do Crne Gore je, bar meni, dosta upitan, pada ispod 5000 čak i na glavnom pravcu preko Zlatibora. Pritom deonica Požega-Boljare će jednostavno biti preskupa, i ja sam lično mišljenja da bi za početak bar od Arilja do Duge Poljane bio dovoljan polu-profil (institucija na koju smo nešto zaboravili u poslednje vreme, a tako je izgledao put između naša dva najveća grada godinama).
Apsolutno se slažem sa ovim. Do Mačkata, makar put sa dve trakeмајстор":2pqr6w6e je napisao(la):Милош Велики и лажни цар Шћепан мали...треба из прве погодити ко је Шћепо?
Проћи ће и ова гужва кроз Умку од нове године, а онда да видимо шта ће бити од Чачка па надаље, све су прилике да су ову грађевинску сезону прокоцкали. Мада кинези добро раде у глобалу. Право питање је шта радити после Пожеге, мишљења сам да апсолутно треба ићи ка Ужицу и даље до Мачката. То здрав разум налаже, мада се то слабо користи у овој земљи. Има ли неки други предлог и ако има, зашто?
Međugradski autobusi ići će auto-putem Miloš Veliki tek sledeće godine
Mirko Vučinić iz poslovnog udruženja drumskog transporta Panontransport, kaže da nije moguće usaglasiti nove redove vožnje do proleća naredne godine, a da je početak obavljanja prevoza po njima moguć tek od oktobra 2020. godine.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650926#p650926:zvfj3hh4 je napisao(la):nikicakica » 21 Авг 2019, 00:06[/url]":zvfj3hh4]
Ostavite patriotske razloge sa strane "povezivanje Srbije i Srpske, Srbije i Crne Gore", a kao da Srbija iznutra ne treba da se povezuje.