Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A sto ne moze kedan AP do sjenice da skoknemo malo da se oladimo kad ne vruce :|
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650878#p650878:2wezs8u1 je napisao(la):
мајстор » Tue Aug 20, 2019 9:10 pm[/url]":2wezs8u1]
Право питање је шта радити после Пожеге, мишљења сам да апсолутно треба ићи ка Ужицу и даље до Мачката. То здрав разум налаже, мада се то слабо користи у овој земљи. Има ли неки други предлог и ако има, зашто?

Mislim isto tako. Samo bi dodao još dve trake od Mačkata, preko Zlatibora, do restorana Borova Glava. Da bude brzi put 2+2
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650818#p650818:3ouz4yl9 je napisao(la):
Bezaninac » Tue Aug 20, 2019 6:43 pm[/url]":3ouz4yl9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650633#p650633:3ouz4yl9 je napisao(la):
tzoran1 » 20 Aug 2019 12:01 pm[/url]":3ouz4yl9]Par strana ispred smo pominjali ovu opciju da se premosti deo od Ostruznice do Obrenovca ukljucujuci i poznato kliziste Duboka.
Meni ovo deluje kao sasvim prihvatljivo resenje (put skiciran debelom crvenom olinijom) koje bi neznatno produzilo put od na primer Sajma do autoputa A2.
Potrebni radovi dve polu petlje i oko 4 km 2+2 puta kao do Ostruznice.
Cena tog bypass moze da bude od 5-50 miliona Evra :)

Ova varijanta veze sa obilaznicom je rano odbacena jer yakva trasa otprilike ide kroz kasarnu :)

Ta kasarna je valjda kod Jakova. Vezni put da bi imao slisla trebalo bi da ide pored salasa Stremen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650901#p650901:11gh4kla je napisao(la):
Zvezdara64 » Uto Avg 20, 2019 10:56 pm[/url]":11gh4kla]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650878#p650878:11gh4kla je napisao(la):
мајстор » Tue Aug 20, 2019 9:10 pm[/url]":11gh4kla]
Право питање је шта радити после Пожеге, мишљења сам да апсолутно треба ићи ка Ужицу и даље до Мачката. То здрав разум налаже, мада се то слабо користи у овој земљи. Има ли неки други предлог и ако има, зашто?

Mislim isto tako. Samo bi dodao još dve trake od Mačkata, preko Zlatibora, do restorana Borova Glava. Da bude brzi put 2+2

Ne delim isto misljenje, iz prostog razloga sto mislim da su oba pravca veoma bitna i pravac ka Užicu, dalje ka RS (a s obzirom da je taj krak 60 km, to je najmanji problem) a tako i pravac ka Arilju, Ivanjici, Dugoj Poljani, Boljarima. Svakako je interes svih nas da se povezemo sa CG (hteli to da priznamo ili ne, sto zbog povezanosti 2 bratska naroda, izlaza na more, itd itd). Treba li da podsetim da je taj kraj (Arilje, Ivanjica) jedan od najvecih izvoznika najkvalitetnije maline na svetu, da auto put prolazi blizu planine Golija koja je jedna od najlepsih planina na Balkanu i sire (pod zastitom UNESCO-a). Ovaj autoput je ogromna šansa za ceo taj kraj koji bi se nesumnjivo ubrzano razvijao ako bi autoput prosao tuda. Plan je vec usvojen, samo se ceka komercijalni ugovor, pretpostavljam da se potpisuje iduce godine, ja sam optimista jer je interes i kineza i nas da se ovaj koridor izgradi do kraja.
 
Koja dva naroda!? Ako je to naš narod da se povezujemo, ako nije nema potrebe ulagati u njihov brži dolazak ovde.
 
Za deonicu Požega-Boljare mislim da nije rentabilna i da je PGDS veoma mali. Mislim da od Mačkata do restorana Borova Glava treba duplirati trake i tako za mnogo manji novac rešiti problem saobraćaja ka CG za narednih 10-15 godina. I tada raditi PO-Boljare. Ni Crna Gora nema trenutno novac za autoput od Mataševa do Boljara.
 
PGDS do Crne Gore je, bar meni, dosta upitan, pada ispod 5000 čak i na glavnom pravcu preko Zlatibora. Pritom deonica Požega-Boljare će jednostavno biti preskupa, i ja sam lično mišljenja da bi za početak bar od Arilja do Duge Poljane bio dovoljan polu-profil (institucija na koju smo nešto zaboravili u poslednje vreme, a tako je izgledao put između naša dva najveća grada godinama). S druge strane pitanje je kada će AP u CG stići i do Andrijevice, a o Beranima i Boljarima da ne pričam.
A PGDS od Sušice ka Višegradu ne prelazi 2.500, tako da je zaista smešno i razmišljati sada o autoputu tu.
Ostavite patriotske razloge sa strane "povezivanje Srbije i Srpske, Srbije i Crne Gore", a kao da Srbija iznutra ne treba da se povezuje.
Pritom sam 100% saglasan sa majstorom sigurno je da autoput treba izgraditi do iza Užica, i eventualno produžiti AP do Arilja, jer je do njega ipak veći PGDS, a deonica je ipak malo kraća i deluje jednostavnije za izgradnju, ako bi se našli neki povoljni uslovi, a ne ovo što su sad roknuli Kinezi za NBG-Surčin.
I posvetiti se u ovom trenutku značajnijim projektima, kao što su A5, pravac ZR-NS-RU-ŠA, da se neko od političara probudi i kaže "Šta će nam Kuzmin-Rača, gradićemo Šabac-Bijeljina sa brzim putem Badovinci-Loznica", Bubanj Potok-Pančevo itd. A ovde pratiti situaciju, gledati kako što jeftinije da prođemo i čekati da se i u CG nešto desi. A što se tiče AP/BP (ko tu kapira šta će biti šta nek mi objasni, iako detaljno pratim, ali jednom jedan kaže autoput jednom jedan brzi put, pogubi se čovek sa ovim našim polupismenim političarima) Užice-Kotroman, to neće biti potrebno u narednih 10-15 godina, tu bi trebalo magistrala da se sredi, da se isprave krivine da se proširi itd.
 
Tako su godinama govorili da ceo autoput do Boljara nije rentabilan ali se pokazuje suprotno.
Čak brojke govore da bi se za nekoliko godina broj vozila utrostrucio.
Smatram da je neozbiljno porediti magistalni put i njegovu protocnost da autoputem koji vodi ga Baru.
Elem, kinezi imaju interes da ostvare svoj cilj i preko puta svile izadju na Bar i luku.
Koliko god se to nekome sviđalo ili ne, očigledno je da autoput iz CG neće voditi do Boljara, tj biti slep put :)

A da sačekamo da se završi deonica do Pozege pa ćemo da pričamo o brojkama i opravdanosti autoputa? :)
 
Stefane, nadam se da hoce, ali sto se mene tice, moze i da saceka neko vreme da puste da otvaranje ove deonice dozivi svojih 5 minuta slave :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650708#p650708:3uuo7n27 je napisao(la):
Earthmoving » Uto Avg 20, 2019 11:30 pm[/url]":3uuo7n27]Dare, ja se nadam da ovo sto rece Krcan mozete I vi da skljocnete ka Surcinu, a nadam se da ce I ona lenstina iz Gradjevinskog Foruma nesto da uradi vise, brate prodje 3 meseca on jos ne snima dronom, ne znam sta ceka. A bdala, pusti... ;)
Raspitao sam se za ovo na mostu je ustvari nanosenje bitumena, pa onda one trake izolacione, water proofing, preko kojih dolazi asfalt! U svakom slucaju bi dobro dosao jedan snimak dronom u trenutku kad je zavrsena ova deonica, da vidimo na kom smo stepenu zavrsenosti do obilaznice. Tebi earth ionako za dron ne treba nikakva propusnica :lol:
 
Za opšti utisak o putevima su i oznake na njima. Ovi naši natpisi i fontovi su zastareli, vreme je da se promene. Treba raspisati konkurs za dizajn. Pogledajte kako lepo izgledaju natpisi u Knez Mihailovoj - svetski. Obavezno treba raditi na ovom važnom pitanju...
 
I meni su fontovi i izgled znakova ubi bože.
Hrvati imaju po meni oku prijatne table, čini mi se da im je uzor bila Nemačka.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650938#p650938:3nw9y32e je napisao(la):
boocky » Sre Avg 21, 2019 8:29 am[/url]":3nw9y32e]Tako su godinama govorili da ceo autoput do Boljara nije rentabilan ali se pokazuje suprotno.
Čak brojke govore da bi se za nekoliko godina broj vozila utrostrucio.
Smatram da je neozbiljno porediti magistalni put i njegovu protocnost da autoputem koji vodi ga Baru.
Elem, kinezi imaju interes da ostvare svoj cilj i preko puta svile izadju na Bar i luku.
Koliko god se to nekome sviđalo ili ne, očigledno je da autoput iz CG neće voditi do Boljara, tj biti slep put :)

A da sačekamo da se završi deonica do Pozege pa ćemo da pričamo o brojkama i opravdanosti autoputa? :)
U potpunosti se slazem! Mislim da ovde pojedini forumasi zaista ne prate na casu ili jednostavno ne razumeju koji sve elementi uticu na odluku o gradnji jednog AP! Onda se uhvate kao slep plota za PGDS i sude kao veliki strucnjaci! Pa ako je to glavna referenca onda otidjite u Grdelicu i razvalite AP jer je i ta deonica daleko ispod normativa koji bi po vama zadovoljili toliko investiranje!
Da li iko razmislja da na Pesteru zivi toliki broj Bosnjaka i da su potpuno odseceni od ostatka ove drzave? Ili mozda neko njih i ne smatra gradjanima ove drzave, pa ih treba izolovati jos vise?
Da li je moguce da svo stanovnistvo u CG podvodite pod politiku Djukanovica, pa bi po nekima mozda bilo jos i idealnije da se napravi neka vrsta Kineskog zida, da iskoristimo Kineze umesto AP za to kad su vec tu?
I ja nisam da se gradi AP do Ploce preko Prokuplja samo zbog politike, ali i te kako jesam zbog svega ostalog! Da li se ikada pitate kako je ziveti u Kursumliji ili Tutinu? Da li su to gradjani drugog reda? Po nekima bi izgleda trebalo dovesti Ali Hemikal da odradi posao!
Da li ste ikada razmisljali kako bi bilo fantasticno da se i tim ljudima stvore uslovi za zivot bar blizu kvalitetni onima koje mi imamo u velikim gradovima? Mozda se onda oni pretvore u mnogo vece patriote ove zemlje od nas u vecim gradovima! Mozda se prestanu iseljavati, mozda prestanu da zele da se svi dosele u Bg ili NS ili Sa!
Malo je sto Beogradjani zbog cistog politikanstva ne placaju ni obilaznicu ni AP kroz grad, nego jos treba osloboditi i otplate putarine od preko 200m€ do Obrenovca! I to nije skupo i to nije ogroman novaz, ali zato jeste ogroman novac do Boljara!
Prosto ne mogu da shvatim ovaj EGOIZAM! Kaze "napraviti AP do Zlatibora eventualno do Borove Glave brzi put i nista dalje!"
Treba li to da ljude koji zive sa druge strane te Prijepoljce, Pribojce, Varosane posuti gasom ? Oni i ne trebaju da zive! Samo od Beograda treba putovati onoliko koliko treba Beogradjanima, drugo je sve st***!
Naravno da nisam toliko blesav da smatram da svako selo ili provincija treba da ima svoj AP!
Ne trazim AP do mojih Pljevalja, ali dali ste normalni ljudi moja PLJEVLJA SU FIZICKI BLIZA BEOGRADU OD NISA! Putuje se i danas 8 sati autobusom, pa uporedite do Nisa!Verovali ili ne! A 150km u krug nema AP niti se uopste predvidja da se gradi! Pa kad bar ne moze kroz Prijepolje i Priboj, dozvolite bar da prodje na 100km od!
Pogledajte sa Meseca na Evropu pa ce te videtti da je to region najveca praznina bez AP u Evropi, jer od Nisa do Sarajeva nema metra AP i vi mi se sad uhvatili za PGDS!
NEK SE RAVNOMERNO RAZVIJE SRBIJA, PA CE I TAMO LJUDI IMATJUCI BOLJI STANDARD I PUTEVE, KUPOVATI VISE AUTA I VISE SE VOZITI TE SAMIM TIM BICE I TAMO ZADOVOLJAVAJUCI PGDS
ALI MORA PRE SVEGA BITI PRAVDA I POSTENJE PRI DONOSENJU ODLUKA :grand: RAVNOPRAVNOST KOLIKO JE GOD TO MOGUCE!!!
Putujem po svetu i savrseno dobro znam da se to moze kad se hoce! Izvinjavam se sto sam lican, ali
ja sam veliki Srbin sto pokusavam da razumem i zavolim sve oko sebe, a ne da volim sebe i mrzim sve ostalo!
 
Da se razumemo ovde ni slucajno pod Beogradjanima ne mislim na stanovnike Beograda, vec figurativno na politiku izmedju prestonice i provincije. Prosto zelim da odredjeni ljudi bar pokusaju da se stave u poziciju onih drugih, pa tek onda donose zakljucke.To je jos i daleko izrazenije u CG u okviru razvoja Juga i Severa CG! I sve sto su drzave siromasnije kao i u BIH na primer, to je drasticniji primer, za razliku od naprednijih drzava, da ne idem dalje dovoljna je Slovenija! Izvinjavam se sto ovo ima politicarenja, ali kod nas odredjivanje trasa AP uglavnom odredjuje politika, a mnogo manje struka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650951#p650951:sxn287ww je napisao(la):
KrCan » Sre Avg 21, 2019 1:44 am[/url]":sxn287ww]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650938#p650938:sxn287ww je napisao(la):
boocky » Sre Avg 21, 2019 8:29 am[/url]":sxn287ww]Tako su godinama govorili da ceo autoput do Boljara nije rentabilan ali se pokazuje suprotno.
Čak brojke govore da bi se za nekoliko godina broj vozila utrostrucio.
Smatram da je neozbiljno porediti magistalni put i njegovu protocnost da autoputem koji vodi ga Baru.
Elem, kinezi imaju interes da ostvare svoj cilj i preko puta svile izadju na Bar i luku.
Koliko god se to nekome sviđalo ili ne, očigledno je da autoput iz CG neće voditi do Boljara, tj biti slep put :)

A da sačekamo da se završi deonica do Pozege pa ćemo da pričamo o brojkama i opravdanosti autoputa? :)
U potpunosti se slazem! Mislim da ovde pojedini forumasi zaista ne prate na casu ili jednostavno ne razumeju koji sve elementi uticu na odluku o gradnji jednog AP! Onda se uhvate kao slep plota za PGDS i sude kao veliki strucnjaci! Pa ako je to glavna referenca onda otidjite u Grdelicu i razvalite AP jer je i ta deonica daleko ispod normativa koji bi po vama zadovoljili toliko investiranje!
Da li iko razmislja da na Pesteru zivi toliki broj Bosnjaka i da su potpuno odseceni od ostatka ove drzave? Ili mozda neko njih i ne smatra gradjanima ove drzave, pa ih treba izolovati jos vise?
Da li je moguce da svo stanovnistvo u CG podvodite pod politiku Djukanovica, pa bi po nekima mozda bilo jos i idealnije da se napravi neka vrsta Kineskog zida, da iskoristimo Kineze umesto AP za to kad su vec tu?
I ja nisam da se gradi AP do Ploce preko Prokuplja samo zbog politike, ali i te kako jesam zbog svega ostalog! Da li se ikada pitate kako je ziveti u Kursumliji ili Tutinu? Da li su to gradjani drugog reda? Po nekima bi izgleda trebalo dovesti Ali Hemikal da odradi posao!
Da li ste ikada razmisljali kako bi bilo fantasticno da se i tim ljudima stvore uslovi za zivot bar blizu kvalitetni onima koje mi imamo u velikim gradovima? Mozda se onda oni pretvore u mnogo vece patriote ove zemlje od nas u vecim gradovima! Mozda se prestanu iseljavati, mozda prestanu da zele da se svi dosele u Bg ili NS ili Sa!
Malo je sto Beogradjani zbog cistog politikanstva ne placaju ni obilaznicu ni AP kroz grad, nego jos treba osloboditi i otplate putarine od preko 200m€ do Obrenovca! I to nije skupo i to nije ogroman novaz, ali zato jeste ogroman novac do Boljara!
Prosto ne mogu da shvatim ovaj EGOIZAM! Kaze "napraviti AP do Zlatibora eventualno do Borove Glave brzi put i nista dalje!"
Treba li to da ljude koji zive sa druge strane te Prijepoljce, Pribojce, Varosane posuti gasom ? Oni i ne trebaju da zive! Samo od Beograda treba putovati onoliko koliko treba Beogradjanima, drugo je sve st***!
Naravno da nisam toliko blesav da smatram da svako selo ili provincija treba da ima svoj AP!
Ne trazim AP do mojih Pljevalja, ali dali ste normalni ljudi moja PLJEVLJA SU FIZICKI BLIZA BEOGRADU OD NISA! Putuje se i danas 8 sati autobusom, pa uporedite do Nisa!Verovali ili ne! A 150km u krug nema AP niti se uopste predvidja da se gradi! Pa kad bar ne moze kroz Prijepolje i Priboj, dozvolite bar da prodje na 100km od!
Pogledajte sa Meseca na Evropu pa ce te videtti da je to region najveca praznina bez AP u Evropi, jer od Nisa do Sarajeva nema metra AP i vi mi se sad uhvatili za PGDS!
NEK SE RAVNOMERNO RAZVIJE SRBIJA, PA CE I TAMO LJUDI IMATJUCI BOLJI STANDARD I PUTEVE, KUPOVATI VISE AUTA I VISE SE VOZITI TE SAMIM TIM BICE I TAMO ZADOVOLJAVAJUCI PGDS
ALI MORA PRE SVEGA BITI PRAVDA I POSTENJE PRI DONOSENJU ODLUKA :grand: RAVNOPRAVNOST KOLIKO JE GOD TO MOGUCE!!!
Putujem po svetu i savrseno dobro znam da se to moze kad se hoce! Izvinjavam se sto sam lican, ali
ja sam veliki Srbin sto pokusavam da razumem i zavolim sve oko sebe, a ne da volim sebe i mrzim sve ostalo!

:sesir: naklon do poda!
Svaka rec je na mestu! Na pojedine delove Srbije kao da je i Bog zaboravio.
Put za B Bastu je katastrofa npr, da umres 3 puta dok stignes.
Ili npr davno smo isli za R Srpsku od Bajne Bašte pa uz Drinu do graničnog prelaza mislim Pavlovica most. Ljudi,ja lepsu prirodu nisam videla, ali ni gori put. Tu drzava nije investirala 200godina kako treba.
Nije samo rec o tvom mestu KrCane- pricala sam da se iz Nisa brze stigne nego iz Pz do Beograda. I sad mi raspravljamo nesto trreba li ili ne.
Mozemo diskutovati mozda za samu vrstu puta,pa ako su jeftinije duple trake sto nije to,ali i to su drugi odlucili jer ovo Kina finansira, Kina gradi u ovakvom obliku - put svile.
A da vi malo cesce svi putujete do Bg (koji gravitira da sve ima pa moras da putujes) manje bi i kukali i pricali.
I vama bi bilo lakse ,jer bi bilo manje naseljavanja samo toga niste svesni.
 
Да,пут поред Дрине је одличан. Једино је срамота што су улице кроз саму Бајину Башту катастрофалне,пуне рупа и слично. Општина мора то што пре да среди ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650926#p650926:1amx6601 je napisao(la):
nikicakica » 20 Aug 2019 11:06 pm[/url]":1amx6601]PGDS do Crne Gore je, bar meni, dosta upitan, pada ispod 5000 čak i na glavnom pravcu preko Zlatibora. Pritom deonica Požega-Boljare će jednostavno biti preskupa, i ja sam lično mišljenja da bi za početak bar od Arilja do Duge Poljane bio dovoljan polu-profil (institucija na koju smo nešto zaboravili u poslednje vreme, a tako je izgledao put između naša dva najveća grada godinama).
Немој само да призивамо полупрофиле, да нам не изгине народ као на том проклетом Новом новосадком путу, који је био најопаснији друм у Србији, гори и од Ибарске двапут. Било је месеци (углавном летњих) када су на њему људи гинули практично свакодневно. Важно да су наплаћивали оно, лопуже.
Крцан је у праву, нема планирања без географије, треба прво погледати мапу.
 
мајстор":2pqr6w6e je napisao(la):
Милош Велики и лажни цар Шћепан мали...треба из прве погодити ко је Шћепо?
Проћи ће и ова гужва кроз Умку од нове године, а онда да видимо шта ће бити од Чачка па надаље, све су прилике да су ову грађевинску сезону прокоцкали. Мада кинези добро раде у глобалу. Право питање је шта радити после Пожеге, мишљења сам да апсолутно треба ићи ка Ужицу и даље до Мачката. То здрав разум налаже, мада се то слабо користи у овој земљи. Има ли неки други предлог и ако има, зашто?
Apsolutno se slažem sa ovim. Do Mačkata, makar put sa dve trake

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Međugradski autobusi ići će auto-putem Miloš Veliki tek sledeće godine

Mirko Vučinić iz poslovnog udruženja drumskog transporta Panontransport, kaže da nije moguće usaglasiti nove redove vožnje do proleća naredne godine, a da je početak obavljanja prevoza po njima moguć tek od oktobra 2020. godine.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1580367
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650926#p650926:zvfj3hh4 je napisao(la):
nikicakica » 21 Авг 2019, 00:06[/url]":zvfj3hh4]
Ostavite patriotske razloge sa strane "povezivanje Srbije i Srpske, Srbije i Crne Gore", a kao da Srbija iznutra ne treba da se povezuje.

Ма како да не. Знате, неке ствари када се ураде или не ураде, имају на крају много већу укупну цену које не можете бити ни свесни док се не испостави крајњи рачун после више деценија или у нашем случају после читавог једног века. Ако хоћете да гледате и чисто рачунџијски, рачунајте бар онда кроз системски приступ. Мислим да онда не би имало дилеме да је аутопут до Бољара и те како исплатив.
 
Деломично се слажем са Крцаном. Напредак долази са добром комуникацијом. Постоје и стратешки разлози за многе путеве, али постоји и логика редоследа радова и цена те логике. Најбоље се види погрешна логика изградњом деонице Уб-Лајковац, пре других деоница. Што се тиче наплате Београду да се возика за Џ, то се решава вињетама. Када се заврши једног дана деоница Прељина-Пожега и Моравски коридор, тада ће се прилично велики саобраћај слити у Пожегу. Наравно да се треба спојити са ЦГ. Ту имају два питања. Прво када ће ЦГ успети уопште да настави радове после деонице Смоковац-Матешево. Друго да ли ми имамо 1.5млрд еура до Бољара, да би тамо насред Пештера завршио аутопут. Зато је паметније за почетак направити деонице Пожега-Ариље и Пожега-Мачкат...урадити експропријацију и техничке пројекте за деонице Ариље-Бољаре и Мачкат-Котроман. Па кад се све договори са ЦГ и Босном(Реп. Србском). Кренути даље. Пут Лајковац-Ваљево направити брзу цесту, брзу цесту Г. Милановац - АП. Додати трећу траку на Дебелом брду. Спојити Косјерић на АП. Средити улице у Бајиној Башти, бар централну која иде до Калуђерских бара. Потребе су неоспорне, бољи путеви, више људских живота сачувано. Међутим као у шаху да би била добитна комбинација, редослед потеза треба бити мудар.
 
Па рече Шћепан мали, тек треба да виде са ЦГ
 
Vrh