Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650558#p650558:sv6xsq54 je napisao(la):
ricky011 » Uto Avg 20, 2019 8:50 am[/url]":sv6xsq54]Jutros daleko bolja situacija od Obrenovca do Umke, nijedan semafor ne radi, na Umci na svakom pesackom prelazu stoji policija i ceka da se skupi grupica, pre no sto zaustave na nekoliko sekundi saobracaj da ih puste da predju... 45 minuta od KT Mislodjin (8:10) do Vozdovca (8:55).
:dil: poslusali mene,sta reci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650532#p650532:3ouo9iuu je napisao(la):
Earthmoving » Uto Avg 20, 2019 7:26 am[/url]":3ouo9iuu]Joe, da do petlje Takovo, tu sam okrenuo nazad. Zapravo mislio sam da stavim snimak od Beograda, ali je sunce bilo bolje za snimak nazad ka Beogradu.

Da li si primetio ogranicenje brzine od Takova do Ljiga? Bilo je 100km/h. To je po meni cista glupost, narocito za drugi deo izmedju tunela Veliki Kik i tunela Brancic. Nadam se da su podigli bar na 120km/h.
 
у'ватили се сви на друштвеним мрежама оне табле где пише име атуопута, значи хаос. к'о да је то најбитнија ствар око тог аутопута
 
Ne slazem se u potpunosti sa prethodnim komentarom. Ja cu sigurno iz zarkova ici do Surcina. Putarine jesu skupe za nase bedne plate. Ta crkavica se uopste i ne moze nazvati platom. Ali opste je poznato da je nasim ljudima bezbednost stalno bila na poslednjem mestu. Tako da izbegavanje AP kad se pusti surcin uopste nema opravdanje.
 
Од Жаркова до Обреновачког друма 3 минута вожње, даље обилазница, па петља Сурчин.
Нема никаквог резона да вози другим путем за Чачак.

(Наравно, на форумима често наилазимо на људе који не схватају разлику између вожње са 130 км на сат и са 60 км на сат, отуд и оваква писанија)
 
Људи ,АП је пуштен . Мислим да је дефинитивно више непотребно писати о релацијама , гужви , отварању , итд . Мислим да би овде требали сада пратити радове на деоници Сурчин - Обреновац и Прељина - Пожега . Све друго је ван теме...
Такође позивам све форумаше да се више укључе на тему Обилазница око Београда као и на тему Петља Петлово Брдо када се радови наставе.
 
Niko , bolje kad se vidi koliko je mala razlika uprkos udaljavanju, kruženju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650586#p650586:3rbfwzjt je napisao(la):
Пантограф » Uto Avg 20, 2019 10:10 am[/url]":3rbfwzjt]Од Жаркова до Обреновачког друма 3 минута вожње, даље обилазница, па петља Сурчин.
Нема никаквог резона да вози другим путем за Чачак.

(Наравно, на форумима често наилазимо на људе који не схватају разлику између вожње са 130 км на сат и са 60 км на сат, отуд и оваква писанија)

Od Vera u Žarkovu do buduće petlje Surčin ima 16,8 km, odatle do Mislođina ima + 18,2 a sve ukupno do petlje Lajkovac (gde je ulivna traka sa ibarske) ima oko 73,3 (16,8 + 56,5). Dakle autoput.
Druga priča od Vera u Žarkovu , Orlovača i dalje ibarskom, Lajkovac, petlja Lajkovac oko 64 km. Ista tačka. Duži put smešnih 9 km.
 
Naziv "Koridor 11" je bio privremen/netačan/neformalan/merketinški i stojao je u naslovu da bi svi znali o čemu se radi.
Naziv "Autoput Miloš Veliki" je formalno inaugurisan od prvosvećenoblaženotočivog.
Sada se AMV isključivo koristi i zato je moj predlog u vezi naziva teme.
 
Ljudi imamo li neke slike kako napreduju kampovi u Pakovracu, Lucanima i u Markovici ? Cini mi se da smo se previse opteretili stopericama za koliko i kojim putem se stize do AP.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gugulice nema tu nista novo. Pakovrace dizu jos nekoliko zgrada, Lucani su jos na temeljima nek me isprave ako gresima,a Makrkovica je samo prosecen put do platoa za ulaz u tunel, ali nema masina,nemq nista.

Meni licno ne smeta ovo udaljavanje od teme jer mnogima znaci prolazno vreme. I ja kad budem jednom prolazila ,verov cu trqziti savet kako je tog jutra da se prodje. Kako vreme bude odmicalo tako ce i broj tih postova biti manji.
Deo do surcina se menja ,ali ne nesto drasticno znaci opis na 15 dana moze biti menjan jednom. I to neko kao Darko da objasni ,izbaci slike i tako to.
Ostalo - nema aktivnosti,na satelitu nema nista ni na delu gde ce biti tunel Trbusani. Neko rece juce da nece radovi joa barem 3 mes,a realno sta se pa počelo u decembru. Znaci vidimo se na proleće. Koliko je realno da zavrse do kraja 2021 to svi znamo. Jos tabli sa pocetkom radova nema. Mozda ako pocnu 2020 pa onda +3 godine pa da razmisljamo
 
Pocelo je asfaltiranje pristupne konstrukcije na levoj, severnoj strani. Darko ako imas vremena, mogu te povezati, pa otidji licno i obidji i uslikaj ili sa Pleckom zajedno?
 
Par strana ispred smo pominjali ovu opciju da se premosti deo od Ostruznice do Obrenovca ukljucujuci i poznato kliziste Duboka.
Meni ovo deluje kao sasvim prihvatljivo resenje (put skiciran debelom crvenom olinijom) koje bi neznatno produzilo put od na primer Sajma do autoputa A2.
Potrebni radovi dve polu petlje i oko 4 km 2+2 puta kao do Ostruznice.
Cena tog bypass moze da bude od 5-50 miliona Evra :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650633#p650633:hyi7b507 je napisao(la):
tzoran1 » Tue Aug 20, 2019 1:01 pm[/url]":hyi7b507]Par strana ispred smo pominjali ovu opciju da se premosti deo od Ostruznice do Obrenovca ukljucujuci i poznato kliziste Duboka.
Meni ovo deluje kao sasvim prihvatljivo resenje (put skiciran debelom crvenom olinijom) koje bi neznatno produzilo put od na primer Sajma do autoputa A2.
Potrebni radovi dve polu petlje i oko 4 km 2+2 puta kao do Ostruznice.
Cena tog bypass moze da bude od 5-50 miliona Evra :)
file.php
Ova varijanta ne ide preko vodoizvorišta?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650633#p650633:2dcevq57 je napisao(la):
tzoran1 » Uto Avg 20, 2019 1:01 pm[/url]":2dcevq57]Par strana ispred smo pominjali ovu opciju da se premosti deo od Ostruznice do Obrenovca ukljucujuci i poznato kliziste Duboka.
Meni ovo deluje kao sasvim prihvatljivo resenje (put skiciran debelom crvenom olinijom) koje bi neznatno produzilo put od na primer Sajma do autoputa A2.
Potrebni radovi dve polu petlje i oko 4 km 2+2 puta kao do Ostruznice.
Cena tog bypass moze da bude od 5-50 miliona Evra :)
file.php

Od ovoga nema nista. Pa oni su mogli sa jugoistocne strane Jakova da provuku trasu, ali ocigledno nisu zbog necega. E sad da li zbog vodoizvorista ili je nekome to odgovaralo, suvisno je sad da raspravljamo.
 
Evo novog klipa, deo od Lajkovca do Obrenovca. Na samom početku ima novi deo magistrale Valjevo - Lajkovac, a na 1:24 počinje obilaznica oko Lajkovca i tu se završava. Na otvaranju auto-puta gradonačelnik Lajkovca je pitao Vučka za obilaznicu oko grada, ovaj rekao da nema potrebe da se gradi, jer ionako tuda niko neće ići. :lool:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ggxo4ClU31U[/youtube]
 
Krcane hvala, nisam u Srbiji zadnja dva meseca i ne vracam se jos za mesec pa nikako ne mogu.
Videh preko satelita da se crni most vazno je da samo guraju bice ovo dobro ...
 
Čini mi se da je sad prioritet Preljina - Pakovrće i petlja Pakovrće sa većim brojem naplatnih r. (bar nekoliko privremenih) . Dosta bi doprinelo ubrzanju i rasrasterećenju saobraćaja u i oko Čačka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650682#p650682:7s15f256 je napisao(la):
Zvezdara64 » Tue Aug 20, 2019 1:32 pm[/url]":7s15f256]Čini mi se da je sad prioritet Preljina - Pakovrće i petlja Pakovrće sa većim brojem naplatnih r. (bar nekoliko privremenih) . Dosta bi doprinelo ubrzanju i rasrasterećenju saobraćaja u i oko Čačka

Apsolutno se slažem. Ne znam koliko bi bilo korisno napraviti uporednu analizu Grdelice i Preljina-Požega, tipa ukupna dužina, dužina mostova, vijadukta, tunela, prvobitni rokovi, stvarni rokovi, izvođači, čisto da znamo čemu odprilike da se nadamo u pogledu trajanja mada sam ovde umereni optimista obzirom da rade Kinezi mada i njih ima raznih.
Nadam se da će pritisak javnosti (i vijadukta u ČA) uroditi plodom pa da će prvo napasti Pakovraće i pustiti. Ako tako urade koliko bi im vremena trebalo za taj (koliko sam razumeo) najlakši deo te deonice?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650623#p650623:10i9mvht je napisao(la):
Gugulica » 20 Авг 2019, 12:47[/url]":10i9mvht]Ljudi imamo li neke slike kako napreduju kampovi u Pakovracu, Lucanima i u Markovici ? Cini mi se da smo se previse opteretili stopericama za koliko i kojim putem se stize do AP.


Sent from my iPhone using Tapatalk

прошао сам прошли понедељак поред насеља у Крстацу (Лучани), радили су премеравање терена, видим да су постављени темељи и да је асфалтирано, али зграде још нису кренуле у висину
 
Dare, ja se nadam da ovo sto rece Krcan mozete I vi da skljocnete ka Surcinu, a nadam se da ce I ona lenstina iz Gradjevinskog Foruma nesto da uradi vise, brate prodje 3 meseca on jos ne snima dronom, ne znam sta ceka. A bdala, pusti... ;)
 
Vrh