Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

MiraC":3nunvyq6 je napisao(la):
A sta radi taj Unipromet?
Metalnu konstrukciju oko puta :)
Iz Čačka je firma, oko 2-3.000 zaposlenih.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
Sad mi se ceo muski deo foruma smeje jel da?

Rade li oni ograde protiv životinja? Nek ih i pritisnu,tako i treba , svaka ograda je bitna,ako na tu konstrukciju mislis.
A i da ti kazem - 2000 zaposlenih pa svi po 10 metara ograde da postave pa ce zavrsiti,sve da ih isteraju da rade :lol:
 
MiraC":15fd2jyi je napisao(la):
Sad mi se ceo muski deo foruma smeje jel da?

Rade li oni ograde protiv životinja? Nek ih i pritisnu,tako i treba , svaka ograda je bitna,ako na tu konstrukciju mislis.
A i da ti kazem - 2000 zaposlenih pa svi po 10 metara ograde da postave pa ce zavrsiti,sve da ih isteraju da rade
Ja sam ranije nislio danproizvode ventilatore. A još sam rođen u Čačku. Tek sam skoro skontao da oni prave ograde :)

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Ne znam da li imaju u Srbiji konkurenciju al svu ogradu su oni radili na putevima u skorije vreme.

Poslato sa EML-L29 pomoću Tapatoka
 
MiraC":x0nmggbe je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647687#p647687 je napisao(la):
pwl » Ned Avg 11, 2019 7:38 pm[/url]":x0nmggbe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647686#p647686 je napisao(la):
MiraC » Ned Avg 11, 2019 8:31 pm[/url]":x0nmggbe]Stara Mo,a jesi li se vozao dalje,do Preljine? Da li su i tamo podigli ogranicenje sa 120 na 130 na sat?
Da li ce da funkcionise ono merenje prosecne brzine,govorili su o tome da odmah ide kazna ako je prosecna brzina veca. Dal je to igde uvedeno i hoce li ovamo do Obrenovca biti?
Neće meriti prosečnu brzinu odmah svakako.

A i 100% neće seckati i računati ukupno vreme prolaska ako 20 km voziš 100, 20km voziš 120 i ostalo 130. Već će cela deonica da se tretira kao 130kmh bar što se tiče kažnjavanja.
E hvala puno na odgovoru.
Gledala sam davnih dana na tv ,to se.meri od rampe do rampe,a ( osim Babicevog idiota od vozaca) svi tu npr idu polako, pa i pred izlazak naravno svi koče, a uzima se prosek dq si celu deonicu vozio 120ili 130 na sat.
Moralo bi zaista da se jako brzo vozi pa da to prekoračis,a presretaci su tu da neko ne vozi kao lud ,pq napravi pauzu da bi izgledalo da je vozio sporije.
Nije ova deonica ,barem do Dici, nesto bas za neko divljanje.
I ,mozda sam matora pa zato tako mislim, ali tih par min koje cete uštedeti nisu vredne tolikog rizika.
Ako u tunelu stoji 80 jel to malo?! Ako je ogranicenje 120 ma kako dobar auto bio nema potrebe voziti 160 .

Prosto onako me zanimalo ,mi sigirno necemo preci tu normu . :lol: Samo kad nije 40 na sat duz Ibarske ,sve drugo je bolje.


Pozdrav Miro, ja zivim u Nemackoj gde uglavnom imas po 3 trake plus zaustavnu tako da je do 160 ok, realno neka brzina koja je okej je do 140-150, kod novijih kola ti nemas osecaj da ides tako brzo, medjutim u Srbiji su ljudi jako losi vozaci, jer pre svega nemaju taj saobracajni bonton tako da u Srbiji definitivno treba 130 max. Previse je neizivljenih bu**** tu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@Ivchonny, malo mi lakse sad ,a stvarno je smesno da je tako velika firma ,još iz Cacka ,a ja npr nisam ni cula za nju. Ali eto,covek uci dok je ziv.

@Gvb hvala na pojasnjenju. Sve mi u mislima taj nesrecni fazan koji je izleteo na AP :shock: bre to moze da bude zeznuto, a morala bi ograda biti bas visoka. I kako pri 120 na sat da pratiš leti li nesto ili da neka druga divljac ne iskoci posto rece @ stara Mo da imaju znakovi. Ta ograda je jedna od bitnijih stvari.

@ markoni1 sve se slažem, samo bih dodala i da je kod nas prosecno vozilo starije od 10g,a mnogi ni to ne uzimaju kao jedan od razloga zasto ici sporije. Lepo si to rekao 130 i svi mnogo bezbedniji. A i voznja je prijatnija,malo vidis i predele. Mozda je u inostranstvu ,sa vise traka ,to drugacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647597#p647597:1w5scl6s je napisao(la):
Kurogane1 » Ned Avg 11, 2019 11:58 pm[/url]":1w5scl6s]Ovo me zbunilo .
file.php

Zaista ne mogu da razumem ne profesionalizam pojedinih novinara! Jos u vreme Velje Ilica i onih cuvenih pregovora o koncesiji sa Spancima, bili su zavrseni idejni projekti i znala se u metar svaka deonica!
TRASA OD OBILAZNICE BEOGRAD DO BOLJARA JE DUGA 259KM!
Ovde na ovom prethodnom prikazu je u potpunosti izostavljena duzina deonice od Preljine do Pozege od 31km i onda dobijamo ovu totalno pogresnu cifru od 228km! :bash:
 
msksim1":2ddsyus7 je napisao(la):
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/3620469/koridor-11--put-koji-spaja-prestonicu-i-ustanicki-kraj.html

Nadam se da ce GM dobiti izlaz sa po 2 trake do petlje Takovo. Ovo je velika sramota za grad jer grad ima 8 veoma jakih privatnih firmi koje mogi da daju po milion i koje imaju cistu godisnju dobit od preko 20 miliona evra neto. Samo metalac i tetrapak mogu da urade celu saobracajnicu.
Da baš šteta za GM,juče sam prošao preko Klatičeva do GM i koliko vidim teren nije pogodan za neku industrijsku zonu i teško da će se grad širiti ka autoputu mada bi turistički imao veće šanse jer su predeli prelepi.

Mada sva ova pisanja o spajanju pojedinih gradova i autoputa sada treba gledati kroz predizbornu prizmu.
046e31734b24c0fa6b54cf14d97f572a.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647789#p647789:28r05vzg je napisao(la):
KrCan » Mon Aug 12, 2019 12:35 am[/url]":28r05vzg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647597#p647597:28r05vzg je napisao(la):
Kurogane1 » Ned Avg 11, 2019 11:58 pm[/url]":28r05vzg]Ovo me zbunilo .
file.php

Zaista ne mogu da razumem ne profesionalizam pojedinih novinara! Jos u vreme Velje Ilica i onih cuvenih pregovora o koncesiji sa Spancima, bili su zavrseni idejni projekti i znala se u metar svaka deonica!
TRASA OD OBILAZNICE BEOGRAD DO BOLJARA JE DUGA 259KM!
Ovde na ovom prethodnom prikazu je u potpunosti izostavljena duzina deonice od Preljine do Pozege od 31km i onda dobijamo ovu totalno pogresnu cifru od 228km! :bash:

Mnogo nelogičnosti na toj slici. Kako Virpazar - Đurmani 11 km? Sa sve tunelom Sozina, to je nemoguće. Druga stvar, Đurmani nisu Bar. Ima oko 12 km do Bara, a to je slepo crevo. Treba obići Sutomore gde se po sat vremena putuje za par kilometara. Jedino ako misle da buše ona brda okolo i da naprave vijadukt, a to bi koštalo.
 
Opširan prilog i intervju na Jutarnjem programu RTS od 7:33 pa skoro do sada. Nisam pogledao pažljivo ali ću vratiti kasnije da vidim.
 
Evo video tutorijal uključenja na autoput.

Napomena ovaj plavi kontejner i ograda se sklanja danom puštanja autoputa.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6EF5UR94EJE[/youtube]
 
Mo, koristan tutorijal, ako hoces da editujes da ti bude snimak preko celog ekrana ukucas [YouTube]link[/YouTube] samo stavi link koji u sebi nema youtu.be nego youtube
A ovo oko veze za Gornji Milanovac, to se vec godinama prica...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611885#p611885:3ee05a7t je napisao(la):
nikolino » Sre Mar 27, 2019 1:16 pm[/url]":3ee05a7t]
Pre mnogo godina, kada je krenula ideja o AP, pricao sam svojoj baki kako cu moci lako da joj dodjem kada se zavrsi AP. Trajalo je to, onda je cekala i evo je sad u 87. godini. Zvala me da dodjem da me vidi jos jednom. Moram otici pre Juna, ne smem da rizikujem, ne znam da li ce docekati da se zavrsi najtezi AP u svetu pa i sire.
Pisao sam nekad o svojoj baki sa sela kojoj sam odavno obecavao "sad cu dolaziti cesce, samo da zavrse ovaj autoput". Cekalo se godinama, baka sve starija, mrtva trka je bila, baka vs autoput i baka je u fotofinisu popustila. Posetio sam je ovog vikenda, ali ne u selu, vec u bolnici :( u selo se vise nece vracati, a u njemu vise nemam nikoga. AP ce mi znaciti da odem i do roditelja. Roditelji, drz'te se bar vi, dolazim za neki dan novim AP!
 
Juče sam izmerio prilaz preko Surčina i Boljevaca, pa preko "toplovod" mosta u Obrenovcu.

U idealnim uslovima od kružnog toka u Vojvođanskoj do izlaza sa mosta kod TENT.a treba 36min! Ovo su idealni uslovi (nedelja, 7h ujutro).

U realnim uslovima računajte bar još 10-15min (sve do Jakova je redovno gužva). Plus, prolazak kroz Obrenovac do ulaza na A2 uzima bar dodatnih 10min. Drugim rečima, ovaj pravac mislim da neće moći ispod 1h, sve dok ne proradi petlja u Surčinu i deonica kroz Srem.
 
Mogu da zamislim kakav ce krkljanac da nastane kada puste autoput. Usko grlo u Obrenovcu , Baricu i Umci bice katastrofa. Vrlo brzo ce se ljudi vratiti na magistralu i ukljucivati kod Lajkovca jer ce shvatiti da im dodje na isto.
Jednostavno je ljudi, Beograd ce da profunkcionise tek kada naprave autoput ili motoput od Zarkova preko Petlovog brda i Lipovacke sume do iza Vranica i Drazevca i tu ga prikljuce na ovaj novi autoput. Sve drugo je smesno. A ova deonica je relativno laka jer je vec trasa ucrtana kroz livade i sume bez naselja
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647854#p647854:2be4ri26 je napisao(la):
biciklista » 12 Aug 2019, 11:19[/url]":2be4ri26]Mogu da zamislim kakav ce krkljanac da nastane kada puste autoput. Usko grlo u Obrenovcu , Baricu i Umci bice katastrofa. Vrlo brzo ce se ljudi vratiti na magistralu i ukljucivati kod Lajkovca jer ce shvatiti da im dodje na isto.
Jednostavno je ljudi, Beograd ce da profunkcionise tek kada naprave autoput ili motoput od Zarkova preko Petlovog brda i Lipovacke sume do iza Vranica i Drazevca i tu ga prikljuce na ovaj novi autoput. Sve drugo je smesno. A ova deonica je relativno laka jer je vec trasa ucrtana kroz livade i sume bez naselja

Ako je vremenski isto ići na autoput i na ibarsku uvek bi uzeo autoput pošto je ispod crte jeftinije.

A i taj krkljanac će biti privremen dok ne otvore ostatak do Jakova.
 
Mislim da će krkljanac biti u dobroj meri dok se ne počne, a onda i završi veza sa J.Gagarina/Vojvođanskom. Procenjujem da će većina saobraćaja do tada ići kroz Surčin, koji je i ovako potpuno zakrčen većim delom nedelje.
 
Ja uvek potrosim vise goriva autoputem i plus putarina, tako da ne verujem da ispadne jeftinije. Bez obzira na to, uvek biram autoput jer je bezbedniji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647906#p647906:3gvizwtd je napisao(la):
Gugulica » Pon Avg 12, 2019 1:50 pm[/url]":3gvizwtd]Tunel Brancic i legendarni Gvozden Nikolic :)
https://youtu.be/EylZYJyhMNs


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ovo je carski!
Beogradski novinarski pozeri mogli bi štošta da nauče o novinarstvu od Iron Man-a :)
 
Reportaza ko Gotthard da su prokopali jbt. Neka bizarna ceremonija otvaranja kao u Svajcarskoj bi bas legla.
 
Nema trunke cinizma, jako mi je drago da se otvara tunel i cela saobracajnica. Verovatno se smisao posta gubi ovako tekstualno.

Cak je sala vise pala na racun Svajcarske.
 
Vrh