Evo zasto nemamo vozaca u F1: nisu to vozaci koji voze brzo i bezbedno i imaju jake automobile. To su bahati a nesposobni vozaci sa slabijim automobilima. Jer primitivna jedinka svoju nadmoc i lecenje kompleksa pokazuje na taj nacin. Bahatom voznjom, ponizavanjem drugih na poslu, na ulici i sl. A isti takvi ismejavaju slovenace i auatrijance koji idu na spavanje rano, gde se sve zatvara rano i gde nema lecenja kompleksa na drumu. Sta da vam kazem kad je uslov za jedan posao na koji sam konkurosao i sto je najgore ispalo primljen sam, da se pije. I da se vozi pod gasom. I taj koji mi je to rekao se sam slupao i nije mu bilo dosta i opet pije. Naravno da drzava mora da sredi infrastruktutu i popravi puteve, izgradi nove, uradi saobracajne znake kako treba. Zasto ne zaposle vise presretaca ili policajaca? Postalo je nebezbedno izlaziti na ulicu i put u zadnje vreme, definitivno. Nazalost ne mozemo spreciti strance da voze odmorni i da voze bezbedno ali ove godine, 90 posto poginulih su nasi ljudi nasom krivicom a mali je broj stranaca koji su izazvali nezgode na AP. Ibarska magistrala mora imati barem 6 patrola na deonici od Beograda do Cacka. Minumum 6. I za brzinu i za pojas i za sve. I kamere duz cele deonice. Ima vise tipova bezobraznika u saobracaju: tatin sin, gazda, direktor, mlad napaljen klinac koji je tek polozio, neki dzek sto glumi mafiju i nekog zestokog momka i na kraju ljudi koji voze kante i traktoristi i sl. Sve u svemu, nula kultura i bezbednost u saobracaju. E zbog takvih stradaju ljudi koji propisno voze, koji koriste pojaseve i decija sedista. Izvinjavam se sto ovako pisem i odoh u off ali preteralo je svaku meru. Zasto nije bilo zive duse na gradilistu uz rudnik? Pa naravno kako da radnici rade po vrucini a nece da im plate nocni rad. I sad se ceka da padne temperatura a za to vreme guzve