Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I zadnji detalj za ovo javljanje je sa drugog nadvoznjaka, pogled ka Lajkovcu, zumirano u daljinu. Ovde se vidi taj grejder koji Mira spomenu. Zapravo, na srpskom bi se ta masina mogla nazvati ravnač jer je njen glavni alat daska sa donje strane, na sredini masine, koja ravna podlogu, u ovom slucaju kamen. Inace ta daska moze da se okrece I podize da cak radi kosine iznad visine puta (npr brdo pored puta), koje zovu škarpe (valjda od scrape-derati, grebati). Sem te srednje daske kao glavnog alata ravnač/grejder često je opremljen I nožem napred, koji gura materijal slicno buldozeru, kao I riperima nazad (tj oračima za zemlju, uglavnom sa 5 zuba koji se zarivaju u zemlju iza mašine) isto kao sto moze imati I buldozer. Medjutim, buldozer je za guranje I oranje mnogo jaci od grejdera jer sa gusenicama ima mnogo jacu vucnu silu od grejdera koji ima tockove. A buldozer uglavom ima I manje zuba iza, jedan ili tri. Ali za slabije zahteve, I grejder se moze koristiti za ove dodatne poslove sem njegovog glavnog posla - ravnanja.
Na slici, u pozadinskom delu, vidimo da je materijal postavljen I utaban ravnomerno, ali fali jos oko 1 metar visine materijala jos pre asfaltiranja. Sa onom gomilom kamena nedaleko, ovo parce moze biti za 2 sedmice popunjeno, bar ovom krupnijom frakcijom kamena, I onda uskoro nakon toga spremno za asfaltiranje. Prednji deo slike deluje da ce jos brze biti gotovo nasipanje kamena, nego deo iza.
 
Прочитах интервју квазиминистарке и поново ми је потврдила своје улизничко понашање. Уместо да проба све да би се саобраћај одвијао током сезоне аутопутем, остављајући не тако важне детаље као што су одморишта, озелењавање и слично, за касније, она и њене колеге својим неодговорним понашањем су потпуно одговорни за све саобраћајне несреће и жртве на Ибарској, као и за умањење пуњења буџета. Срамота. Огадили би и печење гладном.
 
Gladam na satelitu na mostu rade poslednje polje.
Koga briga Gringo ....
 
... gledao i ja malopre današnje snimke - ala se žute glineni sektori :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628156#p628156:2jhveib9 je napisao(la):
vlasta » Čet Jun 06, 2019 7:18 pm[/url]":2jhveib9]... gledao i ja malopre današnje snimke - ala se žute glineni sektori :(
Nisu hteli da ih asfaltiraju po ovom kisnom vremenu :D
 
Jel moze neko da mi kaze naziv ove "skalamerije" i kako ona uopste funkcionise ili neki youtube snimak bi bio koristan :)

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627951#p627951:2c4oatmg je napisao(la):
Darko78 » Čet Jun 06, 2019 10:23 am[/url]":2c4oatmg]Evo Vucic najavi otvaranje za mesec-dva ( kaze nije vazno kad)pa onda spomenu septembar jedino čvrsto garantuje do nove god Surcin-Obrenovac.
Pa taj je put jedini on potpisao, tj ugovorio, zato i garantuje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628181#p628181:q2tr6il9 je napisao(la):
bobcha78 » Čet Jun 06, 2019 9:00 pm[/url]":q2tr6il9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627951#p627951:q2tr6il9 je napisao(la):
Darko78 » Čet Jun 06, 2019 10:23 am[/url]":q2tr6il9]Evo Vucic najavi otvaranje za mesec-dva ( kaze nije vazno kad)pa onda spomenu septembar jedino čvrsto garantuje do nove god Surcin-Obrenovac.
Pa taj je put jedini on potpisao, tj ugovorio, zato i garantuje
Ugovorili su i rekonstrukciju glinene ,pa pojeo vuk magarca.

Kada je zapravo pocela gradnja ovog dela? Nasla sam ovaj clanak
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... _id=792723
2013 su bili pripremni radovi,sad 2019 i nije jos tunel gotov.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628181#p628181:33d1bzrb je napisao(la):
bobcha78 » 06 Jun 2019 09:00 pm[/url]":33d1bzrb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627951#p627951:33d1bzrb je napisao(la):
Darko78 » Čet Jun 06, 2019 10:23 am[/url]":33d1bzrb]Evo Vucic najavi otvaranje za mesec-dva ( kaze nije vazno kad)pa onda spomenu septembar jedino čvrsto garantuje do nove god Surcin-Obrenovac.
Pa taj je put jedini on potpisao, tj ugovorio, zato i garantuje

Nemoj samo on vise da bilo sta garantuje! Samo 19% onoga sto izgovori je istina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628183#p628183:1nbfmj3l je napisao(la):
MiraC » 06 Jun 2019 09:03 pm[/url]":1nbfmj3l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628181#p628181:1nbfmj3l je napisao(la):
bobcha78 » Čet Jun 06, 2019 9:00 pm[/url]":1nbfmj3l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627951#p627951:1nbfmj3l je napisao(la):
Darko78 » Čet Jun 06, 2019 10:23 am[/url]":1nbfmj3l]Evo Vucic najavi otvaranje za mesec-dva ( kaze nije vazno kad)pa onda spomenu septembar jedino čvrsto garantuje do nove god Surcin-Obrenovac.
Pa taj je put jedini on potpisao, tj ugovorio, zato i garantuje
Ugovorili su i rekonstrukciju glinene ,pa pojeo vuk magarca.

Kada je zapravo pocela gradnja ovog dela? Nasla sam ovaj clanak
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... _id=792723
2013 su bili pripremni radovi,sad 2019 i nije jos tunel gotov.

E moja Miro, budi srecna ako 2025. godine bude gotovo do Pozege!
 
Super slike Pancevca sa mosta. Kolko vidim ostao jos samo jedan, zadnji segment :) Sto se uklapa u ono sto su mi pre par meseci iz Gradienta koji isporucuje beton za most rekli da planiraju u junu da zavrse njihov deo posla. Aonda prelaze u Lucane, I novih milion ili kolko kubika betona tamo.
Zanimljive su I ove trake na mostu :)
Sto se tice glinene, da rezimiram, od 4 dela koja su slikana , 3 su u dobroj dinamici, a jedna u zaostajucoj. Naime, deo kod Paljuva je odlican, deo kod drugog nadvoznjaka blize isto solidan, deo dalje ka Lajkovcu malo manje al opet pristojan, a najzaostaliji je deo kod odmorista gde fali jos 1-1,5 metar visine kamena, a ni sadasnja podloga nije ravnomerna kao da jos nesto cackaju. Za ostalih 0,5-1km ne znam. Po meni dakle te 3 mogu biti gotove kraj juna/pocetak jula, a ona kod odmorista je pitanje, treba je uslikati ponovo za 2-3 sedmice da vidimo kakav je trend.
Bez obzira sta pricaju politicari, ja sam danas stekao utisak da tamo sad ozbiljno rade, pa sam optimista da ce dalji radovi ici mnogo brze od mrcvarenja zadnjih pola godine. Tesko da ce zavrsiti sve do Vidovdana, ali iz vidjenog se nadam da ce to sad ici mnogo brze, I ocekujem ozbiljne rezultate I napredak za sledece 3 sedmice ako bi se tad ponovo uslikalo I uporedio napredak.
 
Jucerasnje slike sa Obrenovacke petlje.
Prvo slike kada se ide iz pravca Barica ka Obrenovcu, kruzni tok, iza koga je strelicom oznacen buduci nadvoznjak i uspon ka njemu. Kada se nastavi dalje ka Obrenovcu sa leve setrane na sledecim slikama trup nadvoznjaka, iskop posle nadvoznjaka koji jos nije podignut zemljom kao uspon pre nadvoznjaka, i zadnja slika nadvoznjak nazad, kada se gleda sa suprotne strane iz pravca Obrenovca. Dakle ovo je sve kako izgleda sa leve strane kada se iz Barica ide ka Obrenovcu, i tice se buduceg nadvoznjaka lokalnog puta Obrenovac-Baric preko autoputa.
 
Na sledecim slikama isto to mesto, petlje Obrenovac, kada se iz Barica ka Obrenovcu gleda sa desne strane. Na prvoj slici se vidi stavljanje greda za petlju Obrenovac, gde je dobar deo vec postavljen, a na drugoj autoput koji ovde treba preseci sadasnji put i proci ispod buduceg nadvoznjaka. Znaci prvo je potrebno zavrsiti nadvoznjak, prebaciti saobracaj na njega, da bi moglo ovo parce autoputa Surcin-Obrenovac da se poveze sa zavrsenim delom ka Ubu.
 
Na sledecim slikama je petlja Surcin, slicne kao Moove slike.
Na prvim slikama dole je obilaznicom, kada se gleda sa desne strane iz pravca Dobanovaca ka Ostruznici, most autoputa koji rpelazi preko obilaznice i ide ka petlji Surcin. Desno, paralelno sa autoputem se nedaleko nalazi pruga preko koje jos nisu stavljene grede mosta kojim bi autoput trebao preci preko nje. Kolko vidim, fali jo[ jedno 6-7 polja greda da bi se ovaj dugacak most preko obilaznice i pruge premostio. Verovatno jos oko 2-4 meseca.
 
Na sledecim slikama je isto mesto kada se gleda sa leve strane, ka Novom Beogradu, tj ka petlji Surcin gde je iskljucenje/ukljucenje na Koridor 11. Materijal deluje da je nasut skoro do visine mosta. Sledi spajanje greda sa zemljanim delom.
 
I na zadnjim slikama, posle mosta K11 preko obilaznice je ukljucenje/iskljucenje sa beogradske obilaznice na K11, Ovde je ostala jos leva strana mosta, ali deluje da ce ubzo obilaznica i tu biti premoscena. Takodje, ovde se sa leve strane pored mosta vidi da nasipanje pored mosta materijala nije poceto. Logicno bi bilo da im je prioritet da se na prethodnim slikama premosti obilaznica i pruga da mogu da lakse teraju preko masine, materijal, ljude sve do Obrenovacke petlje tamo i nazad, a ovaj manji deo petlje je da kazem slepo crevo, tj nije tolko prioritetan.
 
I na kraju podatak da je od Surcinske petlje do centra Uba (obilaznica-Umka-Baric-Obrenovac-Ub) sadasnjim putem juce trebalo oko 65 minuta. Kada se zavrsi ovaj deo autoputa od Surcina, duzina ce biti oko 40km i trebace oko 25-30 minuta (do petlje Ub plus 5 minuta od te petlje do centra Uba). Znaci vise nego duplo brze. I naravno mnogo lakse za voznju.
Inace od centra Barica, do blizu kruznog toka ispred autoputa gde pocinje sada ovaj deo autoputa kod Obrenovca, znaci u duzini od oko 2km se presvlaci asfalt. Trenutno je na tom pozetu skinut asfalt, i glodalica izgleda da ide i dalje ka Dubokom (deo gde pocinje kliziste sa strane Barica). Dakle, deluje da ce ovde biti presvucen nov asfalt kroz ceo Baric za verovatno oko 3 sedmice kad su i mislili da ce pustati autoput tu iza.
 
Hvala @Pančevac013, @Earthmoving i ostalima za slike i trud da nama ostalima docarate kako teku radovi.
Vama ostalima, koji ste kivni zbog kasnjenja jedan savet... Zapamtite sve ovo do izbora, objasnite i komsiji, rodjaku... Mozda i sa nekim novim pogresimo, ali bar da ne ponovimo istu gresku.
 
Zemljani jesi zapamtio za koliko si stigao od petlje Surcin do kruznog kod ukljucenja na autoput kod Mislodjina.
 
Veliko hvala i od mene za ove slike i trud,hvala! U utorak smo mi prosli ovim delom gde se pravi ta petlja Surcin , a da sam tek kasnije shvatila o cemu je rec ( provincijalci). Ima radnika dosta i impresivno izgleda i iz daleka i kad se prolazi ispod.

Pa dobro,posto nismo sigurni da ce tunel i glinena biti do kraja godine spremna za upotrebu ( ne salim se) nek makar puste Ub - Surcin da nekome bude lakše.

@bokili84 - do Pz ko zna kad ce zavrstiti ,kakva 2025?! Po ovom sad i 2030 i opet nismo sigurni, a do tad ko zna kakve ce biti prilike u zemlji ,ne verujem da ce ovome biti kraja. Nego,kaf bi do Pakovrace uradili ,da nam bude lakše pa kad sve stane sa radovima nakon 15ak godna da makar odatle idemo na AP. Doduse i tu ima jedan tunel,ko zna kakva je tu geologija ,odroni ,voda,koliko ce tu trebati za osvetljenje da se uradi....
 
Vrh