Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)


Privremena naplatna na odmoristu kod Piromana mozda StaraMo da objasni.
 
Darko78":gtotsqk6 je napisao(la):

Privremena naplatna na odmoristu kod Piromana mozda StaraMo da objasni.
Ajde da se našalim a u svakoj šali ima malo šale a to je da će po svoj prilici ta privremena možda ostati stalna uz neke izmene kasnije kada se pusti saobraćaj ili ti prostim rečnikom Obrenovčani imaju razlog za slavlje...
 
Bilo bi lepo ali sto prave onu kod Jakova da ne stavljam slike i nju grade
 
Konacno normalna vest i bila je cista glupost čeona naplatna u Jakovu i onda bocna u Obrenovcu.
E za ovo ih treba stvarno pohvalit.
 
Samo još da objasnimo gradjanima Mladenovca i Sopota i Grocke ili onima koji tamo imaju vikendice i prijatelje zašto oni moraju da plaćaju put od i do Slavije a gradjani Šimanovaca,Dobanovaca,Batajnice,Banovaca,Stare i Nove Pazove, Obrenovca,Bariča,Surčina ,Jakova itd ne plaćaju i je čekaju u redu...Grad Beograd po novom statutu ponovo uvodi prigradske i gradske opštine ali ove prigradske očigledno se dele na manje i više prigradske.
 
Hoće li onda neka buduća petlja Jakovo biti na putu Jakovo-Boljevci, ili i dalje stoji da će biti kod onog prvog nadvožnjaka iz pravca Surčina?
 
Tender je raspisan za petlju bliže Surčinu,u svakom slučaju ovo će biti prelazno rešenje dok ne uvedu onu naplatu za teretna vozila na obilaznici i magistriralama jer sa ovako pozicionairanim ČNS i novim cenama putarine imaće ogroman odliv vozila na pravcu Obrenovac Šabac i takodje BGD-ČA(primer putarina do Čacka za veci kombi,manji kamionet ili bus biće oko 3,000 dinara u oba pravca) $to će postati svojevrsni načina da vozači zarade nešto preko plate ili pak da sami prevoznici ušteede.
 
Ovo je super vest ako je tačna. Konačno da neko razmišlja. Povecavaju putarine 12% pa nece propasti ako ljudi od Obrenovca budu do grada isli bez placanja. I naravno, nepravda I greska za Mladenovac I okolinu sa naplatnom Vrcin, umesto posle skretanja za Mali Pozarevac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628854#p628854:3smo3ld0 je napisao(la):
StaraMo » 09 Jun 2019 09:56 pm[/url]":3smo3ld0]Samo još da objasnimo gradjanima Mladenovca i Sopota i Grocke ili onima koji tamo imaju vikendice i prijatelje zašto oni moraju da plaćaju put od i do Slavije a gradjani Šimanovaca,Dobanovaca,Batajnice,Banovaca,Stare i Nove Pazove, Obrenovca,Bariča,Surčina ,Jakova itd ne plaćaju i je čekaju u redu...Grad Beograd po novom statutu ponovo uvodi prigradske i gradske opštine ali ove prigradske očigledno se dele na manje i više prigradske.

Ja ovu logiku ne razumijem, nije ovo gradska saobracajnica pa da Beogradjani budu "privilegovani" zasto da ne plaćaju Obrenovčani a plaćaju Čačani?

Po meni svi trebaju da plate autoput. Al ajde.... :violina:
 
Beogradjani nisu privilegovani, naprotiv. U svakom mestu u Srbiji ljudi su bogatiji u odnosu br stanovnika : m2 puta , u prevodu protocnosti saobracaja. Zato su u Beogradu najveci zastoji I najvece gubljenje vremena I najvecih guzvi u saobracaju nego igde drugde u Srbiji (sem mozda na granicama). Ako bi im oduzeli I autoput kroz grad I zahtevali da stanovnici Mladenovca, Zvezdare, Grocke... idu Smederevskim putom za grad ili da placaju autoput, to bi bila jos gora situacija no sad.
Sto se tice Cacka, on ce biti u boljoj poziciji sto se tice autoputeva nego Beograd, jer Beograd ce imati 4 izlaza autoputa+1obilaznica, a Cacak sada ima 1+1se gradi ka Pozezi+1za Kraljevo je u skorom planu (Preljina-Pojate). Znaci Beograd ce imati vise, ali Beograd ima 15 puta vise stanovnika, sto u srazmeri znaci manje. Stanovnik Cacka za sat vremena moze da stigne I 100km daleko, a stanovnik Beograda, usled siromastva infrastrukture na broj stanovnika koje stvaraju guzve, nema sanse da se probije toliko daleko usled gradskih guzvi I izadje iz grada tako brzo.
Ja navijam da se svi gradovi razvijaju, ali najvece guzve u Beogradu pokazuju da je upravo on najsiromasniji po infrastrukturi I najvece usko grlo.
 
Ne razumem se bas,ali očigledno nema utvrdjenog pravila za te rampe i naplatu putarine .
Ako je to tako,onda i onaj koji udje na AP u mestu Pakovrace ,a izadje u Preljini ne bi trebao da ima naplatu putarine? O istom mestu je reč,a zeli da obidje njihovu obilaznicu,smanji guzve. Iskreno ,treba napraviti neki sistem,pa ako neke opstine ne placaju u okviru Bg ,onda je logicno da ne placa niko sa teritorije grada. Ili upravo ovako,na nivou citave zemlje doneti propise.
Ali to je sad i za onu drugu temu o vinjetama....
 

Ovo je kod nadvoznjaka za jezero ( Earth slikao pre nekoliko dana ) prema satelitu leva je pod asfaltom.
 
Не држите ме за реч, али грађани Младеновца пошто живе на територији града Бегорада са неком потврдом могу бити ослобођени плаћања на деоници Врчин-Мали Пожаревац, или можда добијају неки повраћај новца, сад нисам сигуран.
 
Tacno Dare, kao sto sam u cetvrtak napisao, ovaj deo je tada bio spreman za asfaltiranje, iza je cekao valjak za asfalt, a i dok sam tamo stajao nacuo sam sefa kako spominje radnicima neki dodatan rad u subotu i nedelju, pa sam pretpostavio da je oko toga. A i vec tada se videla asfaltna proba na spojnici starog asfalta i dela gde ga je trebalo sad postaviti (na slici sa leve strane). Ali posto sam puno postovao tada pisao, nisam zeleo jos vise detaljisati i hipotetisati, ali sve se uklapa. Zato i kazem, ovde vise trenutno treba verovati svojim ocima kad ce sta biti asfaltirano, a ne politicarima i svemu sta se prica. Jos jednom kazem, mislim da su radovi ubrzani (da ne ulazim sad u detalje, na proslim stranama sam objasnio zasto to mislim), a najkriticnije sa rokovima mislim da je deo kod odmorista jer tu jos fali najvise da se naspe.
I da se nadovezem na svoj prosli post, jes da je malo off, ali ukratko, podatak koji potvrdjuje ono sto sam gore pisao, a to je da kupci stanova u Beogradu uglavnom nisu Beogradjani (jer Beogrdjani uglavnom nemaju para za to, sto je isto pokazatelj ko je privilegovan, ko nije i sl). Ljudi van Beograda cesto imaju pogresnu predstavu o tom gradu, na osnovu par slika sa Pinka i sl, mosta na Adi, delova Novog Beograda, Vracara ili centra, kao i 5% ljudi koji tu imaju pare, ali ne vide da je to mamac da dodju kao jeftina radna snaga i da ih tu strpaju u kavez od nekih 40-50 kvadrata, i da rade bez slobodnog vremena, za puko prezivljavanje i velike troskove (tipa infostan, pretrpan gradski prevoz u koji cesto ne moze ni da se udje a karta za par km u toj presi kao negde gde lepo sedis i vozis se 3 puta duze van grada, pola dana u prevozu itd...) koje namece vlast da im se puni kesa. https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1552955
 
Da Earth ali jedno zatvore drugo otvore evo na Lajkovackoj petlji skinuli dobar deo asfalta .Samo da ne bude jos ovoga skidanja.
 
Da, Dare, u pravu si, sada kada je konačno sunčano se vidi da ima nekih razlika iz vazduha na Lajkovačkoj petlji u odnosu na pre mesec dana. Ne vidi se tačno šta je skinuto, i da li je gotovo ili se ide dublje, ali sva sreća da je to dužine svega par desetina metara. Takođe, ima nešto i na samoj petlji ali to je na isključenju, ne na autoputu, to je moguće (ako se želi) prevazići da se autoput pusti a ta petlja ako kasni da se otvori naknadno, ne mora ceo autoput da čeka zbog jedne petlje, ima okolo privremeno petlja Ub I Ljig da se privremeno koriste.
Na drugoj slici je mapa glavnih tačaka koje se rade na glinenoj, ima ih oko 5, od toga 4 su slikane u četvrtak, a jedna ne. Od tih 5, na broju 1 je ono što se sada tamni i čini kao da je krenulo stavljanje asfalta koje Dare pomenu. Najzaostalije trenutno mi se cini na broju 3. Takođe, obeleženi su i nadvožnjaci, ako neko želi da prođe i slika sa njih u sledećem periodu.
 
Nažalost, izgleda da su u proteklih mesec-dva, otvorene i ove dve sumnjive tačke. Jeste da su jako kratke, možda po par desetina metara svega, ali loše je što su tek skoro otvorene.
 
Lepo uradjeno, i onaj ko ne prati temu redovno moze se sad odlicno snaci.
Mogao bi Krcan odnekud iskocit ako sam ga dobro razumeo da dolazi posle RG. Ako ga Nole nije izbacio iz sedla.
 
I samo da dodam za buduce pracenje slika sa satelita, posto pretpostavljam da ce sad biti vedrije pa ce vise moci da se tako prati, tamo gde vidimo crvenkastu boju, tu je tek nasipanje donje krupnije frakcije u trup autoputa, gde vidimo belu to je gornja sitnija frakcija (kao sto i slika ispod pokazuje boju tih materijala koji ugradjuju), a gde vidimo sivo to je vec blizu ili pod nekim slojem asfalta. Crveno - lose, belo - bolje, sivo - odlicno :D
 
Cemu onda kraj leta kao rok? Bas mi nije jasno. Opet su pokazali da ma koliko se o tome govorilo nema parcijalnog puštanja, znaci glinena mora biti gotova. Ako se jos nesto naknafno raskopava nema sanse da to sve odrade do septembra, cemu onda rok od nekih 2mes( ovo sto si označio Earth je malo,valjda to nije problem). Mozda je problem u naplati putarine,ali se moglo u pocetku ici bez naplate ,a kad zavrse sistem i sve nek napalcuju kao sto je @ Stara Mo govorio.
Cak i za onaj odron ispred tunela ne treba valjda ceo jun jul i avgust
Earth je jednom objasnio- od pocetka asfaltiranja pa do zavrsetka svega na AP treba nekih mesecak dana.
Ok,te guzve oko Umke,ali cak i da je to razlog - ko ide na more ,Zlatibor ima mogucnost da isplanira polazak ,da ako su guzve ide Ibarskom,preko Topole,preko Divcibara . Tu mozda gledaju da ce biti ogromne guzve,a u mom kraju iz godine u godinu u vreme najvece letnje sezone postavi se 5 semafora od Cacka do Uzica,pa zasto i tad ne uzimaju u obzir nevolje putnika.
Drago mi je samo da se konacno radi na glinenoj ,a ko zna pravi razlog svega ovoga
 
Vrh