Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Jesam Dare, od buduce petlje Surcin do petlje Obrenovac (tj sadasnjeg kruznog toka u Mislodjinu kod Barica), trebalo je sadasnjim putem (obilaznica-Ostruznica-Umka-Baric) oko 30 minuta.
Prema jucerasnjem merenju prolaznih vremena, pretpostavka je sledeca za one koji na K11 idu iz sumadijskog dela Beograda:
a) Ostruznica-obilaznica-petlja Surcina-pa nazad koridorom 11 do petlje Obrenovac : oko 20 minuta.
b) Ostruznica-stari put preko Umke i Barica : isto oko 20 minuta.
Znaci slicno vreme putovanja, opcija a) duza za voznju ali mnogo laksa, opcija b) kraca za voznju ali mnogo napornija. Opcija b) jeste kraca ali posto je voznja cimanje, kreni-stani, onda je mozda ista potrosnja goriva kao na duzoj opciji a) gde je ravnomernija voznja moze biti optimizovana za manju potrosnju goriva. Dakle, iako duza, po svemu sudeci, ipak bolje sa Zvezdare, Vozdovca, Vracara, centra... ici na petlju Surcin pa nazad preko K11 ka petlji Obrenovac i dalje nastavkom K11.
Naravno, dok se ne izgradi 9km Novi Beograd-petlja Surcin, onda je najbolje preko mosta na Adi ili Gazele pa u Vojvodjansku ulicu ili Jurija Gagarina. Ali otom potom...

I da, srecna jubilarna, poluhiljadita strana :sesir:
 
Pozdrav.Nazalost obistinilo se ono sto mi je preneo drugar ,pre skoro mesec dana, koji radi na glinenoj da nema sanse da se uskoro zavrsi ta deonica. Sada su stigle i zvanicne vesti. Procaju do kraja leta sto je i realno da se zavrsi, samo sto su na 2-3 mesta na glinenoj ponovo kopali i rade put gde je bio asfalt postavljen. Problem je ako nadju jos neku deonicu da nije dobra jer ce i nju da kopaju ponovo.Ali nadamo se da nece. I ovo sto su novo raskopali veoma je mala duzina tako da je bukvalno zanemarljivo jer su koliko sam razumeo odvodi ispod puta zapusili i napravili problem. Ali po misljenju radnika koji rade, realno je da u septembru sve zavrse kako mi je i ranije preneo , a ne do jula kao sto je najavljivano u medijima.Ali naucili smo da se svaki rok bar 10-15 puta probija. Toliko za sada.
 
Žalosno je to što će kada bude u funkciji put od Jurija Gagarina i Vojvodjanske do petlje Surčin, ionako pretrpani bulevari još više da se začepe!
Verovatno ste svi osetili šta znači putovati najširopm ulicom Beograda(Jurija Gagarina) u 17h!"!! Sve stoji. Ali to je već neka druga priča....
 
Ali ce opasti saobracaj sa Vidikovca i Cukarice,Obrenovca...opet nece svi u J.Gagarina,neki ce preko Surcina ka severu,neki pored kvantasa,Tosinog bunara....pa opet jos jedan razlog da se ubrzano resava pitanje UMP i SMT.
 
Bravo Mo sto spominjes UMP i SMT, da ih nismo zaboravili, ta dva najvaznija infrastrukturna projekta za Beograd. Inace, ko ne zna, UMP Unutrasnji Magistralni Prsten je nastavak od mosta na Adi, ispod Topcidera tunelom, preko autokomande, Sumica, iznad Novog gorblja do Pancevackog mosta. A SMT je nastavak od Pupinovog mosta, Pnacevackog puta, nastavak preko mosta na Adi Huji, iznad Mirjeva, preko Bulevara, autoputa kod Laste i dalje preko Medaka i naselja Vojvode Stepe do Banjice.
Inace, bez obzira na sve price, politicara i ostalih, ja najvise verujem svojim ocima, pa sam sada optimista za zavrsetak glinene. Ima dosta vise masina nego pre, brdo kamenja za nasipanje je doneto odmah pored autoputa sto ce mnogo ubrzati, a i 3 od 4 slikane tacke imaju nasut materijal, neke skoro do kraja, sto je kad se setimo kolko se islo u dubinu i kolke je vremena trebalo da se zatrpa, za mene sada znak da ostaje sve manje posla oko nasipanja. Ne bi licitirao rokovima, ali bih s obzirom na navedeno i na trenutni tempo rada, sa optimizmom sacekao sledece slike za oko 3 sedmice i tada ocekivao da skoro sve deonice glinene budu pod kamenom do vrha pred asfaltiranje. A videli smo i na primeru zadnja dva Caribrodova snimka Bancarevo-Crvena Reka gde su isto bar dve godine bili u zaostatku i gnjavili kako su izmedju ta dva snimka, za svega 10 dana odradili ogrmoan posao i nenadano izasfaltirali pola deonice leve trake. Nadam se da ce se sad slicno cudo desiti i ovde na ovim parcicima glinene :)
 
Gomile kamenja kod glinene koje spominjem su na ovim mestima. S obzirom na visine masina, rekao bih da je ova veca gomila visine cak oko 8 metara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628269#p628269:30kduqo5 je napisao(la):
Earthmoving » Пет Јун 07, 2019 10:25 am[/url]":30kduqo5]Jesam Dare, od buduce petlje Surcin do petlje Obrenovac (tj sadasnjeg kruznog toka u Mislodjinu kod Barica), trebalo je sadasnjim putem (obilaznica-Ostruznica-Umka-Baric) oko 30 minuta.
Prema jucerasnjem merenju prolaznih vremena, pretpostavka je sledeca za one koji na K11 idu iz sumadijskog dela Beograda:
a) Ostruznica-obilaznica-petlja Surcina-pa nazad koridorom 11 do petlje Obrenovac : oko 20 minuta.
b) Ostruznica-stari put preko Umke i Barica : isto oko 20 minuta.
Znaci slicno vreme putovanja, opcija a) duza za voznju ali mnogo laksa, opcija b) kraca za voznju ali mnogo napornija. Opcija b) jeste kraca ali posto je voznja cimanje, kreni-stani, onda je mozda ista potrosnja goriva kao na duzoj opciji a) gde je ravnomernija voznja moze biti optimizovana za manju potrosnju goriva. Dakle, iako duza, po svemu sudeci, ipak bolje sa Zvezdare, Vozdovca, Vracara, centra... ici na petlju Surcin pa nazad preko K11 ka petlji Obrenovac i dalje nastavkom K11.
Naravno, dok se ne izgradi 9km Novi Beograd-petlja Surcin, onda je najbolje preko mosta na Adi ili Gazele pa u Vojvodjansku ulicu ili Jurija Gagarina. Ali otom potom...

I da, srecna jubilarna, poluhiljadita strana :sesir:

Oдлична анализа, само бих још додао и то да половина шумадијског дела БГ (северна) неће уопште ићи на Остружницу, чак ни пре завршетка НБГ-петља Сурчин, већ аутопутем до обилазнице (петља код Добановаца) па обилазницом до петље Сурчин.
 
Pupinov most -aerodrom- petlja Dobanovci - petlja Surcin je 20 km.
Pupinov most - pravac pored kvantasa i ispod groblja (kad zavrse) - vojvodjanska - petlja Surcin je 15 km.
Za deo koji gravitira oko Pupinovog mosta Borča i dalje prema Pancevu njima ce biti svejedno a mozda i brze preko petlje Dobanovci .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628398#p628398:si2xjklg je napisao(la):
Darko78 » 07 Jun 2019, 17:22[/url]":si2xjklg]Pupinov most -aerodrom- petlja Dobanovci - petlja Surcin je 20 km.
Pupinov most - pravac pored kvantasa i ispod groblja (kad zavrse) - vojvodjanska - petlja Surcin je 15 km
Darko jel ima posebna tema za ovaj pravac pored kvantaša, jel to bi bio isto neki spoljni prsten.... pupinov most-kvantaš-grblje-grand kafa - vojvođanska - NBgd-most preko Ade i priključenje na onu zadnju petlju na Čukaričkoj padini...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628484#p628484:vtr6g6oz je napisao(la):
plećko » Pet Jun 07, 2019 10:36 pm[/url]":vtr6g6oz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628398#p628398:vtr6g6oz je napisao(la):
Darko78 » 07 Jun 2019, 17:22[/url]":vtr6g6oz]Pupinov most -aerodrom- petlja Dobanovci - petlja Surcin je 20 km.
Pupinov most - pravac pored kvantasa i ispod groblja (kad zavrse) - vojvodjanska - petlja Surcin je 15 km
Darko jel ima posebna tema za ovaj pravac pored kvantaša, jel to bi bio isto neki spoljni prsten.... pupinov most-kvantaš-grblje-grand kafa - vojvođanska - NBgd-most preko Ade i priključenje na onu zadnju petlju na Čukaričkoj padini...
Evo odgovori Igor a mnogo vazna deonica cak i nevezano za autoput .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628411#p628411:2gdnmhub je napisao(la):
Earthmoving » Пет Јун 07, 2019 6:15 pm[/url]":2gdnmhub]Moram prenesem ovu vest ovde vezanu za cenu autoputa, isto gradili I kreditirali Kinezi, 47km Skoplje-Stip pusten, cena 177 mil evra, tj. 3,85 mil evra po 1 km. Posto je Surcin-Novi Beograd isto u ravnici, po ovome bi trebao kostati 35 miliona evra.
https://sdk.mk/index.php/makedonija/avt ... -otvorane/

Нажалост, ова информација је још више поражавајућа, пошто тај нови ауто-пут НИЈЕ у равници. Баш сам био у Македонији у среду, када су га отворили и прошао сам њим. Само део између Светог Николе и Штипа је у равници - Овче поље, а део између Светог Николе и петље Миладиновци пролази преко Градиштанску планину, која им је доста мука задала и то је био и један од разлога зашто касне са отварањем. Чак је пар месеци стојао потпуно завршен, али никако да га пусте у употребу. У сваком случају, пут кроз тај планински део није нимало наиван. Наравно, не може да се пореди са најтежом деоницом у Европи - Грделицом, :laugh: али је свакако тешка деоница.
 
Kako je moguce da dsjanta ima 3405 pohvala I 0 puta pohvaljen, ovo jos nisam video. Evo prvi plus brate :D
A zanimljive I informacije sa novog autoputa, dobro da se ceo region povezuje autoputevima.
 
Evo i ja se pridržujem.
Puno pratio, čitao a malo pisao. Šteta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628629#p628629:34u3n9o4 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Jun 08, 2019 8:13 pm[/url]":34u3n9o4]Kako je moguce da dsjanta ima 3405 pohvala I 0 puta pohvaljen, ovo jos nisam video. Evo prvi plus brate :D
A zanimljive I informacije sa novog autoputa, dobro da se ceo region povezuje autoputevima.
Sta si primetio svaka cast-Mozda mu je ovo prvi post,ima i od mene +
Hahahahaha,znas sta, strašno je sto ima onih koji su imali 0 pohvala drugih postova . E to je katastrofa. Salim se naravno.
Kakav je ovo smor na temi nikad da stigne septembar,pa da opet pomerimo otvaranje do Nikoljdana,pa onda celu deonicu do posle nove godine...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628629#p628629:19dli6tw je napisao(la):
Earthmoving » Суб Јун 08, 2019 9:13 pm[/url]":19dli6tw]Kako je moguce da dsjanta ima 3405 pohvala I 0 puta pohvaljen, ovo jos nisam video. Evo prvi plus brate :D
A zanimljive I informacije sa novog autoputa, dobro da se ceo region povezuje autoputevima.

Хехе, хвала за прве плусиће. :sesir:

Тачно је како каже Жика - ту сам ја на форуму већ одавно, али нисам ја стручан, већ више као лаик и заљубљеник у путеве и железнице пратим овај форум, тако да нисам баш имао прилика да допринесем. Пратим, похваљујем, штошта научим, радујем се и нервирам се са свима вама. :gobb:

Што се тиче тог новог пута, после небројено пута колико сам путовао у југоисточну Македонију и по 12 сати, невероватан је осећај од Штипа па све до Смедерева возити се ауто-путем и тај пут сам сада прешао за 7 сати, а да се скоро нисам уопште ни уморио. Још кад једног лепог дана заврше мотопут од Штипа до Струмице и последњи део београдске обилазнице, па ћу моћи чак до Панчева ауто-путем... ијао :D :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628185#p628185:3asi0bmt je napisao(la):
bokili84 » Čet Jun 06, 2019 10:09 pm[/url]":3asi0bmt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628181#p628181:3asi0bmt je napisao(la):
bobcha78 » 06 Jun 2019 09:00 pm[/url]":3asi0bmt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627951#p627951:3asi0bmt je napisao(la):
Darko78 » Čet Jun 06, 2019 10:23 am[/url]":3asi0bmt]Evo Vucic najavi otvaranje za mesec-dva ( kaze nije vazno kad)pa onda spomenu septembar jedino čvrsto garantuje do nove god Surcin-Obrenovac.
Pa taj je put jedini on potpisao, tj ugovorio, zato i garantuje

Nemoj samo on vise da bilo sta garantuje! Samo 19% onoga sto izgovori je istina.
Rekao je do 19 decembra. Videćemo da li će dotle i biti.
 
https://www.youtube.com/watch?v=x3PvMMvEzM8

Interesantan prilog kineske TV o saradnji Srbije i Kine u izgradnji infrastrukture.
Tunel Brančić, nevolje tokom iskopavanja itd itd...

Inače, postoji 5-6 nastavaka ovog serijala, interesantno je da se pogleda u celosti.
posle par minuta kreće titl na engleskom, može lepo da se isprati.
 
Obisti se ono sto nam je Krcan rekao jos pre mesec ili dva a to je da ce Obrenovac - Cacak biti tek krajem godine... Koliko vidim, pustice oni Surcin - Cacak u decembru. A sta i ocekivati od ovih polupismenjaka na vlasti!
 
Vrh