Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

StaraMo":fjmeajky je napisao(la):
Hvala Miro,nadatresnica treba da se radi na Ljigu i Lajkovcu i verovatno si dobro videla.

Evo detalj sa pripremama.


Veća naplatna rampa u Ljigu nego u Preljini...

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Ovo je Lajkovac/Valjevo a Ljiška je manja...nažalost Preljinska je u startu poddimenzionisana a nadležni i dalje to ne vide kao problem koji treba rešavati po hitnom postupku.

Trenutna obrada(naplata) vozila u otvorenom sistemu ide oko 4 vozila u minutu a kada se uvedu magnetne kartice (zatvoren sistem) prosek pada na 2 vozila u minutu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627356#p627356:q0l3dkp8 je napisao(la):
StaraMo » Uto Jun 04, 2019 11:53 am[/url]":q0l3dkp8]Ovo je Lajkovac/Valjevo a Ljiška je manja...nažalost Preljinska je u startu poddimenzionisana a nadležni i dalje to ne vide kao problem koji treba rešavati po hitnom postupku.

Trenutna obrada(naplata) vozila u otvorenom sistemu ide oko 4 vozila u minutu a kada se uvedu magnetne kartice (zatvoren sistem) prosek pada na 2 vozila u minutu...

hajde i da razumem broj traka u oba smera. to sto ljudi nece da uzimaju tag iz inata to je njihov problem. jel skupo 2000 z atag, jeste. jel nema popusta kao kod hrvata, nema...jel nema dopune online nema...ali to nije razlog da se ne kupi.
Problem je sto smo na preljanskoj rampi diskriminisani mi koji imamo tag i sto ne posto 24h traka sam za TAG vec se otvara po potrebi. takodje, pred samom rampom nema dovoljno prostora za cekanje. npr krajnja desna je nekad stalno otovrena za tag i ja ne mogu da dodjem do nje od susedne trake koja je zagusena za manuelno placanje. neka lopuza ukrala koji kvadrat pri izgradnji :bash:
 
Inertni smo,komplikovane procedure,tenderi studije,svako se na kraju ogradi delokrugom svoje odgovornosti a požara koje treba gasiti je mnogo,ovog leta će neminovno biti ogromna gužva i a pošto je važan pravac u pitanju verovatno da će neko obratiti pažnju.... Elektronsku naplata se kod nas dugo shvatala samo kao vid plaćanja(a ne način da se saobraćaj ubrza i smanje gužve)pa ako pogledamo plato još neizgrađenoe naplatne rampe Jakovo videcemo da je planirano samo blago proširenje platoa u samoj zoni kabina umesto da je bar 1km ranije nasuto i prošireno za Enp trake,i onda upravo imas tu situaciju kao na Preljini,keš vozila zakrče prilaz i dzabe ti tag.
 
Stara Mo,a da li ce se ista i raditi na petlji u Preliini kad ce se ona rusiti i naplatne stanice pomicati kad spoje nekad sa Moravskim koridorom?
 
Deo petlje pre reke postaje deo moravskog koridora a ovo posle reke i rampa i put do kruznog toka ce se srusiti..Nova petlja i rampa ce biti u pravcu Mrčejavaca a u visini onog kružnog toka u Konjevići/Atenica.Obzirom da moravski jos nije krenuo...po meni još dugo stanje ostaje ovakvo.A pisao sam već...projekat proširenja postoji...čeka se novac.
 
Naplatne rampe u Ljigu,bio je u pitanju krov. Sve pohvale za tvoje kolege @Stara Mo ,brzi su!
Zao mi je sto ne slikah bolje. Pogrešan je redosled slika,prvo je druga pa onda prva
 
Da, to za rampu Preljina je ludilo, hoces veci promet na autoputu, al ne das ljudima da udju na autoput :shock: To jest das im, al jedan po jedan stanite u red.
Hvala Miri za slike :kk: Sve je lepo zeleno, kao u onoj Zlatibooore moj zeleni, I livado puna rose, nema vise njenog stada, ne gaze je noge bose :kum:
 
Mene brine podatak da je AV najavio za Vidovdan i otvaranje autoputa i aerodroma Morava. Poznajuci njega nesto mi govori da ce jedno od ta dva biti u drugom datumu :)
 
Ako koristi vazduhoplohov mozda poleti sa aerodroma Morava koji je upravo otvorio i sleti na autoput ili obrnuto... :kafa:
 
To mu dodje oko 7.000 dnevno, tj oko 5 vozila po minutu. Verovatno je to recimo 10 tokom dana, 1 nocu. Tako da je to za noc ok, ali ne znam dal je broj rampi dovoljan za tolku protocnost preko dana.
 
E Pancevac sto me obradova finiseri vec spremni i baza na trasi ....
 
:bash:
Glinena kroz oblake.Nadam se jednom vedrom danu....
izgleda da ce AV avion da koristi za prelaz ovog dela od Lajkovca do Uba ,a autobus sa otvorenim krovom od Obrenovca do Uba i Lajkovca do Ljiga. Eto tako ce da spoji dva velika otvaranja u jednom danu
 
Meni ova Obrenovacka petlja deluje da debelo kasni i ne verujem da sve to moze biti gotovo....Daj boze da gresim,ali...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627560#p627560:et6n1aoa je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sre Jun 05, 2019 7:26 am[/url]":et6n1aoa]Meni ova Obrenovacka petlja deluje da debelo kasni i ne verujem da sve to moze biti gotovo....Daj boze da gresim,ali...
Ajde bre što si mrgud. :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627460#p627460:67ybdx40 je napisao(la):
ime32 » Uto Jun 04, 2019 7:43 pm[/url]":67ybdx40]https://www.ozonpress.net/ekonomija/u-porastu-broj-vozila-na-auto-putu-preljina-ljig/
U kontekstu velicine rampi, u Cacku (Preljina) godisnje su guzve SAMO pre i posle uskrsa, bozica i mozda jos nekog praznika. Tako da je naplatna rampa sasvim dovoljne velicine.

Članak kaže da je u porastu broj vozila na auto-putu. Verujem da kada se bude otvorio ceo auto-put Beograd -Čačak da će broj vozila i dalje rasti. Tako da treba malo misliti za budućnost. Mogla je da se doda bar po još jedna traka, pa da se protok ubrza. Ne mora da kada počnu praznici i život da stane. A pretpostavljam da će ubrzo i u normalnim uslovima postati tesne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627584#p627584:j7vlec0l je napisao(la):
ivchonny » Sre Jun 05, 2019 9:49 am[/url]":j7vlec0l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627460#p627460:j7vlec0l je napisao(la):
ime32 » Uto Jun 04, 2019 7:43 pm[/url]":j7vlec0l]https://www.ozonpress.net/ekonomija/u-porastu-broj-vozila-na-auto-putu-preljina-ljig/
U kontekstu velicine rampi, u Cacku (Preljina) godisnje su guzve SAMO pre i posle uskrsa, bozica i mozda jos nekog praznika. Tako da je naplatna rampa sasvim dovoljne velicine.

Članak kaže da je u porastu broj vozila na auto-putu. Verujem da kada se bude otvorio ceo auto-put Beograd -Čačak da će broj vozila i dalje rasti. Tako da treba malo misliti za budućnost. Mogla je da se doda bar po još jedna traka, pa da se protok ubrza. Ne mora da kada počnu praznici i život da stane. A pretpostavljam da će ubrzo i u normalnim uslovima postati tesne.

Kada se zavrsi deonica Cacak - Pozega, Cacak ce da dobije jos jednu petlju pa ce se postojeca naplatna rampa jos rasteretiti.
 
Овде сви причамо о периоду када се отвори Обреновац (Сурчин) - Београд а пре него што се завшри деоница ка Пожеги. Јасно је да ће када се заврши деоница ка Пожеги ова рампа више неће бити оптерећена, не замо због возила која би се искључила код друге ЧА петље већ и због оних који иду ка Лучанима, Пожеги, УЕ и даље ка ЦГ или Босни.
 
Uh, ma da se samo zavrsi i otvori ta deonica. Pre par dana sam dosao iz Kotora za Sabac i put je blagi uzas i tiha jeza. A jos bi gore bilo da sam isao Ibarskom. A za naplatnu ima vremena da se razmislja. Valjda cemo do tada svi poceti koristiti ENP.
 
Vrh