Kako rece
SV SAVIC,
"Klizište, bez obzira na kuće, mora da se zaustavi, plovnost Save je ugrožena kao i potencijalna opasnost od poplava a da ne pričam o koliko hektara zemljišta je neiskorišćeno/beskorisno.
Klizište je akutno baš zbog Save, koja urušava obalu svojum tokom.
Desna strana autoputa je kraća, ima već jedan deo izgrađen (Ostružnica), ima petlju (Ostružnica), nema mosta i prirodnije je usmeren ka centru Beograda i NBG (preko mosta na adi)."
Kako rece
GOJE,
"BG obilaznica već postoji a svakako je planirana normalna veza kineskog mosta sa Vojvođanskom ulicom do obilaznice, pa put preko desne obale Save predstavlja optimalniji put čak i za tranzitne putnike i stanovnike NBG. Nekima preko mosta na Adi, a nekima preko obilaznice. Diskusija o levoj obali kao bližoj je veštačka."
"Koridor preko desne obale je odavno planiran i dobrim delom izgrađen. Pravac je potpuno logičan, veza sa obilaznicom takođe. Petlja sa obilaznicom takođe. Put preko leve obale zahteva novi projekat, novi most, novu petlju, dužu trasu."
"Famozno klizište postoji pa postoji. Da li neko misli da će izgradnjom levog koridora taj problem sam od sebe da nestane? Pa valjda je logično da taj problem jednom rešimo. Postoji tačan prikaz (negde na ranijim stranama), gde je tačno klizište. Tu se ne radi o celoj trasi već o nekoliko kilometara. Postoji i način kako da se klizište trajno sanira. Ne vidim zašto da guramo taj problem pod tepih kad izgradnjom koridora preko desne strane, možemo jednim udarcem da ubijemo 2 muve."
Sve je ovo tacno, a i Velja Ilic je do pre par godina bio za DOS varijantu, a sta se to desilo da je sada za LOS varijantu, saznacemo jednog dana, samo da ne bude kasno.
Zagovaraci LOS varijante kazu, da ta varijanta ima vezu sa obilaznicom (kod Surcina) oko Beograda, a ja se pitam zasto je onda petlja u Ostruznici napravljena onako velika, zato sto je tada bila vazeca varijanta DOS, kao i novi most na Adi koji je trebao da primi saobracaj iz pravca Obrenovca.
Gospodin Velja Ilic kaze
"Sadašnji most na Adi je bio za projekat desne obale auto-puta, ali je pre pet godina auto-put prebačen na levu obalu tako da je most koji povezuje Čukaricu i Novi Beograd "ISPAO IZ IGRE". Ali, kako je naveo, Demokratska stranka insistirala je na njegovoj izgradnji.
- Gradiće se most kod Bariča, isti kao što je most na Adi - rekao je ministar Ilić. - Istog profila na koji će se preneti saobraćaj iz Surčina i koji će imati istu petlju kao i most na Adi. "
Gospodin Cuckovic, predsednik opstine Obrenovac, apeluje DA SE PRESTANE SA BLOKADOM PUTA Umka-Obrenovac
http://www.obrenovac.rs/index.php?optio ... Itemid=214
Kao prvo Obrenovcani i sada imaju most preko Save (pored TENT-a), kao vezu sa Surcinom, ali nju retko koriste (osim kad idu do Surcina, Dobanovaca, Pazove.....), jer je logicno da niko ko je pri svesti i zdravom razumu, nece ici preko Surcina, ako ide u stari deo Beograda - juzno od Save.
A o Cuckovicu procitajte i ovo
http://www.e-novine.com/srbija/vesti/89 ... Palme.html
MOZDA JE I GOSPODIN CUCKOVIC ZA DOS VARIJANTU, ALI MU JE TAKVA FUNKCIJA DA TO NESME JAVNO DA KAZE.
Gradjani Umke su do sada imali 5 blokada puta, ali to u medijima nije propraceno ( TV ) , bilo je nesto u stampanim medijima, ali na TV u udarnim terminima nije bilo.
Da li mozemo da se organizujemo (oni koji su za DOS varijantu ) da odemo do Umke da pomognemo tom narodu kada sledeci put bude pravio blokadu, kakvo je vase misljenje ?
Pozdrav
Ziks