+Karlo":9dcl9chq je napisao(la):1) Од Шабца па све до ушћа у Дунав, река Сава је управо најужа код Дубоког. Такође, дубина реке расте према десној обали.
2) У Дубоком је пад према сави углавном 10-15%.
3) Дубоко има око 150 стамбених објеката. Уз трошак од по просечно по 50.000 евра по новосаграђеном објекту, укупан трошак расељавања је 7-8 милиона евра.
-Karlo":9dcl9chq je napisao(la):4) Зона клизишта је око километар
+Karlo":9dcl9chq je napisao(la):5) Клизиште је толико, да санирање само приобалног дела не би гарантовало безбедност кућа 200 метара изнад.
+Karlo":9dcl9chq je napisao(la):6) Ако би се аутопут правио уз саму обалу велике реке, морао би да буде на насипу висине минимално 3 метра, а због аутопута ширине бар 24 метра на врху (са банкинама) Имајте на уму да се земља у близини реке не може прописно сабити, и да ће бити неопходно довлачити материјал који би био квалитетна подлога.
-Karlo":9dcl9chq je napisao(la):7) За разлику од села Завој, Дубоко је обрасло у шуму, која клизиште држи под контролом од екстремних померања. Оно што је још карактеристично за Завој су овце, које су најтемељнији ждерачи растиња (чупају и корење), и иза неконтролисане испаше оваца често долази до одрона и клизања терена.
Ово је тек делимично тачно. Клизиште је вишеслојно, и ово је везано само за више слојеве истог.Karlo":9dcl9chq je napisao(la):8 ) Највећа померања терена је овде управо изазвао пут, и куће настале око пута.
+Karlo":9dcl9chq je napisao(la):9) Ни највећи, најшири аутопут друмски саобраћај из правца Обреновца неће спасити од београдских гужви.
-Karlo":9dcl9chq je napisao(la):Последично:
10) Ради аутопута морало би да дође до померања обале према реке на месту где је река дубока и уска. Само материјала за насипање на том делу је потребно барем 400.000 кубика. Не рачунајући минимално 15.000 кубика бетона... Мислим да само тих око километар не може бити мање од 30.000.000 евра, само више.
11) Треба још 1,8 километара насипа кроз Умку, те нешто мање насипања на 1,3км од Дубоког према Баричу, али то су исто у питању десетине милиона евра.
+Karlo":9dcl9chq je napisao(la):12) Уз трошак од по просечно по 50.000 евра по новосаграђеном објекту, укупан трошак расељавања је 7-8 милиона евра, уз 100% спасавање људи са клизишта Дубоко.
Аргументи који су везани за обалоутврду, све више ме оријентишу на то да променим предлог пруге за Обреновац трасом аутопута.Karlo":9dcl9chq je napisao(la):А ако ћемо о саобраћајној повезаности и развоју, још 1920.-тих је направљена одлична саобраћајница, која клизиште обилази тунелом између Руцке и Мале Моштанице. Затворена је за саобраћај 1968. године, али је и дан данас најперспективнија саобраћајница за обреновачки правац. Такође, за такву саобраћајну везу се за разлику од друмова и путева, много лакше долази до инвестиционих фондова, јер пред инвеститорима није тешко доказати енергетску, еколошку, социјалну, функционалну и последично економску одрживост.
+Karlo":9dcl9chq je napisao(la):А про аутопута, ја сам одувек доводио у питање оправданост било ког новог аутопута у Србији, јер ионако је друмски саобраћај највећи губиташ српске економије.
bboris7":1unq2p40 je napisao(la):Karlo Del Ponte je napisao :
"А про аутопута, ја сам одувек доводио у питање оправданост било ког новог аутопута у Србији, јер ионако је друмски саобраћај највећи губиташ српске економије."
Борчанац":20qploxt je napisao(la):Па где одлазе средства и за које ствари иду кредити а ништа заузврат. Економија не мрда... а добићемо путеве, мостове, коридоре и дуууугооове.
Србија извозом покрива свега 45%-65% увоза у последњих деценију и више. У том увозу енергенти су 2011. чинили 42%, а тада је покривеност увоза извозом била 58%. Највећи део те увезене енергије, тачније око 70% се троши за погон друмских возила! Те године увоз само нафте је озносио 3.000.000.000 евра, а извоз пољопривредних производа, на који смо тако поносни, 1.000.000.000 евра. У 2012. и 2013. се прилично смањио дефицит зато што Руси убрзано црпу домаћу нафту, али са оваквим темпом, Руси ће посисати сву нафту у року краћем од 10 година, узети пари, и продати нам натраг НИС за 1$.Karlo del Ponte":29mu3cdc je napisao(la):bboris7":29mu3cdc je napisao(la):Karlo Del Ponte je napisao :
"А про аутопута, ја сам одувек доводио у питање оправданост било ког новог аутопута у Србији, јер ионако је друмски саобраћај највећи губиташ српске економије."
Jel' mozes ovo da pojasnis ?
bboris7":14kkkgat je napisao(la):Борчанац":14kkkgat je napisao(la):Па где одлазе средства и за које ствари иду кредити а ништа заузврат. Економија не мрда... а добићемо путеве, мостове, коридоре и дуууугооове.
Borcanac dobro si primetio da cemo na kraju ostati samo sa dugovima , jer eto nasi gradjevinci , ne znaju da naprave te autoputeve , mostove itd. ( a nekada su ih pravili ne samo kod nas ) , pa nam to rade kinezi , raznorazne alpine , strabag i ko vec sve ...
Da ne spominjem to , sto se nista u ovoj drzavi ne radi , da bi smo sami sebi mogli da napravimo , iste te autoputeve i mostove itd. , ali se onda vracamo na nesposobnost nasih rukovodecih kadrova , a to je vec mnogo puta ispricana prica , pa da se ne ponavljamo ...
Moze i jedno pitanje ... Sta bi ti uradio da imas odresene ruke u ovoj drzavi?
Борчанац":st6uoabq je napisao(la):bboris7":st6uoabq je napisao(la):Борчанац":st6uoabq je napisao(la):Па где одлазе средства и за које ствари иду кредити а ништа заузврат. Економија не мрда... а добићемо путеве, мостове, коридоре и дуууугооове.
Borcanac dobro si primetio da cemo na kraju ostati samo sa dugovima , jer eto nasi gradjevinci , ne znaju da naprave te autoputeve , mostove itd. ( a nekada su ih pravili ne samo kod nas ) , pa nam to rade kinezi , raznorazne alpine , strabag i ko vec sve ...
Da ne spominjem to , sto se nista u ovoj drzavi ne radi , da bi smo sami sebi mogli da napravimo , iste te autoputeve i mostove itd. , ali se onda vracamo na nesposobnost nasih rukovodecih kadrova , a to je vec mnogo puta ispricana prica , pa da se ne ponavljamo ...
Moze i jedno pitanje ... Sta bi ti uradio da imas odresene ruke u ovoj drzavi?
Види Борисе, прво би од Борче направио мега-гига, а себе поставио за ултра цара, док би фамилија и пријатељи били високо на лествици, а прва линија метроа била би између гробља мали збег и бск- а па до елитног новоизграђеног дела...
За случај да питаш озбиљно
Коридор 10 би завршио, он доноси јак приход, хтели не хтели и знали не знали. Остали путеви би били појачани између градова и региона. На пример није нормално да према Босни преко Шапца и Лознице идеш у једној траци, кроз села. Те би правце развијао етапно по приоритетима и зависно од привреде. Овуда (к11) 2+2 и толико о путевима. Воз према северу и према ЦГ, ка југу ( Ниш и јужније ) би било нешто за шта би се и задужио а све остало из текућих активности или ако би сигурно подржало привреду у том региону. Видео би могућности пловних путева ( имамо највећу мрежу истих, ако имам прави податак, у Европи )
Пре тога би се брутално обрачунао са увозницима ( и прљаво ако треба ) Стимулисао бих производњу најчешће увезених производа, па и делио субвенције. Дискриминација у корист домаће привреде и извођача била би обавезна, а контрола истих онако, радикална. Да не увозимо даске за тоалет у десетинама милиона поред толике Пазове Хоћеш да продајеш овде? Отвори фабрику.
Исто за унутрашњи туризам. Генерално покушао би да одржим што више новца у земљи и тиме покрећем грађевину, а има где да се уштине. Па ГСП поједе мост годишње, ко зна колико пруге и ко зна на колико нам места тако цури...
Сваки регионални центар, све што се може назвати градом, морао би да има пројекте и одређене приоритете у односу на захтеве инвеститора и покретача посла. А држава, то јест ја , мора да прати тај договор.
Ја овако протумачио питање, ако си мислио на нешто друго, поновићемо
То што баш мене питаш, поред овако даровитих људи, знам да ми није комплимент, али испоштовао сам те.
Или си ипак очекивао квалитетан одговор од мене? :?
Па, није поента у екстра супер луксузном бизнис превозу. Просечно домаћинство потроши 50% на храну и 20% на комуналије. Чак и у домаћинствима са надпросечним примањима, потрошачка моћ није велика, тако да ББОРИС7 одабрати Дивчибаре, а не Златар за викенд са породицом колима. Његов избор је јасан са обзиром на очајан квалитет јавног даљинског превоза, неорганизованист свих "алтернативних" видова туризма и незаокруженост туристичке понуде. Самим тим се долази до тога да ни пут ни пруга сами по себи неће развити туризам, нити било коју другу привредну грану, већ јасна и дугорочна политика развоја.Gorstak89":351idx0y je napisao(la):Cene u francuskoj su ogromne za njihov TŽV, karte se rezervišu solidno u napred i vozovi su puni.
jeste li možda mislili na tunel Umka-Mala Moštanica kroz koji trenutno prolazi gasovod ?Karlo del Ponte":2xcfsnuw je napisao(la):А ако ћемо о саобраћајној повезаности и развоју, још 1920.-тих је направљена одлична саобраћајница, која клизиште обилази тунелом између Руцке и Мале Моштанице. Затворена је за саобраћај 1968. године, али је и дан данас најперспективнија саобраћајница за обреновачки правац.
Не само тунел, него комплетан дањи строј ћирине пруге. У данашњем времену, оптималан систем би био лакошински систем у категорији брзог приградског трамваја. Након изградње тог система, могло би се размотрити копање другог тунела за аутомобиле профила 1+1, који би изашао у Малу Моштаницу. Оба пројекта би могла имати много позитивнији ефекат на локална насеља од аутопута, али свакако да би брзи приградски трамвај требао имати већи приоритет као пројекат са нижим трошковима и већим ефектима.plećko":2uyshoow je napisao(la):jeste li možda mislili na tunel Umka-Mala Moštanica kroz koji trenutno prolazi gasovod ?Karlo del Ponte":2uyshoow je napisao(la):А ако ћемо о саобраћајној повезаности и развоју, још 1920.-тих је направљена одлична саобраћајница, која клизиште обилази тунелом између Руцке и Мале Моштанице. Затворена је за саобраћај 1968. године, али је и дан данас најперспективнија саобраћајница за обреновачки правац.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4166 ... Koridor-11Srbija ubrzava pripreme za Koridor 11
Srbija i Rumunija će u narednih nekoliko nedelja preduzeti konkretne korake na izradi projektne dokumentacije za izgradnju dela Koridora 11 od Beograda, preko Pančeva i Vršca, do Temišvara.
Мани ме произвољних и у бројкама неутемељених изјава. Под претпоставком упристојене пруге тај правац иде дебело испод минималног оптерећења које оправдава изградњу аутопута.MilisaV":3s79bb8m je napisao(la):da se tako gradi to bi bio još jedan put smrti ala obilaznica. brz put sa po jednom trakom u smeru je veoma opasan.