Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621968#p621968:28iiaaip je napisao(la):
Earthmoving » Ned Maj 12, 2019 1:36 pm[/url]":28iiaaip]. Pitanje: na kom mestu je svečani početak radova: Čačak, Lučani, Požega...
http://infoliga.rs/2019/05/12/u-petak-p ... c-u-cacku/
Ovde najavljuju Cacak. Ne znam Ima li neko iz Ca da potvrdi,trajajce pripreme za doček, biće jasno da dolazi . I neće ići samo u Pakovrace sigirno.
Ja sam mislila da će biti u Lucanima, a za Pz sad je jasno da sigirno neće doci, nema ko ni da ga doceka čitali ste svi vesti iz mog kraja.
 
Hvala Miro, Dare. Jel ovo sad znaci da se prebacuju na dizanje nadvoznjaka iznad druge trake obilaznice?
 
Tako deluje samo nije jasno zasto i manji nadvoznjak ne rade sa gotovim gredama nego ga izlivaju na licu mesta.Sa gotovim gredama ide dosta brze.
 
Evo glupog pitanja ,šta je ovo zapravo? Gde je to? To je deo petlje Surčin? Ako neko bude mogao nek na mapi zaokruži sta je zapravo ovo ( zq nas koji nismo nikad ni prosli tuda Hihihihi).
 
Mesto sa koga će neko vreme korisnici autoputa od Čačka pevušiti onu narodnu a od petlje dva putića.
0daf5c5eb0c5afea63b4ac24441bbecd.jpg
 
Dva nadvoznjaka preko beogradske obilaznice. S tim da je levi zapravo K11, tj njime se dolazi iz Cacka I nastavlja pravo u buducnosti ka NBg, a do tad, kad se zavrsi, se sa nje skrece levo ili desno na obilaznicu.
 
Pretpostavlja sam da se radi o tom putu. A koji je konkretno sad slikan? Levi ili desni? Onako me zanima ,lepo izgleda vidi se da se radi. Mi smo godinama gledali izgradnju nadvoznjaka za ibarsku u Ljigu, pa je lepo kad se nesto menja brze.

Hvala vam na objasnjenju!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622215#p622215:naqr3czn je napisao(la):
Earthmoving » Mon May 13, 2019 4:55 pm[/url]":naqr3czn]... S tim da je levi zapravo K11, tj njime se dolazi iz Cacka I nastavlja pravo u buducnosti ka NBg, a do tad, kad se zavrsi, se sa nje skrece levo ili desno na obilaznicu.

Jel skretanje levo i desno za obilaznicu bez ukrštanja sa pravcem za N.Bgd. ?
 
Ne sme da bude ukrštanja. Kad se ide iz pravca Obrenovca, čim se prođe levi veći nadvožnjak, skreće se samo desno i ide ka manjem desnom nadvožnjaku. Za Bubanj potok se pređe nadvožnjak a ako se ide ka Dobanovcima biće izlazna rampa udesno. Petlja me podseća na petlju Ljig.
 
Kopija Ostružničke petlje koja je ustvari i trebala biti pravac ka Čačku,s tom razlikom da je pravac Bgd Čačak išao ispod obilaznice a sada ide preko obilaznice.
1bfe002024a2c5349fc36e0639efafe1.jpg
dab02d4627f342d74f15192ce5a2c61c.jpg
 
Сентинел од пре два дана, 12-ти мај.

Прво око тунела Бранчић. Излаз према Чачку није на слици пошто је био прекривен облацима:

Pogledajte prilog 1


Глинена деоница - само оно што није под облацима:


:vops:
 
Da, vec je objasnjeno, mislio sam skretanje za levu I desnu stranu Bg obilaznice. Dobro je Mo ovo primetio da je kopija, deluju skroz isto. Jedino sto mi se nekako cini da je Surcinska veca, mozda zato s Ostruznica ima manje, tj 4 trake.
 
Juce sam pricao sa drugarom koji radi u tunelu Brancic. Pritegli su ih da se sto pre zavrsi do sredine juna glinena,ali po njemu i njegovim sefovima nema sanse da se sredi do tada jer ima jos dosta posla. Opremanje tunela ide odlicno ali su imali nekih poroblema koje resavaju tako da bi do kraja juna mogli da zavrse ako ne bude jos nekih gluposti. Alli glinena je veliki problem.Iako je kisa rade i nasipaju ali ima mnogo posla. Po njemu glinena pod zestokim tempom bi mogla u julu eventualno u avgustu da se sredi. Prica se da ce jos ljudi i mehanizacije da angazuju pa ako bude tako onda mozda i zavrse pre.Uglavnom nikakav rok nema i nista se ne zna tacno jedino da ih pritezu da zavrse mada i ako ne zavrse kao i sve drugo sto se radi,na zalost sto smo i navikli,imace neki izgovor. Samo produzuju rokove. Niko zvanicno ne izlazi sa rokom ni objasnjenjem.Sve je rekla kazala.Valjda ce se bar pocetkom juna nesto vise znati jer bi do juna trebalo da zavrse popunjavanje glinene. AKo nesto zvanicno i korisno saznam javljam.
 
:lol: :oops: Evo i ministarka kaze " ocekuje do Vidovdana" da se pusti.
 
Svaka tebi cast Miki i hvala na informaciji.
Ali to sto kaze da rade na glinenoj moram da prokomentarisem. Reč "rad" je izgleda vrlo relativna kategorija, jer oni smatraju da "rade" ako imaju svega 10 mašina na 2,5km glinene deonice. I otprilike toliko ili nesto malo vise radnika/rukovaoca masina tamo. Ja ne znam sta je onda njima "udarnicki" rad, da dovedu masu od 20 radnika na 2,5km autoputa? Takodje nije jasno ni zasto im je nasipanje kamena po kisi nesto posebno, kad su svi unutra na suvom i toplom, i vozaci kamiona, i rukovaoci masina. Deluju razmazeni da bi im se poverio ovako vazan posao koji ceka pola zemlje da se zavrsi.
Tebi Miki jos jednom hvala na informacijama, deluju sasvim realno i uklapaju se u ono sto ovde na forumu ljudi u najvecem delu misle.
Ispravka: ima 11 a ne 10 masina, zaboravio sam da stavim jos jedan bager na pocetku snimka.
 
Hvala MIKI IC,veliko hvala tvojim izvorima! Što rekao jednom jedan forumas- da se mi svi skupimo sa lopatama i kolicima pa da se pomogne ljudima. A kaže li šta za onu kosinu ispred tunela,nemaš neki info o tome?

Meni prethodnih dana objašnjavaju šta i gde je na petlji Surcin, a šta ako ne puste ni taj deo jer i tad glinena bude kasnila :lool: o tome niko ne misli, ali ako nastave sa 11 mašina da rade neće biti iznenadjenje. Njima je pomaci rok za 3,6 ,12 mes očas posla, budimo na sve spremni.

Jedino što MIKIjevi izvori kazu glknena na leto,a KrCan je rekao da ni do nove godine neće biti sanirana. Dakle " moze bit,al ne mora da bidne" .
Zaboravljamo da će u petak biti veličanstveno obeležavanje početka radova,gde ćemo dobiti još obećanja ....
 
"Uskoro komercijalni ugovor: Kinezi grade auto-put od Novog Beograda do Surčina"
Beograd -- U najskorijem roku sklopiće se komercijalni sporazum za deonicu auto-puta Novi Beograd – Surčin. Ovo su najavili predstavnici kineske kompanije "Čajna roud end bridž korporejšen"....Generalni direktor CRBC Du Fej informisao je potpredsednicu vlade da će radovi na deonici Surčin-Obrenovac na Koridoru 11 biti završeni do kraja godine, kao i da je sve spremno za obeležavanje početka radova na deonici istog auto-puta od Preljine do Požege. On je rekao da je CRBC spreman da u najkraćem roku potpiše komercijalni ugovor za deonicu Novi Beograd - Surčin,..Na sastanku je bilo reči i o projektima izgradnje poslednje deonice Koridora 11 od Požege do Boljara i Fruškogorskog koridora, odnosno brze saobraćajnice Novi Sad - Ruma
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1542019
https://www.youtube.com/watch?v=J_4Ntf-2t8E
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622267#p622267:2vd7pon0 je napisao(la):
StaraMo » Pon Maj 13, 2019 8:45 pm[/url]":2vd7pon0]Kopija Ostružničke petlje koja je ustvari i trebala biti pravac ka Čačku,s tom razlikom da je pravac Bgd Čačak išao ispod obilaznice a sada ide preko obilaznice.
1bfe002024a2c5349fc36e0639efafe1.jpg
dab02d4627f342d74f15192ce5a2c61c.jpg

Ovo sve izgleda kao bespotrebna komplikacija. Neko ko se po prvi put kolima susreće da takvim rešenjem ima potpuno da se sludi i dezorjentiše.
Detelina bi smanjila broj prelazaka (dva ispod ili iznad svejedno) i umnogome uprostila petlju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622385#p622385:1yrdrscy je napisao(la):
MiraC » Tue May 14, 2019 1:13 pm[/url]":1yrdrscy]
Meni prethodnih dana objašnjavaju šta i gde je na petlji Surcin, a šta ako ne puste ni taj deo jer i tad glinena bude kasnila ...

Miro Surčin - Obrenovac se zvanično. za sada, pušta krajem Decembra.
Avav zamolio a Kinezi obećali da će da bude.

Dakle ovo što čekamo da se pusti je Obrenovac - Ljig.

:sesir:
 
Vrh