Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622404#p622404:3t1jf2ii je napisao(la):
Žika » Uto Maj 14, 2019 2:24 pm[/url]":3t1jf2ii]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622267#p622267:3t1jf2ii je napisao(la):
StaraMo » Pon Maj 13, 2019 8:45 pm[/url]":3t1jf2ii]Kopija Ostružničke petlje koja je ustvari i trebala biti pravac ka Čačku,s tom razlikom da je pravac Bgd Čačak išao ispod obilaznice a sada ide preko obilaznice.

Ovo sve izgleda kao bespotrebna komplikacija. Neko ko se po prvi put kolima susreće da takvim rešenjem ima potpuno da se sludi i dezorjentiše.
Detelina bi smanjila broj prelazaka (dva ispod ili iznad svejedno) i umnogome uprostila petlju.

Zbog pruge nije mogla detelina.
 
[/quote je napisao(la):
Miro Surčin - Obrenovac se zvanično. za sada, pušta krajem Decembra.
Avav zamolio a Kinezi obećali da će da bude.

Dakle ovo što čekamo da se pusti je Obrenovac - Ljig.

:sesir:
Jeste Vlasto, ali ništa nije nemoguce pa ni to a ne puštaju parcijalno.
Meni npr nije jasno zašto nisu nisu Ub - Obrenovac pustili još jesenas ili kad je bilo gotovo.
I ovo sad kad tunel završe ne znam koliko će biti u opticaju da puste parcijalno do Lajkovca. Nekome bi možda koristilo i tako još 20ak km AP da vozi. Najverovatniji scenariji je da ako bude kasnila glinena ,opet će sve pomeriti eto za " par meseci" ,a mesec po mesec - decembar.
 
izvinjavam se još jednom na laičkom pitanju, ali šta je to "glinena" koju svi pominju i na kom potezu se proteže?
Uz malo guglanja shvatio sam da je glina loša podloga za autoput, ali ne nađoh koji deo koridora 11 ima taj problem.
 
Deo deonice Lajkovac- Ub koja se ponovo radi koju smo prozvali" glinena." Kako nam objasni omiljena ministarka umesto kamena i peska ugradjivali glinu.
 
Iz malo radoznalosti sam izguglao pojam "Glinena deonica" i Dare tvoj post je treci rezultat :D
A koliko vidim svi u medijima i u komentarima koriste taj pojam odomaceno :lol: :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622429#p622429:18xxs9kp je napisao(la):
Google » Uto Maj 14, 2019 4:29 pm[/url]":18xxs9kp]izvinjavam se još jednom na laičkom pitanju, ali šta je to "glinena" koju svi pominju i na kom potezu se proteže?
Uz malo guglanja shvatio sam da je glina loša podloga za autoput, ali ne nađoh koji deo koridora 11 ima taj problem.
nohb4c

izmedju petlje Ub i petlje Lajkovac, ima zvanicno 2,1km deonice koja se raspada zbog gline u podlozi. Nezvanicno neka nam je bog u pomoci.
 
Ima jedno 5 sekcija na toj kilometraži koje se ponovo rade.

Pa dobro nije se raspadala, bile su pukotine na asfaltu koje se na gradskim saobraćajnicama obično zalivaju bitumenom (?).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622424#p622424:oppxylw2 je napisao(la):
MiraC » Tue May 14, 2019 3:56 pm[/url]":oppxylw2]

... Meni npr nije jasno zašto nisu nisu Ub - Obrenovac pustili još jesenas ili kad je bilo gotovo.
I ovo sad kad tunel završe ne znam koliko će biti u opticaju da puste parcijalno do Lajkovca. Nekome bi možda koristilo ...

Neko je već objašnjavao kakve su veze krajeva deonica koje pominješ sa ostatkom sveta.
Zaboravih ali čini mi se da su neke konekcije u lošem stanju za neki intenzivniji saobraćaj.
Objasniće nam neko iz tih krajeva.

Ili je možda propagandni efekat primaran u celoj ovoj stvari.
 
U novoj emisiji Koridori Maslar uredno koristi snimak petlje Surcin koji je Earth snimio .( vidi se po kamionima koji prolaze)
Zemljani ovo neka kombinacija ili ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622452#p622452:2tlj8psf je napisao(la):
vlasta » Uto Maj 14, 2019 5:10 pm[/url]":2tlj8psf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622424#p622424:2tlj8psf je napisao(la):
MiraC » Tue May 14, 2019 3:56 pm[/url]":2tlj8psf]

...

Neko je već objašnjavao kakve su veze krajeva deonica koje pominješ sa ostatkom sveta.
Zaboravih ali čini mi se da su neke konekcije u lošem stanju za neki intenzivniji saobraćaj.
Objasniće nam neko iz tih krajeva.

Ili je možda propagandni efekat primaran u celoj ovoj stvari.
Znam za Lajkovac, sad je @ Stara Mo objasnjavao da se tek pravi taj pristupni put što je strasno. Kažu da je gotov neki deo ,nešto drugo je krivo što eto nisu pustili( glinena i tunel) a zapravo nije sve ni odradjeno da se petlje koriste. Tako da me ne bi čudilo to što kazes. Sećam se da su pričali da deonica nema ogradu ,onu za zivotinje, ali računam to nije problem staviti. A u pravu si sigurno ,ima neki razlog.


Darko,bolje je da Zemljanog zaposle, makar bi imali dobre reportaze. Baš me zanima,dal su otkupili prava za korišćenje segnenata snimka. Šta će jadni, ne mogu da snime sami
 
Nije baš ceo put Miro ali jedna zona od 200 metara jeste sigurno,i u pravu si dok se takvi repovi ne odrade nema ni bezbednosti a verovatno ni otvaranja.

517401aa45fbaac10b0f66ca9ddf4cf9.jpg
 
Dare, nek slobodno koristi ko zeli, promovisimo nesebicluk, ja tebi, ti njemu, on meni :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622493#p622493:359gp45r je napisao(la):
Earthmoving » Uto Maj 14, 2019 7:39 pm[/url]":359gp45r]Dare, nek slobodno koristi ko zeli, promovisimo nesebicluk, ja tebi, ti njemu, on meni :)
Trebao je celu deonicu pustit. :sesir:
 
@Stara Mo, nisam znala o koliko je metara,hvala što si pojasnio,ti si najupuceniji u ovo za sad jer gde su petlje tu su naplatne stanice i hvala što delis info sa nama. Očigledno da puno stvari fali .
Da nije pojedinaca kao što si i ti ,svi bi mislil da AP stoji samo zbog glinene.
 
... draga Miro a što je najtragičnije u celoj ovoj priči je da uvek fali nešto malo i to čeka beskonačno da se odradi.
 
Uporedite kineze koji za jednu noć naprave 10 km pruge ili most(doduše njih je bilo 1500),ne sećam se ni ja tačno sa ležernošću naših izvođača.
10 mašina koje glume neke radove,horor.Meni je i kraj juna krajnje optimističan rok,ova kišurina će im tako dobro doći kao izgovor da štrpnu još mesec-dva na kontu nje,pa neće se valjda raditi po ovm prolećnom kijametu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622404#p622404:quowd5hs je napisao(la):
Žika » 14 May 2019, 14:24[/url]":quowd5hs]

Ovo sve izgleda kao bespotrebna komplikacija. Neko ko se po prvi put kolima susreće da takvim rešenjem ima potpuno da se sludi i dezorjentiše.
Detelina bi smanjila broj prelazaka (dva ispod ili iznad svejedno) i umnogome uprostila petlju.

Дупла труба је сигурније решење за саобраћај у поређењу са детелином. А ко се у саобраћају слуди и дезоријентише у труби треба да преда возачку.
 
Samo da prokomentarisem deo jucerasnje vesti da su u toku pregovori sa Kinezima za "zadnju deonicu Koridora 11 od Požege do granice sa Crnom Gorom". K11 zvanično ne postoji ali postoji kao kolokvijalan naziv, uobičajen u sporazumevanju. Tim nazivom je nazvan autoput od granice sa Rumunijom do granice sa Crnom Gorom, pa ako je tako onda Beograd-Pančevo-Vršac takođe ostaje da se izgradi u okviru tzv K11. Dobra stvar je što su u toku pregovori za Beograd (Bubanj Potok)-Pančevo u okviru beogradske obilaznice ali Pančevo-Vršac kao deo ranije nazvanog K11 još nema ništa, tako da je to sve još daleko od "zadnje deonice".
 
Koliko se ja secam od nekih skorijih vesti, valjda su odustali od toga, i gradice brzi put BG-Zrenjanin. Sto iskreno mislim da je promasaj i da je ovo mnogo bolja varijanta do Vrsca
 
Dao Bog pa K11 (makar samo do CG) ne budu gradili koliko i K10 i obilaznicu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622572#p622572:1y07x6i5 je napisao(la):
pwl » Sre Maj 15, 2019 10:14 am[/url]":1y07x6i5]Koliko se ja secam od nekih skorijih vesti, valjda su odustali od toga, i gradice brzi put BG-Zrenjanin. Sto iskreno mislim da je promasaj i da je ovo mnogo bolja varijanta do Vrsca
Kako može da bude povezivanje najvećeg grada Banata sa glavnim gradom promašaj? To su dva skroz različita pravca, Beograd-Vršac povezuje južni Banat sa Beogradom, a Beograd-Zrenjanin srednji, a posredno i severni Banat. Nije poenta autoputa Beograd-Zrenjanin da sad odmah ide ka Crnji, što nije isključeno u nekoj daljoj budućnosti, ali povezivanje Beograda sa Temišvarom će u svakom slučaju ići preko Vršca.
Nije se odustalo od toga, izjavio je AV kad je bio u Vršcu i Pančevu da će se praviti za x godina, Rumuni koliko sam skapirao rade FS, biće i to u narednih 10 godina valjda.

Izvinjavam se za off.
 
Deonice Beograd(od petlje za Borcu) Zrenjanin i deonica autoputa do Sapca su po meni dve najbitnije u Srbiji u narednim godinama pored postojecih deonica koje se grade. I jos kad bi povezali Valjevo 2+2 do autoputa kod Lajkovca bilo bi idealno :)
 
Za ovo do Valjeva sam čuo skoro da je završen idejni projekat za brzi put.
Mora se reći da su važni i Zrenjanin-Novi Sad i Novi Sad-Ruma, uz Preljina-Požega i A5. Bilo bi super kada bi se što pre izgradio i autoput do Užica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622664#p622664:27pyw152 je napisao(la):
nikicakica » Sre Maj 15, 2019 6:24 pm[/url]":27pyw152]Za ovo do Valjeva sam čuo skoro da je završen idejni projekat za brzi put.
Mora se reći da su važni i Zrenjanin-Novi Sad i Novi Sad-Ruma, uz Preljina-Požega i A5. Bilo bi super kada bi se što pre izgradio i autoput do Užica.
Misliš ovo što Turci finansiraju do mesta Kremna? To će do Zlakuse ici, nece do Ue
 
Vrh