Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Izgleda da ovo zaobilazi, ne znam sta je to, kad se uveca na Google mapsu, na kucama pored pored pise da je farma, i ima jezero u sredini.
 
zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?

koja je prednost ovakve dvostruke petlje?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:3h3dhiju je napisao(la):
razgradjevinar » 10 May 2019 03:25 pm[/url]":3h3dhiju]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?

koja je prednost ovakve dvostruke petlje?

"Prednost" je što je jeftinija. Trebalo je graditi petlju kao u Mahovljanima kod Banjaluke ili kao na jugu Ljubljane.
 
Možda bolje nešto kao Lučko kod Zagreba, da se iz pravca Čačka pravo nastavlja za (Novi) Beograd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:lxwiyylj je napisao(la):
razgradjevinar » Pet Maj 10, 2019 4:25 pm[/url]":lxwiyylj]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?

koja je prednost ovakve dvostruke petlje?

Zato što se blizu obilaznice nalazi pruga. Preko pruge i obilaznice se nalazi veliki nadvožnjak. Sa tog nadvožnjaka bi morala da se radi strma silazna rampa a samim tim bi i dodatna ekspropijacija morala da se radi.
 
Na Surcinskoj petlji izgleda uskoro sledi premeštanje saobraćaja u desnu traku da bi premostili levu .Nasip jos malo pa dostiže visinu nadvožnjaka.
aeae6c5e61d8556aa6c6bab55dffda1b.jpg
dcd5615e2e7c3b6760d36e1a5ccc8140.jpg
b95e8fba25fdc7ec10bacd43312b749e.jpg
4552a26b093d76a59729754aff9cb35e.jpg
aaa505324822aad20002105c4483a650.jpg
9d330c68fce4b9e8aa7987744c997f18.jpg
1713b026695efc3692a1bc037b1719fd.jpg
d866cd1663c1787b5061cd401727a6fa.jpg
 
Kod:
[quote][/quote]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621497#p621497:bzi9a8f0 je napisao(la):
Darko78 » Čet Maj 09, 2019 7:49 pm[/url]":bzi9a8f0]Nema nikakvih promena u Pakovraci sve isto stoji a najavili su prvo radove na tunelima .Na sljunku ce da bude kamp za radnike kad prodje ceremonija 17- tog.
Dragi moji zemljaci, @Darko78 @MiraC :bash: , moram malo van teme :D :
Nominativ: Pakovraće
Genitiv: Pakovraća
Dativ: Pakovraću
Akuzativ: Pakovraće
Vokativ: Pakovraće
Instrumental: Sa Pakovraćem
Lokativ: O Pakovraću
Znači...preko satelita u Pakovraću... Nema nikakvih promena u Pakovraću... :grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621662#p621662:25kq59wf je napisao(la):
Kartograf » 10 May 2019 03:42 pm[/url]":25kq59wf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:25kq59wf je napisao(la):
razgradjevinar » 10 May 2019 03:25 pm[/url]":25kq59wf]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?

koja je prednost ovakve dvostruke petlje?

"Prednost" je što je jeftinija. Trebalo je graditi petlju kao u Mahovljanima kod Banjaluke ili kao na jugu Ljubljane.
A nije im bilo skupo da grade vijugavi autoput bez ikakvog razloga. Deonica Surčin-Obrenovac je bar 5 km duža nego što je bilo neophodno.
 
Beli, e nek si nas prosvetlio. Iskreno meni kod naziva mesta ,a ovakvih zapetljanih situacija ipak je logično "u Pakovraci" ili eventualno" u Pakovrace " ,a najmanje logično "u Pakovracu". Baš zato što je ime.
Ne zameri ,ako nije gramaticki tačno,i ne garantujem da opet neću zeznuti. Pisaću " u mestu Pakovrace" ,kao i za " u mestu Dići ". Eto i vuk sit i ovce na broju

Inače hvala @ Stara Mo na slikama,znači da to napreduje ok?
 
Zapratite moj kanal vezan za puteve u Crnoj Gori a time i auto put Bar Boljari.. nadam se da će neko iz Srbije objediniti ovako kao ja sva videa koja se odnose na koridore 10 i 11... Hvala @Earthmoving što se odmah pretplatio i hvala ti na svakom videu koji si snimio. Uživam gledajući ih :) evo i link pa se pretplatite, jer ima istih freak-ova kao i ja :D :D :D
https://www.youtube.com/channel/UCkqUOv ... Sm-7VkSu8A
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621704#p621704:17016kr0 je napisao(la):
tragac » Pet Maj 10, 2019 9:22 pm[/url]":17016kr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621662#p621662:17016kr0 je napisao(la):
Kartograf » 10 May 2019 03:42 pm[/url]":17016kr0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:17016kr0 je napisao(la):
razgradjevinar » 10 May 2019 03:25 pm[/url]":17016kr0]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?

koja je prednost ovakve dvostruke petlje?

"Prednost" je što je jeftinija. Trebalo je graditi petlju kao u Mahovljanima kod Banjaluke ili kao na jugu Ljubljane.
A nije im bilo skupo da grade vijugavi autoput bez ikakvog razloga. Deonica Surčin-Obrenovac je bar 5 km duža nego što je bilo neophodno.

pa skuplje je nama kao gradjanima ali onima koji su vlasnici placeva tu se vise isplati
 
Da ne kacim uporedne slike, da li neko od vas može na Sen. satelitu pogleda nove slike? Dosta je pod oblacima,ali konkretno glinena tamo kod odmorista se više " zuti" ,da li je ono optička varka u odnosu na 2. maj. Ili je moguće da je sve nasuto nekim novim slojem? Ako je sve nasuto onda je sigirno više mašina jer pre za 7 dana se nije videlo toliki pomak.

Ono što je loše za sve radove jeste kisa koja se najavljuje narednih 5 dana. Konkretno u mojim krajevima u opštinama zasedaju krizni stabovi jer se najavljuje preko 40ml po 1 metru kvadratnom. Mislim da je toliko palo kad su bile one poplave pre par godina. Tada je minist.Mihajlovic govorila da se gradnja usporila jer su bile ogromne poplave koje uticu i na podlogu, ali se iskreno nadam da ako najavljuju Zapadnoj Srbiji najveći talas kiše da ste vi ostali bezbedni, a što se tiče puteva da neće uticati na ona 2km na glinenoj ( da nešto ošteti)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621694#p621694:13nz8olh je napisao(la):
StaraMo » Pet Maj 10, 2019 8:12 pm[/url]":13nz8olh]Na Surcinskoj petlji izgleda uskoro sledi premeštanje saobraćaja u desnu traku da bi premostili levu .Nasip jos malo pa dostiže visinu nadvožnjaka.
Jesu li premostili oba nadvoznjaka ili samo jedan? Na slikama izgleda da je samo jedan.
 
Na glavnom pravcu oba smera iznad desne trake obilaznice gledajući ka Šidu.
Kad vrate saobraćaj onda idu dalje sa gredama.

Ovaj manji nadvožnjak rade drugom metodom, verovatno nalivanjem na licu mesta.
 
Na trasi ima 30ak mostova, neki su po 500m dugački. Idejni projekat još nije predat Republičkoj revizionoj komisji, a gde je PGD, PZI...Slična situacija je sa trasom. Sve mi se čini da će ovo biti samo za slikanje i novinare a ozbiljni radovi teško da mogu da krenu pre jeseni...
 
Мост код Градишке између Српске и Хрватске од око 500 м је буџетиран на 30 милиона.... Мислим нешто колико ће ови наши да дрмну за мостове између Чачка и Пожеге? Зна ли се цена радова или ће им се дати колико затраже, за обим посла који извођач мисли да је довољан?
 
Deo kod tunela Brancic: juce primetio iscrtane linije na AP i ka tunelu iz pravca Dici, a vidljive i sa nadvoznjaka u Ljigu . . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622043#p622043:1xsqez57 je napisao(la):
Gringo » Sun May 12, 2019 10:06 pm[/url]":1xsqez57]Мост код Градишке између Српске и Хрватске од око 500 м је буџетиран на 30 милиона.... Мислим нешто колико ће ови наши да дрмну за мостове између Чачка и Пожеге? Зна ли се цена радова или ће им се дати колико затраже, за обим посла који извођач мисли да је довољан?
Cene se krecu oko 700e po m2 mosta. Nisu sampioni ali su medju skupljim deonicama. Poredjenja radi prosecna cena mostova na deonicama K10 kroz Grdelicu koje treba da se otvore ovih dana su oko 400e po m2 izuzev Dzeminog dola i Vrle gde su cene oko 850e po m2. Kasnjenja na ovim deonicama nisu izazvana znog niskih cena mostova, jer mostovi su odavno zavrseni. Ne mogu cene da se porede sa mostom preko Save kod Gradiske jer su ovo standardni mostovi raspona od 25-35m sa montaznim nosacima na stubovima u proseku ne visim od 15ak metara, znaci najekonomicniji tipovi mostova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622098#p622098:22y80fxt je napisao(la):
SrdjanB » Pon Maj 13, 2019 7:14 am[/url]":22y80fxt]Deo kod tunela Brancic: juce primetio iscrtane linije na AP i ka tunelu iz pravca Dici, a vidljive i sa nadvoznjaka u Ljigu . . .
Znači da je gotova era zvana " zidanje petlje u Ljigu". Imaju kozmeticke stvari da rade ( npr da srede sredinu petlje) ,i kucice za naplatu putarine,ali put je gotov.

Sad cekamo KrCana ,ako nesto sazna da li je tunel u roku( do vidovdana) i eventualno sta li je sa glinenom.
 
Super, znači da se prethodne sedmice od kad je snimak vredno radilo oko tunela Brančić, i ako se crtaju trake da su to završni radovi. Verujem da se i u tunelu dobro radi. Voleo bih da se isto može reći i za glinenu prethodne sedmice ali ona je malo nepristupačnija pa sa nje imamo najmanje podataka.
 
Vrh