Earthmoving
Expert
Izgleda da ovo zaobilazi, ne znam sta je to, kad se uveca na Google mapsu, na kucama pored pored pise da je farma, i ima jezero u sredini.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:3h3dhiju je napisao(la):razgradjevinar » 10 May 2019 03:25 pm[/url]":3h3dhiju]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?
koja je prednost ovakve dvostruke petlje?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:lxwiyylj je napisao(la):razgradjevinar » Pet Maj 10, 2019 4:25 pm[/url]":lxwiyylj]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?
koja je prednost ovakve dvostruke petlje?
[quote][/quote]
Dragi moji zemljaci, @Darko78 @MiraC :bash: , moram malo van teme :[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621497#p621497:bzi9a8f0 je napisao(la):Darko78 » Čet Maj 09, 2019 7:49 pm[/url]":bzi9a8f0]Nema nikakvih promena u Pakovraci sve isto stoji a najavili su prvo radove na tunelima .Na sljunku ce da bude kamp za radnike kad prodje ceremonija 17- tog.
A nije im bilo skupo da grade vijugavi autoput bez ikakvog razloga. Deonica Surčin-Obrenovac je bar 5 km duža nego što je bilo neophodno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621662#p621662:25kq59wf je napisao(la):Kartograf » 10 May 2019 03:42 pm[/url]":25kq59wf][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:25kq59wf je napisao(la):razgradjevinar » 10 May 2019 03:25 pm[/url]":25kq59wf]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?
koja je prednost ovakve dvostruke petlje?
"Prednost" je što je jeftinija. Trebalo je graditi petlju kao u Mahovljanima kod Banjaluke ili kao na jugu Ljubljane.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621704#p621704:17016kr0 je napisao(la):tragac » Pet Maj 10, 2019 9:22 pm[/url]":17016kr0]A nije im bilo skupo da grade vijugavi autoput bez ikakvog razloga. Deonica Surčin-Obrenovac je bar 5 km duža nego što je bilo neophodno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621662#p621662:17016kr0 je napisao(la):Kartograf » 10 May 2019 03:42 pm[/url]":17016kr0][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621657#p621657:17016kr0 je napisao(la):razgradjevinar » 10 May 2019 03:25 pm[/url]":17016kr0]zasto ne postoje direktne rampe na ukrstanju obilaznice i autoputa nego neko ko npr ide iz pravca cacka i skrece ka bubanj potoku mora da predje dva nadvoznjaka preko autoput da bi uhvatio taj pravac koji je mogao biti resen jednom prostom desnom rampom?
koja je prednost ovakve dvostruke petlje?
"Prednost" je što je jeftinija. Trebalo je graditi petlju kao u Mahovljanima kod Banjaluke ili kao na jugu Ljubljane.
Jesu li premostili oba nadvoznjaka ili samo jedan? Na slikama izgleda da je samo jedan.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621694#p621694:13nz8olh je napisao(la):StaraMo » Pet Maj 10, 2019 8:12 pm[/url]":13nz8olh]Na Surcinskoj petlji izgleda uskoro sledi premeštanje saobraćaja u desnu traku da bi premostili levu .Nasip jos malo pa dostiže visinu nadvožnjaka.
Cene se krecu oko 700e po m2 mosta. Nisu sampioni ali su medju skupljim deonicama. Poredjenja radi prosecna cena mostova na deonicama K10 kroz Grdelicu koje treba da se otvore ovih dana su oko 400e po m2 izuzev Dzeminog dola i Vrle gde su cene oko 850e po m2. Kasnjenja na ovim deonicama nisu izazvana znog niskih cena mostova, jer mostovi su odavno zavrseni. Ne mogu cene da se porede sa mostom preko Save kod Gradiske jer su ovo standardni mostovi raspona od 25-35m sa montaznim nosacima na stubovima u proseku ne visim od 15ak metara, znaci najekonomicniji tipovi mostova.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622043#p622043:1xsqez57 je napisao(la):Gringo » Sun May 12, 2019 10:06 pm[/url]":1xsqez57]Мост код Градишке између Српске и Хрватске од око 500 м је буџетиран на 30 милиона.... Мислим нешто колико ће ови наши да дрмну за мостове између Чачка и Пожеге? Зна ли се цена радова или ће им се дати колико затраже, за обим посла који извођач мисли да је довољан?
Znači da je gotova era zvana " zidanje petlje u Ljigu". Imaju kozmeticke stvari da rade ( npr da srede sredinu petlje) ,i kucice za naplatu putarine,ali put je gotov.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622098#p622098:22y80fxt je napisao(la):SrdjanB » Pon Maj 13, 2019 7:14 am[/url]":22y80fxt]Deo kod tunela Brancic: juce primetio iscrtane linije na AP i ka tunelu iz pravca Dici, a vidljive i sa nadvoznjaka u Ljigu . . .