Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Stefane bravo lepe slike da i ovo pocne pa i traljavo samo da krenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622669#p622669:x7znmo2z je napisao(la):
MiraC » Sre Maj 15, 2019 7:44 pm[/url]":x7znmo2z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622664#p622664:x7znmo2z je napisao(la):
nikicakica » Sre Maj 15, 2019 6:24 pm[/url]":x7znmo2z]Za ovo do Valjeva sam čuo skoro da je završen idejni projekat za brzi put.
Mora se reći da su važni i Zrenjanin-Novi Sad i Novi Sad-Ruma, uz Preljina-Požega i A5. Bilo bi super kada bi se što pre izgradio i autoput do Užica.
Misliš ovo što Turci finansiraju do mesta Kremna? To će do Zlakuse ici, nece do Ue

Da, to mislim. Znam da je planirano da petlja bude kod Zlakuse, ali realno ni ne može zbog geografije mnogo da se približi Užicu, a značilo bi kad bi bar i to sad napravili. Ne znam tačno kuda bi išao, ali deluje da ima solidno mesta uz Đetinju da se napravi, ne bi trebalo preterano zahtevan da bude taj deo.
 
nikicakice,da ne citiram ceo post. Ne znam ni kad počinju gradnju tog dela ni koji je rok . A ista situacija kao u mestu Pakovrace, gde ćemo prokukati zašto odatle nemamo pušten saobracaj dok ne završe preko Markovice, ali ne mogu da puste parcijalno jer je jedan projekat.
E tako je i ovamo do Kotromana ,nece prvo.biti gotovo to što je najlakše i u ravnici,pa da koristimo( na zalost). Ali sve je to u nekoj dalekoj budućnosti, uopšte nisam optimista da će i od Pz zavrsiti za krace od 5g.
 
Novosti za tunel "Brančići" su da su konačno izabrane svetiljke. Krajem meseca počinje isporuka.
Od nedelje kreće isporuka nosača kablova, pa onda ide polaganje kablova,...
Ventilatori su montirani.
Teško da će da se završi opremanje za mesec dana.

Evo novosti sa petlje "Ub"i naplatne rampe.
Na celoj deonici još uvek se izvode radovi na odvodnjavanju.
 
Katastrofa dakle :(

Sredina leta, ne računajući glinenu.
 
Hvala i od mene! Ja zaista ne znam da li će jednom ovo sve biti gotovo,toliko puta pomere... Doduše minist.Mihajlovic kaže da je sve gotovo. Blago njenoj mašti
I moram samo da prokomentarisem prvu sliku @Pancevca, u našim selima put je bolji n3go ovaj sa kog se nastavlja i ide na AP. I to sigirno mora biti rekostruisano. Prosto ne znam kako da obidju ove rupe pa da zalepe one poprecne pruge koje upozoravaju vozaca da uspori kada je sišao sa AP. Doduše,ovo je prirodni nacin,samo da ne dodje do neke nezgode pri većoj brzini.
 
Никако ми није јасна ова њихова одлука да неће бити парцијалних пуштања. Кад већ праве петљу у Паковраћу (надам се да је граматички исправно да се не враћам сада уназад да проверавам) деоница Прељина-Паковраће би мени много више значила него остатак пута до Пожеге.
Успут, ако АП некда стигне до Злакусе, то је као да је стигао до УЕ, 10км је многима у БГ потребно да дођу до АП, тако да пустимо те лењивце који би да испред зграде имају укључење на АП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622782#p622782:36yzvvou je napisao(la):
paradox polje » Čet Maj 16, 2019 9:28 am[/url]":36yzvvou]Никако ми није јасна ова њихова одлука да неће бити парцијалних пуштања. Кад већ праве петљу у Паковраћу (надам се да је граматички исправно да се не враћам сада уназад да проверавам) деоница Прељина-Паковраће би мени много више значила него остатак пута до Пожеге.
Успут, ако АП некда стигне до Злакусе, то је као да је стигао до УЕ, 10км је многима у БГ потребно да дођу до АП, тако да пустимо те лењивце који би да испред зграде имају укључење на АП.
pravo zboris, ali nema parcijalnog pustanja . . . jos dugo cemo kroz / oko Cacka :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622782#p622782:2qrrzfll je napisao(la):
paradox polje » Čet Maj 16, 2019 10:28 am[/url]":2qrrzfll]Никако ми није јасна ова њихова одлука да неће бити парцијалних пуштања. Кад већ праве петљу у Паковраћу (надам се да је граматички исправно да се не враћам сада уназад да проверавам) деоница Прељина-Паковраће би мени много више значила него остатак пута до Пожеге.
Успут, ако АП некда стигне до Злакусе, то је као да је стигао до УЕ, 10км је многима у БГ потребно да дођу до АП, тако да пустимо те лењивце који би да испред зграде имају укључење на АП.
Tako je ,potpuno si u pravu. Ne znam kako to na K10 ima nešto LOT 1,LOT 2...bilo bi bolje ako to omogućava parcijalno puštanje da i ovamo bude jer znajući koliko problema može biti od Pakovrace do Pz ko zna kad će zavrsiti. A da se ne zezamo,ni do Pakovrace nije naivno .
Za petlju u Zlakusi isto si u pravu, pa i ova u Pz je 8km daleko od grada. Ono što treba da Ue uradi ( ili ko je nadlezan) da završi rekostrukciju magistralnog puta, ali čekaju da krene letnja sezona pa će onda 3 semafora verovatno staviti,a sa tog puta se skreće ka Zlakusi, za početak je dovoljno.
 
Ова деоница (Прењина-Паковраће) је реално много лакша него остатак, ту су једини изазови експропријација и можда мост преко Западне Мораве, и било би ћао глупи семафори.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622810#p622810:52upkxfv je napisao(la):
MiraC » Чет Мај 16, 2019 1:26 pm[/url]":52upkxfv]http://moravainfo.rs/2019/05/vucic-sutra-u-15-sati-stize-u-okolinu-cacka-nije-predvidjen-dolazak-u-grad/
овде се помиње деоница Прељина-Пријевор. Овакав назив ми се више свиђа да не би више учили граматику везану за Паковраће-а-има-....
 
Pa ko vraća?
Inače u vesti, a i na još par mesta, se pominje da će Čačak-Požega biti gotov za 2 i po godine, što je za takvu težinu i dužinu, po meni teško moguće. Posebno sa ovim kašnjenjima na početku (mart>maj, pa dal je završena cela eksproprijacija i ostalo), kao i onoga sto su mi Kinezi rekli kao i neki podizvođači da još nisu stigle mašine, instalirane betonske i asfaltne baze itd. Ok, priča se da će prvo krenuti ta dva tunela (dal Munjino Brdo i Laz, a ima i treći Trbušani), pa nije nemoguće da će za njih ubrzo imati opremu za tunele, posebno ako je prebace iz CG, ali što se tiče mašina za ostale radove na otvorenim trasama deluje da će početi tek za par meseci, a onda će ubrzo početi hladno vreme i zima gde će se obim poslova smanjiti za 30tak ili više %, pa smo ovu godinu, sem možda za tunele, najvećim delom izgubili za radove na ovoj deonici. Znači ostale bi još 2 godine za realan rad na svim tačkama, a to je zaista kratko za ovako težak deo. Uliva nadu da, pošto su ovi uvezani sa CRBC-om koji dobro poštuje rokove izgradnje sad na Surčin-Obrenovac, to će ipak ići nešto bliže rokovima, ali pitanje je kada zaista za njih kreću da teku rokovi izgradnje, jer ovde nam se servira masa propagandnih datuma za javnost, a ne istiniti detalji ugovora vezani za rokove završetka.
 
Upravo tako . Najbitnije je otkada se racuna da su radovi poceli a ne ovaj datum za slikanje . Setimo se te deonice Obrenovac - Surcin , radovi su poceli 1. marta a posto je rok 32 meseca ,normalno je da se zavrsavaju jednog novembra. Ali oni nama vec dugo poturaju da je rok 4 januar ,sto znaci da su u startu ukrali 2 + meseca ( pravdajuci to nekim pocetkom 1. maja ) .
 
To bi bio veliki plus kad bi tako razmišljali i otvorili taj nazovimo ga Lot1 do Pakovraća u razumnom roku pa posle guslali teže delove. Realno taj prvi deo je laganica a Morava nije baš Dunav a ni Sava...
 
Рок од две и по године је по досадашњем искуству чиста фантастика, слично као када је АВ изјавио да ће кула у БНВ бити у потпуности готова 2017. године а ево видимо докле су стигли 2019. Највише би волео да ме демантују али мислим да ово нема шансе да буде готово до 2025. Е сад ти Кинези који раде и мост на Сави заиста уливају наду, али наћи ћемо ми начин да то онемогућимо.
 
Imamo iskustvo sad sa njima gledano sa CG i to je to što kažeš ako ih mi ne kočimo i zezamo oni će se uglavnom držati rokova...videćemo uostalom...
 
Slika je od proslog Cetvrtka a tad su radili i do Subote zavrsili zavrsni sloj u obe cevi! U Ponedeljak i Utorak su iscrtane i linije u obe cevi, a zavrsene su i linije na prilazima tunelu! Uveliko se radi EM opremanje, mada idu sporije od ocekivanog. Oko 55% je trenutno zavrseno EM i problem su bili neki drzaci i svetiljke i to sto u toku montaze jedni podizvodjaci smetaju drugima, pa se to oteze duze no sto bi smelo. Saniranje klizista na kosini pre ulaza u tunel ce se najverovatnije raditi sa jos mnogo preostalih poslova na odvodnjavanjima i sminkanjima po celoj trasi...
Bice jos... :kk:
 
Ono što je kocnica jeste da kinezi prave mostove i tunele probijaju,a ostalo naši. E do sada to " nasi" su sporna tačka obicno bili. Videcemo u ostalom . Do Surcina npr i mimo mosta sve ide po planu. Volela bih kada bi ova deonica Ljig - Obrenovac bila izuzetak i da nigde se više ne ponovi. Ako izracunamo da i sada ne puste saobracaj već zajedno sa delom do Surcina ,kasnjenje je 2 ipo godine što je strasno. Već sad su u zaostatku 2godine. I nek se više nigde ovo ne ponovi
 
Rekli su mi jos da su ih pritegli i da ih politicari uzasno guraju da zavrse do sredine Juna, medjutim oni kazu da je mnogo realnije za Vidovdan :lol: ili cak i desetak dana kasnije! Znam da nas sve ovde ubedljivo najvise interesuju informacije o rokovima i to bi bilo za Brancic! Na zalost kad je u pitanju cela trasa do Obrenovca uporno su insistirali da glinena nece biti gotova u ovoj godini! Znam da ce te me upljuvati, ali prvi put su mi saopstili podatak da ce tu doci do jos nekih naknadnih otvaranja! Da je ogroman problem dostava kvalitetnog kamena za trup puta, posto kamenolom sa kojim imaju ugovor, jednostavno ne moze da isporuci potrebne kolicine frakcije! Znam da vas sve pravim depresivnim, volio bih svim srcem da ispadnem lazov, ali bojim se... ko zna sta ce biti!
Sto je najgore rekli su mi i to da i kada se pusti taj deo nece moci izdrzati vise od par godina i da oni delovi trase, koji nisu preradjeni ce se raspasti :bash:
Jos su mi rekli da ce se verovatno na Vidovdan otvoriti deo do Lajkovca, a glinena mora cekati!
Posle ovih informacija bolje da vam se nisam ni javljao! :rant:
Evo jos par fotki koje su ujedno i poslednje dok ponovo ne dodjem u Srbijicu /nadam se posle RG/, Pa cu se javiti direktno iz tunela! Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 Pozdrav!
 
Hvala Krcan...šta je tu je makar Ljig da se izbegne a glinena neka služi na čast i jednima i drugima....
 
KrCane niko te neće mrzeti, hvala ti do neba na ovim informacijama, bez obzira na sadržaj. Šta reci.... nekako i očekivano, samo me plasi ono što je još jedan forumas rekao za kamenolom- da će to uticati i na deo do Surcina i da će se i tu javiti kasnjenje.
A ne, ti više ne ideš u taj tunel Brancic, nisam najbolje razumela kad dolaziš, ali bogme ideš da se upoznaš sa inzenjerima u tunelima do Pz ! Nećemo te menjati.
Hvala ti puno
 
Lepo su trebali celu trasu od 12,5km da celu reskopaju i rade ispočetka osim mostova. Ovako ne da nas je skupo ispao fušeraj sa početka, nego još ima da nas dođe skuple pita nego tepsija što smo samo ovako parcijalno po malo sređivali.
 
Vrh