Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Miro sto se kućica tiče kada urade nadstrešnice treba jos 2 nedelje da se postave kabine i oprema.Mada muslim da nisu jos završili betonske radove.

Inace postoji velika verovatnoća da se put uskoro pusti parcijalno,cekamo Krcana i njegov izvor da potvrdi ili opovrgne,kako god.
 
Hvala Earth još jednom na trudu da nam sve ovo bude jasnije.
Plećko redovno javlja stanje na Obrenovackoj petlji, sigurna sam da će javiti ako bude neki zaostatak.
A od KrCana možda saznamo nesto i zašto je na glinenoj ovakvo stanje. Mnogo znači kad imamo prave ljude na pravim mestima!
Hvala @Stara Mo, pa dobro nije puno vremena potrebno za te kućice i elektroniku, a nekako mislim da će i to morati proraditi u Ljigu i biće znak da će biti nekog pustanja,makar do Lajkovca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620928#p620928:39885k3c je napisao(la):
Earthmoving » Uto Maj 07, 2019 9:48 am[/url]":39885k3c]I na kraju zakljucak.
1. Surcin-Obrenovac je dugacak preko 17 km, a glinena se radi u duzini od oko 2km, znaci skoro 10 puta krace, i mnogo lakse jer nema mostova, nadvoznjaka i sl. A glinena mnoooogo sporije za prethodna 2 meseca napreduje od ove duze i teze deonice i ima i manje masina koje rade. Z A S T O ?
2. Surcin-Obrenovac najvecim delom dobro napreduje, posebno most kao najtezi objekat ovde. Mesta koja zaostaju su : nadvoznjak iznad puta Jakovo-Boljevci (gde cak 50tak metara zemlje stoji netaknuto, dal ima problema sa eksproprijacijom?) i Obrenovacka petlja. Za sada, na ove delove treba obratiti paznju ako pricamo o roku zavrsteka. Surcinaks petlja deluje da solidno napreduje, ali je velika i teska, pa se ne moze trenutno odrediti da li joj je dinamika u okvirima, mada laicki deluje da jeste.

Manjak radnika i mehanizacije + niko ne plaća penale za kašnjenje.
 
Earth, hvala na ovolikom trudu. Da dam moj skromni doprinos temi. Jedan od dobavljača kamena za autoput (glinenu kao i Surcin-Obrenovac) mi je rekao da je problem u kvalitetu kamena. Po njegovom objašnjenju kamen koji se ugradjuje u autoput mora da ima odredjeni kvalitet. A nemamo mnogo kamenoloma koji mogu da naprave kamen tog kvaliteta. On kaže da će kasnije i Surčin-Obrenovac kao što kasni i glinena. Da li je to tačno ne znam samo rekoh da prenesem i da pitam da li neko ima slična saznanja.

Sent from my LEX727 using Tapatalk
 
Iako na prvu zvuci nelogicno ima smisla. Mi kamena imamo koliko hoces. Ali nemamo kamenolome. Znaci, AV da dovede investitore koji ce da otvore nove kamenolome!
 
Sad videh, postavljaju ogradu ka tunelu iz pravca Dići. Onu uz sam put, ne mislim na pletenu žicu oko AP. Jel to znači da sad ide iscrtavanje linija?
 
Kamen ne trpi troskove transporta, pa se gleda da se uzme sa neke sto blize lokacije. Da, i ja sam prosle godine cuo od nekih majstora koji su tamo radili da je lose uradjena podloga i na Obrenovac-Ub, plus ispod je dosta vode, puno je reka i recica, pa cemo videti da li ce se i on ubrzo deformisati. Nadam se da je tamo oko Ljiga bolje, tamo bar na okolnim planinama ima jaceg kamena. Neko ce mozda bolje od mene znati u koje slojeve ide krecnjak, a u koje tvrdji eruptivac, ali svakako ne neka polublatnjava zemlja, glina i sl. Na ovim snimcima glinene i Surcin-Obrenovac mi deluje da je kamen bolji i da je podloga stabilnije pripremljena.
Da Miro, i pre neki dan su tamo postavljali ogradu ali sa one dalje strane od magistrale, sada se nadam da su presli u traku blize magistrali. Ako stavljaju ogradu, onda je valjda finiser zavrsio posao tj stavio zavrsni sloj asfalta i ide crtanje traka, jel tako bese.
 
@Earthmoving svaka čast za snimke i fotografije
Za sada nemam info za glinenu deonicu.

Ispada, sve gde nadzor vrše Koridori Srbije nije za hvaljenje na tv-u, i nema više rokova.
Sad je svetla tačka most preko Save i Kolubare, i uopšte Surčin-Obrenovac.
 
Bravo Earth! Mislim da nama koji povremeno svraćamo na forum najviše otvaraju oči ove slike pre-posle! Ako jedna slika vrijedi hiljadu riječi onda je analiza prije-poslije vrijedna 10000 lajkova(plusića) ;)
 
Zna li neko da li se na ovim deonicama koristila šljaka iz obrenovačke termoelektrane?

Na sva zvona su oglašavali to epohalno rešenje da jednim udarcem ubiju dve muve, a od tada nema ni java ni glasa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620998#p620998:j5qkpqgv je napisao(la):
Mac » Uto Maj 07, 2019 3:53 pm[/url]":j5qkpqgv]Zna li neko da li se na ovim deonicama koristila šljaka iz obrenovačke termoelektrane?

Na sva zvona su oglašavali to epohalno rešenje da jednim udarcem ubiju dve muve, a od tada nema ni java ni glasa...
Jel to ono najavljivano "pepeo ce se ugradjivati u Obrenovacku petlju ,to je vrhunsko resenje...."? Plećko je mislim pre 100g objasnjavao da je to samo na malom delu eksperimentisano, ali on će pojasniti bolje. U glavnom ,koliko mi se čini, niti je to neka revolucija niti je neka prednost,ali ne drži me za reč.
 
То је пракса која може заживети. Штета што пепео нису искористили, али разумљиво је, кад знамо ко ради и како ради, посебно ако на њему не би зарадили као на камену.
Ко хоће да сазна нешто више, ево из "прве руке", тј. од Амера, који и иначе успостављају све стандарде и правилнике за путеве и остало.
https://www.fhwa.dot.gov/pavement/recycling/fach01.cfm
 
Kad Mira pomenu ograde, sad primetih na snimku da je pre Brancica na celoj levoj traci stavljena ograda sem kod par desetina metara pre tunela gde su asfaltirali, dok je u desnoj traci ograda otprilke na pola od petlje Ljig do tunela. Iza tunela sto rece Mira ce uskoro sve biti ogradjeno. Ako se ograda stavlja tek posle zavrsetka asfalta, onda bi to znacilo da je svuda oko tunela zavrsen asfalt, sem mozda ta polovina desne trake pre tunela u duzini od par stotina metara. Sto znaci da sve pre I posle tunela moze biti gotovo do kraja maja, sa iscrtanim linijama I sve.
 
Sme li ko da prognozira - da li auto-put do Boljara može biti gotov do 2025? Mislim da bi deonica Požega-Boljare mogla da krene da se gradi do 2021...
 
Ne, bogme Vlasto, on je uvek bio i veći optimista od mene!
Ali različiti smo,on ima čvrste stavove po nekim pitanjima,a ja verujem svima sve i svako je u pravu,kao da svog mišljenja i nemam.
Earth je neko ko će sve preracunati i ponuditi i najluđe rešenje da se može ispuniti rok, koje su mašine potrebne ,koliko materijala.... Ja ću ipak vrlo cesto verovati i u obećanja političara.
Tako da nemojmo samnom mešati nikoga,moj optimizam je neutemeljen i bez ikakvog razloga postoji. Kao dete kad veruje u Deda Mraza.
Ali ovo što je napisao Earth nije stvar optimizma, pa realno je da se završi do kraja maja ,ako im samo linije fale?!
A mozda je previše optimisticno misliti da će se to i odradili i da će rok biti ispostovan.
 
Миро, толико пута су нас преварили и разочарали, да ћу им поверовати за отварање ове деонице од Обреновца до Дића само онда кад ту трасу оверим сопственим гумама. Не заборави први рок је дат 2012 (за 2 највише 3 године), потом "крајем 2016 ће се стизати аутопутем до Чачка" па до оне чувене "Министарство је на Грделици, до Нове године се отвара К10 у пуном профилу"...Ако додам још и упитан квалитет радова на досада изведеним трасама (газећи слој у тунелима на К11, глинена, обрушавање на К10, колотрази на свим скоро реконструисаним трасама) онда не замери, на моје огорчење и колико видим огорчење не малог броја посетилаца овог форума.
 
Otvaram kladionicu: prognoziram da će auto-put do Boljara (na granici sa Crnom Gorom) biti gotov do 19. decembra 2025. godine.
 
Gringo, mislim da si potpuno u pravu. Ma čak i kad kažu " za 15 dana pustamo saobracaj" ne treba biti siguran da ne bude 3 mes,ali ne vredi ,ja npr sve znam ali opet se nadam i mislim možda će biti ljudi ,pa će ispuniti. A sve govori suprotno ,i svesna sam toga.
Iskreno ,ja sam onako neprijatno iznenadjenja kad sam videla slike glinene i za mene kao da je već jun i da su probili rok. Ali zato ću da verujem kao da ne poznajem ceo sistem i da će do Pz da krenu na vreme i da će da naprave za 3g,da će biti bolje sve....A oni uporni da me demantuju. Pitam se ko ce prvi odustati hahahahaha.

@Mac,Ako otvoriš tu kladionicu i uplatis pare na taj datum ,mislim da ćeš dobiti veliki novac.
Iskreno ,do Pz već godinu i jače samo papire rade ,potpisuju kredite.. A za do granice sa CG ništa se nije krenulo od toga. Nisam verovala ,ali potrebne su godine i da se dodje do prvih radova,barem je do sad bilo.
Za mene je uspeh da do 2025 do Pz sve završe,
Inače malo sam u off od teme u ovim postovima jer se ništa ne dogadja,ali neću vise.
Nadam se nekim pozitivnim informacijama na forumu
 
Miro mislim da je realan rok za Obrenovac-Dići negde tokom letnje sezone.
Ove godine :wink:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621062#p621062:wppxpu0b je napisao(la):
Mac » Wed May 08, 2019 12:15 am[/url]":wppxpu0b]Otvaram kladionicu: prognoziram da će auto-put do Boljara (na granici sa Crnom Gorom) biti gotov do 19. decembra 2025. godine.

Mladiću evo ja se kladim na 2030-tu.
 
Gringo, da ne bude zabune, to do kraja maja sam mislio samo na deo pre I posle tunela, ne na ceo zavrsetak jer glinena nece sigurno do tad, a ne znam ni kakvo je stanje u tunelu.
 
Vrh