Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@Eearth Mavic ima 3S(11.5v) bateriju i punjac koji ume da zeza ako napon u kolima nije 14.2volta...Sigurnija ti je varijanta pretvarac 12/220 pa u njega uključi kućni punjač.
 
O hvala Mo, ti se brate u sve razumes, svaka cast.
Inace, Vucko rece: On je, govoreći u infrastrukturnim projektima, rekao da će uskoro biti otvoren put Obrenovac-Čačak, zatim za deset dana će biti otvorena Grdelička klisura i kompletan južni krak Koridrora 10 https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1538104 hehe po ovome ispada da ce prvo otvoriti K11 pa zatim za 10tak dana Grdelicku :) U svakom slucaju dobro je da vrh jos uvek veruje da ce pustanje K11 biti uskoro, iako njih po dosadasnjem iskustvu uvek treba uzeti sa rezervom.
Evo opet da stavim linkove novih snimaka posto sada strane brzo idu. Sto i nije tako lose za ovu temu i sajt, jelte ;)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-wZLBZREZ88[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=k-vbcBPIKLg[/youtube]
 
Earthmoving":3uunm31b je napisao(la):
a za tih pola sata ce neko ovim autoputem kad se zavrsi (i izgradi deo Surcin-Novi Beograd) moci da dodje recimo od nekog imanja lepog od ovih imanja oko Uba i glinene na snimku do ulaza na Novi Beograd kod Vojvodjanske i Jurija Gagarina, i bice mu i grad blizu a i imace manje guzve, vise prostora za zivot, tj moci ce da kombinuje koristi od oba, i blizinu grada za stvari koje nudi grad, i od ruralnog podrucja veci prostor, vise slobodnog vremena, manje guzve i sl.

100% se slazem Earth. Oduvek mislim da je prvi korak ka decentralizaciji zemlje izgradnja infrastrukture: putne, vodovoda, kanalizacije... Znam puno ljudi koji ne bi ziveli u Beogradu samo da imaju dovoljno brz put i ostatak infrastrukture za komforan zivot van njega.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@Earthmoving svaka cast na videu. Vestima i politicarima vise nista ne verujem. Jedino slikama i snimcima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620509#p620509:mw8r0fgt je napisao(la):
StaraMo » Ned Maj 05, 2019 11:26 am[/url]":mw8r0fgt]@Eearth Mavic ima 3S(11.5v) bateriju i punjac koji ume da zeza ako napon u kolima nije 14.2volta...Sigurnija ti je varijanta pretvarac 12/220 pa u njega uključi kućni punjač.

To znači da puni samo kad motor radi i kada je napon punjenja i na upaljaču 14-14,4 V, suprotno kada motor ne radi tada je na naponu akumulatora koji može biti nov i pun 12,85 V pa sve do 12,53 V što se uzima kao prazan. Valjalo bi da motor radi.

Zemljani , dobro je što smo te vratili na forum. Pohvale kolegi na trudu, vremenu. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620501#p620501:wvscpot0 je napisao(la):
Earthmoving » Ned Maj 05, 2019 11:12 am[/url]":wvscpot0].
Kad smo vec kod analize glinene, ovde da se nadovezem na onu moju pricu o otvaranju ovih predgradja Beograda, poput ovog kod Uba do kojih ce se moci stizati za oko 30tak minuta kad se otvori autoput. Dakle evo slike o kojoj sam gore pricao, prostran plac, licna sumica, basta, zdrava hrana, prostor i resursi za porodice za veci broj dece, solarni paneli na krovovima, elektrovozila koja se sa njih pune, dostupan internet i podaci tj obrazovanje isto kao u gradu i sl. Mislim da se otvaranjem autoputa za Beogradjane i Vojvodjane, ali i obratno, otvara citav ovaj kraj jugozapadno do
linije planina oko Takova, Rajca, Divcibara... tj na radijus oko 60-80 km ispod Obrenovca, tj region do kog se iz grada moze vremenski stici za do oko sat vremena.
file.php

Ipak bolje malo dalje od glavnih saobraćajnica, veliko je zagađenje u neposrednoj blizini.
 
Slažem se Žiko, ali je ovo više bilo ilustrativno-propagandnog karaktera.
Pravac do Ljiga pa po obližnjim brdima :sesir:
 
Da se nadovežem - prekrstario sam Zlatibor i Taru, predeli npr. oko Ljiga biće nam na dohvat ruke.
Poslednje 3 godine muvam se po i oko Rajca. Meni je to veoma ekonomična zamena za Zlatibor.
Veoma lep kraj. Izvrstan odmor za dušu i telo. Čak sam počeo da preferiram Rajac umesto Zlatibora.
Tara je sasvim druga priča, nema zamene.
Zato me veoma interesuje deonica Zemun-Ljig :wink:


Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1



:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620512#p620512:1j4fbd78 je napisao(la):
Earthmoving » Sun May 05, 2019 12:35 pm[/url]":1j4fbd78]
Evo opet da stavim linkove novih snimaka posto sada strane brzo idu. Sto i nije tako lose za ovu temu i sajt, jelte ;)

Jel može malo objašnjenje tehnologije snimanja za neuki narod. :)
Kao prvo koliki je domet telekomande?
Na čemu pratiš snimanje?
Npr. za Surčin-Obrenovac jesi li kontrolu obavljao sa jedne ili više, i koliko, pozicija.

:sesir:

p.s. Samo ovi tvoji snimci daju nam pravu i kompletnu sliku šta se dešava.
Bez tebe bili bi tutumraci. Veliko hvala !!!
 
Hvala, sluzimo narodu :sesir:
Super slike Vlasto :kk: Ovakve slike obaraju ranije kritike da ovaj autoput ne vodi nigde, vec da otvara krajeve za novi potencijal.
E sad sto se tice tehnologije snimanja, evo sta ja mislim kako radi ovaj nepoznati autor ovih snimaka. Domet telekomande zavisi od terena, tj da li ima prepreka, brda, drveca i sl, na otvorenom moze i preko 1.500 metara, kada ima drveca na manje od 1.000, a za gusce prepreke poput brda i manje. Zato je vazno naci dobru poziciju i posebno paziti na zice dalekovoda koje bi ostetile dron. Dron im senzore i automatski se zaustavlja pred preprekama. Ako se signal od drona i rukovaoca izgubi, on pamti kordinate putanje kojom je dosa i najblizom se vraca rukovaocu. Takodje se automatski vraca kada mu baterija padne ispod 20%, a to je nekih 20-25 minuta snimanja u zavisnosti od brzine vetra koji kada je jak ume dosta da mu oduzme energije. Za spustanje ima dve opscije: 1. da se vrati na mesto sa kog je uzleteo i 2. da se spusti na mesto iznad kog je trenutno. Telekomandama se upravlja daljinskim koji se poveza na mobilni telefon, a aplikacija se skine sa Google play-ja. S vremena na vreme imaju update-i o lokacijama gde ne sme da se leti zbog bezbednosti (tipa aerodrom i sl). Visina leta je ogranicena na 120 metara ali mislim da to moze da se ukloni. Mada za snimke je uglavnom dovoljna visina do oko 30 metara. Memorija je 15tak gigabajta ali verovatno moze i da se uveca, a to je dovoljno za oko 30tak minuta kvalitetnog 4K snimanja.
Sto se tice lokacija snimanja za Surcin-Obrenovac, njih mozes lako birati odakle hoces jer je brisan prostor pa je domet i preko 1.500 metara, sto je i vise nego dovoljno jer kamera hvata detalje vidi par stotina metara dalje, a iz daljine se vide i kilometri napred. Tako da se ovde na Surcin-Obrenovac koristile 2-3 lokacije pre mosta i 1-2 posle mosta. Za raniji Obrenovac-Ljig oko 10tak lokacija, a sada na zadnjem kada je malo radova preoostalo 5 lokacija.
Eto ukratko, ne znam sta misli anonimni autor snimaka, ali ovako ja to shvatam da funkcionise :sesir:
 
I da, naravno da se mora znati kako napreduje autoput, jer vi ste njegovi akcionari, tj od vasih para se gradi :)
 
Koridor 11 sa crnogorsko strane. Zanimljiv snimak.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iiAOKORkBfw[/youtube]
 
Wlade, probaj naci snimak koji nema - youtu.be nego da je cisto youtube jer ako ima tu tacku u sredini onda nece da ga postavi ovde u vidu snimka sa tim komandama [Youtube]link[/Youtube]. Ako nema drugo sem youtu.be onda postavi kao link.
E sad je ok, ispravio si :)
 
Pogledaš ovo u CG i posle ti neko kaže najteža deonica na svetu Grdelica.
Koliko vidim na snimku sve neki tuneli i nadvožnjaci,jedva nešto po zemlji ide :)
 
Na prethodnoj strani sam prikazao uporednu analizu glinene deonice mart/maj, a ovde nastavljam dalje sa uporednom analizom istog perioda oko tunela Brancic. I naravno cekamo Krcana da javi informacije iz tunela posle Djurdjevdana :)
Prva slika je odmoriste pre petlje Ljig koje ranije nisam video da uopte postoji.
 
Nego, sta bi sa pocetkom radova na deonici Preljina - Pozega ?
Najavljivase prosle godine u martu ,pa onda rekose u maju...onda su dugo cutali dok zimus nisu svecano obecali u martu ove godine. Kada je dosao mart ,rekli su u aprilu... Prodje i on ,sta se desava ?
 
Mart/maj na Surcin-Obrenovac, na deolu od Surcinske petlje do naplatne rampe Jakovo
 
Kratak izvestaj sa puta. Iznenadjujuce, ali ima nekoliko kamiona na petlji u Ljigu, nisu oni teretni već verov sa nekom opremom. Kiša je,cudi me da ih ima u opste. @Stara Mo možda zna,vezano za one naplatne stanice - ništa mrdnuli nisu bogzna,nakon onih betonskih ostrva ( ne znam kako se tačno zove) i asfalta koji je možda i gotov do same stanice ,šta je sledeće? Ok,kućice ,ali koliko im treba za postavljanje elektronike i tako toga? Možda su i završili sa betonskim elementima pa je to sledece? Može li to biti za mesec dana?

Earth,hvala na iscrpnim analizama. Ovako kad se uporedi, sve mnogo bude jasnije.

Niko, pre nekoliko str.jedan forumas je meni replicirao i naveo niz dokumenata i koraka koji su jos potrebni,tako da realno to neće skoro.
 
Hvala na informacijama Miro. Dalje, mart/maj nastavak od naplatne rampe Jakovo do mosta preko Save
 
I za kraj ove serije uporednih analiza mesta gde se trenutno radi na K11, most preko Save i Obrenovacka petlja mart u odnosu na maj.
 
I na kraju zakljucak.
1. Surcin-Obrenovac je dugacak preko 17 km, a glinena se radi u duzini od oko 2km, znaci skoro 10 puta krace, i mnogo lakse jer nema mostova, nadvoznjaka i sl. A glinena mnoooogo sporije za prethodna 2 meseca napreduje od ove duze i teze deonice i ima i manje masina koje rade. Z A S T O ?
2. Surcin-Obrenovac najvecim delom dobro napreduje, posebno most kao najtezi objekat ovde. Mesta koja zaostaju su : nadvoznjak iznad puta Jakovo-Boljevci (gde cak 50tak metara zemlje stoji netaknuto, dal ima problema sa eksproprijacijom?) i Obrenovacka petlja. Za sada, na ove delove treba obratiti paznju ako pricamo o roku zavrsteka. Surcinaks petlja deluje da solidno napreduje, ali je velika i teska, pa se ne moze trenutno odrediti da li joj je dinamika u okvirima, mada laicki deluje da jeste.
 
Vrh