Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Sev mislim da je reč o kiši, a ostao je samo asfalt za koji sve mora biti suvo, tako da ni narednih dana neće biti radova,osim u tunelu nadam se. Ja sam se nadala da će neko od vas sad primetiti da stavljaju linije, ali na žalost loše je vreme.
 
A.V. je obilazio most na Savi. Stvarno izgleda fenomenalno kad prikazu onako izbliza.
Kao do Nikoljdana će da pokušaju da puste do Surčina.
Do kraja maja spajanje mosta,ako sam razumela ,nešto je to sad tesko i komplikovano,ali već idu vozila, ne znam neki je deo ostao ,a najteže je to sad spojiti na sredini
Ali,opet ako sam razumela, na 70% su odradjenih radova na celoj deonici Obrenovac-Surčin. I sve je u roku
Za mesec ipo Obrenovac - Cacak puštaju. Znači Vidovdan .
Uskoro kreću do Pz radovi ( kaže za 2 Godine i nekoliko meseci gotovo do Pz,verov je lapsus jer je i 3 g neverovatno),a radi se i projekat do Kotromana

Nemojte da ubijete glasnika
 
Ni ja ne verujem da će biti kako kaže. I isto to do Nikoljdana za deo do Surčina ne verujem nista. Iskreno treba dve petlje uraditi ,a to je za nekih 7mes samo.
Za deo Obrenovac - Ljig, po satelitu mi deluje da je završni sloj iz pravca Cacka do tunela odradjen, ako tunel urade mogu do Lajkovca da puste ,a kosina je posebna priča to ćemo tek videti kako ce raditi.
Za glinenu,po njihovim roku,znaci dq bi trebalo uskoro da krene asfalt pa da stignu za mesec ipo. Baš im se odužilo ovo nasipanje, imali su par meseci prošle g i evo barem 2 mes ove godine i još to rade. .
I nema Minist.Mihajlovic, baš me cudi,samo su njene govorancije jos falile.
 
Meni petlje deluju dobro, čak sam se pozitivno iznenadio za obrenovačku. Već sam ranije rekao da za ovu deonicu očekujem da bude urađena u roku.
A za glinenu je mnogo mesec ipo za asfaltiranje. Za to vreme se asfaltira 15 km u sva tri sloja.
 
"Koliko ce da kosta 120km Beograd - Cacak po sadasnjim cenama"? Pita Vucic,
Drobnjak, onako samouvereno odgovara "Oko 500 miliona" :bash:
Kunem se da ni moja pokojna baba ne bi promasila za vise od 300 miliona, a ne covek na toj funkciji!
 
Jel beše ovako

Cacak Ljig. 320

Ljig Lajkovac 120

Ub Lajkovac 80

Ub obrenovac 120

Obrenovac Surcin 210

Surcin Bgd 70

Oko 900 ili grešim
 
Ma čovek lepo rekao koliko košta. Ta razlika od 400 milki ode u razne džepove :)
 
Kolko beše Alpina-Porr ponuda za Beograd - Požega plus 106 km poluatuoputa do Subotice? Oko 1,5 mlrd evra? Ovo gore plus Požega je oko 1,4 milijarde. Plus inflacija eura od 2007 kad je ugovoreno, pa do zavisnosti od godine pojedinih ugovora (prvo Ljig-Čačak, pa Obrenovac-Ljig, pa Surčin-Obrenovac, pa Čačak-Požega), možda ukupno oko 20%, znači dođemo da kada se uskladi ponuda Alpine, to bi sada bio pandan oko 1,8 milijardi evra. Što znači da bi polupautoput Ns-Su bio danas oko 300-400 miliona evra, što mu onda dođe na slično sa tadašnjom ponudom, jedino što bi u slučaju da je završena decembra 2012-e, do danas država prihodovala putarinu u vrednosti od oko 6 i po godina, tj ukupno oko 200 miliona evra na svih 148 km.
 
@Earth mislim da država tu nebi prihodovala ništa jer bi naplatu putarine vršio koncesionar na period od 25 godina.

Ne sećam se iznosa koncesione naknade,ali bi svakako bilo pitanje i roka naravno i verovatno bi se privreda u području autoputa brže razvijala ali ko zna kako bi se sve to završilo i po pitanju Vojvodine itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620051#p620051:1j94itfi je napisao(la):
MiraC » Fri May 03, 2019 10:25 am[/url]":1j94itfi]A.V. je obilazio most na Savi. Stvarno izgleda fenomenalno kad prikazu onako izbliza.
Kao do Nikoljdana će da pokušaju da puste do Surčina.
Do kraja maja spajanje mosta,ako sam razumela ,nešto je to sad tesko i komplikovano,ali već idu vozila, ne znam neki je deo ostao ,a najteže je to sad spojiti na sredini
Ali,opet ako sam razumela, na 70% su odradjenih radova na celoj deonici Obrenovac-Surčin. I sve je u roku
Za mesec ipo Obrenovac - Cacak puštaju. Znači Vidovdan .
Uskoro kreću do Pz radovi ( kaže za 2 Godine i nekoliko meseci gotovo do Pz,verov je lapsus jer je i 3 g neverovatno),a radi se i projekat do Kotromana

Nemojte da ubijete glasnika
Miro, za Preljina Požega se radi tek idejni projekat za konstrukcije, trasu, geologiju...Mislim da je završen pred praznike, pa to sad ide na tehničku kontrolu, pa primedbe na idejni projekat, pa otklanjanje primedbi, pa onda projekat za građevinsku dozvolu, pa primedbe tehničke kontrole na to pa otklanjanje, dok dođe do projekta za izvođenje i dok počne da se radi nešto proćiće dosta vremena...
 
miki-nbgd pa ja to nisam znala uopste. Pa kako onda počinju uskoro?! Al oni nas zavrcu... vama,koji se razumete u radove i znate do koje su faze stigli- pojedinci kao ja deluju baš smesno u svojim naivnostima .... Bas su bezobrazni
 
Postovani KrCan! Sve sto si rekao pre GODINU dana za izgradnju ovog autoputa Obrenovac Ljig si bio debelo u pravu. Sve sto si rekao i za izgradnju autoputa Podgorica Matesevo si takodje bio debelo u pravu. Svaka ti cast na stopostoj prognozi.
 
Stanje oko Brančića i petlje Ljig danas (03.05.):
1. u Dićima primetni radovi. Čini mi se da sam video jednog lika da seje travu između kolovoza i u daljini još neke sitnije radove. Čini mi se da je asfaltirano ali nedostaju ograde i iscrtane linije.
2. radi se skretanje ka selu Brančić. Mislim da je teren nasut dovoljno i da će valjda uskoro da okončaju taj deo kolovoza do Ibarske magistrale;
3. Čini mi se da je sve asfaltirano ka tunelu, ali nedostaju ograde i linije. ima određenih radova, ali nisam mogao jasno da vidim šta su ti ljudi radili.

NIsam gledao u stranu ka naplatnoj rampi Ljig. Nažalost, nisam slikao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620170#p620170:15vwj0sb je napisao(la):
Earthmoving » Pet Maj 03, 2019 6:27 pm[/url]":15vwj0sb]Kolko beše Alpina-Porr ponuda za Beograd - Požega plus 106 km poluatuoputa do Subotice? Oko 1,5 mlrd evra? ...
U bilo kojoj ozbiljnoj diskusiji pokušaj da ne pominješ Alpinu-Porr.
Oni su se na našim prostorima pokazali kao prilično loš i nepouzdan partner (izgubili su međunarodnu arbitražu protiv Srbije), a čini se još lošiji u nekim veoma razvijenim evropskim zemljama.
Prema mojim informacijama iz Norveške su prije pet-šest godina bukvalno najureni.
Mislim da više ta kompanija ne postoji!
 
Teško da PORR više ne postoji - u međuvremenu je izgradio i Most na Adi...
To je državna austrijska kompanija; Alpina je (bila) nešto drugo.

Inače, nema reči kojima bi se mogla opisati glupost vlade u kojoj je V. Ilić bio ministar, koja nije gradila puteve, a imala je para koliko hoće (prodat Telenor, niska zaduženost itd.), ko ni naredne vlade. Da nisu bili toliki duduci, mogli smo kroz krizu iz 2008. proći kao Poljska: imali smo sjajan preduslov - gotovo neograničen kapacitet za javne investicije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620281#p620281:1cuv7ih6 je napisao(la):
DukaPG » Sub Maj 04, 2019 10:26 am[/url]":1cuv7ih6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620170#p620170:1cuv7ih6 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Maj 03, 2019 6:27 pm[/url]":1cuv7ih6]Kolko beše Alpina-Porr ponuda za Beograd - Požega plus 106 km poluatuoputa do Subotice? Oko 1,5 mlrd evra? ...
U bilo kojoj ozbiljnoj diskusiji pokušaj da ne pominješ Alpinu-Porr.
Oni su se na našim prostorima pokazali kao prilično loš i nepouzdan partner (izgubili su međunarodnu arbitražu protiv Srbije), a čini se još lošiji u nekim veoma razvijenim evropskim zemljama.
Prema mojim informacijama iz Norveške su prije pet-šest godina bukvalno najureni.
Mislim da više ta kompanija ne postoji!
DukaPG, Srbija je izgubila arbitražu protiv Alpine. Srbija je isplatila Alpini-Porr oko 14 miliona zbog toga što je nezakonito povukla garanciju za dobro izvršenje posla u iznosu od 10 miliona evra (dakle to nas je skupo koštalo). Pored toga, Srbija je morala da otkupi svu projektnu dokumentaciju koju je Alpina-Porr naručila, i troškove arbitražnog postupka, ukupno još nekih 2-3 miliona evra. Dakle, u momentu kada je Srbija preko Azvirta i Kineza gradila čitavu deonicu od Beograda do Čačka, postojao je dobar deo projektne dokumentacije, koju smo ponovo platili.

Što se tiče njihove pouzdanosti ,to ne bih komentarisao, verovatno si u pravu.
 
Nova poseta mostu
5976a28357fa139ea8dbc50349005770.jpg
 
Suviše se ovih dana VIP ličnosti mota oko mosta,samo da BIA ne uključi onaj ometač za dronove.
 
Vrh