@GOJE
Naravno da se nece pojaviti kliziste, "ovi moji" su posteni
Salu na stranu, slazem se svime sto si napisao. Na levoj ima i problema sa podzemnim vodama. Problem sa ekologijom tj. izvoriste i suma u Prograru. Obradive povrsine.. Onda eksproprijacija zemljista na trasi koja je sad usvojena. Ako ne bude koncesija, tj. bude Srbija finansirala ovu deonicu, bice i ovde gomila aneksa i nepredvidjenih radova. Direktor CIPa isto manipulise o stotinama objekata za rusenje na desnoj i velikim troskovima eksproprijacije, promovisuci svoj projekat LOSa. Cak sam i ja preneo ovde tu inf. Slazem se sa Vuckom da od povezivanja NBG i K11 kod Surcina nema nista. Po meni je to samo argument za LOS. Goje, ne verujem ni ovima. Ali i pored toga mislim da je LOS dosta jeftinija opcija. I manje rizicna.
Bilo bi sjajno da imamo mnogo vise informacija i analiza. Te analize su moguce, cak sa vrlo malim greskama mogu da se odrede buduca kretanja saobracaja na odredjenim deonicama. Dugorocni troskovi i profit, direktni i posredni. Kao i dugotrajno posmatranje, sondiranje zemljista, potencijalnih klizista i rada istog pod razlicitim uslovima. Kise, sneg, podzemne vode, buduca opterecenja.. To bih zeleo da vidim.
Za Ranzirnu st. Makis koliko se secam ceka se nastavak pruge preko Dunava. Predvidjen je veliki kargo(kontejnerski) terminal u blizini. Bar je bio ranije. Ima potencijala na juznom delu ali vrlo malo pogona i stovarista se otvorilo u odnosu na zapad i sever. Most kod Vince, mislim da je daleka buducnost. Bez obzira na Simonoviceve pregovore sa Kinezima.
ps. od mene je dosta na ovoj temi, ugusio sam dugim postovima
Naravno da se nece pojaviti kliziste, "ovi moji" su posteni
Salu na stranu, slazem se svime sto si napisao. Na levoj ima i problema sa podzemnim vodama. Problem sa ekologijom tj. izvoriste i suma u Prograru. Obradive povrsine.. Onda eksproprijacija zemljista na trasi koja je sad usvojena. Ako ne bude koncesija, tj. bude Srbija finansirala ovu deonicu, bice i ovde gomila aneksa i nepredvidjenih radova. Direktor CIPa isto manipulise o stotinama objekata za rusenje na desnoj i velikim troskovima eksproprijacije, promovisuci svoj projekat LOSa. Cak sam i ja preneo ovde tu inf. Slazem se sa Vuckom da od povezivanja NBG i K11 kod Surcina nema nista. Po meni je to samo argument za LOS. Goje, ne verujem ni ovima. Ali i pored toga mislim da je LOS dosta jeftinija opcija. I manje rizicna.
Bilo bi sjajno da imamo mnogo vise informacija i analiza. Te analize su moguce, cak sa vrlo malim greskama mogu da se odrede buduca kretanja saobracaja na odredjenim deonicama. Dugorocni troskovi i profit, direktni i posredni. Kao i dugotrajno posmatranje, sondiranje zemljista, potencijalnih klizista i rada istog pod razlicitim uslovima. Kise, sneg, podzemne vode, buduca opterecenja.. To bih zeleo da vidim.
Za Ranzirnu st. Makis koliko se secam ceka se nastavak pruge preko Dunava. Predvidjen je veliki kargo(kontejnerski) terminal u blizini. Bar je bio ranije. Ima potencijala na juznom delu ali vrlo malo pogona i stovarista se otvorilo u odnosu na zapad i sever. Most kod Vince, mislim da je daleka buducnost. Bez obzira na Simonoviceve pregovore sa Kinezima.
ps. od mene je dosta na ovoj temi, ugusio sam dugim postovima