Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

@GOJE

Naravno da se nece pojaviti kliziste, "ovi moji" su posteni :)

Salu na stranu, slazem se svime sto si napisao. Na levoj ima i problema sa podzemnim vodama. Problem sa ekologijom tj. izvoriste i suma u Prograru. Obradive povrsine.. Onda eksproprijacija zemljista na trasi koja je sad usvojena. Ako ne bude koncesija, tj. bude Srbija finansirala ovu deonicu, bice i ovde gomila aneksa i nepredvidjenih radova. Direktor CIPa isto manipulise o stotinama objekata za rusenje na desnoj i velikim troskovima eksproprijacije, promovisuci svoj projekat LOSa. Cak sam i ja preneo ovde tu inf. Slazem se sa Vuckom da od povezivanja NBG i K11 kod Surcina nema nista. Po meni je to samo argument za LOS. Goje, ne verujem ni ovima. Ali i pored toga mislim da je LOS dosta jeftinija opcija. I manje rizicna.

Bilo bi sjajno da imamo mnogo vise informacija i analiza. Te analize su moguce, cak sa vrlo malim greskama mogu da se odrede buduca kretanja saobracaja na odredjenim deonicama. Dugorocni troskovi i profit, direktni i posredni. Kao i dugotrajno posmatranje, sondiranje zemljista, potencijalnih klizista i rada istog pod razlicitim uslovima. Kise, sneg, podzemne vode, buduca opterecenja.. To bih zeleo da vidim.

Za Ranzirnu st. Makis koliko se secam ceka se nastavak pruge preko Dunava. Predvidjen je veliki kargo(kontejnerski) terminal u blizini. Bar je bio ranije. Ima potencijala na juznom delu ali vrlo malo pogona i stovarista se otvorilo u odnosu na zapad i sever. Most kod Vince, mislim da je daleka buducnost. Bez obzira na Simonoviceve pregovore sa Kinezima.

ps. od mene je dosta na ovoj temi, ugusio sam dugim postovima
 
Nisi ugušio naprotiv.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Борчанац":1qo21s6p je napisao(la):
Још би додао да је са Карабурме и тог ћошка десног дела Београда, на пример, у будућности исто брз и једноставан приступ ЛОС мостом на ада Хуји.
Jel to onim SMT-om što ide preko Marsa i nazad? Cenim da će i tada biti i vremenski brže preko Kneza Miloša, Vojvode Mišića i Obrenovačkim sa sve gužvom u špicu.

Previše pristrasno navijaš za LOS koji je katastrofalno spojen sa NBG infrastrukturom. Da ne kažem, nakazno.
Ne vidim kako bi LOS severnim naseqima bio bliži od DOS-a preko mosta kod Vinče, Bubanja potoka, Ostružnice? Što takođe treba da se izgradi kao prava obilaznica a na onaj SMT preko Marsa mutant povezan na T6 preko UMP-a ...
 
СТФ

Немој да се узбуђујеш!!!
Тај марс је ипак моја планета :p а био би бржи, па још не разумем зашто помињеш Винчу. Из којих насеља ће, у ком смеру? Ка Панчеву, Вршцу? Са Карабурме? ОК, онда.
Тај мутант ће ти још пуно живаца појести, јер га званичници сврставају у трасу овог коридора11. Имаш вест две странице раније, па се жали министру на тај свемирски програм Мост у Борчи - Марс - Панчево - Вршац. :violina:

Ма нисам пристрасан ни секунд. То је мој бунт против постова у много тачака, где је логична ни једна, а утемељено и мање. Па се још спочитава да дискусија не постоји, упркос томе што се појављују и другачија мишљења. Свакако не може са сигурношћу нико овде да тврди нешто без јасних стручних прорачуна, а многи ликују над својом победом у непознатом сукобу, без права на дискусију.

Дакле, званично саопштавам да нисам сврстан ни на једну страну! А не могу да схватим разлог да се не нађе и неки пост попут Николе32 у теми. Као ни да толико може да те узбуди, што сам покушао истом логиком као претходници, да нађем и неке предности друге стране.

Ма ето ти ДОС, ево због вас гласам за њега, ако вам то игра улогу. Не морам ништа ни да знам, све једно се нећу ја ту окористити да би морао на овакве тонове да одговарам.
 
Нема узбуђавања сапатниче са периферије. :)

Поента целе приче је да треба да буде потпуно небитно кода пролази траса од обилазнице па кроз град јер свакако треба продужити и Војвођанску и Ивана РИбара и спојити са обилазницом петљама као што је то урађено са Обреновачким.

Што се тиче ЛОС-а и ДОС-а не треба да нас интересује део "кроз град" јер када изађеш на обилазницу час посла си и на ЛОС-у и на ДОС-у где год да живиш. То је и поента обилазнице. Када гледамо мане и предности, треба гледати искључиво од обилазнице па надаље, јер је фактички и технички, тек одатле аутопут.

Не видим никакав проблем да се Војвођанском преко сурчинске петље прикључиш на обилазницу и за само пар минута си на петљи код Остружнице и на коридору 11. И обрнуто. Дакле, део кроз град није од важности.
 
Evo samo da razjasnimo, screenhot mape sa sajta Koridora Srbije:

Leva Vs Desna obala

losvsdos.png
,

Ne računam onaj deo od NBG do Obilaznice, koji je van pameti (i po meni ne pripada ovom projektu).
 
Tačno Mekbejn, od obilaznice pa nadalje je autoput, unutar obilaznice je gradski bulevar.

Dakle, jasno se vidi da je LOS duži za otprilike 1/3 i + ima most. Podsetiću da još uvek nije završen most preko Save na obilaznici ali nam treba još jedan autoputski most desetak km niže. Znači da će 50-60% saobraćaja nepotrebno dva puta prelaziti Savu.

A da ne pričam o tome da infrastruktura od grada do Obilaznice na DOS-u postoji a na LOS-u ne. Znači, dodatni trošak i dodatna eksproprijacija.
 
Ако к11 треба да заврши у Вршцу. Да ли то значи да део обилазнице од Остружнице до Винче и даље сада јесте део к11?
Ако не рачунамо обилазницу, к11 може само преко Марса (Банатска страна БГД) зар не?

Теорија о томе да само треба изаћи на обилазницу и брзо си на коридору је тачна, али функционише у обе варијанте. То што инфраструктура и деонице постоје на ДОС је само плус. И треба оба градити и развијати, а чињеницу да за то нема пара у министарству је вероватно определила на ЛОС из разних разлога. Заинтересованост инвеститора, личне шеме, земљиште, логика јаче мреже чворишта на Сремској страни, увид у више ствари него је нама познато?

Каква је штета ако се изгради ЛОС а повезан је са Остружницом директно за грађане и привреду десне стране?
Пошто о трошковима, клизиштима и терену сада нећу да се укључујем.
 
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/413670 ... g-autoputa

Iz teksta: Kako saznajemo, u vladi Srbije smatraju da je rešenje preko Surčina bezbednije i jeftinije, a verovatno i jedino prihvatljivo jer je procena stanja zemljišta takva da bi klizište bilo „teško sanirati i sa neizvesnim uspehom”.

Sa inženjerskog stanovišta „teško sanirati i sa neizvesnim uspehom” je neprihvatljiv odgovor, ili može ili ne može.

Protesti:
http://www.cukarica.rs/index.php?option ... 3&lang=lat
http://www.cukarica.rs/index.php?option ... 3&lang=lat
 
Pa jbt, da li je moguće da je to argument?

Ako ne može da se sanira, ajde onda da iselimo sve do Obrenovca i stavimo katanac, pošto tamo ako se ne sanira klizište nikakav život neće biti moguć, sa AP ili bez njega
 
Pa slika moze da prevari . Kada se izmeri na google earth-u , leva strana do obilaznice ima 16 km , a desna do obilaznice 14 km . Dakle razilka je 2 km .

Druga stvar. Mnogi spominju eksproprijaciju u Umci , a meni se cini , ako je ova skica tacna, da je u Baricu vise kuca predvidjeno za rusenje. I ostruznica ima veliki broj kuca uz trasu sa ove skice .

Da skratim pricu , za mene problem leve strane je most , a na desnoj pored klizista i velika eksproprijacija . Sve to komplikuje i poskupljuje ovakve projekte .

Uglavnom jos niko nije precizno izneo podatke za jednu i drugu stranu .
 
stf":3rubelaf je napisao(la):
Нема узбуђавања сапатниче са периферије. :)

Поента целе приче је да треба да буде потпуно небитно кода пролази траса од обилазнице па кроз град јер свакако треба продужити и Војвођанску и Ивана РИбара и спојити са обилазницом петљама као што је то урађено са Обреновачким.

Што се тиче ЛОС-а и ДОС-а не треба да нас интересује део "кроз град" јер када изађеш на обилазницу час посла си и на ЛОС-у и на ДОС-у где год да живиш. То је и поента обилазнице. Када гледамо мане и предности, треба гледати искључиво од обилазнице па надаље, јер је фактички и технички, тек одатле аутопут.

Не видим никакав проблем да се Војвођанском преко сурчинске петље прикључиш на обилазницу и за само пар минута си на петљи код Остружнице и на коридору 11. И обрнуто. Дакле, део кроз град није од важности.

Мислим да то није темељан приступ, јер када дођеш до обилазнице није ти сваки део града одједном једнако доступан. Дакле ако ја треба од обреновца да пређем мост па да дођем до сурчина па да онда се вратим на остружницу па да онда идем Радничком (тј ако желим да дођем до своје куће на десној страни као ~60% Београда) онда је тај пут преко сурчина још додатно дужа варијанта него десна обала?

Једнако је битна веза са обилазницом као и везе обилилазнице са градом.
 
Azeri su se najbolje pokazali do sada .




Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Bravo Azerbajdzancima! Ljudi rade i cute, to volim!
Voleo bih da im je dat ceo AP na izgradnju, a ne ovako u delovima i drugim firmama.
 
svsavic":2821bbz3 je napisao(la):
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/413670/Gradjani-Umke-ponovo-protestuju-zbog-autoputa

Iz teksta: Kako saznajemo, u vladi Srbije smatraju da je rešenje preko Surčina bezbednije i jeftinije, a verovatno i jedino prihvatljivo jer je procena stanja zemljišta takva da bi klizište bilo „teško sanirati i sa neizvesnim uspehom”.

Sa inženjerskog stanovišta „teško sanirati i sa neizvesnim uspehom” je neprihvatljiv odgovor, ili može ili ne može.

Protesti:
http://www.cukarica.rs/index.php?option ... 3&lang=lat
http://www.cukarica.rs/index.php?option ... 3&lang=lat
Стварно се питам за житеље Умке и Остружнице: Имате ли децу, и мислите ли на здравље и будућност ваше деце? Аутопут ће навући смрад и загађење у само насеље, а у оба несеља су врло ограничене могућности развоја у зони аутопута због рељефа и структуре насеља.

За целу Србију је много јефтиније да се цела Дубока исели, и пресели негде према последњих 45 година укинутој прузи. Наравно, у трошку државе, јер то је одговорност државе за превару, за додељивање грађевинске дозволе на неприкладном земљишти за градњу. Просторни развој пре другог светског рата је био много смисленији, и јасно се види да се форма насеља Умка није много променила од када је 1968 транспорт уназађен укидањем шинског превоза. На слици подебљање црвене линије представља позиције железничких станица, а црвени кругови илуструју десетоминутну пешачку доступност истима. Жутом линијом су приказани Обреновачки пут и стајалишта аутобуске линије Београд - Обреновац.
21jpssz.jpg

Шински превоз је најоптималније обновити у форми лаке железнице (брзог приградског трамваја), који би кроз насеља ишао 50км/с, а ван насеља 100км/с. Укратко, Умка-Штајга за око 20 минута, Обреновац-Штајга око 35 минута, по најгорем кијамету, и у условима највећих гужви на друмовима. Ток путника на правцу Београд-Обреновац сасвим довољан да би се оправдала инвестиција, а шински пројекти имају далеко бољу прођу него друмски пред великим инвестиционим фондовима.
 
Nista od umke kliziste ce se naknadno sanirati to znaci nikad par slika sa beogradske hronike ,govorilo je prar ljudi sa suprotstavljenim misljenjima
dsc04347.jpg

dsc04346.jpg

dsc04345.jpg

dsc04343.jpg

dsc04342.jpg

dsc04341.jpg

dsc04340.jpg

dsc04339.jpg

dsc04337.jpg
 
Чуј грађани умке не мисле на децу! Па они хоће санирање клизишта, шта је ту паметније за децу?!
 
Почиње исплата за експрописана земљишта у Обреновачкој општини. Не спомиње се колика је цена, а изгледа да су сви задовољни.

Ускоро исплата за експроприсано земљиште за Коридор 11

четвртак, 24 октобар 2013 08:26
Експропријација земљишта на подручју општине Обреновац за потребе изградње пута Београд - Јужни Јадран која је почела 13. фебруара приводи се крају. Начелник Одељења за имовинско-правне и стамбене послове Срђан Милосављевић каже да се убрзо очекује почетак исплата надокнада за земљиште.
- Исплата је проблематична, јер су прва решења донета почетком јула, а рок за исплату је 30 дана, међутим још увек није дошло до првих исплата. Сваког дана очекујемо да прве исплате крену. Цене су доста добре, добро је прошао и поступак споразумевања јер нико није отишао на суд, то јест, нико није тражио да се поново врши процена. Цена која је понуђена је врло реална и великодушна - казао је Милосављевић.
Милосављевић је додао да су донета скоро сва решења за експропријацију земљишта и да су у току споразумне накнаде за експроприсано земљиште.
- Вештаци су завршили обилазак целе трасе на територији наше општине, а то су Бровић, Пироман, Велико поље, Бело Поље и Мислођин. Тренутно раде процену за Бело поље и Мислођин - додао је Милосављевић.
Још увек није дат предлог за експропријацију земљишта за део пута поред реке Саве.

http://www.obrenovac.rs/index.php?optio ... Itemid=214

http://www.youtube.com/watch?v=8xsLkufBdpM
 
drum1":2ex2e0zx je napisao(la):
Чуј грађани умке не мисле на децу! Па они хоће санирање клизишта, шта је ту паметније за децу?!
Већ дуго је раширена предрасуда да је градња аутопута на десној обали Саве једини прави и Богом дани начин да се реши стамбени проблем стотина људи, који живе на клизишту.

Алтернативно решење, које препоручујем је: обратите се међународним институцијама са жалбом да су стотине грађана преварени од државе, када им је дозволила да формирају цело насеље на клизишту. Захтев треба да буде здраворазуман: расељавање и обезбеђивање алтернативних станова. :dil: Ако је Јаша Томић од државе добила куће за оне уништене у поплави, у Дубоком може неко да погине у току ноћи, када му клизиште поруши кућу, да ли то треба чекати?

И јасно сам сугерисао, направити им ново насеље у близини пруге, као најперспективније везе у том насељу. А од самог аутопута, Умка не може имати толико користи, колико може имати штете.
 
Cena ne može u isto vreme biti realna i velikodušna. Ili je jedno ili je drugom

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Карло, предлог је добар у делу где се обезбеђују кровови за житеље. А већи проблем је да клизиште пресече речни ток и изазове веће проблеме на ширем подручју. Значи АП се овде поставља као спасоносан за санацију клизишта у ширем смислу од заштите непокретности.
Наравно, ја не знам колико су то веродостојни разлози, лично сам скептичан, али их имам у виду јер су их изнели добронамерни чланови форума овде.
 
drum1":1stjx33f je napisao(la):
Чуј грађани умке не мисле на децу! Па они хоће санирање клизишта, шта је ту паметније за децу?!
Na kraju nece dobiti nista.

Stoji da je drzava prevarila gradjane ako je dozvolila naseljavanje na klizistu.

Hvala direktore,dakle odlucise se za levu stranu, a sve ostalo je farsa. Ko sisa ove u Umki nek slete u Savu. :bash:
 
Postovane komsije iz Barica i Obrenovca,

Citam razne komentare gradjana koji su za varijantu autoputa na levoj obali Save - LOS.

1. Nisu mi jasni svi oni koji kazu "sta nas briga za kliziste u Umci", a ja bi ih potsetio da na ulasku u Duboko, pre skretanja za Malu Mostanicu, stoji tabla na kojoj pise "TERITORIJA OPSTINE OBRENOVAC" i da se na tom delu teritorije Obrenovca nalazi kliziste.
Potsetio bih sve koji su zaboravili da je pre 3-4 godine bas na delu leve krivine pre ulaska u Baric, doslo do odrona zemljane bankine (SVE DO SAME IVICE ASFALTA) u reku Savu.

Tada su na tom mestu istovarene vece kolicine kamena na obalu Save sve do puta, kako bi taj deo puta bio koliko-toliko bezbedan.

2. Mislim da je bas na delu vase opstine - kod krivine pre Barica, gde je strma obala, gde je reka najdublja, moguce vece klizanje terena koje moze malo da uspori Savu i da dodje do nesagledivih posledica po Srem, Novi Beograd.........

Pogledajte film o poplavi koje je prouzrokovalo klizanje terena.

http://www.youtube.com/watch?v=Qb6DZacZNfI

3. Neki kazu da smo mi iz Umke napravili kuce na klizistu, pa sad hocemo da uzmemo velike pare za njih. Potseticu vas da od ulaza u Umku, autoput po DOS varijanti ide obalom Save, tako da od centra Umke (kod bioskopa) do Barica prakticno nema kuca u zoni obale i nema kome da se placa.

4. Kao drugo Obrenovcani i sada imaju most preko Save (pored TENT-a), kao vezu sa Surcinom, ali nju retko koriste (osim kad idu do Surcina, Dobanovaca, Pazove.....), jer je logicno da niko ko je pri svesti i zdravom razumu, nece ici preko Surcina, ako ide u stari deo Beograda - juzno od Save.

5. LOS varijantom i novim mostom (izmedju Barica i Obrenovca) preko Save, gradjani Obrenovca, Barica, Male Mostanice, NE DOBIJAJU NISTA, osim lepe slike na RAZGLEDNICI, A SVI KOJI IDU NA POSAO U BEOGRAD, ILI IZ BEOGRADA ZA OBRENOVAC, ICI CE I DALJE POSTOJECIM PUTEM M19, CEKACE I DALJE U KOLONI SVAKA 2-3 MESECA DA BEOGRAD PUT OGREBE I ASFALTIRA DEO PUTA KROZ UMKU. OVO IH NAROCITO POGADJA KAD SE TO DESAVA U LETNJEM PERIODU.

6. Zagovaraci LOS varijante kazu, da ta varijanta ima vezu sa obilaznicom (kod Surcina) oko Beograda, a ja se pitam zasto je onda petlja u Ostruznici napravljena onako velika, zato sto je tada bila vazeca varijanta DOS, kao i novi most na Adi koji je trebao da primi saobracaj iz pravca Obrenovca.

7. Da li to znaci da na 15km treba da imamo 2 velike petlje, jedna u Ostruznici, jedna u Surcinu, MNOGO SMO BOGATI, A KAZU DA TREBA DA STEZEMO KAIS.

8. SVI PRICAJU I PISU "AUTOPUT BEOGRAD - POZEGA", A JA BIH REKAO DA TREBA DA GA ZOVU PRAVIM IMENOM "AUTOPUT SURCIN - POZEGA"

9. Ovih dana smo imali proteste u Umci povodom navodno izabrane LOS varijante, u nasim naporima da vidimo kako je izabrana ta varijanta (iako je ona skuplja od DOS varijante u koju je uracunata i sanacija klizista), podrsku nam je dala GO Cukarica ciji su poslanici jednoglasno odlucili i uputili zahtev Vladi Republike Srbije da se jos jednom preispita odluka o varijanti puta Beograd-Obrenovac. Podrsku nam je dalo udruzenje "Buducnost Obrenovca" iz Obrenovca.

Obrenovcani, ne dajte da vas vozaju od Obrenovca do Surcina, pa nazad do Ostruznice, pa za Beograd, to je za vasu bolju buducnost.

http://www.youtube.com/watch?v=MfMW91Dymtc

http://www.youtube.com/watch?v=a6P4QtPzpSs

http://www.youtube.com/watch?v=ycdi2QosrS8

Komsija sa klizista
 
Vrh