[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609976#p609976:pae09wlh je napisao(la):miki-nbgd » Uto Mar 19, 2019 7:47 pm[/url]"ae09wlh][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609828#p609828:pae09wlh je napisao(la):Gradjevinar » Tue Mar 19, 2019 10:22 am[/url]"ae09wlh]Krcane, bice pesacke staze i na ivicama, vidi se na jednoj od fotografija Pesacke staze u sredini mogu biti iz vise razloga. Dva smera AP-a su uvek razdvojena, zbog nekog eventualnog nesrecnog slucaja, a tu su i zastitne ograde koje sluze da pomognu u tome, a jos je bolje kada imamo neko uzvisenje, poput ovih pesackih staza. Uz sve to, staze ce sluziti kao revizione prilikom eksploatacije mosta, a pretpostavljam da ce tu biti postavljeno i osvetljenje, i druge instalacije , pa su staze po sredini takodje pogodne za njihovo odrzavanje[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609770#p609770:pae09wlh je napisao(la):KrCan » Uto Mar 19, 2019 12:14 am[/url]"ae09wlh] ako je moguce jedno pojasnjenje za ove pesacke staze, otkud po sredini mosta, a zasto ne ivicama...?
Pohvale za sve vredne forumase koji nam fotografijama ulepsavaju dane !
Po našim propisima na AP nije neophodno raditi servisne ili revizione staze. Sasvim je ispravno i projektovati ovako:
Pogledajte prilog 1
ili ovako
Time se smanjuje širina mosta za po 85cm sa svake strane. Ako se zna da je cena mosta na AP 600+ evra po m2 to može biti značajna ušteda jer realno pešacima nije mesto na AP. A i dugoročno gledano jeftinije je jer ako se stave servisne staze onda mora da se stavi i pešačka ograda, pocinkovana je skupa oko 100e po m pa onda izvođači stavljaju obične koje brzo propadaju.
Što se tiče cevi za instalacije u stazama one nisu u skladu sa propisima. SRDM kaže:
“Smernice ne predviđaju da se u hodnike ugrađuju cevi za instalacije jer je ugrožena trajnost hodnika i instalacija. Izuzetak je samo kod hodnika na M/R putevima u naselju za brzine manje od 50 km/h gde je predviđen hodnik veće debljine, kao što je pokazano na slici 12. U svim drugim slučajevima, instalacije se ugrađuju pod konzolom u skladu sa SRDM 9.12.10 Instalacije na mostovima.”
To je posledica niskih ivičnjaka na AP, jer se pokazalo da ivičnjaci koji su iznad asfalta 7cm najbolje usmeravaju vozilo ka sigurnosnoj ogradi. Kod visokih ivičnjaka, vozilo može da preleti ogradu ili da se odbije i vrati na kolovoz i time ugrozi druga vozila.
[/quote][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610682#p610682 je napisao(la):Pančevac013 » Fri Mar 22, 2019 12:18 pm
Te smernice za projektovanje mostova su prevedne sa slovenačkog.
Instalacije se postavljaju u sanduku mosta ili u pešačkim stazama, a po konzolama samo kada se mora. Revizioni otvori na pešačim stazama su na svakih 40m, zbog provlačenja instalacija. Cevi tj. kablovska kanalizacija je fi110mm (spoljašnjeg prečnika).
Na deonici Obrenovac - Ub su instalacije postavljene na konzolnim nosačima ( projektovao je CPV) i nigde više na Koridoru 11. To je bila muka postaviti, a biće interesantno provući nove kablove.
Ovih dana počinje rad na kolovoznoj konstrukciji na deonici 2 ( Surčin - Obrenovac).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610700#p610700:2cz0c3sr je napisao(la):miki-nbgd » Pet Mar 22, 2019 12:19 pm[/url]":2cz0c3sr][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610682#p610682 je napisao(la):Pančevac013 » Fri Mar 22, 2019 12:18 pm
Te smernice za projektovanje mostova su prevedne sa slovenačkog.
Instalacije se postavljaju u sanduku mosta ili u pešačkim stazama, a po konzolama samo kada se mora. Revizioni otvori na pešačim stazama su na svakih 40m, zbog provlačenja instalacija. Cevi tj. kablovska kanalizacija je fi110mm (spoljašnjeg prečnika).
Na deonici Obrenovac - Ub su instalacije postavljene na konzolnim nosačima ( projektovao je CPV) i nigde više na Koridoru 11. To je bila muka postaviti, a biće interesantno provući nove kablove.
Ovih dana počinje rad na kolovoznoj konstrukciji na deonici 2 ( Surčin - Obrenovac).
Ako sam dobro razumeo Pančevca onda je nasip na pojedinim delovima dostigo svoju visinu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610735#p610735:1vekb9in je napisao(la):Darko78 » Pet Mar 22, 2019 2:18 pm[/url]":1vekb9in]Ovih dana počinje rad na kolovoznoj konstrukciji na deonici 2 ( Surčin - Obrenovac).
Oko 25 km. Navodno autoput ima 120 km a put BG -CA je oko 145 km. Doduse put BG -CA preko TO je 128 km.marat":3b6zl1ti je napisao(la):Koliko autoput skraćuje put od Beograda do Čačka? Ova jedina deonica koliko se sjecam je krаća oko 10ak km u odnosu na magistralu.
Glavni radovi se vide sa nadvoznjaka nije ni potrebno ulazit na trasu.( vidi na karti).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=610823#p610823:3m6ckpe8 je napisao(la):Markidjani » Pet Mar 22, 2019 9:11 pm[/url]":3m6ckpe8]Da li bi moglo kolima da se provoza od Obrenovca do te glinene deonice? Nešto razmišljam da je obiđem i sve lepo slikam ako je dozvoljen prolaz...